[b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

Eilen illalla sain näyttään puhdasta, eli ei ollut illalla enää yhtään ketoaineita. Tänä aamuna ne kävi tosi korkealla (asteikon toiseksi korkein lukema), mutta äskön näytti taas puhdasta. Ei oo ollut koskaan ihan sitä ketoasidoosia. Edellisessä raskaudessakin mulla oli suht alkuvaiheessa ketoaineita, mutta myöhemmässä vaiheessa ei enää ollenkaan. Sokerit on ollee kokoajan ihan hyviä, ettei oo ollu edes korkeita, mikä selittäisi tuon ketoaineen näkymisen.
 
emv
no onpa kummallista...raju oksentelu tietty voi viedä ketoasidoosiin. Hassua musta on et sulla on noin vaihdellu se tilanne ketojen suhteen. Ne sais antaa sulle sen mittarin millä voi sormen päsätä kattoo ketoaineet, se on vähän niinku verensokerimittari. Mulla on semmonen ton pumppuhoidon takia...et jos hätä tulee ni tule lainaamaan =)

Koitahan pärjäillä! Äläkä stressaa liikaa... :hug:

ja nyt töihin...jipii?
 
Marcelina: ite on noista jutuista mitään ymmärrä, mutta ei kyllä varmana ainakaan helpota nyt tuota odottamista. Kurjaa tollanen :( Pitää nyt vaan kovasti toivoa, että ei menis niin huonoks tilanne, että joudut sisään osastolle ja tippaan - eipä se kovin kivaa olisi.. Koita jaksaa :hug: Toivon täällä sun puolesta, että lähtis helpottamaan.

Millukka: Ja sinäkin vielä täällä yhtenä kappaleena... Piru vie meiän kanssa :/ Eikö me nyt saada näitä lapsiamme pyöräytettyä pihalle :LOL:

Me käytiin tänään poitsun kanssa korvaläkärissä ja TAAS on korvatulehdus :'( . Meillä meni koko kesä sairastaessa ku oli sellanen kiva puolentoista kuukauden korvatulehduskierre, jonka huipentumana oli sitten vuorokausi lastenosastolle tipassa. Ei hemmetin hemmetti sanon minä ku nyt on sit taas kummassaki korvassa tulehdus. Se lääkäri pisti lähetettä nyt eteenpäin ja nyt sitten katotaan, että aletaanko putkittamaan ja leikkelemään risoja ku tuntuu tää korvatulehdus olevan niin herkässä tolla poitsulla. Tää nyt ei vaan tullu ehkä parhaimpaan maholliseen aikaan ku on toi ukko vähän kipeenä ja mä synnytän koska tahansa.

Mutta näin täällä... Katotaan nyt mitä tästä tulee - tai tuleeko mitään |O
 
joo, meillä ei tuu Harmaaharakan lasta eikä paskaa suoraan sanottuna :LOL:

täällä yhtenä tsimbaleena edelleen ja ei tuntemuksii ett ois tulossakaan edelleenkään :saint:
kattelin just vanhoja neuvolakortteja niin esikko syntyi 40+5 eli tää ois syntyny sillo maanantaina. nyt seuraava päivä olisi huominen 41+2 jolloin on toi kolmonen syntynyt.
sit menis maanantaille jolloin tämä meijän nuorempi neiti on syntynyt 41+5 ja sit ois viel toi ens viikon torstai jolloin tämä nelonen on putkahtanut maailmaan 42+1 viikoilla :xmas:

maanantaina on äippäpolin eka yliaikaiskontrolli käynti sit mut eipästä sielläkään muuta tehä taas ku katotaan tilanne ja saan sit varmaan uuden ajan siihen käynnistykseen |O
kyl nää viimoset päivät on oikeesti niin pitkiiiiiii ett ei oo tosikaan
 
ps.taijan ukon houkutella vällyjen väliin nyt niin katotaan auttaisko asiaa etenemään yhtään. noi molemmat neidit lähti aikoinaan syntymään just tosta. makkari touhujen jälkeen alkoi säännöliset supparit...... poikien aikana ei oo ollu mitään tehoja mut katotaan josko nyt tulis jotain aikaseksi kun kuitenkin jo näinkin paljon yli tää :kieh:
 
No voi jumankekka sentään!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Täällä edelleen yhtenä möykkynä :wave: ja tänään on taas maailman turhin neukkulakäynti edessä. Tai no, se on kiva kun kuuntelevat vauvan sydänäänet niin tietää vauvan olevan kunnossa, mutta muuten ei kyllä kiinnostais mennä sinne pätkän vertaa :|

Eilen illalla oli ihan kauheita kipuja, mitkä piti hereillä pitkälle puoleen yöhön saakka. Sitte ne loppu ku seinään. Melkein jo toivoin, että nyt päästäis asiaan, mutta EI!!! Siitä yö jatku sitte muuten vaan levottomana ja jotenki tuskasena, joten kiva päivä taas edessä ku yö on menny ihan munilleen :ashamed: Miks ihmeessä tää vauva ei nyt voi vaan syntyä? Kohta alkaa ihan oikeesti tämän mamman pää napsumaan näiden kipujen ja kolotusten kanssa :ashamed:

- lyllerö-pallero rv 41
 
ilmoittaudun kokonaisena myöskin :wave: :LOL: ihan oikeesti, tää alkaa olla mun ja Harmiksen (anteeksi lempinimi ;) ) kohdalla jo aika koomistakin :whistle: heh...me ollaan sit käynnistyksessä samaan aikaan :LOL: ei nää täältä näköjään muuten synny. eilen oltiin peitteenheilutusta hiukan niin jotain pikku mahaväänteitä tai polttoja teki alussa mut ne on kuule loppuneet heti ku on nukahtanu :LOL: ja tässä tulos..... täällä edelleen :LOL:
 
emv
voi teitä kokonaisia! mä lähden vkonlopuksi vetämään leiriä Turun saaristoon, siis vapaaehtoista järjestöhässäkkää ja kun mä tuun sunnuntaina takas ni toivon lukevani täältä kuinka millukka ja harmaaharakka on lähteneet olemaan jotain muuta kuin yksiä möykkyjä ja kokonaisia... :D Kaikille hauskaa vkonloppua! Ja mulle hyvinvoivaa, ei pahoinvoivaa leiriviikonloppua...
 
emv, joo ihan kunnossa olen, eikä nyt ole enää ollut ketoaineita. Juttelin eilen aiheesta yhden diabeteslääkärin kans ja hän rauhoitteli mua muutenkin. Nyt täytyy lähteä käymään Riksussa ostoksilla. Ainakin HongKongissa, Merkoksessa ja ehkä Tarjoustalossakin. Adios! :)

p.s Niin ja mukavaa leiriä sulle emv sinne Turun saaristoon. :)
 
Millukka: ei hätää, en oo jättäny sua yksin kitumaan - kidutaan yhessä :hug:

Olin päivän anopin luona ku täällä kotona nää seinät kaatuu aika pahasti päälle. Huomenna nuo appivanhemmatkin lähtee sitten ulkomaille niin mitä ihmettä mä teen päivät täällä kotona?!? :eek:

Mä kävin tänään tosiaan aamulla neuvolassa ja nyt sitte keskiviikkona on taas meno polille. Neuvolatäti (lienee sama Eila-täti ku Millukallakin) sanoikin, että hänellä on nyt samaan aikaan 4 yliaikasta mammaa ja hän nyt vaan odottelee, että koska oikein poksahdetaan :LOL: Se vähän vitsailikin, että ehkä ollaan sitten käynnistyksessä samaan aikaan. Jotenkin veikkaan, että Millukka on yksi noista neljästä yliaikasesta mammasta :p Kun nää neuvolatätsythän on jaettu alueittan ja kyllähän tästä meiltä on tuo parisataa metriä tuohon missä Millukka asustelee ;)

Noniin... Näillä eväillä (ja isolla mahalla) mennään taas eteenpäin :|
 
no mutta hyvä että olet sinäkin viel kasassa niin tosiaan kidutaan yhdessä täällä :kieh:
joo,ja sama hössö-eilahan meillä.... mulla ollu jo vuosia toi sama tätsky ja se kyl jaksaa höösätä mutku antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos niin kyl sen kans pärjää :LOL:
ja minäpä hyvinkin siis yksi noista yliaikais-mammoista sit :)

jos tekemisen puute iskee niin oonhan mä tässä naapurissa niin kahveillaan? ukkoki taas ens viikolla iltaviikossa klo 14-24 joten mulla käy kans kuolemaksi noi illat yksin penskojen kaa :headwall: ens viikko on taas kituviikko.....

mut palaillaan taas huomenna linjoille, kokonaisena tietenkin ;)
 
ME OLEMME PÖTSIT PITKÄLLÄ:



Annien.....25v...... LA 25.2.2010............toinen tuloillaan

chilitin .....23v.......LA 30.10 ......pikku nelonen

HarmaaHarakka...29v.....LA 11.9..........pikku kakkonen

luckystare....23v...LA 24.1.2010.... esikoista odotellaan

Ellie84...25v.....LA 1.9............esikoinen odotuksessa

marcelina....33v......12.3.2010.....toinen odotuksessa

Millukka....30v......LA 9.9............pikku viitonen

NirppaII...27v.....LA 1/2010.....toinen odotuksessa

Develly....29V........LA 9.2.2010...kolmas tulossa

Riikkis75...33v..........LA 26.1.10 ...toinen odotuksessa

NR75....34v........LA 23.2.2010...tulossa kolmas

Tiude....21v.......LA 26.4.2010....esikoista odotellaan

emv.....25v......LA 16.5.2010...esikoinen odotuksessa[/b]





NYYTTINSÄ SAANEET:

PIKKU PRINSESSA:

Nuppu09...15.9.2009, mitat: 3878g ja 51 cm

PIKKU PRINSSI:

ssihinä...5.8.2009 mitat: 4170g ja 53cm
onnijuuli...6.8.2009 rv 41+4 mitat: 3084g ja 50cm

 
välillä vähän piristystä listaukseen :p
mut elä helekutissa masenna mun päivää ett Harmis ois lähteny ilman mua synnyttään :headwall:
tosin kyl joka aamuinen pakollinen ilmottautuminen on nyt jääny väliin ett jos se ois oikeesti päässy viime yönä tositoimiin.
itsellä ei tosiaan mitään kummempii merkkejä ja aattelinkin ett vois lähtee hesan suuntaan vähä shoppailemaan :LOL: :kieh:

Harmaaharakkaaaaaaa......... äkkii ilmottautumaan tänne jos oot viel linjoilla :xmas:
 
Mun mielestä se on kyllä luvannut tulla joka aamu ilmoittautumaan, siksi aloin miettimään, että tuskin olis huvikseen jättänyt väliin. Ellei sillä oo nettiyhteys poikki sattumalta, toisaalta siihen en jaksa uskoa. No, mä lähden nyt taas Riksuun ja palailen viimeistään alkuillasta. Jos siihen mennessä ei oo kuulunut mitään uutta, niin uskottava se vaan on, että HarmaaHarakka teki sulle nyt oharit. :D
 
mä jo kiireellä tulin katteleen josko olisi Harmis olis nyt itsestään ilmoitellu mut ei =) se on aivan salettiin päässy viime yönä tosi toimiin B) hieno juttu jos niin on..... itse edelleen siis odottelen lähtöä :D
käytiin pyörähtään Sellossa tänään mut en raaskinu ostaa oikeen mitään...... :xmas:
tänään taas aattelin kokeilla edes kahta S:ää josko ois vaikutusta ku ei ainakaan viimeksi ollu :LOL:
 

Yhteistyössä