[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
**Johanna**
38+0 ja yhes kasas.
Paino on kääntynyt laskuun..
Ilta oli lupaava, yö taas tavallinen harvojen supistusten yö.
Miten nää raskaudet on näin erilaisia?

Nyt kahville naapuriin.

Johanna
 
Tehotyttö.
Ihan äkkipyörähdys, kun NETTIPIMENTO viimein päättyi. Tää tästä yh-viikosta puuttuikin, MUR:-/

Siis olen tehnyt kaikki mahdolliset virustarkistukset (yön pyöri makkarin lattialla kannettavassa) ja internetavustajakommervenkit. Eikä vaan mitään löytyny. Tekniseen tukeen soittelin tuossa ja tultiin siihen johtopäätökseen, että modeemissa vika. No, minä juoksin hakemaan naapurista lainaan, jotta voidaan todeta, ettei linjassa ole vikaa.. Kuinka ollakaan naapurinkin netti on tökkinyt.
No, sain modeemin asennettua tähän koneeseen, niin kappas, netti toimikin. Epäilykset heräs, että juuri samalla hetkellä tapahtui linjoissa jotain. Törkkäsin omat modeemipiuhat ja näin kävi. Eli kaiken sen vaivannäön palkaksi sitten LINJAT tuli kuntoon :-D Ja näin voi käydä vain mulle ;-)

Mutta palajan vähän myöhemmin muihin asioihin..
Peukkua ja supparit vaan niin maan armottomasti kaikille tarvitseville!!! :)

Tehis
 
Niksu1
Kauriksen raportti:

Vauva mahassa. kotiin menossa. Vauva voi hyvin, eikä ole iso. Sen verran on jo kypsät paikat, ettei tartte enää käynnistää, vaan maanantaina puhkaistaan kalvot, ellei sitten vkl:na tule itsestään. Lupaavasti kyllä supistelee ;-) eli lähellä on...

Niksu päättää infotilaisuutensa tähän ja toteaa, ettei se pulla ole pöllömpää vaikka seassa graham-jauhoja onkin...
 
Tehotyttö.
Terpat paremmalla ajalla!

Hyvältä kuulostaa Kauriin tilanne. Eiköhän se pikkuinen sieltä viikonloppuna synny:) Ihanan kutkuttavaa tämä jännitys pitkästä aikaa..
Ja miten käy Johannan.. Pääseekö hän sahauspiinasta piankin vai toistaako TUTTUJEN kaavaa (Jazzillahan oli samaa ja Kirpullakin muistaakseni melkoista..)
Mutta sullahan Johanna oli sentään jo kypsymistä tapahtunut, joten tilanteen LUULISI olevan vähän parempi. Kertauksena siis, että mulla suppaili rv 37-41+4 ja sormelle auki, kun mentiin tsekkaamaan tilannetta varmuuden vuoksi, ettei vaan autoon synny, hahahah!
Mun terkka muuten ei ole käynyt sitä samaa terkkakoulua :) Se nimittäin on aina päinvastoin todennut, että kyllä me vielä nähdään.. Mulla kun vauva on aina keikkunut niin ylhäällä, eikä ole muutenkaan oikein näyttänyt siltä, että synnyttämään olisin menossa :-D
Mutta erilaisia ovat tosiaan raskaudet&synnytykset.. Mullakin tosiaan kaikki kolme lähtivät kertarytinällä, eikä mitään tuollaista piinaavaa sahailua. Oih, ihana muistella just nyt näitä, kun siitä on TASAN VUOSI siitä "piinasta" <3
Johanna saa kyllä täältä kaiken vertaistuen. Sama tyyli ja ajankohta ;-) Jaksuja!

Ja ÄssÄlässa jänskätään ihan muuta.. Voi hitsi, kaikki peukut pystyyn! Koskas sä meinasitkaan testata? TÄNÄÄN? :-D

Gian A on kyllä hienosti kasvanut. Ohitti jo meidänkin neidin mittoja.. (h 10kk: 8,3kg ja 71cm)

Pian varmaan saadaan Ompun uutta päätä näytille.. Jännityksellä odotellaan :)

Meidän neiti sai kans eilen uuden pään. Siis isompi.. Sai nyt niitä raitoja ekaa kertaa. Olihan neiti tyytyväinen :) Lähes yhtä tyytyväinen kuin uuteen harrastukseensa. Äiti ja iskä viimein taipui ratsastustunneille. Tiistaina oli ekat tunnit ja oli kyllä yhtä heppaa koko tyttö!
Huoh, kallista lystiä. Samaan aikaan S aloitti viimein ne rumputunnit. Hän on siis itseoppinut (ja vähän vanhemmmat ohjanneet), eikä mikään turha jäbä niissä hommissa. Kehulta haiskahtaa, mutta on kyllä tosiaan luonnonlahjakkuus :) Opekin oli huomannut, että onkin jo edistyksellisempää soittoa ja hypänny suoraan tuplabasarijuttuihin. Meillä vanhemmilla on vähän enempi sellainen toppuuttelijarooli tuohon muusikkotouhuun, sillä näkee, että ainesta on. Ei vaan välttämättä ole hirvittävän houkutteleva vaihtoehto, että lapsi soittaa jossain kuuluisassa hevibändissä tms. :-D Siis ei siinä muuten mitään, mutta nuo lieveilmiöt ei houkuta! Vaikeita juttuja.. Mutta kyllähän se S:n luokanope varmaan tiesi, mistä puhui. Jos joku muistaa... :)

Tautilandiassa räkä virtaa edelleen.. Yöt on olleet kyllä melkoisia, huoh! Ei sen köhinän, kitinän ja yskimisen keskellä umpiuneen pääse. Mutta kai se tästä vielä joskus helpottaa.. Eilen tuntui, että iskee itsellekin. Hunajaa ja viinimarjamehua vetelin ja tänään tuntuu taas, ettei tulekaan..
Treffiasioita täytyy taas nyt punnita, yllättäen! :-/ Kohta lapaset lentää koko treffihomman kanssa, plääh!

Palaillaan, jos taas Sonera muistais pitää meitä linjoilla. Tosin naapurin elisakin tökki, että en tiedä, missä vika sillon on. Niin nörtiksi en ole vielä itseoppinut :)

Tehis
 
Tuuli!
Oijoi joi miten on nyt jännät paikat monella suunnalla!!! Kauriille ensinnäkin MEGASUPPARILÄHETYS! Ja peukut pystyssä, että synnytys lähtisi käyntiin vielä tänä iltana. Johannan tilannekin on kyllä kieltämättä tosi jännä - sielläkin voi jo viikonloppuna alkaa tapahtumaan?! Huh ja sitten on vielä Ässän testauksetkin luvassa tälle viikonlopulle db db Johan tässä alkaa hitaampia heikottamaan.

Heh Tehishän sai näppärästi linjat korjattua ;) Et ole harkinnut alan vaihtoa?

Toivottelen jo mukavaa ja tapahtumarikasta viikonloppua kaikille, sillä me ollaan netin ulottumattomissa sunnuntaihin. Lähetään parin tunnin päästä pienelle hotellilomalle - tosin M tulee mukaan, ettei taida olla ihan niin romanttista kuin Safiirilla viime viikonloppuna ;) Paranemisia muuten Safiirinkin suuntaan! Ja Niksulle toivottelen oikein mukavaa iltaa, eikös siellä ollut spesiaaliohjelmaa tälle illalle.

Tuuli ja autollaan päristelevä M (M on saanut ekan auton, josta kuuluu kaikkia ääniä ja sitä nyt ihmetellään ja painellaan + tutkitaan renkaita ja päristellään)
 
Tuuli!
Tehis on herkistynyt muistelemaan vuoden takaisia ;) Ajatelkaa niin se on taas vaan vuosi vierähtänyt melkein huomaamatta. Pitäiskin ihan kaivaa viime vuotinen lokakuun ketju esille.

Tosiaan Omppuhan se menikin tänään kampaajalle. Leikkasitko lyhyeksi?

Tuuli
 
Tehotyttö.
Niin, ja siis naapurin netti tuli kuntoon samalla.. Tuli perään sitten viestiä, kun olin modeemin palauttanut, että mitä ikinä teitkään, niin kiitos :) Aikas huvittava juttu, että just sillä hetkellä sitten tapahtui jotain jossain, kun vuorokauden oli epäkunnossa.
Mutta alanvaihtoa tässä tosiaan suunnitellaan..;-) Olenkin jo omaan tittelilistaan lisännyt kotinörtin. Välillä tulee heitettyä isännällekin jotain tekstaria t. Vaimoäitikokkisiivoojataksirakentajaopejnejne. Tähän nyt ehdottomasti kotinörtti perään!

Unohdin vielä Jazzille laittaa, että mahtaa olla todella ikävä tilanne, kun tietää oviksen olevan päällä ja halu hyödyntämiseen (joka tavalla:-D) olis kova, eikä olio suostu. ÄR JA MUR sun puolesta!

Tiuhti ja ÄssÄ vois kohta listautua ;-)
 
senora
Johan Kauriilla menee jännäksi... super-hyper-supparilähetys lähtee ny...

höh-- vierailijat ei taas jaksa ymmärtää huumoria... Tottakai äidit ovat superihmisiä. :=)

Tuulille mukavaa hotelliviikonloppua. Ja onnittelut M:lle uudesta autosta. PItääkö paikkaansa, että mitä isommaksi lapset kasvavat, niin sitä meluisampia heidän leikkikalunsa ovat?? hentoäänisestä helistimestä rumpuihin... juu...

On kyl hienoo että Tehiksen muksuille on musikaalisuus periintyny. Mä oon vakaasti sitä mieltä että musiikkikorva on geeneissä.

ÄssÄllä on tosijännä viikonloppu...Laitanko tuleen täältä testiä, vai saatko lähimarketista???

Niksulle mukavaa iltaa... vai menitkö jo?? ja kiitokset Kauriin terveisten välittämisestä.

Toi N on kyl ihana... möyrii tuossa lattialla. Kovasti on haluja eteenpäin menoon ja kiukkuaa kun ei eteneminen oo nopeeta.
 
Niksu1
Kiitos vaan hauskan illan toivotuksista, enhän mie nyt vielä mihinkään... Kuudelta ois hieroja ja sit viel kotiin takas tälläämään....=)

Tuulille ihanaa hotellilomailua ja muillekin letkeää viikonvaihdetta!

Niksu
 
safiiri,
Kauriilla sitte tosi jännät paikat!

Syntymävaihtoehdot on siis 3.10, 4.10, 5.10 tai 6.10. Mää taian veikata sunnuntaita...

Niksulle sitte mukavaa iltaa ja muista nautiskella hierojan käsittelystä oikein olan takaa.

Terkkuja sitte muillekki. Ja viikonloppuja.
 
gia
Hauskat veckoslutit kaikille!:)

Kauriilla tosiaankin jännäilyä tiedossa.. Hurjasti tsemppiä!

A:lla oli eilen illalla jotku ihme äkkäily päällä.. Ollut huonolla tuulella jo jonkun aikaa. Luulen, että saattaisi johtua ikenien kutinasta.. No, onhan tolla poitsulla luonnetta kyllä muutenkin;) Keneenköhän lie tullut.. :D

Senorallakin ollaan jo etiäppäin menossa. Huih, miten aika menee nopeasti. Jokos teillä pusketaan istumaan? Tuli muuten outo kommentti meidän lääkäriltä. A:ta voisi kuulemma jo istuttaa hieman. Eikös se istuttamisikä ollut about 6kk??

Koirasta sen verran, että vointi parantunut huomattavasti. Jee!

gia
 
Katzu
Hyvät viikonloput tulin vaan äkkiä huikkaamaan :) Pizza on meinaan kohta valmista, slurpsssss

Olis kiva tietää mihin lääkäri oli perustanut tuon istumis jutskan?????

Meillä sitten tänään opittiin kääntymään vatsalleen ihan omatoimisesti :) Jippii!!!!!!

Mutta nyt syömään ja kaikille mukavaa viikonloppua :)
 
Jazz hyvin pikaisesti
Hyviä viikonloppuja tulin minäkin toivottamaan ja samalla kommentoin tuota istumisjutskaa.

Meillä kummatkin lapset ovat saaneet istuttamisluvan jo nelikuisina ja kummatkin ovat istuneen ilman tukea varhain, Jii jo 5kk vanhana ja M vajaa puolivuotiaana. Terkkari/lääkäri neuvolassa katsoo lapsen selkärangan ja kuinka suorassa lapsi istuu ja sen perusteella antaa luvan istuttaa hetkiä. Pitkään ei tietenkään voi istuttaa ettei lapsen selkä väsy, mutta ei sitä muksua tarvitse ruveta punkemaan väkisin makuulle jos hän itse punkee pystyyn. Meillä lapset ovat hyvin varhain ruvenneet punkemaan itseän istumaan esim. sylissä tai sitterissä puolimaakuulla pötköttäessään.

Nyt mä meen jatkamaan punkeron juontia. Jos vaikka tänään saisi houkuteltua miehen vällyjen väliin. Se on tosin liian myöhään vahinkoa ajatellen, mutta what the heck, just for the fun of it. ;)

Ihanaa viikonloppua kaikille teille ihanille superäideille!
 
gia
Pikapikaa.. Neuvolassa lääkäri laittoi A:n istumaan käsistä vetämällä ja katsoi kuinka pysyi pystyssä. Lisäksi kysyi, että yrittääkö nousta itse, ja kyllähän A esim.sitterissa sekä sylissä junnaa. Jazzille suurkiitokset infosta!:)

Katzun M:lle onnittelut kääntymisestä!!!

gia
 
**Johanna**
Huomenta.

Mä olen vähän uupunut tähän ralliin. Taas aamuyö täynnä polttoja, selkä tulessa ja ihan kunnon supistuksia vähän väliä. Sitten kun nousin ylös tuossa viiden aikaan (E:llä oli aikainen aamu), niin poltot laantuivat yleiseksi jomotukseksi.
Tehis, tekikö nämä ns. treenipoltot sulla jotain kohdunsuulla?

Mä en voi ymmärtää, että mikä tämän tarkoitus on? Eikai luontoäiti voi olla niin tyhmä, että pistää valvomaan 3-4 viikkoa ennen synnytystä, että ei varmasti ole mitään voimia jäljellä kun tosipaikka tulee?

Mutta HEI jotain positiivistakin: migreeniä ei ole ollut useaan päivään.

Johanna 38+1
 
*kapris
Johannalle nyt niitä "lopullisia" suppareita!
Ei enää noita rasittavia eestaas sahaamisisa!!
Ja hienoa, ettei ole migreeniä ollut hetkeen =)

kaurikselle myöskin roppakaupalla suppareita, vaikkei enää montaa yötä ole, kun vauveli viimeistään on sylissä ; = ) IHANAA!!!!
2 pientä kermit-vauvelia syntyy ihan lähiaikoina!

niksulle hyviä päänsärky-hetkiä ;) vai tuleekos sulle dagen efter...?
Toivottavasti oli mukava ilta tytsyjen kanssa!

Jazzilla jo syödään itse?!?!? WAU!
minä olen antanut pari kertaa lusikan ihan kokeilu mielellä, mutta omaan päähänsä se vaan hakkaa sillä =)
joten täällä ei kyllä vielä hetkeen syödä itse.. luulen.

testasin negan. Sitä (ainakin tällä hetkellä) toivoin, jotta toi remppa/matka yms onnistuu sit kunnolla jo ihan rahankin takia, mut kuitenkin ehdin jo hetken taas niin suunnitella sen kolmannen tuloa ja pienoinen pettymys kyllä tuli kun tyhjää testiä tuijotin... =/
kaivelin sitä vaipparoskiksesta moneen kertaan, muttei siinä kyllä mitään haamua näkynyt tms...
eli täti vain eksynyt.

nyt pakkailemaan lahjoja. Tänään ristiäiset ja 2v synttärit ystävän luona =)
jippii. Pääsee pitelemään pientä vauvaa!

ihanaa viikonlopun jatkoa!
sori nämä kirjotusvirheet. Nyt pää niin jumissa ja puhun samalla tytölle ja selaan lehteä, joten itsekin huomaan, että nyt tulee yhdyssanavirheitä yms kirjotusvirheitä kovin, mutten olkoon. Sori omppu ja muuta tarkat =)
 
senora
Katzun M:lle onnittelut uudesta taidosta... PIan sielläki pyöritään ympäri taloa!
Ja Gian A saanu istumisluvan... Pöh... meille ei oo puhuttu neuvolassa istumisesta mitään. Ei 4kk lääkärineuvolassa eikä 5kk neuvolassakaan. Tosin Terkka on nähny kun tyttö istuu sylissä, ei oo siitä mitää puhunu... N istuu tuettuna ihan hyvin ja tukemattakin jonkun aikaa... Ja sitterissä kovasti yrittää pystympään asentoon...

Toivottavasti Johannan suppailut tuottaa tulosta... ja pääset pian punnertamaan nyytin ulkomaailmaan... Muistelisin että Tehis joutui vielä kävelylenkille synnärillä.. muistanko oikein??

Onnistuiko Jazzilassa miehenkaato??? Täällä oli samanmoiset aatokiset, kun täti näytti pakkailevan kamojaan.. Meni vaan lörinäksi. ekaks ei tyttö nukahtanu ja sitte miehen piti lähtee viel vetämään hirveä. Oli ukot ollu iltajahdissa ja saaneet pari kantturaa nurin. Sit nukahti tyttö ja äippä heti perään. heräsin ku auto tuli pihaan, mut kerkesin nukahtaa ennenku mies tuli viekkuun. Jospa sit tänään saunareisulla...

ihanaista lauantaita kaikille..
 
ÄssÄ!
kopsaan tonne haaveilupuolelle laittaman pätkän


Joo, tää meni sit hätähousuna testaan 28/27-30 ja sain just sellasen tuloksen mitä en mielelläni olis kattellu... haalea plussa


iip... katotaan nyt kuin ämmän käy..

nyt pihahommiin, vilkutus kaikille! ÄssÄ
 
Johannalle vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja Tehotyttö.:
Mutta sullahan Johanna oli sentään jo kypsymistä tapahtunut, joten tilanteen LUULISI olevan vähän parempi. Kertauksena siis, että mulla suppaili rv 37-41+4 ja sormelle auki, kun mentiin tsekkaamaan tilannetta varmuuden vuoksi, ettei vaan autoon synny, hahahah!
 
**Johanna**
Joo, hokasin tämän saman kun selailin eilisiä aamupurkauksen jälkeen.
=0) Nyt on kipeetä eloa täällä, otan nyt Panadolin ja katsellaan, että laantuuko taas vai oisko jo lähtöpäivä..

Johanna
 

Yhteistyössä