[b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

emv
Millukka: Onpa perseestä kun joudut etukäteen pelkäämään vauvan luiden murtumista, repeilyä jne. Ihan niinku pohdittavaa ja huolehdittavaa ei ois muutenki. Mua just pelottaa ton diabeteksen takia et jos vauvan annetaan kasvaa kaikessa rauhassa kauheen isoksi.

Onpa jännittävää kun teillä on usealla h-hetki lähellä. Hengessä mukana... :)
 
emv tervetuloa! :wave: Ihan unohtui edellisestä viestistä tuo.

HarmaaHarakalle kovasti suppailusäteitä. Toivottavasti nyt jotain alkaisi tosissaan tapahtumaan.

Millukka, ei tainnut lääkäri edes kunnolla "ronklata", kun teki tutkimuksen? Eikös monesti loppumetrien lääkärintarkastus edistä synnytyksen alkamista. Olisi voinut edes sen verran tehdä, jos ei käynnistykseen lähettänyt. :/

Nuppu09, tsemppiä huomiselle!
 
Laitanpa vähän taas viestiä tänne kun kerta poitsu viihtyy niin hyvin itekseen noissa leikeissään ja ukko on ulkona ropaamassa pihavaloa :)

Tultii just koko perhe oikein kunnon raivolenkiltä. Poitsu oli tyytyväinen ku pääs keinumaan ja hiekkalaatikolle ja miekkonenkin on nyt tyytyväinen ku pääs kävelemään vaunulenkillä ku normaalit ihmiset ku mä painoin otsasuoni pulleena eteenpäin tän mahani kanssa, että saisin niitä hemmetin suppareita aikaseksi. Mutta ei mitään!! Pelkkiä kivuttomia, joita on ollu jo raskauden puolesta välistä saakka :headwall: :headwall: :headwall: Syntyyköhän tää lapsi ikinä?

Ja Nuppu09:lle HIRVEESTI TSEMPPIÄ HUOMISELLE!!! :hug: Pistät kunnon shown pystyyn ja itket näyttävästi jos koittavat lähettää kotiin :p

KYSYMYS: :attn: Hei teiltä muilta viimesillänne olevilta piti kysymäni, että puskeeko teilläkin vauva ihan hulluna tonne kohdunsuulle??? Hitto ku tuntuu, että nyt on viime päivinä puskenu sinne ihan hulluna ja hyvä ku ei pissat välillä lirahda housuun ku tulee niin kovia "iskuja"... On siis pitemmän aikaa jo puskenu jonkin verran, mutta nyt on jo ihan hullua tuo sen meininki :whistle:
 
Täällä yks panikkioireinen äippä suorittaa viimehetkien pakkailua.. :ashamed:
Olen yrittänyt olla ajattelematta asiaa..mutta kun miehen suku soittelelee ja kyselee et miten mä voin..yms..ja omat tututkin toivottelee onnea koitokseen, niin väkisinhän se mieleen tulee..pelkkä ajatus saa kylmän hien pintaa, kyyneleet silmiin ja hengityksen salpaantumaan..saas nähdä miten menee yö.. :ashamed: :ashamed:

Harmaaharakka tuskimpa tarvitsee feikata ja showta pystyyn laittaa kun nyt jo tälläiset oireet..ja tosta et puskeekos vauveli..NIIN KYLLÄ on jo pidemmän aikaa puskenut ja kyl se tosiaan tuntuu ikävältä..vihloo ja koskee.. :x

Kiitokset siskot, tulkaahan perässä pian.. :wave:

Äippä35v ja Nuppu37+6 :heart: :heart:
 
Nuppu09: Vielä yhet tsemppitoivotukset huomiselle täältä suunnalta!!! :hug: Hyvin se menee, koita olla murehtimatta (joo, hyvä se on toisen sanoa) :)

Toivottavasti osun sinne huomenna samaan aikaan sun kanssa. Toiveajattelua ehkä ja huomenna taas suututtaa ku synnytys ei alakkaan, mutta aina voi toivoa... Nyt on koko illan tullu kivuttomia suppareita aika säännöllisesti n. 10 minsan välein :D Vielä ku sais kunnon kivut mukaan niin JES!

Ja Millukka vois kanssa suunnitella synnytystä huomiselle (ellei jo ole siellä ) ;)
 
Eipä tässä taaskaan mitään muutosta mihinkään suuntaan... Näin täällä :ashamed:
Odottelen tässä, että poitsu heräisi unilta ja päästäisiin Prismaan ruokaostoksille. Näin se taas uusi viikko pyörähtää käyntiin ihan yhtä isona ku viime viikkokin :( Taidan ostaa itelleni suklaata lohdutukseksi :whistle:

- Pallo rv 40+3 -
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu09:
Dodiin..se on menoa kohta ja ei muuta kuin herran haltuu.. :heart: :wave:
Wish me luck.. =) (kirjoitinkohan oikein..noh se on pienin murheistani :x )

Äippä35v ja Nuppu38+0 :flower:
onnea matkaan :hug: :flower: ja tulehan kertomaan sitten miten meni kunhan kynnelle kykenet :heart:
pakko myöntää että olen hieman kateellinen sulle :whistle:
pääsisimpä itsekkin jo tositoimiin...

elikkäs täällä aloitettiin kans maanantai ja uusi viikko yhtenä kokonaisena pallona ja ei kipeän kipeätä supistusta lähimaillakaan. :headwall:

--Millukka ja maha 40+5-- ja aivan kypsänä!
 
Onnea vielä kerran matkaan Nuppu09 !!!!! Se menee hyvin ja kohta on jo vauveli sylissä :flower:

Kieltämättä mäki oon vähän kateellinen Nuppu09:lle ku ite vaan homehdun täällä kotona ja odotan ihmettä... Pah, huomenna polille kuuntelee samat lässytykset ku Millukkaki - eli jäädään odottelemaan synnytystä, kyllä se ulos mahtuu... PRKL!

Mietin tässä vaan yks ilta, että ku esikoisen synnytyksessä kävi silleen, että synnytys alko hyvin ja eteni hyvin, kunnes tiettyyn pisteeseen tavallaan pysähty, eikä mitään tapahtunu, ennen ku kalvot puhkastiin ja sit se oli taas menoa... Mitä jos tää synnytys on nyt sitte taas tossa "pysähtyneessä" pisteessä ja saan odotella ihan turhaan että jotain tapahtuis ku kukaan ei oo puhkasemassa kalvoja.. Hitto.. pitää varmaan huomenna siellä polilla pistää oikee kunnon blondivahde päälle ja kysyä ihan pokkana, että "voisinko mä ite tehä jotain saadakseni aikaan kalvojen puhkeemisen?" Nii jos ne vaikka pitäis mua sitte niin kahjona, että antaisivat ajan kännistykseen kalvojen puhkasulla :LOL:
 
Oon joutunu kyttäämään tätä ketjua oikein urakalla ku jännään niin Nuppu09:n puolesta.
Siitä on nyt jo 2 tuntia ku Nuppu09:llä oli aika polille eikä ole tänne tullu kiroamaan että lähettivät kotiin, joten on tainnut jäädä synnyttämään =) Voimia ja jaksamisia koitokseen! Ihan mahtavaa ;)
 
samaa mäki täällä kyttään :D tais jäähä sille reissulle nyt :heart:

nim.merkki: kateudesta vihreä.

ps. täytyi viel varata neuvolaan itelle aikaa keskiviikolle ja kait sit ens maanantaille aikaa TAAS äippäpolille yliaikaiskontrolliin :headwall:
 
Mä oon kans kytännyt tänne, tai no otin parin tunnin päikkärit tuossa joku aika sitten, mutta muuten kytänny aika tiiviisti. Vielä ku päästäis teistäkin eroon ja sais jännää teidän puolesta, niin jee.. ( Siis eroon = synnyttämään. ) :LOL:
 
Marcelina: musta ei ihan niin helposti päästäkkään :LOL: Oon edelleen yhtenä kappaleena...

Kyselin tänään täällä palstalla vähän, että mitäs mitäs jos kivuttomia suppareita tulee säännöllisesti niin vastauksista sain sellasen pienen toivon pilkahduksen taas tähän ihmeen odottamiseen. Vastauksista näin yhteenvetona niin vuorokauden sisään oli monilla ne kivuttomat sit muuttuneet kipeiks ja vauva oli tullu. Yhellä oli kivuttomat avannu paikkoja 6cm ja toisella 8cm! Hurjaa! Voi ku täällä ois kanssa tollanen meininki =) Ois pitäny ottaa gynekologi mieheks nii vois pyytää sen aina välillä tsekkaa alakerran tilanteen :D
 
Heips!

Enpä ole tähän ketjuun muistanut kirjoitella piiiiitkään aikaan :ashamed:

Mun laskettu aika on muuttunut 9.2.2010, jos joku tätä ketjua päivittää (tai siis tuota listaa...).

Mulla alkoi just ainakin 2 viikon sairausloma ja olen ihan hajalla... En todellaKAAN haluais olla kotona noin kauaa... Mutta ei auta. Toivottavasti toivun tästä tuossa kahdessa viikossa ja pääsen takaisin työn pariin loppuajaksi eli jouluun asti... :whistle:


Develly ja Vauva 18+6 :heart: :heart:
 





Nuppu09.....35v.......LA 28.9.........odotuksessa viitonen

Annien.....25v...... LA 25.2.2010............toinen tuloillaan

chilitin .....23v.......LA 30.10 ......pikku nelonen

HarmaaHarakka...29v.....LA 11.9..........pikku kakkonen

luckystare....23v...LA 24.1.2010.... esikoista odotellaan

Ellie84...25v.....LA 1.9............esikoinen odotuksessa

marcelina....32v......12.3.2010.....toinen odotuksessa

Millukka....29v......LA 9.9............pikku viitonen

NirppaII...27v.....LA 1/2010.....toinen odotuksessa

Develly....29V........LA 9.2.2010...kolmas tulossa

Riikkis75...33v..........LA 26.1.10 ...toinen odotuksessa

NR75....33v........LA 23.2.2010...tulossa kolmas

Tiude....21v.......LA 26.4.2010....esikoista odotellaan

emv.....25v......LA 16.5.2010...esikoinen odotuksessa






SYNTYNEET:

PIKKU PRINSESSA:


PIKKU PRINSSI:

ssihinä....5.8.2009 mitat: 4170g ja 53cm
onnijuuli...6.8.2009 rv 41+4 mitat: 3084g ja 50cm


 
Noni... Millukka siis EDELLEEN samassa veneessä mun kanssani :headwall: Ois kyllä oikeesti aika jännää ku osuttais samaan aikaan synnärille ;) Rääytään kurkku suorana sit viereisissä saleissa ku pusketaan näitä lähemmäs 5 kilosiamme maailmaan :LOL:

Mulla on tänään polille meno - saas nähä mitä sanovat... "Ultra näyttää, että on 4,3 kiloinen, mutta kyllä tämä isommalta vaikuttaa. Kyllä tämä täältä ulos mahtuu, jäädään odottelemaan sponttaania synnytystä"... PRKL! Mulla on jo pitkä liuta pelkoja mitä latelen niille jos se vaikka auttais, että antaisvat ajan käynnistykseen... :kieh:
 
Nyt on ipana toimitettu mummolaan hoitoon ja ukko makaa tossa sohvalla räkätautisena :$
Mulla on se poli klo 13 ja vähän jo jännää, että mitä sanovat... Todennäkösesti lässyttävät jotain ja tuun sieltä vaan kiukkusena kotiin :ashamed: Mutta se on hyvää ku sinne pääsee, että vaikka kokoarvio menis ihan päin pyllyä niin sen ne ainakin osaa kattoa, että paljonko kohdunsuu on jo auki ;)

Vielä vähän reilu tunti jännäilyä kotosalla ja sit alan tekee lähtöä kohti polia. Tuun ilmotteleen teille sitten, että mitä ne siellä sössötti :D
 
Ei jumanperse!!!! Terveisiä polilta :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Miten hel*etissä on mahdollista, että jos viimeks kohdunsuu oli auki 3cm ja kanavaa jäljellä 0,5cm nii nyt oliki auki 1,5cm ja kanavaa jäljellä 1cm??? Ei helvetin kekkula! (anteeksi kielenkäyttö )... Ois tehny mieli sanoo sille lääkärille pahasti, mutta se oli sellanen reppana nuori mies nii eihän sille voinu alkaa räyhää... Varmaan taktikoivat, että laittavat ressukan pikkupojan näillä viikoilla sinne tuleville eukoille ku tietävät miten raivohulluja me tämmöset ollaan :kieh: :kieh: :kieh:

Sanoivat, että vauva vaikuttaa 4 kiloselta ja kaikki on hyvin, joten ei muuta ku odotellaan... AAAAARRRRRRGGGHHHHHH

Sain kuulla lääkäriltä lässytykset siitä, että kuinka vauva ei kasva loppuaikana juuri lainkaan (vaikka neuvolan mukaan kasvaa) ja äidin syntymäpaino vaikuttaa lapsen painoon jne... Varmaan opetellu just ulkoa noi jutut jostain koulukirjastansa ja tullu sitten suoraan koulun penkiltä tänne Hyvinkään sairaalaan töihin... Että suututtaa...
Millukka: sähän sait aika lailla samat lässytykset ainaki ton suhteen, että ei muka kasva loppuaikana... Oisko voinu olla sama lääkäri? Joku nuori kloppi se oli enivei, joki Henri tai joku...

- Raivohullu pallo rv 40+4 |O

ps. Ja niin... lääkäri oli sitten myös vähän vitsikäs... Ku kokeili kohunkaulan tilannetta niin totes "täältähän voi silitellä vauvan tukkaa" :headwall: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä