[b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

En voinut olla sanomatta ääneen "HÖH", kun huomasin töistä tullessani, että onhan se Millukka vielä kuvioissa mukana. Toinen höh tuli tuosta HarmaaHarakan viestistä. Tai no jos olen rehellinen, ajattelin suoraan siinä vaiheessa, että voihan vittu. (sori).. :D
 
Mikähän ihme siinä on, ettei lääkärit voi kuunnella äitiä?? :headwall: Eihän se niiltä oo pois, syntyykö se lapsi tänään käynnistyksellä vai viikon päästä spontaanisti tai kenties sillonkin vasta käynnistyksellä. Ja tuossa vaiheessa ei vauvan kehitykselläkään oo enää merkitystä, jos laskettuaika on ylitetty. Höh, no toivotaan, että lääkäri olis ainakin HarmaaHarakkaa ronklannu niin, että lähtö tulis piakkoin.

NR75 + Ylläri 17+0
 
Harmaaharakka: no voi perseensuti niiden kanssa!!!!!!!
mä jotenkin arvasin että mitä ne sullekki siel sanoo!!!!ei siis yhtään mitään järkevää.......

mulla oli joku akka lääkärinä mutta siis samat lässytykset ett vauva ois max. 4kiloo nyt ja se ei enää hirveesti enää kasvais..... joojoo....lässyn lässyn....

sit kuuntelin ett jorinat siitä miten kannattaa odottaa normaalisti käynnistyvää synnytystä kun se on parasta kaikille ja käynnistyksessä on omat riskit ja blaa blaa blaa.....

sitä en kuullu ett miten äitin paino vaikuttaa lapsen painoon..... jos syntymäpainoa tarkoitetaan niin mun kohalla ei todellakaan pidä paikkaansa. mä oon nimittäin syntyny lask.päivänä ja painanu 2900g ja ite tässä pyöräytelly niitä kilosii ja yli :whistle:

Nuppu tais saaha haluamansa kun ei ole kuulunut mittään,joku ees on.Vaikka oikeesti ikävä myöntää,mut oon erittäin kateellinen.

JA TOSIAAN YHDYN NR75 SANOIHIN: Eihän se niiltä oo pois, syntyykö se lapsi tänään käynnistyksellä vai viikon päästä spontaanisti tai kenties sillonkin vasta käynnistyksellä.


miten voi olla näin vaikeeta!!!!!!

 
mulla on huomenna kolmikymppiset |O |O |O |O |O mää en taho........ mut jos tää outtaaki ett syntyis mun kolmikymppislahjaksi. sit mun äitillä olisi 19.päivä syndet ja mun veljellä 20.päivä ett jos osuis vaikka jollekki niille
 
Tuosta Millukan huomisesta synttäristä tulikin mieleen, että listaan vois merkata mun iäks jo 34v, kun tuo vuosi tuli taas lisää tasan viikko sitten. ;) Että kyllä sitä elämää on niitten kolmikymppisten jälkeenkin. :LOL: Muistan, ku ite kuittailin kavereille, jotka täytti 30v, ku ite olin vielä muutaman vuoden nuorempi. No, nyt on ite ylitetty tuo raja ja kohta alkaa jo seuraava kymppi siintämään. Hui, se se vasta iso onkin. Sitten pitäis olla aikuinen... :p
 
Täällä synnytysuutisia.. :wave:

Tyttövauva syntyi 15.9 klo 14.15, 3878g painavana ja 51 cm pitkänä..synnytys kesti noin kolmisen tuntia..palaan kertomaan tarinaa kunhan kotiudutaan.. =)

Äippä35v ja Nuppu4h :flower:
 
Ihanaa! Vauvauutisia :heart: Onnea Nuppu09:lle !!! :flower: Onnea onnea onnea! Ihan tuhannesti onnea!!!

Nuppu09 on muuten puskenu vauvaa salissa just sillon ku mä on ollu siellä kasvattamassa tätä kyrpää otsassani :LOL:
Oon NIIIIIIIIIIN vihree kateudesta :ashamed:

Vituttaa oikeesti niin paljon se tän päivänen polikäynti, että tekis mieli mennä tonne pihalle huutamaan kurkkusuorana... |O (Millukka: jos kuulet huutoo ja epäilet, että joku on flipannu pahemman kerran niin minä se vaan karjun meiän takapihalla... ;))

Ei varmaan tää vitutus lopu ennen ku vauva on syntyny. Tänäänki on koko hemmetin päivän ollu maha tosi kipee ja supistaa ihan jatkuvasti, mutta mitäs se niitä siellä polilla kiinnostaa ku ei kerta oo kipeitä supistuksia, eikä veristä vuotoa.. Muutenki ärsyttää ku toi äijä valittaa flunssaansa ja poitsu huutaa ja temppuilee syömisten kanssa ku sillä on poskihammas tulossa... Joo, sorry.. valivalivalivali...

NR75: Joo ei pelkoo, että ois roplannu synnytystä käyntiin.. Varmaan oikein oli extravarovainen, ettei vaan mitään alkais tapahtuu. Oli tosi varovainen ja läträs sen liukkarinsa kanssa niin paljon, että alkkarit oli kotiin tultua läpimärät.. Huhhei... Ois nyt oikeesti voinu vähän kovakourasempi olla :LOL:

Millukka: Onnea huomisen synttärin johdosta :) Ei se elämä varmaan siihen kolmeenkymppiin lopu - tai niin mä toivon, nimittäin puolen vuoden päästä on mun vuoro :LOL:
 





Annien.....25v...... LA 25.2.2010............toinen tuloillaan

chilitin .....23v.......LA 30.10 ......pikku nelonen

HarmaaHarakka...29v.....LA 11.9..........pikku kakkonen

luckystare....23v...LA 24.1.2010.... esikoista odotellaan

Ellie84...25v.....LA 1.9............esikoinen odotuksessa

marcelina....33v......12.3.2010.....toinen odotuksessa

Millukka....30v......LA 9.9............pikku viitonen

NirppaII...27v.....LA 1/2010.....toinen odotuksessa

Develly....29V........LA 9.2.2010...kolmas tulossa

Riikkis75...33v..........LA 26.1.10 ...toinen odotuksessa

NR75....34v........LA 23.2.2010...tulossa kolmas

Tiude....21v.......LA 26.4.2010....esikoista odotellaan

emv.....25v......LA 16.5.2010...esikoinen odotuksessa[/b]





SYNTYNEET:

PIKKU PRINSESSA:
Nuppu09...15.9.2009, mitat: 3878g ja 51 cm

PIKKU PRINSSI:

ssihinä...5.8.2009 mitat: 4170g ja 53cm
onnijuuli...6.8.2009 rv 41+4 mitat: 3084g ja 50cm



 
emv
Voi Nuppu09 miten ihanaa, onneksi olkoon! Tulin pikaisesti vielä enne töihinlähtöä katsomaan mikä tilanne täällä on. On niin jännittävää... Ja Millukalle oikein paljon synttärionnea ja toivotaan et saat pikkuisena lahjana!
 
Paljon synttärionnitteluja Millukalle !!! :flower: :flower: :hug:

Miehelle ku kerroin, että sulla on tänään kolmekymppiset niin se totes vaan, että "ei taida olla kovin railakkaat ja viinanhuuruset kolmekymppiset tulossa" :whistle: Sillä on itellä ko. kekkerit vajaan kuukauden päästä ja meillä on tuo autotalli täynnä Virosta tuotuja viunaksia... Teillä ehkä vähän eri meininki :whistle:

Eiköhän kuule Millukka nyt käydä pyöräyttää nää vaivelit sun synttärin kunniaksi? :D Eipä sitä oikein jaksais enää olla tämmönen lyllerö ;)
 
kiitoksia onnitteluista

"OLEN KOLMIKYMPPINEN,OLEN KOLMEKYMPPINEN, TAKANA ON LUJA PUTKI RILLUVUOSIEN....."



no ompa joo.... :LOL: nythän ne on vasta edessä päin :kieh:

joo,ei oo viinanhuurteiset ei :snotty: mut katellaan tossa parin kuukauden päästä sit


kylhän tää vauva vois tänään syntyy mun kolmikymppis lahjaksi mut eipä taija tulla tänään. |O

kävin muuten juuri by the way neuvolassa viel viimestä kertaa
ei oottanu enää meikistä sinne kun menin hiukka myöhässä mutta huutelin ovelta että täältä tullaan vielä :LOL:
eipä siellä mittään. yliaikaiskontrolli ens maanantaina sit äippäpolille.......

mutta tää akka rupee nyt väsäämään OMAA synttärikakkua :headwall: :headwall:
sanoin kyl ukolle ett sais tehä mulle kakun ettei ite tarvi omaa synttärikakkua ruveta väsäämään niin ukko sano että se on sit prisman käpykakku :LOL: :LOL: just joo...


Millukka ja maha rv 41
 
Noni, se on sitten taas neuvola-aika varattu. Soittelin tossa neuvolan tätsylle ja sanoin, että aikaa tarttis ku vauveli ei oo syntyny ja polilta käskivät takas neuvolaan niin tätsy vaan totes, että "jaahans, että sillä lailla" :LOL:

Nyt on sitte perjantaina neuvola viimestä kertaa ja sitten seuraavan viikon loppupuolella oon taas polin ongelma :D Että silleen... Hitsi ku ei oo kyllä yhtään sellanen fiilis, että vois tänäänkään synnyttää... PAH! :headwall:

Mä oon ehkä vähän kamala ihminen, mutta oon tavallaan pikkasen vahingonilonen. Toi mun ukkoni on saikulla ku on räkätaudissa ja nyt sen selkä on kipee. Se makaa lattialla ja valittaa ku pikkulapsi ja nyt mä voin vaan sanoo sille, että "tervetuloa raihnasten kerhoon" :LOL: Sanoin vaan, että ei muuten tipu sääliä, koska mäkään en oo saanu sääliä kipujeni kanssa... Hah :D Ei kyl oikeesti sais olla ilonen toisen kurjasta olosta, mutta jotenkin vaan on kiva päästä sanomaan tolle äijälle, että "arvaa vaan miltä musta on tuntunu viimeset kuukaudet"

Ainii muuten. Kävin just hakeen henkkamaukan paketin ärrältä ku ostin vauvalle sellasen ihanan nallehaalarin. Voi että se on sulonen. Se on tosi pehmonen ja siinä on korvat ja pieni häntä :heart: Voi että noi vauvan vaatteet on ihania =)
 
Millukka: Millä viikoilla sulla on aikasemmat vauvelit syntyny?
Kauheen monesti kuulee sanottavan, että eka saattaa mennä pitkäks ja sitte seuraava tulee aina vähän nopeemmin, mutta ei kyllä täällä pidä paikkansa. Toi esikoinen synty rv 40+1 ja nyt on kuitenki jo 40+5 menossa :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
No mutta eiköhän teillä molemmilla ole vauvat sylissä viimeistään viikon sisällä, heh.. :D

no eipä oo jos käynnistykseen asti menee, hyvinkäällä antavat mennä 42+2 viimeistään ennen kuin käynnistävät eli mulla se olisi ensi viikon perjantai.....ja eipä se välttis sillekkään päivälle sit välttis synny jos ei heti käynnisty
:headwall:

eli kyl tässä vielä se puol toista viikkoo menee |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Millukka: Millä viikoilla sulla on aikasemmat vauvelit syntyny?
Kauheen monesti kuulee sanottavan, että eka saattaa mennä pitkäks ja sitte seuraava tulee aina vähän nopeemmin, mutta ei kyllä täällä pidä paikkansa. Toi esikoinen synty rv 40+1 ja nyt on kuitenki jo 40+5 menossa :headwall:
JOO, JA TÄÄ EI KANS PÄDE MEIKÄÄN EI SIT NIINKU PÄTKÄÄKÄÄN :LOL:

MULLA ON VAAN PITENTYNY JOKA KERRAN NÄMÄ!!!

ESIKKO MENI 5PÄIVÄÄ YLI , TOKA (TÄMÄ JÄTTILÄINEN) MENI OLIKOHAN SE 9PÄIVÄÄ YLI JA SIT KOLMONEN 12PÄIVÄÄ JA NELONEN VETI POHJAT ELI 15PÄIVÄÄ JA KÄYNNISTETTIIN..... EI MERKKIIKÄÄN ETT OIS EDES TULOSSA :LOL:
ELI TÄÄ VIITONEN OLIS VARMAAN KOLME VIIKKOO AINAKI SIT YLI JOS EI LOPULTA POTKITTAIS PIHALLE.

ELI MULLA SIIS JOKA HIIVATIN KERRAN VAAN PIDENTYNYT TÄMÄ YLIAIKAISUUS.... HUOH :headwall:
ja ei sit tullu mun synttäri päivällekkään tämä vaavi......

--Millukka ja pallomaha 41--
 
En jaksa kirjoittaa samaa litanniaa uudestaan, mitä jo ruikutin tuonne toiseen ryhmään, joten kopsaan tännekin:

Kävin eilen työterveyslääkärissä uudelleen alkaneen oksentelun takia. Lääkäri katsoi kieltäni ja sanoi, että elimistö on alkanut jo kuivumaan, joten määräsi loppuviikon saikkua, lepoa ja nestetankkausta. Ja jos jatkuu, niin ens viikolla lisäkokeisiin, yms. Kävin ostaan apteekista jotain jauhetta, joka sekoitetaan veteen. Siinä on tarvittavia suoloja ja muita, mitä elimistö tarvii. Kaiken kruunaa se, että ku mulla on lapsuusiän diabetes, niin tein eilen virtsatestejä ja myös tänään, mulla on ketoaineita. Nyt saa jännittää happomyrkytystä. Otin yhteyttä diabeteshoitajaan Naistenklinikalle, niin se sano, että jos jatkuu, niin pitää ottaa yhteyttä päivystykseen. Joudun varmaan tiputukseen tätä menoa. No nyt täytyy tosiaan yrittää juoda tosi paljon ja seurailla verensokereita.
--

Että saa nähdä, pitääkö mun tänään mennä terkkariin päivystykseen vai suoraan sairaalaan, jos nuo ketoaineet ei poistu..
 
emv
voi marcelina sua! onpa kurjaa! kuinka korkealla ketoaineet? onks sokerit näyttäny mitään ketojen suuntaan vai johtuuks se vaan oksentelusta? onpa tosi kurjaa! onks sulla ollu koskaan ihan ketoasidoosia? lähe äkkiä sairaalaan jos olo pahenee. :hug:

ilmoittelehan mitä tapahtuu!!!
 

Yhteistyössä