Joku seurannut BB-parin Jouko&Jonna lähiaikaisia tapahtumia lähiaikoina? Mietteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kummalliseksi on mennyt parin tilanne, alkaa muistuttaa ihan hyvän ystäväni entistä suhdetta joka päättyi surullisesti pahaan väkivaltaan ystävätärtäni kohtaan. :(
Onneksi siinä ei käynyt liian huonosti.

BB-talossa raju riita - tässä BB:n jatkotoimet | Big Brother | Iltalehti.fi

Mutta siis ihmeellistä käytöstä tuolta Joukolta, nyt ollut jotain riita ja on ilmeisesti jotain käsikähmääkin ollut, heitellyt tölkkejä ja nimitellyt (huoritellut?) Jonnaa.

Nämä mulla on pistänyt silmään:

- Vaatii jatkuvasti Jonnaa tunnustamaan rakkauttaan ja kertomaan miten paljon oikeasti nainen välittää Joukosta, tekee tämän mm. syyllistämällä naista kaveripusuista ja muista joita itse antaa talon kaikille asukkaille.

- Piti jotain suhdeyritys-viritystä Johannan kanssa talossa ja kun Jonna kysyi mitä se tarkoittaa niin Jouko syyllistää Jonnaa vainoharhaiseksi.

- Haukkuu Jonnaa paljon,varsinkin humalassa. esim. rumaksi

- Lyttää Jonnaa pienillä kommenteilla ja väittää näitä huumoriksi.
- Kohtelee todella kylmästi naista välillä, kertookin sen naiselle usein ettei halua olla Jonnan kanssa, silti haluaa olla naisen kanssa.

Oletteko huomanneet samoja asioita?
Mitä luulette mikä on Joukon käytöksen syy?
Mitäköhän Jouko aidosti ajattelee Jonnasta ja onko tässä Joukon kohdalta epävarmuutta, pelkoa vai haluaako vain alistaa Jonnan?

Mä vähän luulen, että koko paikka on semmonen, että pariudutaan vaan "jonkun kanssa". Luultavasti Jonna ei ole nainen, joka normaalisti viehättäisi Joukoa ja ehkä tämä tulee sitten tuollaisena käytöksenä esille?

Mutta joo, käytös on kyllä sellaista, että enpä yhtään ihmettele, ettei ole yhdessä tulevan lapsensa äidin kanssa. Koska jos käyttäytyy noin, niin tuskin käyttäytyy sen paremmin muidenkaan naisten kohdalla :(

Mä vähän luulen, että koko paikka on semmonen, että pariudutaan vaan "jonkun kanssa". Luultavasti Jonna ei ole nainen, joka normaalisti viehättäisi Joukoa ja ehkä tämä tulee sitten tuollaisena käytöksenä esille?

Mutta joo, käytös on kyllä sellaista, että enpä yhtään ihmettele, ettei ole yhdessä tulevan lapsensa äidin kanssa. Koska jos käyttäytyy noin, niin tuskin käyttäytyy sen paremmin muidenkaan naisten kohdalla :(

Onhan se Jonna varmasti mukava nainen kun ei häätöäänestyksessäkään ole kertaakaan ollut, ei ihme että Jouko siitä alussa kiinnostui.

Mutta en oikein ymmärrä että jos ei tykkää siitä naisesta oikeasti, niin miksi se nyt niin järjettömät mustadukkaisuusdraamat vetää?

Itse satuin juuri eilen olemaan telkkarin ääressä kun heidän eilinen riita alkoi.

En kyllä ymmärrä Joukoa. Itse on pussaillut ja hiplaillut jokaista miestä ja naista talossa ja sitten, kun Jonna puhuu Tommille ja antaa pienen pusun niin Jouko saa kauhean mustasukkasuus kohtauksen. Joo, varmasti Joukoa on loukannut se miten Jonna Petterin (?) kanssa oli intiimisti suudellut, kun Jouko oli ollut nukkumassa. Mutta tekopyhää käytöstä Joukolta.

Jouko oli ennen minun suosikkini, mutta 24/7 myötä olen nähnyt Joukon todellisen luonteen, joten eipä kyseinen ihminen enää minun suosikkini ole. En voi myöskään ymmärtää miksi Joukon pitää koko ajan pilkata Jonnaa, kuten ap on tuolla aikaisemmin sanonut, nimitellyt yms.

Eilen olin aivan varma, että Jouko lyö joko Tommia tai Jonnaa. Mutta, eihän tuo kaukana ollut, että Jouko olisi poistettu talosta.

Jonna ja Jouko ovat molemmat mielestäni sairaalloisen mustasukkaisia, mutta mielestäni ei Jonnan mustasukkaisuutta ole enää näkynyt Johannan poistuttua talosta, tai en ole ainakaan ollut katsomassa telkkaria jos Jonna on saanut jonkun mustasukkasuuskohtauksen.

Minun mielestäni tuotannon pitäisi näyttää asukkaille klippejä siitä miten Jouko puhuu Jonnasta tämän selän takana, jospa Jonna tajuaisi millainen ihminen Jouko on.

Ja eilen kun Jonna kysyi Joukolta onko tämä pettänyt sitä naista joka odottaa Joukon lasta, Jouko vastasi tähän jotenkin näin "luuletko, että täällä sanoisin jos mä olisin" Eli uskon, että on. Jouko eikä Jonna pysty toistensa tai kenenkään muunkaan kanssa terveeseen parisuhteeseen jos eivät muutu.

[QUOTE="vieras";27416090]Mitä se Jouko sitten teki niissä bileissä kun suuttui?
Miten se haukkui Jonnaa?
Heitti jotain tölkkejä vai?

Onko se nyt sen Tommin kanssa riidoissa vai oliko se vaan muka sen Jonnan syy?[/QUOTE]

-Jonna halusi selvittää Tommin kanssa asiat, eli miksi Tommi vihaa Jonnaa. Ja kun Jonna ja Tommi sitte puhuivat, halasivat ja pussasivat sai Jouko kauheat raivarit.

- Sanoin mm kusipää huoraksi.
- Heitti siideri tölkin kun oli menossa pihalle, tölkki osui lasii ja lasi tippui lattialle ja rikkoutui

Ei ole Tommin kanssa riidoissa, käsittääkseni

Yhteistyössä