:wave: Täällä taas.
Eipä kyllä oikeesti tullu taas hullua hurskaammaks neuvolakäynnillä. Melkein alko suututtamaan vaan entistä enemmän. Siellä se tätsy vaan päivitteli mahan kokoa (sf-mitta mukavat 40) ja kummasteli sitä mahan kasvukäyrää ja mietti, että miten iso vauva mahtaa oikein olla taas tulossa. No, laitto se sitten lähetteen polille, mutta se on sitten kiireysasteella 1-7 päivää, joten pahimmassa tapauksessa soittelevat polilta vasta ens viikon lopulla ja pyytävät sitten näytille.. Hohhoijjaa! Kai se on vaan alettava asennoitumaan siihen, että jos tää ipana ei kohta ala syntymään niin sitten tosiaan pyöräytetään se lähemmäs 5 kilonen mötikkä :headwall:
Ois se neuvolatätsy kyllä pistäny mut sinne neuvolalääkärille huomenna, mutta ei sitten ollu yhen ainutta aikaa - että silleen. Ens viikolla lääkäri onkin sitten lomilla, joten se siitä lääkärillä käynnistä. Oli muuten silleen aika hauska käynti, että se neuvolatäti ei ilmeisesti odottanu mun tulevan paikalle ku kahvihuoneesta kuulu ku se höpötteli muille tädeille ja tuli sitte aika reippaasti myöhässä vissiin vähän tarkistelemaan, että näkyykö mua
Vaikutti vähän yllättyneeltä "ai, sä tulitkin vielä?".
Millukka: joo, kivastihan tää tatuointi on venyny. Pikkunen gekko on nyt aika ISO gekko
. Mulla oli kanssa napakoru, mutta otin sen pois esikoista odottaessa ja ei nyt sitte tullu laitettua välissä enää takas ja enpä mä varmaan sitä enää läpi tosta reiästä saakkaan. Ja joo, en sitte tiiä miten näyttelykelponen tää maha on enää tän raskauden jälkeen niin saa korut jäädä kaappiin... Nii, ja oikein mielelläni treffaisin. Onhan tästä meiltä ehkä 300 metriä teille niin ei ainakaan oo liian pitkä matka. Aina ku lähetään kävelylle ja kävellään tosta teiän taloyhtiön keinujen ohi nii koitan kurkkia näkyykö sua missään, mutta eipä oo osunu ainakaan silmään vielä...
Nuppu09: Nojooooo, kiloista sen verran, että kyllä tässä on taas n. 20 kiloa ylimäärästä. Mutta veikkaan, että käy just niin ku esikostaki, eli ensimmäisen vuorokauden aikana hävii 10 kiloa ja loput sitte pikkuhiljaa
Kyllähän siinä nimittäin on jo jos lapsi painaisi vaikka 4,5 kiloa, lapsivettä ois n. 1 litra ja istukka ja turvotukset päälle niin nopskaanhan niistä kiloista pääsee.. Loput sitten ajan kanssa