[b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

Voi miten jänskät paikat Millukalla ja Harmaaharakalla :p
Ihan kateellisena lueskelen teidän juttujanne.. :| Mielestäni toi kahdelle sormelle auki on 3cm auki..niin ainakin yks kokenut kätilö minua valisti.. :whistle:
Harmaaharakalle vaan seksiä, vyöhyketerapiaa ja vadelmanlehtiteetä..niin eiköhän rupea olemaan nyytti jo sylissä ennen viikonloppua.. =)

Mulla tuskanen olo ja ei jaksaisi enää mtn..itkettää joka asia ja masentaa ja ahdistaa :headwall: :headwall: Pameillakos (kun niitä määrättiin kun en saanut nukutuksi ja myös tietty ahdistukseen..) sitten tämä piiiitkä loppuaika pitäisi sitten kärvistellä..????
En tiedä... :headwall: :headwall: :headwall: :ashamed: :ashamed:

Äippä35v ja Nuppu34+2 :ashamed:
 
Nuppu09: :hug: Taitaa olla aika kurjat fiilikset siellä.. Koita jaksaa :flower: Pitäisi keksiä nyt jotain oikein mieleistä tekemistä sulle niin saisit ajatuksia muihin juttuihin =)

Vyöhyketerapiaa oon sen verran yrittäny, että oon painellu sitä akupistettä tossa peukun ja etusormen välistä ja sitten jalasta sen sisänilkassa olevan luun yläpuolelta (kolme sormen verran sen yläpuolelta). Onko sulla Nuppu09 muita hyväksi todettuja pisteitä, mitä voisi painella?
 
Ai että on jännät paikat Millukalla ja HarmaaHarakalla! :) Nuppu09:lle kovasti voimia! :hug:

Mä niin toisaalta odotan niitä loppuaikoja, kun jännäilee koko ajan, että koska se lähtö tulee. Mutta toisaalta yritän nyt nauttia näistä joka hetkistä, kun tää on varmasti vika raskaus. Ja toivon myös, että poitsu kasvais ja allergiat helpottais tässä puolen vuoden aikana, että pääsis vähän helpommalla uuden vauvan kans.

Mua nyt jo jänskättää 6.10:ttä oleva rakenneultra. Lähinnä siis se, että kummin päin Ylläri tuolla masussa sillon asustelee. Jostain syystä nää edelliset on pysyny tasan tarkasti rakenneultrasta asti niin päin, kun ovat siihen mennessä asettuneet. En tiiä, eikö tuolla masussa oo sit tarpeeks tilaa kääntyillä. Esikko oli pylly alaspäin ja toinen pää alaspäin sillon jo.

NR75 + Ylläri rv14+1
 
Heippa!
Voimia teille viimeisillänne pyörivät mammat Millukka ja HarmaaHarakka. Erityisesti tsemppiä Nuppu09lle :hug: Mikä olisi mieleistä tekemistä, joka piristäisi? Ja oletko pyytänyt kaiken avun kotitöihin ja arkeen, että saisit huilailla, liikkua ulkona jne.? Toivottavasti!
Täällä on viikon ollut kyllä tunnelmat tosi korkealla, olen saanut ihan mielettömästi energiaa ja iloa pienistä vonkaleen muljahduksista masussa. Kyllä se mitä viikko sitten maanantaina aloin tunnustella, on ihan sitä miksi sitä luulen, eli pikkusintti siellä uiskentelee B) Ei voi olla muuta!!!!
Tänäaamuna oli aikalailla silti tunnelma kireä, kun pojan kanssa lähdettiin aamulla rapussa kauhealla huudolla ja räpistelyllä. En suostunut antamaan periksi naurettavassa pikkuasiassa (nyt nolottaa :ashamed: ) ja seurauksena oli tahtoikäisen surkea poru ja tinttarointi. Tämä oli toinen kerta tällä viikolla ja meille aika uutta. Täytyy kyllä alkaa kehittää jotain strategiaa näiden ratkaisemiseen, kun tulee itsellekin niin paha mieli ja hoitoon ehdittiin melkein tunti myöhässä. Eli onko laiha sopu parempi kuin lihava riita? Eikö tahto-/uhmaikäisen pienissä toiveissa voisi myötäillä kohtauksen välttämiseksi, jos se tahto on helposti toteutettavissa? :eek:

Kyselee Riikkis rv 18+2
 
Suurkiitos kaikille myötäeläjille :hug:

Menin sitten eilen äippäpolin päivystykseen itkemään tätä oloani ja jäin yöksi seurantaan..vauva voi erinomaisesti ja mun surukseni synnytystä ei voida käynnistää vielä näillä viikoilla vaikka äiti olisi suurinpiirtein itsemurhan partaalla.. :ashamed: :ashamed: Syykin on ihan järkevä, kun vauvalle ei kuulemma ole vielä täysin kehittyneet keuhkot..joten nyt ei sitten auta muukuin kärvistellä ja tosiaankin keksiä jtn mielekästä tekemistä??
Kohdunsuu oli osittain pehmentytynyt ja vauvan pää tuntui legurin sormelle..eli alhaalla on jo.. :$ Ja sattui pirusti tuo sisätutkimus.. nyt se sitten rupesi jänskäämään että josko kuitenkin ennen sitä rvo 38.. :whistle: "toivoo hän"..... :p

Mieheni on oikein supermies..tekisi puolestani kaikkí kotityötkin jos antaisin..ei vaan itse malta olla tekemättä..eli plusmiinusnolla..tukee ja auttaa kaikessa mahdollisessa ja on ihana.. :heart: Tosta ulkona liikkumisestta täytyy sanoa että, liikkuisin mielelläni enemmän kuin sen pakollisen 15 min koiran kanssa, mutta liitoskivut ja supparit rupeaa heti vaivaamaan..eli se siitä liikkumisesta.. :|

Harmaaharakka, syyskuun sydäntenmurskaajissa oli muutana päivä sitten ohje noista jalkojen akupisteistä..eli jos jaksat sieltä kaivaa..Minä kokeilin tai siis mieheni hieroi noilta kyseisiltä alueilta ja seuraavana päivänä oli aikas tuntuvia suppareita..

Flunssainen Äippä35v ja Nuppu35+3 :flower:
 
Millukka, oliko se niin että sulla tuli suhtisoja lapsia vai muistanko väärin?
Sun mahasi on vaan niin pieni ja tosi siro ja kaunis et ihan kateeks käyp.. :p
Varmaankin olet vielä hyvässä kunnossa kun ei tota röllikkää ole niin paljon estelemässä menemisiä..vai kuinka?? :whistle:

Mulla ihan jees aamu..miehellä 3 päivän vapaa..jos se vaik vaikuttaa ja vaikuttaahan se tietty.. :p

Äippä35v ja Nuppu35+4 :flower:
 
siis noi kuvat varmaan valehtelee sit ku kyl tää maha on ihan jeessin kokonen, kyl toi yli metrin on toi mahanympärys.
ja toi ristiselkä lonksuu ja kipuilee ihan kivasti, on kyl jo neljän jälkeen sen verta löytyny luut ett ovat klonkottaneet jo pitkään :LOL:
tänään ois sit lääkäri taas ja jännittää käydä kuulemassa että onko paikat auenneet lisää :D
no mun tuurilla ne vähäisetkin auenneet paikat on menneet takaisin visusti kiinni :LOL:
mutta palaillaan myöhemmällä,tuun kertoon lekuri-kuulumiset :xmas:
 
Nuppu09: Ihanaa kun joku on samaa kokoluokkaan mun kanssani :wave: Ekassa raskaudessa oli niin koomista ku ihmiset alko kyselee, että "ovatko tarkistaneet, että ei ole kaksoset?" ja kyllä ne on samat ihmiset jaksaneet tätä kakkosraskaudenkin mahaa ihmetellä :LOL: . Nyt onneks vauva on laskeutunu niin hyvin, että maha on tipahtanut ja mun mielestäni jopa pienentyny.. Nyt ku olin viimeksi neuvolassa niin sf oli vaan 37, eli ei mitenkään ihan mahoton (siis ei sillä, että se neuvolan käysille mahtuis ;))

Voi marcelina, nauti siitä, että et oo vielä viimesilläsi. Mä ainakin olen kironnut täällä jo piiiiitkään oloani ku liikkuminen on niin vaikeeta ja välillä ton taaperon perässä pysyminen on miltei mahdotonta... :headwall: (syntyis jo...)

Käytiin äsken poitsun kanssa puistossa ja kaupassa ja koitin kävellä reippasti, että jos se vaikka auttaisi synnytystä käynnistymään.. Mutta pa*kan marjat siitä mitään tullu... Ei tällänen lyllerö vaan pysty kävelemään muuta ku hitaasti vaappumalla :LOL:

Mä odottelen täällä jo kovasti, että Millukka tulisi kertomaan lekuriuutiset :) Ties vaikka ois taas paikat kypsyneet ja kohta olis jo lähtö synnärille... Tai ainakin Millukka varmaan toivoisi, että olisi synnärille lähtö lähellä :whistle: Eiköhän koiteta yhessä tähdätä sinne vaikka nyt viikonloppuna...

Niin muuten... Lääkärille ku tuskailin neuvolassa, että tää vauva ei ehkä ikinä synny vaan haluu vaan kiduttaa mua viimeseen saakka niin se vähän vihjas, että seksiä vaan peliin. Mutta jotenki tuntuu aika hurjalta, että jos paikat on jo auki ja vauvan aukile tuntuu sormella koitettaessa niin eikös se nyt olis vähän epäillyttävää sörkkiä sinne :whistle:
 
joo-o..... |O |O |O |O |O |O Millukan hyvät neuvolakuulumiset :headwall:
no ei oo paljo kerrottavaa... paikat edelleen samanlaiset ku viimeks,ei muutosta. kanavaa edeleen se pari senttiä ja auki kahdelle sormelle.... voe voe..ja minäku niin toivooin että olisi auenneet lisää. tosin cvauvan pää oli todella alhaalla. hyvä että kerkes sormet työntää tuonne niin sanoi että pää on jo tässä :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
ei helekutti...... ties miten livakkaan se tuolta työntyy sit ku lähtee syntyy, APUVAAAA!!!!
Lääkäri arvioi syntymäpainoksi taas sen nelisen kiloo ja pitkäksi se sen sanoi....
antoi sit vaan uuden ajan lasketulle ajalle jos viel'ä satun kokonaisena olemaan ja MUN TUURILLA TODELLAKIN OLEN EDELLEEN SILLOIN VIELÄ YHTENÄ KAPPALEENA!!!!

eli ei tässä auta muuta ku outtaa sit...aaarrgghh!!! taas viikonlopun sessiot käyntiin sit, SEKSIÄ;SAUNONTAA ja SIIVOUSTA!!!!! jos vaan jaksaa :LOL:
 
Lukemassa olen käynyt ahkerasti, mutta jotenkin se kirjoittaminen sitten vaan jää...

Esikoisesta muistan, että viimeiseksi pariksi viikoksi ostin itselleni 1000 palan palapelin. Sain siitä kulmat ja reunat valmiiksi ja vähän muuta. Siihen se sitten jäikin. Mutta lasketun ajan jälkeen jotenkin aika ei kulunut ollenkaan ja vointi oli kuin norsulla posliinikaupassa, niin tekeminen oli vähän vähissä. Itselläni tuo osoittautui hyväksi. Tämän toisen kanssa samaa ei varmaan voi tehdä, kun on tuo auttavainen esikoinen (vajaa 2v). Toinen mitä tykkäsin tehdä, oli valokuvien järjestäminen. Näillä toimilla ei kyllä synnytystä saa käyntiin, mutta josko sais aikaa kulumaan...

Auttakaas te viisaammat mua. Kävin ostamassa tälle tulokkaalle jo talveksi toppahaalarin. Tai se on sellainen pussukka, mistä saa myös haalarin. Otin kooksi 56cm (Reima) ja laskettuaika on siis tammikuussa. Mutta jäin miettimään, että oisko kuitenkin kannattanut ottaa 62cm? Mut tuntuu, että se vastasyntynyt sitten hukkuu tuohon. Mallasin pukua myös esikoisen äippähaalari pukuun ja niissä kokoeroa on ehkä vajaa 3cm, joten jos tuo menee pieneks niin sitten on tietty toi äippäpakkauksen puku... Mitä ootte mieltä?

Ja toinen kysymys. Kannattaako toiselle lapselle ottaa äitiyspakkaus vai raha 140 euroa? Kaikki muut on tallessa esikoisesta paitsi se pahvilaatikko, mitä käytin esikoisella sänkynä ehkä ekat 6vk. Tuntuu turhalta ottaa kaikki toiseen kertaan, mutta sitä laatikkoa vähän kaipailen sängyksi alkuun. Toisaalta tolla rahalla ei saa sitä määrää vaatteita ostettua, mutta on niitä esikoisesta jo siunaantunut aika pino ja etenkin pienet koot on suurimmaksi osaksi neutraalin värisiä...Tosin kyllä sitä vaaleanpunaista prinsessa vaatettakin löytyy...

Onpa tää hankalaa. No nyt katsomaan bb:tä. Hyviä öitä!
 
Hei oliko tänään joku meidän tästä porukasta kaupungilla kävelemässä? Siis Sähkökadulla kohti Hämeenkatua noin klo 12 jälkeen? Näytti olevan aika viimeisillään ja ajattelin, jos hän olis ollu joku teistä? :p :p
 
Moi
pulleat viikonloppukuulumiset: mummi ja pappa kaarsi kylään ruoka- ja leivonnaislastissa. Nälkä (ja vilu -neljä aikuista lämmittää tän kämpän mukavasti) on olleet kaukana :LOL:

Poika on jatkanut alkuviikosta tutuksi tullutta kiukuttelulinjaansa. Parasta on kun hän herää yöllä kiukuttelemaan. Onneksi mummi ja pappa oli paikalla kuulemassa, ei sitä varmaan muuten olisi puhelimessa kerrotun perusteella vaan uskonut. Varataan kyllä huomenna lääkäriaika, jos korviin olisi jäänyt jotain piilevää alkuvkon pikanuhan jälkeen, ja jospa se siellä viellä rassaisi? En kyllä oikein usko siihen, voi olla että meille on muuttanut vaan pieni kiukkupussi...

NirppaII mulla ei ole tietenkään mitään useamman lapsen kokemusta, kun itsekin odotan pikkukakkosta, mutta meinasimme jättää pakkauksen ottamatta ja ottaa sen rahana. Alle 80 cm vaatteet jäi meillä kaikki vuorollaan niin nopeasti pieniksi ja ovat kaikki aika unisex-värisiä, että menevät hyväkuntoisina ja neutraalin värisinä hyvin vielä toiselle lapselle, jos eivät vielä toivottavasti tuleville serkuillekin =) Olisihan se äitiyspakkaus silti ihana lahjapaketti, ei sellaisia usein saa availla :heart:
Talvihaalariasiaan en osaa oikein sanoa mitään, kun meillä kasvu oli tosiaan aika hurjaa ja alussa vaatteet jäi nopeasti pieniksi. Reimalla on tosin reilut mitoitukset. Vauvat on silti aika söpöjä, kun ne on suht sopivan kokoisissa vaatteissa. Muistelen, että meidän poikakin lähti laitokselta melkoisesti pussittavat vaatteet päällä ja kokeneemmat mammat oli osannut pukea pienet istuviin vaatteisiin.

:wave: Hyvää syyskuun alkua ja mainiota vointia kaikille viimeisillään oleville mammoille sekä kaikille matkanvarrella oleville =)
 
Täällä edelleen yhtenä isona möykkynä :wave: . On tullu oltua jaloillaan koko päivä ja ollaan touhuttu ties mitä. On käyty puistossa, siivottu autot, käyty kaupoilla, vierailtu anoppilassa, otettu itse vieraita vastaan jne. ja nyt se kyllä tuntuu jaloissa - turvotus on jotain aivan kamalaa :eek: Onneksi päästiin saunaan ja nyt sai nostettua jalat ylös. Testailtiin muuten noita meiän kaksostenrattaitakin autojen takaloostereihin ja hienosti mahtu =) Hyvä niin...

Saunan jälkeen kun laitoin vaatetta päälle niin satuin vilkasemaan itteäni peilistä ja voi apua! Hyvä kun ei itku päässyt. Tänään on varmaan taas yksi näistä "huonoista" päivistä kun näkee ittensä niin kurjan näkösenä. Tässä raskaudessa on välillä turvotus ollut niin rankkaa, että vatsan lisäks on reidet ja pohkeetkin menny ihan raskausarville ja jotenkin kaikki nää arvet oikein hyppäs silmille :headwall: Mutta elämäähän tää vaan on... Toivottavasti ollaan ton oman ukon kanssa loppuun saakka yhessä, koska sille nää arvet saa luvan kelvata ku on kerta tullu hänen lapsensa odotusaikana :whistle:

Joopa joo.. Mutta täällä ei mitään uutta ja edelleen lyllerretään paikasta toiseen kipujen ja särkyjen saattelemana... Alan olee aika vahvasti siinä uskossa, että oon yhtenä isona pallerona vielä viikolla 42 ja tää vauva vaan vitsaili sillon viikolla 34 kun anto merkkejä tulostaan...
 
Heippa taas :wave: Juttelen täällä näköjään itsekseni teille :whistle:

Tänään taas vähän parempi päivä kaiken maailman kolotusten ja särkyjen suhteen ja on käyty kylilläkin vähän poitsun kanssa =) Käytiin kattelemassa turvaistuinta mikä voitais laittaa tohon miehen autoon ku jotenkin ottaa vähän aivoon siirrellä jatkuvasti tota turvaistuinta autosta toiseen :| Löyty pari oikein hienoa istuinta mitkä menee niin pitkään kun istui tarvii olla - niitä tuunataan ja osia poistellaan niin muuntuvat lopulta turvavyöistuimiksi - kaikkea sitä onkin :whistle:

Sitten tuli muuten aivan uskomattoman kiva mieli tänään ku tajusin, että laskettuun aikaanhan on enää 11 päivää!!! Jes! Ei tää lyllertäminen enää kovin pitkään voi jatkua ;) Ja täällähän on muutama muukin kenellä LA on ihan lähipäivinä! Hurjaa, saataiskohan kohta taas vauvauutisia :heart:
 
Heippa!
Mitäs kaikille kuuluu -etenkin teille jotka ette vähään aikaan ole poikenneet kertomassa kuulumisia?
Millukan, HarmaaHarakan ja Nuppu09:n pienokaisten lähtölaskenta sen kuin lähestyy -maailma odottaa =)

Ei tainnut kukaan tunnustautua Marcelinan bongaamaksi mammaksi?

Naurattaa tässä eilinen tapaus, kun olin joutunut kuolettamaan luottokorttini, kun se oli viikonlopun ostosten jälkeen päätynyt johonkin varmaan paikkaan. Varma ei kumminkaan voinut olla, enkö olisi voinut sitä vaikka pudottaa johonkin. :whistle: No, pyysin mieheltä illalla, että hakisi pyörälenkillään automaatilta minulle omalla kortillaan rahaa, että pääsen maitokauppaan ostamaan perheelle maitoa ja piimää ja vessapaperia. Mies tulee sitten hikisenä kotiin pyöräilemästä ja minä käsi ojossa eteisessä odottamassa rahaa. "Ei tullut automaatista rahaa", toteaa mies. Tämä oli unohtanut tunnuslukunsa ja takonut automaattiin niin monta kertaa väärät luvut, että kortti oli lukkiutunut :kieh: Ollaan kyllä ansaittu toisemme, tavallisesti olen suht skarppi, mutta nyt on tainnut joku raskausdementia alkaa vaivata. Mies tuppaa hukkailemaan yhtä sun toista aina silloin tällöin. Ja täytyy tunnustaa, että tämä ei ollut TODELLAKAAN ensimmäinen kuolettamani kortti. Että en minäkään puhtoinen ole :saint:

Pojan äkillistä ärtyneisyyttä saattoi selittää toisesta korvasta todettu korvatulehdus. Nyt on Amorion -kuuri päällä ja korvalääkettä imetään innolla aamuin illoin. Yöt on olleet kyllä tuttuun tapaan taas ihan rauhallisia,mutta katsotaan :)

Onko muilla puolivälin tai alle viikkolaisilla mammahousut jo otettu käyttöön? NR75, Marcelina? Kaipaisin ihan kipeästi jotain vaihtelua näihin iänikuisiin samoihin farkkuihin, jotka nekin alkaa olla jo vähän tukalat. Mutta kun housujen ostaminen on aina mulle ollut tosi hankalaa :/ Sovittamatta ostaessa voi mulla olla aika suuri todennäköisyys mennä pieleen! Kapea vyötärö (tai ei siis varsinaisesti nyt enää -if you know what i mean), leveät lanteet ja pitkät jalat on ihan hyvä haaste housuostoksilla.

Runoili Riikkis rv 19+2
 
Heippa taas :wave:

Täällä ollaan EDELLEEN yhtenä isona möykkynä ja vauva senkus viihtyy yksiössään :headwall:
Tänään tuli taas käytyä neuvolassa ja neuvolan täti oli sitä mieltä, että hän jo toivoo mun puolestani, että vauva syntyis kohta ja mietti, että ei tää vauva nyt enää ihan mahottomiin voi tuolla yksiössään viipyä kun on jo laskeutunukkin niin alas. Ja kun oli mahan mitannu ja katteli käyrää niin totesi kylmän rauhallisesti, että "tää kasvukäyrähän muistuttaa kaksosraskauden kasvukäyrää".. Että silleen :LOL: Ei ihme, että on vähän ISO olo :eek:

Meillä tuo tuleva isoveikkakin alkoi sitten kävelemään. Että on hellyttävän näköstä kun pieni mies kävelee pitkin asuntoa kun ois ihan mielettömässä humalassa ;) Mutta eiköhän se tasapaino ala löytyä pikkuhiljaa. Pitkiä matkoja tuo mies jo kävelee ja hyvä niin. Toiveena mulla olikin, että esikko oppis kävelemään ennen pikkuveikan tuloa ja niinhän se vaan nyt otti ja oppi :D

Mitäs Millukalle sanottiin neuvolassa? Vieläkö oot yhtenä kappaleena? Entä mites on Nuppu09:n tila, vieläkö sielläkin ollaan yhtenä? Entä Ellie84 ??? :eek: La:han oli ja meni tässä pari päivää sitten...
 
no todellakin kokonaisena täällä ollaan :headwall: :headwall: ei mitään uutta neuvolassa,ylläri pylläri'!

ens perjantaikasi vielä neuvolalääkäri varattu jolloin katsotaan tilanne viel kerran ja kait sit aikaa äippäpolille. lekuri arvioi viimeksi että arvioitu synnytyskoko olisi sen nelisen kliloo,niinkuin muistakin. ja että pitkä vaavi olisi tulossa :whistle:
no saas nyt nähdä....yöt nukutaan nykysin todella huonosti ja vessassa saa rampata. laskettuaika mulla siis ens keskiviikko mutta empä usko että tulee sitä ennen ku ei ole kukaan muukaan tullu

--Millukka 39+1--
 
Riikkis, mä jouduin ostaan töihin uudet housut, ku entiset oli liian kireät. Olin 7 viikkoa saikulla ja nyt aloitin jälleen tällä viikolla hommat. Tosin olen sitten kiitettävästi oksentanut joka aamu ennen töihinmenoa ja muutenki on ollut pitkästä aikaa ihan älyttömän huono ja väsynyt olo. Mä en siis varsinaisesti ostanut mammahousuja, vaan löysin Tarjoustalosta MIESTEN osastolta sellaiset tummansiniset salihousut. Naistenpuolella vastaavantyyppiset maksaa reilusti yli 20 euroa ja nää miesten makso vain 9,99 euroa, joten otin kahdet sellaiset. Joku päivä täytyy lähteä sitten ihan tosissaan ostoksille katteleen mammahousuja tai sitten voisin tilata postimyynnin kautta.

Toinen ongelma on sitten työssä välillä käytettävä toppatakki ( kun olen kylmissä tiloissa välillä ). Alkukesästä takki meni ihan sujuvasti kiinni ja jäi vielä tilaakin. No eilen ku jouduin sinne kylmään ja alkoi paleleen, niin piti alkaa laittaan takki kiinni. No eihän se yltänyt edes yhteen!!! :D Ei sitten!

HarmaaHarakka, onnittelut isoveljen kävelystä, tosi hienoa. :)
 
Jihuuuuuu..mulla aukes keskustelumahdollisuus.. =)

Olin tosiaan 3 päivää karenssissa kun syyskuun sydäntenmurskaajissa tuli kähinää yhden mamman kanssa.. :ashamed:

Yhessä kasassa edelleen ja huomenna äippäpoli ja jänskää et mitähän ne sanoo siit kun kävin kääntymäs ja itkemäs raskauden tuskaisuutta siel synnäril silloin viikko sit :whistle:
Olisin kyllä jo ihan valmis jäämään vaik pyöräyttämään vauvelin pihalle..

Tänään ytimes eräs myös viimeisillään olevava mamma rupes juttelemaan mulle..ihan ventovieras oli ja siksi yllätyinkin..kivahan se on et otetaan kontaktia..mut vähän tietysti hölmistynyt olin kun hesassa aikoinaa asuessani ei kukaan ventovieras koskaan edes uskaltanut edes katsoa päin..kerroin tästä palstasta..katsotaan ottaakos osaa meihin.. :wave:

Palailen taas huomenna polireissun jlk.. =)

Äippä35v ja Nuppu36+3 :flower:
 

Yhteistyössä