[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
**J**
Ja siis Ässä!!!!!!!!!
Mä en oo muita tehnytkään kuin haaleita plussia, yksi lähti just ulos kaverinsa kanssa ja toinen meni päiväunille, kolmas aiheuttaa suurta kipua tällä hetkellä...

=0)

 
Johannalle vielä..
Kävin nostamassa suljetulla noita synnärikertomuksia. Sieltä löytyy tarkempaa raporttia, miten kaikki menikään :)
ÄssÄ, YYYYYYYYYESSSSSSSSS! Peukutukset jatkuu.

t. Hän, jolla mittari taas raksutti piripintaan



P.S. Kenenköhän on TARVINNUT rekisteröidä Tehis-nimimerkki?!?!?!
 
Katzu
Ässälle hurjasti peukkuja, että viivat vahvistuu!!!!!!!!!

M:n masulleen kääntyminen todellakin moninkertaisti puklailut. Selällään ei ole enää niin kivaa....... :)

Kaprikselle tullut nega. Pöh ja höh

Nyt kahvin juontiin
 
Jazz*
Miehenkaato onnistui ja nyt on ihan eri fiilis. =) Oviksen jälkeinen sahara on saapunut, nyt sitten katsotaan onko luteaalivaihe normaalin pituinen. Positiivista on, että kierto on näemmä palautunut ns. normaaliksi. Kierto asettui Jiin jälkeen n. 36 päivään ja sillä linjalla näyttää nyt jatkuvan kun ovis on bongattu kp 21.

Mutta ÄssÄ, haalea plussa! JIHUU! Koska testaat uudestaan? Kyllä se viiva siitä vahvistuu, mahtavaa!

Kapris taasen testannut negan. Voi harmistus. Se on kumma kuinka sitä pettyy vaikka on jo ajatellut asian valmiiksi ja tavallaan toivookin sitä negaa.
Mä olin todella ärsyyntynyt miehelleni, joka ei suostunut puuhasteluun otolliseen aikaan kun salaa toivon vahingon tapahtuvan.

Gia, jos A tosiaan käsistä vedettäessä nousi topakasti istumaan tuettuna eikä siis ollut säkin lailla kasassa, niin hän on varmasti valmis istumistreeneihin kun lääkärikin niin sanoi. Eiku syöttötuoliostoksille ellei teillä jo sellainen ole. =) Jos sulla on imetystyyny, niin sen varassa on hyvä istuttaa lattialla.

Kuinkas kauan Katzun M viihtyy masullaan? Joko siellä senoran Ännän lailla pyritään eteenpäin? Mites muuten N, onko hän jo päässyt etenemään ja kiertääkö hän napansa ympäri kehää?

Johannalle tsemppiä!

Meidän yöheräilylle ja äidin kaipuulle selvisi toinenkin syy flunssan ja köhän lisäksi. Aamulla kun kurkkasin suuhun siellä pilkotti poskihammas, joka on osittain ikenestä läpi. Ilmankos on peukalon järstäminen ollut niin kivaa. Mun imetyksen vähentäminen, joka oli tosi hyvällä mallilla, on ottanut hurjasti takapakkia tämän myötä. Öisin heräilee tosi usein ja taintuu vain tissillä ja päivisinkin oleilisi tissi suussa, jos saisi päättää. =/

Öistä tulikin mieleen Ninni, mites teillä voidaan ja mitä teille kuuluu?
Entä kuinka Niksun vapaa ilta onnistui? Antoiko pienempi ännä äipän nukkua yöllä? Toivottavasti kaikki sujui mallikkaasti ja siellä ollaan hyvin rentoutunein fiiliksin!

Nyt mä meen. Ihanaa viikonlopun jatkoa!
 
senora
JIPPIJAIJEI ÄssÄ !!! Äkkiähän saitte ne maagiset kaksi viivaa testiin.. Toivotaan että kyytiläinen pysyy mukana... hmm... kesäkuulle!!!? Tän kunniaksi vois pistää kaffin tippumaan ja nauttia sen sit munkin kera...
Kapris sitte meni testaamaan negan... halitus... No onnistuvatpa sitten teijän muut suunnitelmat, joita oli kaksi..

Jee mä oo suuri metsästäjä... Aamulla kun N söi aamusosettaan, kattelin kun hiirulainen juoksi seinänvieressä pakastearkun taa... ensin en uskonu silmiäni, mutta sit kaveri kurkisteli pakkasen takaa... veti aina pään piiloon kun tömistin lattia... Viritin hiirenliskun ja just kun tultiin kaupoilta, niin olipa hiirulainen menny nuuskimaan pyydystä ja menettäny henkensä... :)

 
Niksu1
Ässälle hurjan paljon onnea ja vahvistuvia viivoja!!!!!

Kaprikselle ihan pienet pahoittelut negasta, jos kerran sitä kuitenkin vähän enemmän toivoit...=) Vaan olishan se plussakin aika huisa juttu ollut!

Y-äks, Senoralla hiirivieraita, ei kivaa...

Kauris ei supistele, tarkistin juuri....

Täällä on sen verran päänsärkyä ilmassa, että taidan vetäytyä perheen kanssa päikkäreille. Oli ihan jumalattoman hauskaa, kotiuduin 3.40........ En muista koska olisin viimeksi nauranut NOIN paljon, vaikka hauskaa pidetäänkin ihan päivittäin. Mutta summa summarum, tällä jaksaa pitkään. Ja isi siis hoiti lapset yön ja aamunkin, ei ola mamman tarvinnut sormeaan nostaa...=)

Nyt meen. Heippa!

Niksu
 
Jazz taasen
Yöks, senora hiirijahdissa. Onneksi sait liiskattua kaverin. Huh.

Hienoa että Niksulla oli mukavaa. =) Mä kaipaan ihan hirveästi kavereiden kanssa hengailua hyvän punkun kera. Niitä iltoja ei ole oikein voinut tässä viime aikoina järjestää kun suurin osa on joko raskaana tai imettää. Mutta kyllähän sitä kerkiää.
Mä olen parina iltana juonut lasillisen punkkua ja se on noussut kivasti päähän... pientä harjoituksen puutetta. =)

Niin, piti tulla vielä kyselemään että onko kellään teistä tietoa/kokemuksia endometrioosista? Mulla on nimittäin tosi pitkään alavatsaa ja munasarjoja juilinut, kipu on jomottavaa ja polttavaa. Välillä on aivan supistuksennomaista kipua, joka säteilee reisiin. Olen tässä miettinyt itsekseni, että onko kyseessä vain hormonitoiminnan käynnistymiseen liittyvää kipuilua kun selkeästi nyt on vasta ensimmäinen normikierto tulossa. Vai voisiko kyseessä olla endometrioosi? Täytyy varmaan varata aika gynelle ja haastatella äitiä, kunhan hän kotiutuu Thaimaan reissultaan (ihan vain pikkiriikkisen kateellinen olen...). Äidillä on nimittäin joskus leikattu endomerioosi.

Nyt mä taas meen. Kahvia rupesi minunkin tekemään mieli.
 
Katzu
Onneksi Senora sai hiiren kiinni :)

Kyllähän M jo suht kauan jaksaa olla mahallaan. Kauhea möyrintä on päällä, mutta vielä puuttuu jotta eteenpäin pääsisi. Niin selällään ollessaan liukuu jo aika ketterästi esim ilmakylpyjä ottaessaan.

Oli muuten kivasti naama puklun peitossa tuossa jokin aika sitten. Olin keittämässä kahvia ja sillä välin oli jälleen puklannut ja sit päättänyt töräyttää naamansa siihen. Harsot loppuu käsiin, kun ei ehdi kuivua pestyt!!!!!! :-0

Niksulla ollut mukava ilta/yö :) Varmaan teki hyvää.

Endometrioosista en osaa sanoa, toivotaan ettei sulla sellaista olisi. Niin toivotaan että kaadolla olisi positiiviset vaikutukset!!!!

Taas livahdan netin ääreltä...........
 
senora
N pyörii... juu... Ei hirmuisen nopeasti mutta kuitenkin, aina kun sitä kattoo, nii nokka on eri suuntaan. Ja kun laittaa seljälleen lattialle, niin kääntyy heti mahalleen. Ja siitähän on jo aikaa kun neiti pyöri selällään ympyrää..

Voi tuota Katzun M:ää... toivottavasti noi pulauttelut on ohimenevää... Mä hokasin muuten viimeks ku laittelin pyykkiä narulle, että harsoja oli vähemmän kuin normaalisti pyykissä. Tää on ruvennu käyttään talouspaperia N:n naaman pyyhintään.

Endosta en osaa sanoo mitää.

Niksu vähä valvonu... jokos olo helpottaa??
 
Niksu1
Joo, olo on ihan mainio... =) Isäntä onneksi teki ruokaa ja kun sai masun täyteen ja veti perheen kanssa pari tuntia unta palloon, niin avot. Kyllä vaan tekee moiset bakkanaalit hyvää sielulle ja mielelle, ei voi muuta sanoa. Harvoin kun käy ja hyvässä seurassa, niin se on just loistavaa....
 
kauris.
Pakko oli tulla ilmoittamaan, että limatulppa irtosi. Eihän se toki mitään tarkoita, mutta jännitysmomenttini nousi juuri hurjasti.
Viimeeksi kun tulppa tuli pihalle illalla, niin se oli yöllä sitten menoa ja päivällä syntyi tyttö ; )
 
**Johanna**
Jee, Kauris, sittenhän on saumaa luonnolliselle synnytykselle!
Kun multa irtos esikoisesta limatulppa, niin meni 14 tuntia siihen, että
tyttö oli sylissä. Hihihihih. Jännää!

Johanna
 
Ninni..
Nopeasti vain..palailtiin tyttöjen kanssa illalla reissusta..en vielä lukenut kuin vikan sivun..

Ässälle siis tullut haalea plussa, Onnea siitä!

Ja Kauriksella synnytys pian edessä. :)

Täytyy käydä huomenna paremmalla ajalla..koo heräilee vähän väliä huutaen, jospa ois päässyt jo syvempään uneen. Tais matkustaminen vähän stressata..

Öitä!
 
senora
Sunnuntaita...

Kauriilla taitaa olla menoo nyt!! Onnea vaan matkaan.. Ihanaa kun saadaan taaas pikku kermiitti maailmaan.. Nyt vielä suppareita sinneppäin, ellei oo jo liian myöhäistä.

Millainen olo Johannalla?? Laitetaans sinnekki päin pari mojovaa supistusta!

MIten mulla on menny kokonaan ohi Ninnin reisu?? Miten teillä muuten menee?? Onkos neitille alkanu kotitekoiset soseet maistua?

Niksullakin alkaa elämä voittaa.. milloinkahan meikä pääsee ekan kerran tuulettumaan?? tai edes sen rommitotin uskaltais ottaa??

N heräs kuudelta samaan aikaan kuin mieskin... Katteli miehen perään, että etkös ota mua mukaan... No jäi sit mun viekkuun. Tissiteltiin, mut unimatti oli häipyny. Ny on sit pirtin uunissa ja isossa kamarissa tulet. Meinaa olla vähä koleeta, kun eilen en saanu aikaseks lämmittää - ei tainnu olla kuin vintin pesässä tuli.. No kohta alkaa lämmetä.

 
Niksu1
Kauriilta tuli juuri viestiä, että pikku NEITI on syntynyt tänä aamuna klo 5.31. Painoa hänellä 4065g ja pituutta 52cm.

Niksu perheineen onnittelee tätäkin kautta oikein kovasti uuden pikku-kermitin maailmaantulon johdosta!

Tästä on ihana jatkaa sunnuntain viettoa, eikös vaan.. =)

N
 
päivitys
Odottajat:

Johanna, 32v, la 18.10.2008, kolmas, tyttö -97, tyttö-06
Antzi 24, la 22.3.2009, kolmas, enkelityttö -06, tyttö -08

Synnyttäneet:

sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 30v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )
Ninni83 25v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Tehotyttö 36v. tyttö 25.10.07 3265g ja 49cm, muut -96, -98, -05 (LA 14.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Omppu75, 33 v., poika 15.12.07 3355 g,50cm toinen, poika 03/04(LA 12.12.07)
Tuuli, 35v. , poika 23.1.08 4040g ja 53cm, esikoinen (LA 11.01.08 )
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08 )
Safiiri, 36v,tyttö 10.2.08 4600 g ja 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 24v,tyttö , 26.2.08 , 3100g ja 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
senora, 42v,tyttö, 25.4.08, 3770 g ja 51 cm , ensimmäinen (la 21.4.08 )
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g ja 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g ja 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)
Sonia, 36v, tyttö 20.9.08, 3030g ja 48 cm , toinen, tyttö -98(la 12.9.2008)
kauris, 26v, tyttö 5.10.2008, 4065g ja 52cm, toinen, tyttö 04/07 (la 3.10.2008)

Haaveilijat:

Safiiri
ÄssÄ
Muut LISÄTKÄÄ ROHKEASTI :)
 
**Johanna**
Jee! Onnea Kauriille ja perheelle! Niksu laittaa yhteisviestiä meiltä, jookos?

Ja Katzu tiesi syntymäpäivän oikein? Täytyykin käydä katsomassa, että mitä Katzu povasi mulle, jos oliskin vaikka ennustajaeukon vikaa.. =)
Meillä oli taas tosi rauhallinen yö, vain muutama hassu kovetus. Eli kyllä tässä nyt mennään Tehiksen jalanjäljissä. Hyväksyn kohtaloni ja alan katselemaan kohti lokakuun loppua.

Nyt ei muuta, hymyssä suin kohti uutta sunnuntaipäivää!

Tytöt rokkaa!
Johanna 38+2
 
safiiri,
Kauriille perheineen lämpimät onnittelut pikkuprinsessasta!!!!!!

Ja Ässä!! Ei oo totta! SE VEHNÄNALKIOÖLJY TEPSI TAAS!!!!!!! Eikös tää oo nyt kolmas kerta ku sää plussaat sen avulla :-D Huikeat onnittelut! Sun pitää käyä patentoimassa äkkiä tuo vauvautumiskeino ;)
 
ÄssÄ!
Voi että ONNEA isosti kauriin perheelle rinsessan syntymän johdosta!

Safiiri: heh, vai patenttia xD. Mut tuskin siitä ainakaan haittaa on ollu =) isännällä on simot vissiin kans aika vikkeliä, hällä tulee 6kk röökin lopettamisesta tässä kuussa.

huomenissa aattelin tehdä varmistustestiä. 50/50 kokemukset tosta haaleasta plussasta... toinen haamu leikkii tuolla yläkerrassa ja toinen haamu päättyi ikävästi...

 
senora
Kauriille onnea - kuten koko perheelle!! Ei mikään pikkuneiti... siellä nyt nuuskuttelevat pikkuista nyyttiä... iiks..

Käytiin ajelemassa ja N nukkui autossa tunnin verran. On nyt taas kuin eri tyttö... Aamusta ahkeroitiin - lämmitettiin ja tein omppupiirakan... tulkaas kaffille ja maisteleen... ihan vaikka ton uusimman pikkukermiitin kunniaksi...
 
gia
Kauriille ja perheelle onnentoivotukset!! Ainutlaatuisia hetkiä siellä elellään:)

Ja Ässälle onnittelut myös! :)

Senora ollut hiirijahdissa:) Hyi.. Meillä löytyi viime viikolla kuollut hiiri sisältä A:n huoneesta. Oli ihan märkä, joten koira tais hiirulaista retuuttaa. Arvoitukseksi jäi tappoiko koira hiiren, vai toiko pihalta sisälle..

Huomenna ollaan lähdössä katselemaan matkarattaita. Marraskuussa tehdään vkl-reissu Tampereelle, joten siellä tulee tarpeeseen. Mies hoitaa siellä työjuttuja, ja minä ja A varmaan kierrellään kauppoja:)

A on päikkäreillä joten nyt lähden varastoon tsiikaamaan yhtä lipastoa, jos vaikka saisin sen kunnostettua..

gia
 

Yhteistyössä