Pikaisesti Johannan infoa kurkkimassa
Täällä ihan päivystysnumero toimii tänään. Viikonloppuna onkin sitten vähän sellainen tilanne, että täytyy laittaa viestiä eteenpäin.
Tosi mukava kuulla J, että rauhaisa olo. Mun vastaava kärvistelykokemus meni vähän niin, että se viikko yli lasketun ajan oli jotenkin se kipukynnys. Muut kun olivat syntyneet viikon sisällä lasketusta ajasta. Onneksi siinä sitten tuli se oma syndepäivä, jota alkoi odotella ;-) Jos mun jalanjälkiä tosiaan kuljeskelet (pienellä poikkeuksella, kun tuo syndepvä ei nyt osunutkaan..), niin kohta alkaa verilimamömmöilyt
Mulla aiemmin alkaneet vasta synnärillä, mutta tuosta neljännestä kesti kolme päivää. Ja siitä huolimatta tosiaan sormelle auki, kun sairaalaan mentiin.
OOOOOOIIII niitä aikoja, sniif :')
Sori, mä nyt vaan elän niin täysillä tuota Johannan vaihetta :-D Varo vaan, jos laitat mulle tekstaria, kun lähdet, niin saatan olla synnärin ovella kolkuttelemassa; tahtoo mukaan ;-) Ai niin, jos sulla sitten osuukin se yksi "kätilö", niin sano terkkuja... Olikin täällä meidän kylän kaupassa viime perjantaina, aika outoa?!!?
ÄssÄääää.. Tule poikkeamaan, jooko.
Kirpun uutisia myös odotellen.
Tehis
P.S. Mulla automaattisesti nousee karvat pystyyn noista paapeista sun muista karvaisista kävijöistä :-D