ei hitto ton Teijan (BB) jutut on hulvattomia :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teijafani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27123957]No BB-talossa moinen käytös on osoitus huonosta pelisilmästä. Kotioloissa ehkä jostain muusta.[/QUOTE]

Höpsis.

Siellä pelataan ihan muilla avuilla kuin kotityöviitseliäisyydellä.

Joka vuosi talossa on "äiti" joka tekee suurimman osan kotitöistä, silti harvoin (koskaan?) tämä "äiti" on ollut voittajakandidaattina.

Lopussa ihan muut asiat ratkaisee, kenties junnut on fiksumpia ja tietävät tämän.
Tai sitten ovat vain laiskoja. (ei yhtään sama kuin tyhjäpäisyys.)

Täyttä totta joka sana noissa Teijan puheissa! Ja ei se todellakaan ole mitään katkeruutta. Kuka oikeasti haluaisi olla tollainen tyhjäpää niin nuo tuola ovat?
Tyhjäpää on siis sellainen ihminen jolla ei ole alkeellisintakaan yleissivistystä, ei osaa ihan perus arkeen kuuluvia asioita (ruoan laitto, siivoaminen, pyykit jne.) ja yrittää vielä kompensoida noita puutteitaan laittamalla itseään kokoajan. Se on ihan sama kun koristelis pilaantunutta kakkua, kyllä sitä monet haluaa nuolaista, mutta kun mennään syvemmälle niin mitään hyvää ei vastaan tule.

Täyttä totta joka sana noissa Teijan puheissa! Ja ei se todellakaan ole mitään katkeruutta. Kuka oikeasti haluaisi olla tollainen tyhjäpää niin nuo tuola ovat?
Tyhjäpää on siis sellainen ihminen jolla ei ole alkeellisintakaan yleissivistystä, ei osaa ihan perus arkeen kuuluvia asioita (ruoan laitto, siivoaminen, pyykit jne.) ja yrittää vielä kompensoida noita puutteitaan laittamalla itseään kokoajan. Se on ihan sama kun koristelis pilaantunutta kakkua, kyllä sitä monet haluaa nuolaista, mutta kun mennään syvemmälle niin mitään hyvää ei vastaan tule.

Tyhjäpää on myös ihminen, jolla ei ole kykyä säädellä puheitaan tai ymmärtää, että häntä yli 10 vuotta nuorempi ihminen ei ole kaikissa jutuissa ns. samalla tasolla kuin hän itse. Pelottavaa, miten moni hyväksyy ex-koulukiusaajan "totuudet" ja ottaa haukkumiskohteekseen nuoren naisen!

No aika kovasuinenhan se Teija on. Se on myönnettävä. Mutta kyllä mä ymmärrän myös sen pointin. On sinne kerätty melkoinen bimbolauma. Ja juu, kaikki eivät ole tyhmiä jne mutta kyllä noista pissiksistä aika moni on melkoinen idiootti. Ja vaikka ei olisi tyhmäkään, niin pitäähän se jumankauta elämässä muutakin olla kuin tukan sukiminen ja ripsen maalaus.

No aika kovasuinenhan se Teija on. Se on myönnettävä. Mutta kyllä mä ymmärrän myös sen pointin. On sinne kerätty melkoinen bimbolauma. Ja juu, kaikki eivät ole tyhmiä jne mutta kyllä noista pissiksistä aika moni on melkoinen idiootti. Ja vaikka ei olisi tyhmäkään, niin pitäähän se jumankauta elämässä muutakin olla kuin tukan sukiminen ja ripsen maalaus.

Ja mitäs tämä Teija itse tekee, muuta kun juo ja valittaa?

Mä en voi sietää ihmisiä, jotka ylentävät itseään alentamalla muita tuolla tyylillä. Oon ite nelikymppinen, mutta mielestäni Teija ei ole millään tavalla hauska.

[QUOTE="vieras";27124129]Mä en voi sietää ihmisiä, jotka ylentävät itseään alentamalla muita tuolla tyylillä. Oon ite nelikymppinen, mutta mielestäni Teija ei ole millään tavalla hauska.[/QUOTE]

Peesi...kuka sen Teijan pakotti kokkaamaan, tietääkseni ei kukaan? Suomalaisen naisen ongelma onkin piiloaggressiivisuus: ei osata vaatia/ottaa itselle kunnioitusta, omaa tilaa jne. vaan tehdään marttyyrimaisesti kaikki "kun ei ne muutkaan tee/osaa" ja sitten naama norsunvitulla-kestoilme paistaa kasvoilta jo kolmekymppisenä.

Onhan nuo puheet aika rajuja. Toisaalta on ihan hyvä että joku nostaa tuon asian pinnalle. On ihan ok meikkaus ja nätit vaatteet ja hiustenvärjäys, mutta en haluaisi nähdä omaa tytärtäni telkussa silikoneissa, kestoripsissä ja tekotukassa. Että sellainen kohtuus olisi ok.

No onhan se väsännyt siellä viikon ajan ruokia koko poppoolle. Pitänyt jonkun sortin järjestystä koko talossa.

Ja jos ei olisi ruokaa laittanut, olisivatko aikuiset ihmiset kuolleet nälkään? Doubt it. Eiköhän joku olisi siihen puuhaan ruvennut pakon edessä ennemmin tai myöhemmin.

Itsestään on kiva tehdä "tarpeellinen" ja sitten katkerana vuodattaa, kun ei "mammaa" arvostetakaan. Nuoret lähinnä varmaan ajattelevat, että mikä vittu tuota yhtä taas risoo, ei kukaan pakottanut sitä tekemään yhtään mitään...

[QUOTE="jeps";27124137]Peesi...kuka sen Teijan pakotti kokkaamaan, tietääkseni ei kukaan? Suomalaisen naisen ongelma onkin piiloaggressiivisuus: ei osata vaatia/ottaa itselle kunnioitusta, omaa tilaa jne. vaan tehdään marttyyrimaisesti kaikki "kun ei ne muutkaan tee/osaa" ja sitten naama norsunvitulla-kestoilme paistaa kasvoilta jo kolmekymppisenä.[/QUOTE]

Peesi, iso sellainen.

Ja sitten mätetään sohvalla suklaatia naamariin kun ollaan niin uhria, niin uhria.

Sitten inhotaan vielä enemmän niitä hoikkia parikymppisiä kun omaan vyötäröön on jostain kummasta ilmaantunut iso uimarengas.

Plaah, tää on niin nähty...

Eikö enää saa tehdä mitään vapaaehtoisesti vaan aina pitää jonkun olla pakottamassa?
Tuskin kukaan Aikuinen jaksaa kauaa kattella sitä että kukaan ei tee mitään, ilman että itse alkaa touhuamaan.

[QUOTE="vieras";27124242]Tällä palstalla nyt vaan on päätetty, että ihan jokainen on helvetin kateellinen tollasille tyhmille ihkupissiksille :laugh:[/QUOTE]

Miten tämä eroaa siitä että päättää tuomita kolmessa sekunnissa kaikki talon parikymppiset tyhmiksi ihkupissiksiksi?

Ei mitenkään.

Kaikki vain joukolla tuomitsemaan niin on kaikilla tosi mukavaa. :)

Eikö enää saa tehdä mitään vapaaehtoisesti vaan aina pitää jonkun olla pakottamassa?
Tuskin kukaan Aikuinen jaksaa kauaa kattella sitä että kukaan ei tee mitään, ilman että itse alkaa touhuamaan.

No ei ehkä tarvitse pakottaa, mutta olisi myös aikuismaista (pieni alkukirjain, huom.) olla ottamatta itseensä jos kukaan muu ei tajua asiaa ensin. Ja mitä siellä talossa nyt pitäisi niin kovasti "tehdä"? Voihan ruoankin laittaa vain itselleen jne. Ihan turhaa draamaa tuollainen niskojen nakkelu ja loukkaantuminen.

[QUOTE="vieras";27124288]Miten tämä eroaa siitä että päättää tuomita kolmessa sekunnissa kaikki talon parikymppiset tyhmiksi ihkupissiksiksi?

Ei mitenkään.

Kaikki vain joukolla tuomitsemaan niin on kaikilla tosi mukavaa. :)[/QUOTE]

Tässä vanhemmat naiset ovat tosi hyviä, esim. nuoret äidit on verbaalisesti teurastettu joka kerta täällä ja muillakin palstoilla. Sitten ihmetellään, miten ne nuoret nyt tolleen ottaa itteensä ja loukkaantuu ja kokee olevansa äitikultin ulkopuolella...huoh.

Järkyttävää, miten äidit eivät ole opettaneet lapsiaan esim. laittamaan ruokaa! Äidit hävetkää!!
Meillä 83-syntynyt poika laittoi jo vuosia sitten upeita annoksia.
Nykytytöt maalaavat vain naamaansa, raakkaavat vain pillukarvojaan, isontavat vain tissijänsä... Huh, huh! Näistä ei ikinä tule kunnon äitejä, jotka pysyvät liitossa kolmea vuotta pidempään. Näistä tulee alkoholisoituneita sosiaalipummeja

Mulla tulee melkein yrjö joka kerta kun tuo mummo avaa suunsa ja päästää katkerat pihinänsä ja aivopierunsa ulos. Ja tekee pahaa katsoa ihmistä, jolla ei edes henki kulje kun on niin lihava.

Kysynkin, että miksi ihmeessä hän meni BB:hen osoittamaan katkeruutensa. Oman olemuksen ja mielen rappion ei pitäisi oikeuttaa nuorten ja kauniiden jatkuvaan haukkumiseen. Olisi mummo edes käytökseltään kaunis!

[QUOTE="jeps";27124137]Peesi...kuka sen Teijan pakotti kokkaamaan, tietääkseni ei kukaan? Suomalaisen naisen ongelma onkin piiloaggressiivisuus: ei osata vaatia/ottaa itselle kunnioitusta, omaa tilaa jne. vaan tehdään marttyyrimaisesti kaikki "kun ei ne muutkaan tee/osaa" ja sitten naama norsunvitulla-kestoilme paistaa kasvoilta jo kolmekymppisenä.[/QUOTE]

BB kylläkin valitsi sapuskanlaittajat ja ne olivat Teija ja Anne. Heidän tehtävä oli myös passata poikia.

Yhteistyössä