bb: jonna ja jouko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
aika hyviä näyttelelijöitä(mikä ei ole mahdollista, jos näyttelet tiedät?). Miten voi tehdä jonna samalla tavalla kun minä? Ehkä se riippuvuutta ja pelkoa että menettää?

Jouko ei tiedä tunteistaan mitään hyvä olla mutta voin näyttää paskan puolen? Ihme että ei bb pistänyt ulos? Jos hakkas? ei jouko tykkää iidasta, iida oli vaan into piekuune kun sai kehuja. Se ei pysynyt nahoissaan! Tea ei tykkää markuksesta ilme kerto kaiken! Se mutristelu. Kuhan nyt juttelen!

[QUOTE="vieras";27375297]kirjottaen? Autatko vai pistätkö vitt...peeks? Ilmasen mitä osaan? jos et osaa lukea rivien välistä niin se on sinun ongelma.[/QUOTE]

Sulla tässä on todella pahoja ongelmia. Jos et osaa kirjoittaa, niin älä suolla näitä paskatekstejä tänne meidän muiden riesaksi.

[QUOTE="Ilona";27375309]Koska tämä idiootti lopettaa näiden paskojen provojen levittämisen. Sekopäistä tekstiä jossa ei ole mitään tolkkua. Naurettavaa.[/QUOTE]

kertoa minkälainen sinä olet! Sinä mielellään haukut muita ja tulet ainoastaan toimeen itsesi kanssa. Minä ja käsi mennää ens kuussa naimisiin.:).

[QUOTE="Ilona";27375309]Koska tämä idiootti lopettaa näiden paskojen provojen levittämisen. Sekopäistä tekstiä jossa ei ole mitään tolkkua. Naurettavaa.[/QUOTE]

Koska maailmaan saadaan rauha ja millä konstilla. Koska Golf-virta hidastuu liikaa?
Vai pitäisikö kysyä milloin?

Miksi tarvitset tuon tiedon, älä lue jos noin negatiiviset fiilikset saat.

[QUOTE="vieras";27375337]Hän taitaa vaan olla liian taiteellinen tälle palstalle.... Me mammat ei ymmäretä tollasta tajunnanvirtaa ;)[/QUOTE]

Vai että taiteellinen. :laugh: :laugh: :laugh: Vajaaälyinen ap on eikä mitään muuta.

[QUOTE="Ilona";27375324]Sulla tässä on todella pahoja ongelmia. Jos et osaa kirjoittaa, niin älä suolla näitä paskatekstejä tänne meidän muiden riesaksi.[/QUOTE]

Suodaan nyt hänellekin mahdollisuus osallistua ja harjoitella. Sinulla on ehkä ongelmia vihan tunteiden kanssa. Olisiko kiva, jos sinua kiellettäisiin purkamasta niitä tänne.

[QUOTE="Ilona";27375342]Vai että taiteellinen. :laugh: :laugh: :laugh: Vajaaälyinen ap on eikä mitään muuta.[/QUOTE]

hei omaan älyn nauraa itselle!:). Se tekee minusta kuuntelijan. En ota ihteeni! Oi pojat...antaa vaan tulla!

[QUOTE="vieras";27375353]En paljon keulis, jos itse olisin noin ilkeä, kuin sinä...[/QUOTE]

kuitata pahasti teille!:).Voin haukkua jonkun niin pahasti että se tappas ihtensä!

[QUOTE="vieras";27375345]Suodaan nyt hänellekin mahdollisuus osallistua ja harjoitella. Sinulla on ehkä ongelmia vihan tunteiden kanssa. Olisiko kiva, jos sinua kiellettäisiin purkamasta niitä tänne.[/QUOTE]

Mä olen normaali ihminen jolle ei tule vihan tunteita jonkun keskustelupalstan takia. Jos sulle tulee, niin mene hoitoon.

[QUOTE="Ilona";27375428]Mä olen normaali ihminen jolle ei tule vihan tunteita jonkun keskustelupalstan takia. Jos sulle tulee, niin mene hoitoon.[/QUOTE]

jotkut sapettaa... mutta aina voi pistää netin kiinni... iten teen jos joku rupeaa hyppimään silmille! Se on sitä itse hillintää. Kirjotus voi satuttaa mutta ei niin paljon että jäisin miettimään. Poissa silmistä poissa mielestä! aina löytyy toinen palsta joka ymmärtää.

[QUOTE="Ilona";27375428]Mä olen normaali ihminen jolle ei tule vihan tunteita jonkun keskustelupalstan takia. Jos sulle tulee, niin mene hoitoon.[/QUOTE]

Lauotko totuuksia myös kasvotusten esimerkiksi tavalla tai toisella sairaille ihmisille? Et anna kovin hyvin käyttäytyvää kuvaa itsestäsi ainakaan.

[QUOTE="Ilona";27375324]Sulla tässä on todella pahoja ongelmia. Jos et osaa kirjoittaa, niin älä suolla näitä paskatekstejä tänne meidän muiden riesaksi.[/QUOTE]

Jos et osaa käyttäytyä, älä suolla näitä ilkeilyitäsi tänne meidän muiden riesaksi.

[QUOTE="vieras";27375485]Lauotko totuuksia myös kasvotusten esimerkiksi tavalla tai toisella sairaille ihmisille? Et anna kovin hyvin käyttäytyvää kuvaa itsestäsi ainakaan.[/QUOTE]

mutta ne jotka olettaa että sairaus on se millä järki toimii...niin sillon pitää tietää sairaus! Itse analisoin omaa itseäni ja miks olen tämmönen?

Hyvin kuitenkin esität vihastumista.
pisteet siitä :)

Kaikki tunteet ovat ihan normaaleja, eivät siis vaadi hoitoa. Se, miten tunteesi vaikuttavat toimintaasi ja käytökseen esim. keskustelupalstalla, siinä sinulla voisi olla ihmisenä kehittymisen varaa.

[QUOTE="vieras";27375533]Hyvin kuitenkin esität vihastumista.
pisteet siitä :)[/QUOTE]

karvat pystyssä. kun sanot sanoja. Ne on tuttuja mutta ei satuta muita kuin niitä joihin kolahtaa. Moni lukee jutun mutta ei reagoi! Ei koske minua!

Yhteistyössä