Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
keijopumppu
Luulen että nuo ongelmat muilla veripisteistä ja mustelmille menemiset johtuvat ihan käyttö virheestä ja liian ahneesta käytöstä heti alkuun. Liian kauan ja kovalla paineella.

Lainattu sinunapteekin sivuilta:

7) Jos paine tuntuu liian voimakkaalta, paina kevyesti Bathmaten yläpäässä olevaa paineentasausventtiiliä paineen vähentämiseksi. 15-20 minuutin kuluttua vapauta paine painamalla paineentasausventtiiliä ja irrota väline. Irrota Bathmate seisaaltaan, jotta tulos olisi välittömästi nähtävissä.

Sinunapteekki.fi
 
Jori pumppaaja
Luulen että nuo ongelmat muilla veripisteistä ja mustelmille menemiset johtuvat ihan käyttö virheestä ja liian ahneesta käytöstä heti alkuun. Liian kauan ja kovalla paineella.

Lainattu sinunapteekin sivuilta:

7) Jos paine tuntuu liian voimakkaalta, paina kevyesti Bathmaten yläpäässä olevaa paineentasausventtiiliä paineen vähentämiseksi. 15-20 minuutin kuluttua vapauta paine painamalla paineentasausventtiiliä ja irrota väline. Irrota Bathmate seisaaltaan, jotta tulos olisi välittömästi nähtävissä.

Sinunapteekki.fi

Sinunapteekin mies on laittanut näköjään mainoksensa houkuttimiksi. Kannattaa selata muita seksiliikkeitä jos aikoo hankkia Batmaten. Sinunapteekissa näyttää olevan kaikkein kallein tuo härveli. Ei sieltä varmaan kukaan erehdy tilaamaan, antaa homehtua hyllylle.
 
Viimeksi muokattu:
pumppump
Olen pumppaillut jonkin aikaa ja nyt olen huomannut, että jatkuva panetus on päällä. Kulli seisoa jöpöttää kovana mitä erilaisimmissa tilanteissa. Oletteko toiset huomioineet semmoista?
Harmittaa koulussa, kun toiset ovat huomanneet sen. Mitähän minun pitäisi tehdä, että saan sen asettumaan? Vai onko pakko lopettaa toi pumppaus?
 
kokeilussa
Elikkäs tnä tuli postissa ja kävin hakemassa. Äsken kokeiltu, tuntui aika oudolla mutta ei mitenkään pahalle.. Saas nähdä oliko kannattava ostos vai pelkkää humpuukia.

Eipä ekan käytön jälkeen näkynyt edes hetkellisiä tuloksia, niinkuin sivulla väitetään :D mutta jatketaan.
 
Jussi treenari
Ahkerasti olen pumppaillut edelleen nyt vielä kasvu jatkunut. Mittailin just ,kun tuli 2kk täyteen tuon BATHMATEN käytössä. Mittaan tullu taas 0,5 cm lisää ja paksuutta on kans tullut, aika jortikalta näyttää, kun katsoo peilistä. Se on ihan oikeen kyrvän kokoinen 18,5 cm, että pakko olla tyytyväinen. Kyllä tällä pystyy tyttöjä rakasteleen ja antaan niille nautintoo. Seisoo edelleen tosi kovana ja terhakkaasti pystys. Pumppailen aina 2 kertaa joka päivä 20- 25 min kerrallaan ja tulosta on tullut niin, että kohta täytyy nostaa tavoitetta suuremmaksi. Hieno juttu nää pumput, on tosiaan hyvä keksintö.


Laittakaapa toisetkin kommenttii, millaiset kokemukset ja millaisia tuloksii olette saaneet aikaseksi? Hyvä kertoo myös jos jollakin homma ei ole onnistunutkaan, voihan niinkin olla.
 
Kolmoissivun tyttö
[Televisiomainoksen mukaan miehen pitää olla älykäs, tunteellinen ja pitää olla erektio. Eli voi niitä suorituspaineita tulla, niin henkisiä kuin fyysisiäkin, mutta toisaalta elämä voi olla haastavaa
ja antoisaa.
 
Jussi treenari
Hyvä Jussi! Komea kulli kääntää heteromiehenkin pään :)

Kuinka nopeasti siirryit 2 kertaa viikossa treeniin? Eikö paikat tule kipeäksi jos noin paljon treenaa? Mulla vasta 1 viikko takana, mutta mieli tekisi lisätä tahtia.

Joo alkuhan mul oli tosi varovaista ,ehkä vedin vain noin 10 min päivässä. Vähitellen lisäsin tuota treenausta ajallisesti 15 minuuttiin päivässä ja koko ajan olen varonut, etten pumppaa liikaa painetta, kun kaikki ovat varoittaneet, että voi seurata vaurioita penikseen. Onneksi ei ole tullut mitään punaisia pilkkuja eikä mitään rakkuloita terskaan, kun en ole ahnehtinut liikaa, eikä myöskään mitään värimuutoksia ihoon ole tullut. Siitähän jotkut ovat kertoneet aiemmin.

Alkuun tieetysti paisuttaminen venytti nahkaa niin, että vähän aristi kyllä, mutta vähitellen sekin meni ohi kun iho tottui venyttämiseen Noin 2 viikkoa olen vetänyt niin, että pumppailen 2 kertaa päivässä ,ensin aikaisin aamulla ja toinen kerta sitten myöhään illalla.

Täytyy siis kuunnella kehon reakointia, että miltä tuntuu. Kipu on aina merkki siitä, että jotain on pielessä. Liika ahneus varmaankin kostautuu ja liika paine tekee vaurioita. Maltti on valttia ja tulosta näyttää tulevan.
 
Viimeksi muokattu:
ramppu
Nyt on 8:n päivän treeni takana, ja kulli tuli taas edellistä pumppausta turpeampana ulos putkesta. Olen huomannut että ainakin lepopituus ja paksuus on kasvanut. Seisokkipituudessa en vielä tässä vaiheessa ole huomannut merkittävää muutosta, vaikka runkatessa pumpin jälkeen kalu tuntuukin isommalta. Tuo lepomuutoskin on iloinen asia.
 
toinen kerta
Toisen pummpaus kerran jälkeen muija totesi jo että muna tuntuu paksummalta, ja pumppauksesta oli aikaa noin 6 tuntia... joten kaipa se ainakin paksunee nopeasti tiettyyn pisteeseen. Minkäänlaista kipua ei ole ollut ja noita punaisia pisteitä oli ekan kerran jälkeen, mutta ei enään toisella kerralla.

Muna näyttää pitenevän pumpussa ainakin näin aluksi noin 3cm pituutta lisää. Olen aloittanut käytön noin 15min/päivä ajalla.

Palaillaan asiaan..
 
Jussi treenari
Meidän luokan pojat on moni tilannut jo pumpun ja venytys käy kuumana. Voi mikä villitys on meneillään. Ovat ihmetelleet mun kaluni kokoo. Yks kysy ,että mitä oot tolle tehnyt , kun on noin isoksi kasvanut. Sanoin ,että pumpulla se venyy ja tytöt tykkää. En taida mennä enää suihkuun yhtä aikaa niiden kanssa liikuntatunnin jälkeen.

Haluun, että mul on luokan suurin , niinkun se varmaan nyt vielä onkin, Mut miten käy sitten, kun joka poika alkaa harrastaa pumppausta??
 
antti
Nyt on 8:n päivän treeni takana, ja kulli tuli taas edellistä pumppausta turpeampana ulos putkesta. Olen huomannut että ainakin lepopituus ja paksuus on kasvanut. Seisokkipituudessa en vielä tässä vaiheessa ole huomannut merkittävää muutosta, vaikka runkatessa pumpin jälkeen kalu tuntuukin isommalta. Tuo lepomuutoskin on iloinen asia.

Kuinka paljon se lepopituus on kasvanut sentteinä? Oletko mitannut?
 
Viimeksi muokattu:
antti
Tänäänpumpputuli, eka käyttökertasujui ilman kipua, tosin pumppua en saanut ihan tyhjäksi vedestä vettä jäi parikolme senttiä pumpunpäähän,pumppauksen jälkeen peniksen yläpuolella oli pienet punaiset jäljet missä pumppu oli kiinni, niinkuin varmaan kaikilla muillakin? Ja saatteko te pumpun tyhjäksi vedestä?
 
pena
Tänäänpumpputuli, eka käyttökertasujui ilman kipua, tosin pumppua en saanut ihan tyhjäksi vedestä vettä jäi parikolme senttiä pumpunpäähän,pumppauksen jälkeen peniksen yläpuolella oli pienet punaiset jäljet missä pumppu oli kiinni, niinkuin varmaan kaikilla muillakin? Ja saatteko te pumpun tyhjäksi vedestä?
Tarkoitat varmaan tyhjäksi ilmasta eikä vedestä :)
 
Viimeksi muokattu:
pumppataan
Elikkäs, minulla ainakin näin alkuvaiheessa penis venyy pumpun sisällä noin 2-3cm ja joka kerta näyttää vähän muhkeempana ulos tulevan.

Olen huomannut että orgasmi on huomattavasti parantunut, siis orgasmin laatu.
Tulee todella todella kovalla paineella tavarat piipusta ulos.
Jopa näin kolmen käyttökerran jälkeen, nainenkin huomaa jo paksuuden.
Joten jatketaan käyttöä.
 
kolmaspumppailija
Minulla oli lähtöpituus noin 13cm-14cm ja olen pumpulla päässyt noin 15cm eli pumpun asteikko näyttää painetilassa mitaksi 15cm. Ulostullessa pituus ei ole niinkään kasvanut, mutta kalu on todella paksu aiempaan verrattuna. Toisaalta "turvotus" menee melko nopeasti pois. Pitäisikö päästä 16-17cm venytystilassa kuinka nopeasti?
 

Yhteistyössä