[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
Omppu75.
Kauriin perheelle onnittelut tytön syntymän johdosta!

Ässälle onnittelut plussasta!!

Kaprikselle negapahoittelut..

Tehiksen viestiä tuon, että tiistain treffit joudutaan taasen peruuttamaan tautitapausten vallitessa edelleenkin.

Vilkutukset kaikille nimeltämainitsemattajääneillekin. Heh, en mä teidän kirjoitusvirheitä kyttää, Kaprisko se niin epäili! Teen niitä sitä paitsi itekin.

Eipä sitte muuta. Eilen olin kanssa tyttöjen illassa ja aivan ihanaa oli. Suosittelen kaikille.

Omppu
 
antzi*
Odottajat:

Johanna, 32v, la 18.10.2008, kolmas, tyttö -97, tyttö-06
Antzi 24, la 14.3.2009, kolmas, enkelityttö -06, tyttö -08

Synnyttäneet:

sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 30v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )
Ninni83 25v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Tehotyttö 36v. tyttö 25.10.07 3265g ja 49cm, muut -96, -98, -05 (LA 14.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Omppu75, 33 v., poika 15.12.07 3355 g,50cm toinen, poika 03/04(LA 12.12.07)
Tuuli, 35v. , poika 23.1.08 4040g ja 53cm, esikoinen (LA 11.01.08 )
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08 )
Safiiri, 36v,tyttö 10.2.08 4600 g ja 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 24v,tyttö , 26.2.08 , 3100g ja 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
senora, 42v,tyttö, 25.4.08, 3770 g ja 51 cm , ensimmäinen (la 21.4.08 )
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g ja 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g ja 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)
Sonia, 36v, tyttö 20.9.08, 3030g ja 48 cm , toinen, tyttö -98(la 12.9.2008)
kauris, 26v, tyttö 5.10.2008, 4065g ja 52cm, toinen, tyttö 04/07 (la 3.10.2008)

Haaveilijat:

Safiiri
ÄssÄ
Muut LISÄTKÄÄ ROHKEASTI :)


Päivitin oman LA uudeksi, muuttui siis NP-ultrassa 14.3 kun oli ennen 22.3. :)

Kauriille OIKEIN PALJON ONNEA! <3
Ässälle myös plussasta. :)

Tällä on anoppi ja appiukko sekä miehen veli kolmatta päivää kylässä... Ihan ok mennyt, tosin tuo veli meinaa viedä hermot kun SOTKEE KOKOAJAN!!!! Aaarrrgh! Mutta ei siitä enempää tai tulee iso avautuminen.

Tänne ei kuulu mitään ihmeitä. Masu on alkanut pömpöttää kivasti ja olen tuntenut uuden tulokkaan liikkeitä jos satunnaisesti. Vähän ihmetyttää kun ei ole tuntunut enempää mutta ei kai näillä viikoilla vielä ole pakko tunteakaan..? Neiti ei meillä edelleenkään ryömi, mutta en ole huolissani. On kuitenkin alkanut viikon parin sisään tosi paljon sujuvammin pyörimään akselinsa ympäri ja pyörii mahalta selälleen ja toisinpäin. Isutumaan ei vielä nouse itse, mutta tuettuna puskee istumaan ja kovasti koittaa kiipeillä. :) Toistaiseksi ei ole ilmennyt mitään allergioita ja oikein reippaasti neiti syö kaiken mitä eteen antaa. Keskimäärin neljä kertaa annan kiinteitä päivässä, kerralla menee n. 1prk kaupan ruokaa ja iltaisin 1-2dl puuroa. Huomenna on neuvola joten sitten näkee miten on kasvanut. Viime kerralla oli pituus vähän notkahatanut.

Meillä alkaa kämppä hiljalleen näyttämään kodilta. Ollaan tässä jo mietitty seuraavaa muuttoa! :D No ei nyt vielä, mutta olisi tarkotus muutta sitten vähän isompaan kun saan valmistuttua ja pääsen töihin. Ajateltiin ostaa peruskuntoinen kämppä ja sitten rempata se kokonaan. Tulisi ainakin just mieleinen. Joku kyseli mihin muutettiin. Muutettiin Nurmijärveltä Vantaalle niin pääsee kouluun seutuliikenteellä. Voi olla että palataan nurmijärvelle kyllä takaisin sitten myöhemmin... Ollaan niin rakastuttu siihen paikkakuntaan. :)

Mutta nyt menen vähän seurustelemaan ja herätän neidin "päikkäreiltä" (simahti kun oli raskas kirpparireissu). Sitten tuleekin idols! :)

Terkkuja kaikille tasapuolisesti!!!

Antzi ja kirppu2 (rv18)
 
antzi*
Odottajat:

Johanna, 32v, la 18.10.2008, kolmas, tyttö -97, tyttö-06
Antzi 25, la 14.3.2009, kolmas, enkelityttö -06, tyttö -08

Synnyttäneet:

sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 30v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )
Ninni83 25v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Tehotyttö 36v. tyttö 25.10.07 3265g ja 49cm, muut -96, -98, -05 (LA 14.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Omppu75, 33 v., poika 15.12.07 3355 g,50cm toinen, poika 03/04(LA 12.12.07)
Tuuli, 35v. , poika 23.1.08 4040g ja 53cm, esikoinen (LA 11.01.08 )
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08 )
Safiiri, 36v,tyttö 10.2.08 4600 g ja 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 25v,tyttö , 26.2.08 , 3100g ja 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
senora, 42v,tyttö, 25.4.08, 3770 g ja 51 cm , ensimmäinen (la 21.4.08 )
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g ja 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g ja 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)
Sonia, 36v, tyttö 20.9.08, 3030g ja 48 cm , toinen, tyttö -98(la 12.9.2008)
kauris, 26v, tyttö 5.10.2008, 4065g ja 52cm, toinen, tyttö 04/07 (la 3.10.2008)

Haaveilijat:

Safiiri
ÄssÄ
Muut LISÄTKÄÄ ROHKEASTI :)


Äh, unohtui ikä päivittää.... 1.10 tuli 25 vuotta mittariin. En sitten riedä onko :) vai :(

Nyt menen....
 
**Johanna**
Huomenta.

Ilolla luin Antzin kuulumisia, paitsi että kohdassa: "Meillä alkaa kämppä hiljalleen näyttämään kodilta. Ollaan tässä jo mietitty seuraavaa muuttoa!" mietin, että
nyt se on tullut HULLUKSI.. =) Mä VIHAAN muuttamista. Olen niin kovin onnellinen nyt siitä, että meidän yläkerta on ihan pian valmis. Saan raijata nämä ylimääräiset huonekalut alakerrasta yläkertaan ja sitten vain nauttia tästä kaikesta tilasta!
Mitenhän tuon miehen palkitsisi sitten kun urakka on ohi?

Sekä Omppu että Niksu on ollut humpalla! Mäkin voisin jo humpata. Meidät on jo kutsuttu yksiin kekkereihin uudeksi vuodeksi, mutta en tiedä sitten. Se on niin monesta asiasta kiinni; millainen vauva tämä uusi on, miten imetys sujuu jne. Mummu kyllä varmasti tulisi mielellään uuden vuoden yötä viettämään tänne, mutta tämä Nyytti on silloin max. 2,5 kk niin aika varhaista on..

Hän on aika selkeästi vähentänyt möyrimistään, jopa sen verran, että välillä mietin, että onkohan kaikki ok. Kyllä sen 10 liikettä saan laskettua aina kun menen kyljelleni pitämään paussia päivän menosta, mutta selkeästi on vähemmän liikkeitä kuin esim. viime viikolla.

Nyt aamupuurolle E:n kanssa!
Omanapaisin terveisin hyvää alkanutta viikkoa toivottaa:
Johanna 38+3
 
Jazz*
Hyvät huomenet ketjuun!

Antzille synttärionnittelut! Kiva kun piipahdit kuulumisesi rustaamassa.

Ninnille tulin pikaisesti kertomaan, että ensi maanantaina ennen yhdeksää tulee ykkösen aamutohtorissa allergiasta. Tänäänkin oli maitoallergiasta, mutta veikkaan että se kaikki tieto oli sinulle jo tuttua. Mutta ensi viikolla studiossa on parin moniallergisen lapsen äitiä paikalla kertomassa kokemuksiaan, eli silloin siellä saattaisi olla sulle paljonkin hyödyllistä infoa. Tai ainakin vertaistukea, jos ei muuta.

Nyt menen laittamaan aamupuuroa M:lle. Hän nukkui todella huonosti kun poskihampaiden tulo vaivasi, mutta sai onneksi nyt aamulla nukuttua vähän pidempään.

Aurinkoista alkanutta viikkoa!
 
senora
huomenta - ja mukavaa maanantaita. yöllä tuli vettä aika lahjakkaasti ja aamullakin. ny on pilvet häipymäs ja arska pilkottaa..

Kiva, kun Antzikin on joutanu linjoille.. Teilllä alkaa sit olla remppa valmis. Paaaljooon oonneeaa vaan näin jälkikäteen uusista luikemista mittarissa. Mukavaa neuvolareisua!
Tuuhan kertoileen kuulumiset. Vai vielä muuttoa ja remppaa suunnittelette? Enpä haluais edes ajatella kaiken tän meijän romumäärän muuttamista.

Johannan masuasukilla alkaa olla ahtaat paikat ku liikkeet vähenee... Tsenpit näihin viimeisiin päiviin.

Meillä N nukkui viime yönn kuin pikkumurmeli... :) kuuelta aloitettiin tissittely ja puol seiskalta nukahti. Eka syöttö, oli vasta puol yheltä. 6tuntia neiti veteli unta palloon... ja mää heräilin tunnin välein kattoon et hengittääköm toinen... Oi - olispa tuollaiset unet tulleet jäädäkseen ja jatkuisivat pitemmiksi.. Aamulla neiti tankkas kuudelta ja herättiin puol kasilta.. Onneksi nukuttiin toi viimeinen pätkä.. ny tosipirteen olo kummallaki. on täs aamupalat syöty...

Hmph.. Jazzilassa puskee hammasta. Toivottavasti siellä on ens yö jo parempi..
 
Katzu
Heippa

Vitsit on pönttö sekaisin. Nukuin tosi huonosti viime yön. Tai siis yksinkertaisesti en saanut unta. Puoli kolmelta otin tytön syömään ja joskus sen jälkeen nukahdin....
Mulla oli yöllä jotenkin kummallinen olo. No äsken sit tupsahti herpes huuleen. En edes muista milloin on viimeksi ollut. Tietty rasvat loppu,M kävi just nukkumaan eli apteekkiin en pääse :( Hirveä polte.... Ettei vaan olisi lenssu tulossa kaupan päälle????

Pitääkö muuten paikkaansa,että jos vauvalle on pistetty rotarokote, niin se jälkeen pitäisi olla esim 10 päivää kyläilemättä???? Tänään piti tulla yhden vaavelin äitinsä kanssa meille puolilta päivin ja on saanut tänään ekan rotasatsin. Terkka oli sanonut että10 päivää oltava suht hissukseen. Mehän ei kyseistä rokotetta otettu tai siis lopulta se vähän unohtuikin.
No nyt sit syön omenapai-jutskaa vaniljakastikkeen kanssa itsekseni :)

Senoran ännäkin käy aika varhain yöunille :)

Kävin eilen lastentarvikekirppiksellä ja pari kivaa löytöä tein. Oli vaan aivan liikaa ihmisiä. Ei päässyt eteen eikä taakse :) Lopulta oli pakko lähteä ulos.

No nyt aivastin...... :-0 ja uudelleen

Onkos kukaan eilen joutunut myrskyn kouriin??? Meille asti ei myräkkä yltänyt.

Nyt lukemaan itapäivälehdet
 
senora
Katzulle pikaisesti.. totaa ei pistetä... se purskautetaan suuhun ja niellään. ei meille ainakaa mitää vierailukieltoo annettu ku otettiin rotarokiote. sanottii et kakkavaippoja käsiteltävä vaan huolellisemmkin. juu N menee unille aikaisin. kerää kai yöhön kaikki unet. tänään vetässy tisin yhet puolentunnin päikkärit. Toivottavasti lentsua ei pukkkaa päälle. pystyykö mies käymääjn sulle apoteekissa tai sit sun pitää pakata nukkuva M mukaan. tai lähtee sit kun hän herää. onhan apyeekki auki kuitenki viiiteen asti.
 
ÄssÄ!
testasin tänään uudestaan ja vahvempi oli viiva! =O) Että nousussa on hcg, ei oo kyllä oikeestaan mitään oireita. Vatsaa juilii ja nälkä on koko ajan muttei oikeestaan muuta...

nyt ei ajatus oiken kulje... menen tiirailemaan millonka meitin 'nelskun' LA sitte on!

ÄssÄ
 
*kapris
IHANAA ässä!!!
Tosi mahtavaa =)

Hitsi, nyt tässä alkaa taas meikäläiselläkin se vauvakuume vähän nostaa päätään...
vaikka jo ihan olin päättänyt, että kun täti saapuu haen vihdoin !! ne pillerit ja aloitan ne. No, tänään kp1 ja taas vähän pitää puhua miehelle, että mitä jos vielä oltais vähän riskillä ;)

Antzille onnittelut neljännesvuosisadasta =)

Hitsi Senoran N nukkuu pitkään yöllä. Siis 13,5 tuntia?!
Ei ihme ettei unta riitä pitkiin päikkäreihin =)
Tai jos vertaan omiin lapsosiin, niin meillä nukkuu n.11h yöllä ja päivällä sit yhdet päikkärit n.3h. joskus jopa 4h...
nämä siis pojulla. Mutta onhan hällä ikääkin enempi kuin teillä, eli ei voi vertailla.

päähän sattuu, ihan ihmeellistä. Yleensä ei ole pää ikinä kipee, paisti kun kipeeksi olen tulossa.
Eli Katzun tavoin toivon todella ettei mitään lentsua nyt pukkaa päälle, kun tytöllä se leikkaus to, niin hän EI MISSÄÄN NIMESSÄ saa saada mitään tautia!!

Mites Tuuli? koska sun työt nyt sit alko. Oliko marraskuun alussa?
Joko tarhapaikka varmistunut?
Entä Jazz, onko hoitajan palkkaamisesta tapahtunut mitään edistystä?

nyt selaileen taas matkoja =)
 
Jazz hyvin pikaisesti
Voi vitsit ÄssÄ! Oikein paljon onnea vahvistuneesta viivasta!! Tahtoo kans. =)

Kaprikselle vilkutukset. Hoitajan suhteen ei ole vielä tapahtunut mitään, täytyy ottaa vähän aktiivisempi ote siihen asiaan.

Nyt mä meen. Moikkelis.
 
Katzu
Senoralle: mulle on niin automaatio puhua pistämisestä. En ole vielä henk.kohtaisesti törmännyt suun kautta otettaviin rokotteisiin. Olen kyllä lukenut,että rota menee suun kautta, mutta rokotteet pistetään ;)

Mies tuli piipahtamaan kotiin ja syöksyin apteekkiin. Ostin ekaa kertaa niitä herpes laastareita. Ainakin pahin pakotus loppu.

Ässällä viivat vahvistuu :) Täällä on ulokkeet pystyssä, jotta kaikki sujuu hyvin!!!! Minkäs sait la:ksi????

Taidanpa mennä viihdyttämään masullaan olevaa neitokaista :)
 
senora
Tuulilta tuli viestiä... oli menossa allekirjoittaan työsopparia... tosi ihanalta työpaikalta kuulosti...

ÄssÄlle onnitteluja vahvistuneesta viivasta... Tuu kertoon mitä laskimet näyttää... milloin la!!!!!??????

kapris.... paisti kun on kipeeksi tulossa... :) hih... NO toivottavasti et ny sit sairastu. vai vauvakuume siellä puskee... Sinnekkö se täti sit kurvas ... täältä häipyi hyvin vähin äänin ja puolivarkain... OIkeestaan 13 tuntia.. mut kun herää yöllä syömään pariksikymmeneksi minsaksi muutaman kerran... nii ei se oikein täyttä unta oo... Useimmiten uniaika on 12 tuntia. jos seiskalta nukahtaa, nii seiskalta herää. Mulle sopii just tuo että nukahtaa aikaisin ja myös herää suht aikaisin... Joskus oon noussu ennen kuin N on heränny. Oon hääräilly vintissä jotai hiljaista, nii aika äkkiä tyttö herää siihen ettei siinä vieressä oo ketää. pari kertaa oon laittanu hälärin viereen ja tullu alakertaan ja kun oon alakerran hälärin saanu päälle, niin samassa on tyttö heränny. Että ihan sama loikoa vieressä niin kauan kuin toinen nukkuu ja nousta sit yhdessä... Ja musta tuntuu että mää oon jääny koukkuun Veeti Paloautoon.. pakko nähä joka aamu... ihana kun saa kattoo sen tytön kanssa...
 
safiiri,
Ässälle onnitteluja ihanista kuvista tännekki.

Kapris, ei muuta ku riskillä vaan :)

Tuulille onnitteluja sopparin allekirjotuksesta!

Veeti Paloauto? En ookkaan kattonu koskaan.

Terkkuja tasapuolisesti joka talouteen.
 
Niksu1
Mä en oo ollenkaan muistanut kertoa tärkeimpiä pikkuännän asioita... Pikku-ukko oppi viikonlopun aikana nousemaan itse istumaan ja eilen löytyi illalla pinnasängystä polviltaan, oli siis noussut laitaa vasten ylös. Mun pieni poika ei olekaan enää niiiiin pieni....=)

Nelkulle onnittelut uudesta taidosta! Ja Tuulille työsopparista!

N
 
pikku2
Pikaisesti piipahtamaan..

Vaaleanpunaiset ja vauvantuoksuiset onnittelut Kauriille !!!

Ja tietysti Ässälle onnittelut vahvistuneesta viivasta..

Viikonlopusta on taas selvitty.. Käsityömessureissu oli oikein mukavaa vaihtelua tähän arkeen.. Sainpahan muuta ajateltavaa ja taas jaksaa paremmin tätä jokapäiväistä.

Isäntä lähti taas tänään työreissulle ja tulee keskiviikkoiltana.. no, sitten torstai ja perjantai menee risteilyllä(siis isäntä ja Siirin kummi). Viikonloppuna jopa nähdään isiä ja sitten taas maanantaina lähtee ja tulee torstaina.. Perjantaina on kuulema vapaapäivä, mutta la-su on taas Tampereella..

Eipähän keretä tappelemaankaan.. No, nyt on kyllä menny ihan suht hyvin.. Pakko oli perjantaina käydä viemässä se allekirjoitettu paperi käräjäoikeuteen.. itkuhan siellä tuli Siiri sylissä.. mutta sehän on vain paperipalanen, joka ei vielä ole kaiken loppu..

Nyt on sitten puoli vuotta isännällä aikaa tajuta ettei se voi elää ilman minua ja lapsia. Ainakin tällä hetkellä olen positiivisella mielellä.. Uskon myös isännän yrittävän joustaa ja antaa meille toivoa..

Jaa has.. pitää lähteä herättelemään tuota neitia kun kohta on nukkunut neljä tuntia.. 1v. neuvola kuulumiset. Pituus 70,5cm ja paino 8 849g. Omilla käyrillään menee.. ei saatu rokotusta kun neiti on aika räkäinen.. Huomenna olis korvakontrolli, joten sitten nähdään onko tauti taas korvissa.. ; (

Palailemisiin.. Pikku2
 
safiiri,
Pikku2:lle rutistuksia edelleen.

Mää en henkilökohtasesti kyllä jaksais elää puoli vuotta siipan kans saman katon alla, jos ois avioero vireillä (hatunnosto sulle Pikku2 ku jaksat). Toissaliitossani olin tilanteessa jossa sillonen avopuoliso halus erota, mutta päätettiin kuitenki vielä yrittää yhteiseloa. Täytyy sanoa että se oli mulle yhtä helvettiä ku jonku aikaa piti koko ajan miettiä, miten pidän sulhoni hyvällä tuulella ja miten mun käytös pitää muuttua, jotta me jatkettais (jälkeenpäin totesin että herranen aika, ei se mun käytös ja olemus pitänytkään muuttua - joskus ihmiset vaan ei sovi toisilleen eikä asia miksikään muutu). Sitte yks päivä mulle jotenki kirkastu, mitä mää haluan elämältä ja mitä en ja niinpä lähin pääkaupunkiseudulta takas koto-pohjolaan. Tosiaanki, se aika minkä sitä kerettiin sitte vielä yhessä asua, oli meikäläiselle aivan kamalaa. Kaverit ja sukulaiset mut saiki sitte tuleen "kotiin". (tarina jatku sitte kylläki niin että tää mun etelä-suomeen jääny ex suri sitä ku mää niin nopsaan palasin pohjoseen, meistä hänen mukaansa kuulema ois sittekki tullu jotain pienen tauon jälkeen. noh, ei kannata itkeä kaatunutta maitoa vaan olla onnellinen nykytilanteesta ja -liitosta).

Eipäs tällä kertaa muuta. Ai niin, meillä ei näy juniori. Ja nelkun puolesta kiitos taito-onnitteluista. Laitoinki suljetulle kuvan.
 

Yhteistyössä