Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
sukeltaja...
Miten toi pumppaus oikein tapahtuu, mikäli ei ole kylpyammetta? Mua ei ainakaan huvittais seisoskella suihkussa vaikkapa kahtakytä minuuttia. Kylvyssä sitä vastoin vois kelliä mieluustikin, mutta kun ei oo sitä ammetta.
 
Mate käyttäjä
Itse ajelen partaa ja käyn suihkussa sun muuta samalla. Alun jälkeen sen on voinut jättää siihen roikkumaan. Jos tulee käytyä nopesti niin istuu vaikka saunan lauteilla sen aikaa että on 20min täynnä
 
Jori puppaaja
Suihkussa täytän pumpun vedellä ja asettelen pumpun paikalleen.Suihkuttelen pumppua
välillä lämpimällä vedellä ja istun jakkaralla suihkun vieressä. Välillä pumppaan lisää painetta niin kauan, kun vettä tulee pois pumpusta. Lopussa kulli ottaa jo kiinni venttiiliin , ja muutenkin putki on aivan täynnä. Pitäisi saada isompi pumppu, mutta ei ne taida valmistaa niitä, kun englantilaisille koko kuulemma riittää.
 
JUSSI TREENARI
Nyt minulla 10 pv käyttöä takana. Aloittelin varovasti 10 min päivässä ja nostin aikaa vähitellen , nyt jo pidän putkessa 20 min päivässä .Laitan pesuhuoneen oven lukkoon, ettei mutsi pääse yllättään minua, kun aina kyselee ,kun viivyn pesuhuoneessa kauan . Kyllä kullini tykkää tästä kovasti, on jo kasvanut jonkin verran pituutta ja paksuutta aivan valtavasti, vai onko se nyt turvoksissa koko ajan seuraavaan treeniin asti. Aina se on nyt jäykkänä pystyssä, että se vähän haittaa, kun pullotus näkyy farkuissa selvästi. Eipä se haittaa jos tytöt huomaa, mutta pojat voi ruveta soittaan suutaan koulussa. Kohta mul varmaan luokan suurin, kun harjoittelen ahkerasti ohjeiden mukaan. Haluun nähdä kavereiden ilmeet, kun mittaillaan seuraavan kerran porukalla. Silloin mul jo varmaan luokan suurin, se ois ihanaa. Kertokaa toisetkin onko kasvanut kuinka paljon?
 
Pai kuukautta käyttänyt
Moi taas..eilen pumppailin ja nyt mitta oli jonkun verran yli 19cm.En ole ehtinyt/jaksanut pumpata säännöllisesti enää muutamaan vkoon mutta mitta on pysynyt samana kyllä.Tavoite saada mitta ainakin 20cm...mikäli jaksan vain treenata..vaikka eihän tuo nyt niin hankalaa ole nyt kun siihen tottunut..
 
Jussi treenari
Hyvin menee , kun muna roikkuu levossa pitenpänä, vaikka vast 2 viikkoo takana treenausta. Paksuutta tullut jo selvästi lisää. Seisokkipituutta en ole mitannut,mutta kyllä se näyttää vähän venyneen, kun katson sitä peilistä. Olen käyttänyt nyt Bathmatea joka päivä sen 20 min säännöllisesti. Hyvin toi homma sujuu tos pesuhuoneessa.Suihkusta täytän pumpun lämpimällä vedellä ja pumppailen istuen jakkaralla, ei suihkussa viitsi 20 minuuttii laskea vettä yhtä kyytiä. Aion jatkaa treeniä ainakin sen 6 kk ja katson mitä tapahtuu. Mul ei ole viel tyttöystävää ,mut aion hankkia kohta, kun saan munan ensiks kasvatettuu isommaksi.

 
empä tiiä
aika turhalta ostokselta tuntuu. toki se vähä turvottaa pumppaamisen jälkee mut samaha se on panemisenki jälkee. kyl mä koht taidan siirtyy vaa pumppauksee pelkällä pimpillä!siin on se paras penispumppu :D

ehkä vähän kaduttaa ostos.mut katotaa nyt viel. joku 3vkoo menny. n.15-20 min neljä kertaa viikos. ja aika hiljasta on.

toimiiks tää nyt jollain oikeasti? JOS TOIMII NIIN MITEN HITOSSA??!
 
pientä toivoo
..Vähän kyl epäilyttää oikeesti toimivuuden kannalta. Ja epäilyttää noi kaikki jotka kertoo kuin kaverit kateellisia, sun muuta luokan suurin vehje kun vertaillu keskenää ja ynnä muuta bubble gum bullshit. Yea right.. Jotai kauppiaita eksyny tänne sivuille kenties paskaa jauhaa.

Ite kohta 2kk käyttäny 15min 6 kertaa viikossa ja eipä ole paljoo tuloksia näkyny. Muutakun noita punasia pisteitä vaa ja niin täysillä paineilla olen aina vetäny kun vaan on mahdollista. Onhan se vehje iso käytön jälkeen sen 20min. Mut eipä se stondiksessa näytä olevan yhtää isompi.

Tuolla bathmaten sivuillakin mitä ne lupaa siinä laskurissa että tämmönen 17cm kyrpä kasvais vuoden käytön jälkee 25cm kyrväksi ja 2kk pitäis näkyy jo 2cm lisäkasvu. Ei ikinä tommonen voi pitää paikkansa.

Kyl nyt aattelin jatkaa sen vuoden putkee jos sieltä se joku ½cm vaikka löytyis lisäpituutta.
 
jaahaass
niimpä. täysin paskaa. vaikka välillä niin tuntunutkin et ois muhkeempi tai jotain. oon iha tyytyväine jo nyt ni en tiiä miks piti ees lähtee kikkailee. vaikka olihan toi ihan kivaa. tää on ehkä hyvä jos jollain ei muuten seiso.en usko et hirveen terveellistäkään rasittaa tollee överisti!
 
JORI PUMPPAAJA
Minulla ainakin on kasvua tullut pituuteen 1cm ja ympärysmittaan 1,5 cm. Nyt olen pumppaillut 2,5 kk joka päivä 2 kertaa päivässä sen 20-25 min ja hyvin on mennyt, eikä mitään haaveria ole tullut. Terska ottaa kyllä kiinni jo pumpun venttiiliin ja muutenkin se on aina reunoja myöten täynnä 20 min pumppauksen jälkeen. Pumppu käy liian pieneksi , kun kasvun varaa ei enää ole. Jatkan vielä tällä pumpulla ja katson mitä tapahtuu kasvaako vielä vai ei. Epäilijöille sanoisin,että ei ne tulokset näy aina niin heti täytyy odottaa pitempi aika ennen, kun sen huomaa vasta. Käytin androa aikaisemmin ja kasvun huomasi vasta 4kk jälkeen ensimmäisen kerran. Venyttelin sillä 10 kk ja kasvua tuli 2,5 cm, siis kuukaudessa keskimäärin 2,5 mm. Androa oli niin hankala käyttää ,kun se vei niin paljon aikaa, sen vuosi lopetin. Lyhyessä ajassa saa vasta kalun tottumaan pumppaukseen ja kasvua voi tulla vasta sen jälkeen pitemmän ajan kuluessa. Mainostajat lupaa aina vähän liikoja. AINAKIN SEN,ETTÄ NÄKYVIÄ TULOKSIA 15 MIN JÄLKEEN. Onhan ne näkyviä, mutta ei vielä pysyviä. Kannattaa odottaa joku kuukausi, ennenkuin hylkää ja luovuttaa.
 
neiti näpsä
Aivan hullua hommaa toi venyttely ja vielä valitetaan,kun ei heti kasva. Eiks riitä mitä luoja on teille antanut? Teitä tietysti kusetetaan ja höynäytetään! LOPETTAKAA SE VENYTTELY EI SE KASVA KUMMINKAAN!! Minä en kyllä mitään hevosen mulkkuja kaipaa !! Anteeks nyt vain kun eksyin tänne palstalle !!!
 
hmmmmmm
Eikö Jorilla ole mulkku yhtää arka tommosella käytöllä. Itse aattelin siirtyä tekemää joka toinen päivä koska toi kerta päivässäkin jo 3kk ajan pitää kokoajan näkyvillä noi punaset pisteet. Sen päivän ku pitää aina välissä lepoa niin kerkii parantua toi iho sun muut.

Tää on mun teoria ehkä nopeammasta kehityksestä. Ei se lihaska kehity jos pumppaat sitä joka päivä, välil pitää levätä :)
 
jori pumppaaja
Mulle ei tule mitään punaisia pisteitä , eikä nahkat ole kipeät. Punaisia pisteitä tulee vain vasta-alkajille, kun kalu on tottumaton paisuntaan ja nahka kiristää. Ne häipyy, kun totuttaa kalun pumppaukseen vähitellen. Minulle sopii toi päivittäinen käyttö ihan hyvin.
 
andro+bathmate
Onko kellään käsitystä, että jos vetää onnistuneen Andropenis-projektin(esim 9kk) ja sen jälkeen jatkaa bathmatella, niin onko niin, että bathmate ei enää pysty tuottamaan tulosksia? Vai onko vaikutukset erilaiset niin, että toinen kasvattaa hieman eri metodilla tai muuta sellaista?

Eli onko jollain kokemusta/käsitystä tällaisesta jatkoprojektista?
 
Jori pumppaaja
mittailin juuri äsken ja huomasin,että paksuutta on tullut taas lisää. Kyllä se näyttää tehoavan toi säännöllinen pumppaus. Ei kannata pumpata liikaa painetta pumppu on aika tehokas ja siitä johtuu ne punaiset pisteet . Niistähän jotkut ovat kertoneet, että tulee ja pitää pumpata vain joka toinen päivä. Kannattaa pumpata säännöllisesti ,eikä pitää useita lepopäiviä välissä. Punaiset pisteet kyllä loppuu.Täytyy muistaa ,että tämä homma on erilaista, kuin hauiksen harjoitus. Onhan penislihaskin erilainen.Tämä on ainakin oma käsitykseni asiasta. Minusta ainakin tämä Pathmaten hankinta oli kannattava. JATKETAAN VAIN TREENAUSTA KYL SE VENYY!
 
Jussi treenari
Kasvua tullu jo 1cm pituuteen ja sama
määrä lepopituuteen. Olen kyllä samaa
mieltä,että oli onnistunut hankinta.
Mul nyt jo 17cm stondiksessa ja raudan
luja erektio, vaikka ikää vast 15 vuotta.
Saas nähdä 6 kk päästä, jos kasvu jatkuu
näin hurjana.
 

Yhteistyössä