Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
tanel1
aattelinpa jakaa myös vähän omia fiiliksiä. bathmate tuli eilen postissa ja kaksi käyttökertaa takana. ei mitään mullistavaa yllättäen toistaiseksi, kyllähän tuo turpeana ulos tulee muttei mitenkään merkittävän. eipä tosin ole ollut mitään ongelmiakaan tai kipuja käytön aikana, ei rutista palleja tai nostata punaisia pisteitä mistä muut ovat valitelleet.

jännä nähdä parin-kolmen viikon päästä josko jotain muutosta olisi tapahtunut, silloin kun nettiselailun perusteella monella ovat ensimmäiset reaktiot nähtävissä.
 
Jori pumppaaja
Älä pumppaa liikaa alipainetta, niin mitään punaisia pisteitä ei ehkä tulekaan jatkossa
ja kannattaa käyttää kosteuvoidetta ennen ja jälkeen pumppauksen,ettei iho kuiva ja
arista. Hyvin menee silloin kaikki ja muutaman viikon jälkeen voi havaita kasvua. SUOSITUSAIKOJA PUMPPAUKSESSA EI MYÖSKÄÄN KANNATA VENYTELLÄ ALKUUN, MIELUUMMIN ALKU VAROVASTI.


 
PeraPumppaaja
Niin eli reilu 6 viikkoa pumppausta takana 20 min joka päivä. Ei se nyt ihan sillä tavalla toimi kuten lupaavat, ainakaan minulla. 6 viikossahan piti tulla senttejä ja senttejä edes muista enää kuinka paljon.

Noh itselläni kasvua ehkä about 2 milliä... Paksuudesta en tiedä koska en mitannut ennen aloittamista mutta ehkä näyttää ainakin "muhkeammalta" Voi tosin johtua siitä että vain nahka on turvoksissa ja itse lihakset samankokoiset kuin ennenkin.

Tosin pumppauksen aikana olen saanut 1,5 cm lisää mittaa mutta sitten kun mittaa pumpun ulkopuolella niin ei mainittavaa kasvua. Aika outo juttu.. No en luovuta vaan jatkan säännöllistä käyttöä ja ehkäpä ne kasvut näkyy jossain vaiheessa myös silloin kun muna ei ole pumpussa..?

Loppuyhteenveto: Kasvu EI TODELLAKAAN tapahdu sillä nopeudella mitä luvataan Bathmaten sivuilla. 6 viikkoa, 2mm, vähän "muhkeutta", ja nahkaan punaisia pisteitä.

Tästä jatketaan. Ilmoittelen myöhemmin miten treenit sujuu.

Morjens!
 
Jori pumppaaja
Toivon, että vastaatte tähän kysymykseen. Olisi kiva kuulla toistenkin ajatuksia. Oma
tavoitteeni on saada se kasvamaan 23 senttiin asti. Vaimo tykkää, että se tuntuu mahtavalta, kun se hieroo pimpin pohjaa ja hekumapistettä. Hän saa silloin räjähtäviä
orkkuja useita peräkkäin, ja minuakin kiihottaa, kun kuuntelen sitä voihkintaa.
En tiedä saanko sitä enää kasvatettua, kun tuo pumppu on niin lyhyt ,että tila loppuu.
Jos markkinoille tulisi uusi isompi versio, niin ehkä ostaisin sen sitten. Katsotaan mitä tapahtuu treenit jatkuu vielä. Jos saan vielä sentin lisää niin silloin tavoite on saavutettu ja vähän ylitettykin.
 
projekti alkanut...
Alkuperäinen kirjoittaja Jori pumppaaja:
Oma
tavoitteeni on saada se kasvamaan 23 senttiin asti.
Mistä pituudesta aloitit rakentamisen?
Mikä oli lähtöpaksuus?
Mikä tällä hetkellä on paksuus?


Itellä olis tavoitteena 4 senttiä pituutta ja 1-1,5 senttiä paksuutta(ympärysmitta, ei halkaisija), eli lukemat olis silloin 20 ja 13-13,5. Kyllä tolla luulis jo jotain saavan aikaseks. Jos tollanen ihme tapahtuis, niin sitten vois tietenkin harkita jatkavansakin.

 
Jori pumppaaja
PItuus oli 21 cm nyt 22cm
Paksuus 14 cm
Nyt paksuus 15,45 (siis ympärysmitta)
Bathmate harjoitusta takana nyt 12 vk

Kalu keulii komeasti pystyssä ja halut kovat. Varsinkin aamulla seisoo, kuin rautakanki kovana . Vaimo nauraa, että olet kyllä kiimanen kuin sonni.
 
Jussi treenari
Haluun sen saada 20 senttisek nyt se on vaan 17 cm ja paksuutta kans lisää.
Nyt on vasta tullu 1cm kasvua ja paksuutta kans 1cm ympärysmittaan, Seisoo kyl vähän liian herkästi eri paikois, että farkut pullottaa. Täl palstal näyttää nyt olevan vähän hiljaista, kun viestejä on tullut niin vähän. Viekö pumppuhommat niin paljon aikaa, ettei jouda jutteleen? Mä täytän kohta 16 vuotta ja muna kasvaa noin hitaasti. Mitä mä teen ,että saisin sen kasvamaan vähän nomeemmin? Voisko isot pojat antaa mulle vähän ohjeita?
 
Peter82
Näytti olevan wickedtoys.fi:ssä näemmä alennuksessa: http://www.wickedtoys.fi/bathmate-peniksenkehitin-isompi-penis-peniksen-laajennus.html

Tuon halvempaa en ole löytänyt, menee jo 60 euron puolelle
 
JUSSI TREENARI
Nyt oon harjoitellut jo 5 viikkoo, niin oli pakko mittailla sitä taas, että tiedän missä sitä mennään. Härnäsin sen seisokkiin ja komeeltahan tuo näyttää, suonetkin pullistelee hyvin näkyvissä eikun mitta päälle. Hyvin näyttää stondaavan tosi pystys. Mittaan aina viivottimella kalun päältä, että saan tarkan tuloksen. Hip hei se on taas kasvanut, nyt näyttää olevan 17,5 cm .Helpostihan tää homma etenee. Voihan olla, että sekin auttaa, kun mul on viel toi murrosikä meneillään, niin kulli kasvaa senkin vuoksi viel. Hyvä mennä liikuntatunnin jälkeen suihkuun poikien kanssa ,kun nyt se rentonakin on suurempi. Eipä tartte sitä piilotella toisilta. Itsetuntoni on nyt tosi vahva. Jatkan vaan treenausta edelleen ja viestittelen aina kuulumiset. KERTOKAA TOISETKIN MITEN TREENIT TEHOO?
 
reenannut
joo, kyl se turvottaa aina sen jälkeen, muuten en oo huomannu muuta. pitäis varmaa vähentää painetta pumpatesssa kun aina pois ottaessa aivan melkee sinine :D mut palautuu nopeasti normaaliin väriin, muillakin sinine,vai pumppaanko liian kovilla paineilla?

kyllä sen nyt pitäs entiseen maksimimittaan aina päästä joka pumppauksella vähintään.
 
kauan pumpannu
Paremminkin se on semmonen kauniin punainen, kun otan pois pumpusta. Samoin tunto on tallella ,eikä tunnu puutumista. Veri tuntuu kiertävän siis hyvin, vaikka turpeana se kyllä tulee ulos. Liika painehan aiheuttaa jo kipua, että sen tuntee siitä ja jos siltä tuntuu painetta pitäisi vähentää heti. Liiasta paineesta voi tulla rakkula terskaan kun neste rupee pullistelee ulos. Minulla on joskus päässyt niin käymään. Pumpatessa siis ei saisi tuntua kipua paine ja kiristäminen ei haittaa sitähän aina tuntuu, kun pumppussa on tehoja. Sinisyys voi johtua myös siitä, kun pidät sitä pumpussa liian kauan ja veri ei kunnolla kierrä. Voisit kokeilla lyhyempiä aikoja senhän luulisi näkevän siitä, että mitä tapahtuu. Minulla itsellä on tuota paksuutta ruvennu tulemaan jo liikaakin eihän se tahdo tulla pumpusta ulos paisuneena. Vaimokin sanoi ,että paksuus hälle riittää jo.
 
närkästynyt
Neljä kuukautta jo pumppailtu ja tulokset ei ole häävit pituuteen tullu 2mm korkeintaan lisää ja paksuuteen vähän tai enpä tiedä onko mitään. PASKAPUHETTA KAIKKI MAINOKSET NIIN YLIMAINOSTETTU KUIN VAIN VOI. Mikään ei tunnu pitävän paikkaansa, ei totta tosiaan. Tommoset kaupustelijat pitäis vetää hirteen ,vain paskan jauhantaa, ei mihinkään todellisuuteen pohjautuvaa tietoa. Testituloksia ei löydy mistään , sillä niitä ei ole tehty, eikä niitä ole olemassakaan. HATUSTA TEMMATTU KAIKKI ! Vai voiko joku väittää toista?
Löytyykö toisia kellä ei juuri tuloksia, tuskin minä nyt ainoa olen ? Kertokaapa toisetkin mitä mieltä olette?
 
pmmp
Oon nyt pumppaillu n. 4kk. Eipä tuota mittaa oo hirveesti tullut lisää. Jonkin verran kuitenkin. Sen huomaa selvästi, että homma on jumahtanut tiettyyn kohtaa. Ehkä tosi vähäistä kasvua havaittavissa vielä.

Onko muilla tullut muuten rusketusraidat meisseliin? Mulla on kikkelin juuri/alaosa vaalea(eli saman värinen kuin ennen pumppausta), mutta yläosa on paljon ruskeempi. Penis ei oo mitenkään kipeä ja muutenkin pelittää hyvin, mutta onhan tollanen selvä raja nolo. Joutuu vähän peittelemään ja ostamaan värikondomeja :)
 
VierailijaJUSSI TREENARI
Nyt batmaten käyttöä 7 viikkoo. Mittailin tossa meisseliä ja nyt on kahdessa viikossa tullu lisää mittaa 0,5 cm. Olen tosi tyytyväinen ,kun nyt se on jo 18 cm. Minusta tuntuu, että isälläkään ei oo suurempi, että kohta varmaan silkin käy kateeks, kun minul on kohta suurempi. Tuntuu kyl tosi mahtavalta nyt tää homma. Miten teillä toisilla menee, ois kiva kuulla ?? Täytin muuten vasta 16 vuotta, että täs on vielä aikaa kasvatella tota munaa vaikka kuinka kauan , jatkan siis harjoituksia edelleen. Pankaahan viestejä tulemaan, että silleen !!
 
Vierailija
sorry, ei mahdu bathmateen tuo kalu.. kokemuksella itsellä hieman lyhyempi ja pieneks jäi

PItuus oli 21 cm nyt 22cm
Paksuus 14 cm
Nyt paksuus 15,45 (siis ympärysmitta)
Bathmate harjoitusta takana nyt 12 vk

Kalu keulii komeasti pystyssä ja halut kovat. Varsinkin aamulla seisoo, kuin rautakanki kovana . Vaimo nauraa, että olet kyllä kiimanen kuin sonni.
 
Viimeksi muokattu:
VierailijaJORI PUMPPAAJA
Ei kasvata enää kalua liian pieni, kyllä se sinne menee ,mutta heti on pummppu täynnä ,joten öli pakko lopettaa sen käyttö. Käytän nyt racin pumppua vedellä täytettynä, toimii ihan hyvin ja paisumistila kyllä riittää.
Uskon, että se tehoo aivan samalla lailla kuin bathmatekin. Muuten on ihan miellyttävä käyttää veden kanssa. Tehoja kyllä riittää. PIdän putkessa kalua sen 20 min kerralla aivan samoin kuin bathmatessa. Voitte kokeilla jos teillä on racin pumppu.
 
vierailija
Ei kasvata enää kalua liian pieni, kyllä se sinne menee ,mutta heti on pummppu täynnä ,joten öli pakko lopettaa sen käyttö. Käytän nyt racin pumppua vedellä täytettynä, toimii ihan hyvin ja paisumistila kyllä riittää.
Uskon, että se tehoo aivan samalla lailla kuin bathmatekin. Muuten on ihan miellyttävä käyttää veden kanssa. Tehoja kyllä riittää. PIdän putkessa kalua sen 20 min kerralla aivan samoin kuin bathmatessa. Voitte kokeilla jos teillä on racin pumppu.
Mikä tuo Racin pumppu on? Itsellä on luonnostaan 19cm pitkä, joten tuo Bathmate lienee liian pieni, eli turha ostos siinä mielessä? Onko V-596 Racing Pump / Seksilelut / Sexshop Finland sama kuin se mitä itse käytät?

Siinä näyttäisi olevan mittaa putkessa jopa 30 cm, eli kasvun varaa on ainakin vähän ;)
Toimiiko tämä samalla tavalla/yhtä hyvin kuin bathmate?

Kiitos (asiallisista) vastauksista ja keskustelusta aiemmin, turhat kommentoijat ja kitisijät jääköön omaan arvoonsa...
 
Viimeksi muokattu:
fakta
Mikä tuo Racin pumppu on? Itsellä on luonnostaan 19cm pitkä, joten tuo Bathmate lienee liian pieni, eli turha ostos siinä mielessä? Onko V-596 Racing Pump / Seksilelut / Sexshop Finland sama kuin se mitä itse käytät?

Siinä näyttäisi olevan mittaa putkessa jopa 30 cm, eli kasvun varaa on ainakin vähän ;)
Toimiiko tämä samalla tavalla/yhtä hyvin kuin bathmate?

Kiitos (asiallisista) vastauksista ja keskustelusta aiemmin, turhat kommentoijat ja kitisijät jääköön omaan arvoonsa...
en ole kitisijä. mutta nuo eivät toimi.
se on fakta.
kai tämä nyt olisi jo koko maailman tiedossa ja joka paikassa mainostettaisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Jori pumppaaja
Sinulle vastaan ,kun kyselit tästä pumpusta, jota käytän, kun Bathmate kävi pieneksi. Sama pumppu näyttää olevan mitä löytyy tuolta linkistä, jonka annoit tuossa viestissä. Kyllä se toimii myös veden kanssa. Paineen saa kovaksi, täytyy kyllä varoa ettei pumppaa liian kovalla paineella, muutoin voi tulla rakkula terskaan, mutta niinhän voi käydä jos käyttää Bathmateakin. Paisuttaa kalua samalla lailla. Tyhjiöönhän Bathmatenkin toiminta perustuu, ei se ole mikään ihmeellinen erikoisuus. Mainoksissa kyllä luvataan ummet ja lammet, mutta sehän on tapana amerikkalaisissa mainoksissa yleensä. Kaikki ei millään pidä paikkaansa.
Racing pumpun täytän suihkusta lämpimällä vedellä ja kalu putkeen ja pumppaan painetta niin, että liika vesi tulee pumpun kautta pois. Pumpun ylä päähän venttiilin alle jää ilmaa ja kalu on kokonaan veden alla. Pumppua pitää pitää ylöspäin viistossa asennossa, kun pumppaa lisää painetta, että vesi pysyy putkessa, eikä tule liikaa pois. Bathmaten mainoksissa sanotaan, että on perusteellisesti testattu, mutta se ei pidä paikkaansa, kun testituloksia ei ole julkaistu missään, eikä niitä ole mistään saatavissa.
Bathmateenhan sopii noin 21cm- 22cm kalu. Mitta-asteikko on 20cm asti ja siitä venttiiliin on noin 2 cm, jotta siitä voit päätellä sopiiko se sinulle. Venytetty kalu siis noin 22 cm.
Tuo kaveri joka vastasi sinulle jo tuohon viestiin, oli joko sexikaupan mies, ei ainakaan ollut perillä, että muitakin pumppuja voi käyttää veden kanssa, jotta se hänen FAktastaan.
 
Voi jeesus.
Mahtava kun vanhempana ei seiso enää ollenkaan tai erektio häiriöitä sen takia, että sais sentin munaan pituutta jollain pumpulla keskustelkaa nyt hyvät ihmiset lääkäreiden kanssa ennen,kuin menette tuommoisia tilaamaan! Jos löydätte että näitä jotain laitetta ois oikeasti testattu jossain niin sitten ehkä jotain perää vois olla. Itse ainakin haluan että seisoo vanhempanakin eikä ole mikään tuhkamuna. Lääkärin kanssa keskustelemaan kipinkapin.
 
Kale
Niin eli reilu 6 viikkoa pumppausta takana 20 min joka päivä. Ei se nyt ihan sillä tavalla toimi kuten lupaavat, ainakaan minulla. 6 viikossahan piti tulla senttejä ja senttejä edes muista enää kuinka paljon.

Noh itselläni kasvua ehkä about 2 milliä... Paksuudesta en tiedä koska en mitannut ennen aloittamista mutta ehkä näyttää ainakin "muhkeammalta" Voi tosin johtua siitä että vain nahka on turvoksissa ja itse lihakset samankokoiset kuin ennenkin.

Tosin pumppauksen aikana olen saanut 1,5 cm lisää mittaa mutta sitten kun mittaa pumpun ulkopuolella niin ei mainittavaa kasvua. Aika outo juttu.. No en luovuta vaan jatkan säännöllistä käyttöä ja ehkäpä ne kasvut näkyy jossain vaiheessa myös silloin kun muna ei ole pumpussa..?

Loppuyhteenveto: Kasvu EI TODELLAKAAN tapahdu sillä nopeudella mitä luvataan Bathmaten sivuilla. 6 viikkoa, 2mm, vähän "muhkeutta", ja nahkaan punaisia pisteitä.

Tästä jatketaan. Ilmoittelen myöhemmin miten treenit sujuu.

Morjens!
Taitaa nyt olla Peralla vähän ihmisen anatomia hakusessa. Peniksessä kun ei ole ensimmäistäkään lihasta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä