ei hitto ton Teijan (BB) jutut on hulvattomia :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teijafani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teijafani

Vieras
"Nyt on sellainen olo, että ranteet auki. Missä on köysi ja oksa?" (Kommentti teiniasukkaiden määrästä)

"Mitkä v**un rättisulkeiset täällä on koko ajan? Ämmät vaihtaa ripsiä ja tukan väriä. Voitte jättää ne tukat narikkaan." (Humalainen tilitys asukkaille)

"Tea on yksinkertaisesti kokopäivätollo." (Mielipide Teasta)

"V***u, minkä näköistä sementtipuuroa. Kahvinporotkin meni pitkin keitintä.* (Mielipide Sarahin ja Janitan tekemästä aamiaisesta).

"Iida on kyllin terve aamulla lenkkeilemään, mutta kun tiskivuoro tulee, niin kuumetta nousee tai migreeniä." (Mielipide Iidasta)

"Piian suurin moka oli, että se lähti pelkillä tisseillä muotinäytökseen. Ei ihmiset semmosesta tykkää." (Pohti Pian häädön syytä)

"Kestohämmästynyt ilme tekoripsillä. Muutenkin vähän tyhjä katse, ku mitään ei tapahdu tuossa tuulitunnelissa." (Analyysi talon teineistä)

"Tuo Sarah on vaan niin ärsyttävä, itsekeskeinen pikku nakku, niinku meilläpäin tuolla pohjosessa sanotaan." (Mielipide Sarahista)

"Minkä helvetin tähen se ei vaan mene pk-huoneeseen ja sano, että lähtee. Tai ois kaivautunut saatana tuon mullan ali." (Kommentoi Janitan koti-ikävää)

"Ajatelkaa: ku lähetään saunaan, niin meikataan. Voitteko ihan oikeasti ymmärtää itseänne?" (Humalainen tilitys jatkui)

"Se on täysin seksillä ja ulkonäöllä kauppaa käyvä henkilö. Sisäisesti siinä ei ole yhtään mitään. En ole vielä kuullut älyllistä lausetta hänen suustaan." (Kommentoi Sarahia Leinalle ja Tealle)

"Kyllä tämä oli shokkien shokki. Oikea kauhuskenaario." (Kommentti valehäädettyjen paluusta taloon)

"Jos se tulee vielä kerran pelkät stringit ja pitsitoppi päällä syömään, niin mä kyllä sanon. Se on jo ruuan pilkkaamista. Ei kukaan p***usillaan ruokapöytään tuu." (Mielipide Sarahin pukeutumisesta)

"Tyhjiä kuoriahan ne on, että eihän niistä mitään älyllistä suusta saa vaikka kiskois." (Mielipide Janitasta ja Teasta)

"Ois se raskasta, jos Katarina ois täällä viimeisillä viikoilla. En oo ikinä nähnyt tollaista ihmistä." (Mielipide Katarinasta)

"En tiskaa yhtä ainoota astiaa vähään aikaan. Jätetään oikein v**un likaiseksi kaurapuurokattila." (Katseli Sarahia tiskaamassa)

"Minen tiennyt että nuoren naisen elämä on nykyään noin työlästä. Ei ehi syömään kun pitää riisua, pukea, riisua, pukea... Missä helevetin välissä te ehitte poikaa pussaamaan tai p***ua annatte?" (Humalainen tilitys jatkui)

"Ranteet auki, ettei verenpaine nouse." (Kuuli joutuvansa Sarahin viereen nukkumaan)

"Me päätettiin (Iran kanssa) alkaa pelata tätä peliä. Yksitellen tiputetaan tuo kanalauma täältä." (Houkutteli Annen mukaan nimeämään Sarahia)

smiley-laughing024.gif

[QUOTE="vieras";27123657]Ihan perusläppää minun mielestä.[/QUOTE]

Jep. Teija on Lapista. Kuten minäkin. Ei täälä haukuta ihan noin hartaasti, mutta huumori kukkii.

Mun mielestä taas on tosi surullista että tuolla toistuu ihan sama kuin naisten kesken työelämässä.
Vanhemmat naiset on niin pirun katkeria nuorille, hoikille ja näteille tytöille.

Tuomitaan ne tyhmiksi blondeiksi ensi vilkaisulla, eikä anneta enää sen jälkeen minkäänlaista mahdollisuutta.

Kumma nämä kaksi (tämä+anne) on ihan samasta muotista tehtyjä, hieman ylipainoisia,katkeria ja omasta mielestään rupsahtaneita vanhempia naisia.

Sääli.

Vanhojen ämmien kateellista panettelua tuo on, ei kestetä sitä että ollaan rupsahtaneita pullukoita, hyvännäköisten tyttöjen rinnalla.

Itse olen 32v.pullukka ja myönnän katselevani hieman kateellisena noiden hyviä kroppia, mutta ei mulla silti le tarve ketään kokoaikaa mollata kuten noilla.

[QUOTE="vieras";27123724]Mun mielestä taas on tosi surullista että tuolla toistuu ihan sama kuin naisten kesken työelämässä.
Vanhemmat naiset on niin pirun katkeria nuorille, hoikille ja näteille tytöille.

Tuomitaan ne tyhmiksi blondeiksi ensi vilkaisulla, eikä anneta enää sen jälkeen minkäänlaista mahdollisuutta.

Kumma nämä kaksi (tämä+anne) on ihan samasta muotista tehtyjä, hieman ylipainoisia,katkeria ja omasta mielestään rupsahtaneita vanhempia naisia.

Sääli.[/QUOTE]

Hei, nuo ON tyhmiä blondeja ja bimboja kaikki! Tellu rulaa!

Hei, nuo ON tyhmiä blondeja ja bimboja kaikki! Tellu rulaa!

Ei se sarah ole mikään palikka ja se Iida vaikuttaa tosi mukavalta.

Se akka on valittanut niistä ensimmäisistä minuuteista lähtien, tuomio lähti jo sillä sekunnilla kun muijat taloon astui. Etkö muista niitä silmien pyörittelyitä?

Surullisinta tuossa on se ettei elämänkokemus ole tuonut sen vertaa viisautta että edes tutustuisi ihmiseen ennen tuomiota.

Mutta joo, kyllähän sen näkee miten katkeruus vaikuttaa, ihan ulkonäöllisestikin.

[QUOTE="vieras";27123730]Vanhojen ämmien kateellista panettelua tuo on, ei kestetä sitä että ollaan rupsahtaneita pullukoita, hyvännäköisten tyttöjen rinnalla.

Itse olen 32v.pullukka ja myönnän katselevani hieman kateellisena noiden hyviä kroppia, mutta ei mulla silti le tarve ketään kokoaikaa mollata kuten noilla.[/QUOTE]
Olkoon vaikka miten hyvä kroppa mutta jos on tyhjä pää niin yhtään en oo kateellinen.
Nuo kaikki on kuitenkin aikuisia naisia. Ei mitään 15v. teinixejä. Käytöskin pitäis olla sen mukaista.
Mikäli minun tyttäreni käyttäytyisi kuten Janita tai Johanna niin tekis kyllä mieli vetää ranteet auki itseltä. Kasvatus mennyt hukkaan :headwall:

[QUOTE="vieras";27123800]Ihan ymmärrettävää et joku 19v. on vielä ihan pissis, eikä osaa laittaa ruokaa tai tee kotitöitä, varsinkin jos asuu vielä vaikka kotona, missä äiti tekee kaiken puolesta.

Tosin en itse ollut tuollanen 19-vuotiaana, mut meitähän on moneen junaan.

Mielenkiintoinen yhdistelmä tuo pissikset ja mammat :D[/QUOTE]

Mammat??

Olkoon vaikka miten hyvä kroppa mutta jos on tyhjä pää niin yhtään en oo kateellinen.
Nuo kaikki on kuitenkin aikuisia naisia. Ei mitään 15v. teinixejä. Käytöskin pitäis olla sen mukaista.
Mikäli minun tyttäreni käyttäytyisi kuten Janita tai Johanna niin tekis kyllä mieli vetää ranteet auki itseltä. Kasvatus mennyt hukkaan :headwall:

Mitä se Johanna on tehnyt tai sanonut?

niissä pätkissä joita olen itse nähnyt on vaikuttanut mukavalta ja herttaiselta, ei mitenkään yksinkertaiselta.

Vai onko tässäkin vialla se että sillä on terhakat silikonitissit?

[QUOTE="vieras";27123850]Mitä se Johanna on tehnyt tai sanonut?

niissä pätkissä joita olen itse nähnyt on vaikuttanut mukavalta ja herttaiselta, ei mitenkään yksinkertaiselta.

Vai onko tässäkin vialla se että sillä on terhakat silikonitissit?[/QUOTE]

Kun seuraa tuota 24/7 niin huomaa ihan eri asioita. Tietyt tyypit siellä tekee työt ja tyhjäpäät keskittyy itsensä kaunistamiseen.

Eikö nuori saa olla nuori ja vähän tyhjäpääkin? :O Eiköhän nuo sotanorsutkin ole olleet joskus elämässään nuoria ja idiootteja..puheista päätellen se teinivaihe on jäänyt jopa vähän päälle, kun on niin kova tarve uhota ja juonitella, "sanoa suoraan" jne. Olen aika varma, että yksikään noista vanhemmista akoista ei kestäisi yhtä lausetta "suoraa puhetta", jos se häneen itseensä kohdistuisi!

Ps. Itsekin olen nuori nainen ja vaikka aika naiivi, en koe vanhempien naisten oikeudeksi haukkua tai "sivistää" minua. En minäkään puhu mitä sylki suuhun tuo ja olen oikeutettu mielipiteisiini.

[QUOTE="vieras";27123724]Mun mielestä taas on tosi surullista että tuolla toistuu ihan sama kuin naisten kesken työelämässä.

Sääli.[/QUOTE]

Varmaan tuotakin tapahtuu, mutta kyllä mä uskon, että nuoret voi itsekin vaikuttaa asiaan.

Itse en ole ikinä, yhdessäkään työpaikassa saanut osakseni inhottavaa käytöstä vanhemmilta naisilta, päinvastoin.
Vanhemmilta miehiltä sit tuleekin kaikenlaista, niitä mä inhottavaksi ennemmin sanoisin. :D

Jos olisin kansan töllisteltävänä 24/7, ihan varmasti meikkaisin minäkin vähän väliä jne. Ihan turha yrittää tehdä nuoremmista naisista "bimboja" vain siksi, että eivät ole lihoneet ja katkeroituneet vielä kuten nuo vanhemmat valaat.

[QUOTE="huhhuh";27123925]Jos olisin kansan töllisteltävänä 24/7, ihan varmasti meikkaisin minäkin vähän väliä jne. Ihan turha yrittää tehdä nuoremmista naisista "bimboja" vain siksi, että eivät ole lihoneet ja katkeroituneet vielä kuten nuo vanhemmat valaat.[/QUOTE]
Se on sinun mielipiteesi ja kertoo sinun arvomaailmastasi =)

[QUOTE="vieras";27123896]Onpas hirveän tyhmää teettää kaikki kotityöt toisilla... ;)[/QUOTE]

No BB-talossa moinen käytös on osoitus huonosta pelisilmästä. Kotioloissa ehkä jostain muusta.

Yhteistyössä