MITÄ IHMETTÄ MÄ TEEN TON POJAN KANS!! Ei jaksas joka aamu taistella. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avutonoonjuu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avutonoonjuu.

Vieras
3-vuotias poikani kieltäytyy joka ikinen aamu pukemasta vaatteita päälleen. Aina kauheen huudon ja tappelun kans saan vaatteet päälle, että päästäisiin ulkoilemaan. Eilenkin sain puettua ja alkoin itelle pukea takkia, niin poika oli sillä aikaa riisunut omat vaatteet pois..Mulla ei enää hermo kestä tapella yhtenäkään aamuna noitten vaatteiden kans. :(
V*tuttaa jo aamulla herätessä, kun tietää mikää taistelu on taas edessä.:( Olen kokeillut, että valitaan yhdessä illalla vaatteet jne.muttei auta. mielellään on vaatteita valitsemassa, mutta kun aamu koittaa niin eipä ne sitten kelpaakkaan. Pikkareissa ja t-paidassa pitä olla koko päivä. Josko teillä ois jotain vinkkiä tähän tai jos ei ole, niin tsempatkaa vaan et jaksan taas huomisen taistelun. :)

Mä varmaan veisin sen pojan sit pihalle niissä alkkareissa ja teepaidassa. Ottaisin vaatteet mukaan ja kysyisin että onko kylmä? Haluatkos pukea vaatteet päälle? Mua ei kiinnosta pätkän vertaa mitä muut musta ajattelee tai että naapurit sit ihmettelis :D

mä en taistelis. antaisin olla ja jäis ulkoilut siltä päivältä väliin ja toinen on se et mä oon pukenu itteni ensin valmiiks ja vasta sitte alan laittaa lapselle vaatteita ettei lapsen tarvii odottaa ja ei kerkee riisuutuun

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä varmaan veisin sen pojan sit pihalle niissä alkkareissa ja teepaidassa. Ottaisin vaatteet mukaan ja kysyisin että onko kylmä? Haluatkos pukea vaatteet päälle? Mua ei kiinnosta pätkän vertaa mitä muut musta ajattelee tai että naapurit sit ihmettelis :D

Näin mäkin tai oon tehnykin ( miinus 10 mittarissa ja neiti 3 v halusi lähteä minihameessa + t-paidassa ulkoilee ) joten sit mentiin ja tultiin hakee lisää vaatetta + ei oo tapeltu

Oon miettiny kans et jos laittas pihalle alkkareissa ja kattos joko rupeis pukemaan. Mut onkohan se liian julmaa.? :whistle:
Ja toi et pukisin eka itse, todennäköisesti joutuisin vaihtamaan vaatteeni kuitenkin. Kuuma nimittäin tulee kun niitä vaatteita koittaa pojalle pukea.:/

Yhteistyössä