[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
Niksu1
No niin, ei saatu odotukselle vielä täyttymystä ja ryhmähysterian täytyy vielä jatkua... ;-)
Mä sit veikkaan perjantaita, eli 24.10. joka on myös mun edesmenneen isäni synttäripvä ja se YK:n päivä, eli taattu liputus aina lapsen synttäreillä...=)

Hyvää keskiviikkoa kaikille!

Niksu ja alati nuhaiset ännät
 
safiiri,
Ei oo tosi :-D Johanna vielä yhessä kasassa. Ja me ku oltiin jo lähettämässä kukkapuskia tyksiin.... No, ei voi mennä enää kauaa!

Kirpulle edelleen pitkää pinnaa ultran oottamiseen.

Ny nelkku hermostuu, täytyy mennä. Hänki muuten edelleen herää kerran yössä ja kiskaisee maitopullosta huikat.
 
Kirppu!!
hi, hii, hauska lukea noita viestejä kun me ihan täpinöissämme odotamme Johannan synnytysuutisia ja sitten hän onkin juhlistanut omiaan... Hauska juttu. Tämmöstä tämä on. Mekin odottelemme kohta syntyväksi serkkua lapsille (nyt jo 13 pvää yli) ja kun viimeiset 3 vkoa joka viestiä ajattelemme että "nyt" niin ei. Ja joka aamu olen ekaksi rynnännyt puhelinta katsomaan. Nyt en ole enää edes jaksanut. Eilen soiteltiin tulevalle äipälle eikä kyselty mitään raskausjuttuja. On varmaan kaikki kyselleet jo tarpeeksi. No, meillä jää vain syyslomamatka tekemättä kun ajateltiin ajella pirkanmaalle vauvaa katsomaan!!!

Oma olotila edelleen sama. Eilen loppui vuoto ja yöllä ei mitään. Aamulla tuli hirvee kramppi vatsaan ja housuihin plörähti teelusikan kokoinen kimmoisa veriklimppi. Siinä taisi tulla loput meidän pienokaisesta. Rinnat edelleen arat, hengästyttää ja äklöttää. No, huomenna ollaan sitten viisaampia.

Nuhaa taitaa olla liikkeellä joka sopukoissa. Meillä onneksi nuha tuli ja meni samantein. Annoin lapsille paljon aloe veraa ja laitoin aloe-voidetta nenään. Hyvä keino. Ei tarvi sipuleita viritellä. No, kohta varmaan tulee seuraava nuha. Näin sitä kait mennään maaliskuulle asti.

hieno keli, pitää lähteä tyhjäämään suihkulähde pihalta ja haravoimaan loput lehdet. Kaverin pojalle ostin 2 palapeliä a 20 palaa. Luki että 3+ eli eiköhän kohta opi tekemään. Ajattelin samoja pyytää tytsylle3v lahjaa kun nuppipalapelit on lällyjä. Nyt on tehnyt 16 palasta muumi-palapeliä ja muistaa jo ulkoa...

Terkuin Kirppu
 
T-T
Juu, älkää elätelkö toiveita, ei uutisia:)
Sovitaan, että laitan lähettäjän sitten niin, että varppina tiedätte.

Mä muuten vielä muistelin sitä km-juttua parin vuoden takaa ja jotenkin hämärästi muistan, että mullakin kuitenkin yllättävän kauan ne oireet kesti ja se jotenkin ahdisti ja pelotti mullakin :-( Mullahan oli jo katsottu, että kohtu oli tyhjä ja silti oireili.
Tämä Kirpulle kannustuksena ja toisaalta ikävän realistisena totuutena :-/
Edelleen silti pidämme pientä toivetta yllä ja ennen kaikkea toivotaan, että kaikki olisi hyvin!

Kuten myös nyt ÄssÄlle. Voi ei :-( Mutta tuhruthan kuuluvat normaaliin raskauteen alkumetreillä, kuten jokainen meistä tietää ja silti tiedostaa sen ikävän vaihtoehdon sillä hetkellä. Ei voi muuta kuin pitää peukkuja Ässällekin.

Tässä alkaa olla kohta peukut jo vähän kortilla ;-)

Hoitovapaa sitten täällä jatkuu 1.1.09 (kävin työpaikalla), mutta päättymisajankohtaa en paljasta, sillä siitä voi sitten samalla päätellä muita asioita, joita ei näillä palstoilla ole tarkoitus enää lauleskella :p

Tehis
 
Sanna.
Johannalle myöhästyneet synttärionnittelut eilisen johdosta. :)
Ässälle jaksamista mieltä pelottelevan tuhrun kanssa... Eihän se aina mitään tarkoita, joten nyt positiivista mieltä sekä Kirpulle että Ässälle.
Upea auringonpaiste eilisen pimeyden jälkeen...
 
Sanna. vielä...
Kas, Tehiksen kanssa samoilla aikaa linjoilla... ;)
Niin... Tuhrut tai vuodotkaan ei aina tarkoita sitä pahinta... ja oireettomuus parasta tai kaikkea siltä väliltä.
Mulla ihan eka km lähti käyntiin tuhruna joka muuttui sitten aika äkkiä vuodoksi, joskaan ei runsaaksi missään vaiheessa. Pikkuveikasta ei ollut mitään vuotoja tms, ainoastaan että vatsassa oli syvä hiljaisuus... :(
Taimista eikä Taikasta ollut myöskään mitään vuotoa tms ja oireitakin oli normaalisti... huomattiin kun sydänääniä ei ollutkaan, nämä siis 16 ja 14 viikoilla.
Nyt siis positiivista mieltä.
 
senora
Voi ei ÄssÄ... Toivotaan kuitenkin parasta, vaikka pelätäänkin pahinta. Luin just tuolta haavepuolelta tilanteestasi...

T:lle... mitähän tuo nyt sitte tarkoitti?? ;) Niinkö?
 
safiiri,
Voi Ässä, rutistus täältä. Samaa sanon ku muutki että tuhruahan voi tulla alussa. Harmi ku et saanu ultraa aikasemmin. Inhottavaa ootella viikko ja mietiskellä. Jos tuhruilu loppuu, sillonhan ainaki pitäis kaikki olla kunnossa. Ilmottele tilanteesta.

Kirppu, moneltakos sää huomenna meetkään "tuomiolle"? Ilmottele kans sitte heti. Siihen asti elämme toivossa ja pidämme peukkuja.

Sannaa unohtunu mulla kans onnitella uuesta työpaikasta. Tosi passeli paikka teikäiselle :)

Sitte loppuun vielä Johannalle mitäs muuta ku supparilähetys. Ja muille terkkuja.
 
Tylsä T
Alkuperäinen kirjoittaja senora:
T:lle... mitähän tuo nyt sitte tarkoitti?? ;) Niinkö?
Ei se tarkoittanut mitään kummempaa :)
Ihan vaan esimerkkinä, että jos sanoisin anoneeni vapaata kevään loppuun tai siihen asti kun h on 3v, se paljastaisi paljon.
Tai jos sanoisin anoneeni vapaata maaliskuun loppuun, niin se herättäisi lisäkysymyksiä..
Tämä peli pelataan nyt loppuun asti, kun siihen on lähdetty.
Ties vaikka olisin Johannan kanssa synnyttämässä samaan aikaan.. :-D Tai ties vaikka meillä ei enää edes viidennestä haaveillakaan. Kaikki on mahdollista näiden vaihtoehtojen väliltä!

Hih, känny just piippas vieressä ja jo luulin...
Äh, isäntä siellä vaan ilmoitteli hyppäävänsä seuraavaan koneeseen. Kolmella pompulla joutuu siirtymään palaveripaikkaan Norjaan.


 
Omppu75.
Ässällekin ihan hurjasti tsemppihaleja, toivotaan parasta, uskotaan siihen!!
Kirpulle voimia huomiselle, toivotaan sieltäkin hyviä uutisia.


Täälläkin käytiin aamupäivästä työpaikalla ;) Kyllä ne jaksaa joka kerta kysellä, että oletko jo tulossa takaisin... Samalla reissulla hain toiset rillit, kuvia näytillä hetken aikaa suljetulla :) Nää toiset on vähän neutraalimmat, tykkään tosi paljon. Ainoo vaan, että voipi olla, että laitan molemmat takaisin, en meinaan toisella silmällä näe mielestäni tarpeeksi hyvin. Mutta kolmen viikon tyytyväisyystakuuhan noilla on onneksi.

Ai niin! tee seisoi tänään pitkän aikaa omilla tolpillaan, siis ilman tukea, piti tosin laittaa se asentoon, mutta kuitenkin! Oli itsekin ihan innoissaan.

Nyt en kerkiä muuta, taaskaan....Johannan uutisia pitää aina välillä päivystää :)
 
Kirppu!
Voi ÄssÄ, toivottavasti sinun tuhrusi vain säikäyttävät... Peukkuja, haleja ja jaksamista.

Minä tässä mietin MITÄ TUO T-T TARKOITTI?? Hmmm...

Mulla on huomenna jo aamusta ultra. Odotan että kohtu olisi tyhjä ettei tarvitsisi enää mennä mihinkään kontrolleihin tms. Tai määrääkö ne jos siellä jotain rippeitä? Pieni toivo tietysti elää, mutta luulen että hormoonit vain eivät ole vielä "sammuneet". Toisaalta mulla oli sellainen olo että "apua, kaksoset". No, huomenna se selviää. Ihmettelen omaa olotilaa, se on tosi levollinen ja sovin jo aamuksi kavereiden kanssa menonkin kun en muistanut ultraa. Piti sitten perua. Enkä mitenkään odota sitä ultraa. se vain on jotenkin se viimeinen varmistus.

Nyt syömään ja sitten synttärikemuihin. Palaan huomenna asiaan kun kotiudun ultrasta. Varmaan siinä 10-11 aikaan...

Kirppu
 
Omppu75.
Ei sitte niin vieläkään.. ;)

Juu siis onhan tee ollut kahdella jalalla jo öö.... kolme ja puol kuukautta, mutta vain tukea vasten. Nyt sitte tosiaan ihan itekseen tökötti. Veljensä tässä iässä jo otti ekoja askeleitakin..

Kirpulle edelleenkin niin mahottomasti peukkuja, että saisit hyviä uutisia huomenna.
 
T-T
Jaahas, ei ole mitään kuulunut Johannasta. Hitsin kännykkä on kyllä tämän tästä piippaillut, kun se yks pomppumies pohjoismaiden lentokentiltä aina ilmottelee, kun seuraavaan koneeseen hypähtää. Teki mieli laittaa, että älä härnää, kun täällä yritetään synnytellä!!!! :-D

Mites Ässä, onko tuhrut loppuneet? Peukkuja armottomasti edelleen sen puolesta, että harmitonta vain olisi.

Ei noista mun jutuista kannata nyt vetää johtopäätöksiä suuntaan eikä toiseen ;-) Ihan nukkukaa yöt rauhassa mun puolesta. Täällä on muita valvottajia tällä hetkellä..
Valitettavasti vain minäkin osaan tuon vit.. siis piruilun jalon taidon ja harvoin olen siinä kakkoseksi jäänyt kun sille päälle satun :-D Niissä tapauksissa, kun koen saaneeni vääryyttä osakseni riittävän paljon, pidän kiinni oikeuksistani viimeiseen tappiin asti ja silloin yleensä voittajan jalustalla seison minä.
Näihin sanoihin päätän tämän aiheen.

Käyn mielelläni kannustamassa ja tsemppaamassa teitä muita eri vaiheissa :)

Tehis
 
paapi
Tänään kävin lääkärillä ja totesivat, että mahdollista käynnistää synnytys huomisaamuna. Nyt ei meinaa uni tulla silmään, kun vähän jännittää. Mulla kaksi aiempaa, jotka molemmat lähteneet liikkeelle ilman käynnistystä ja olleet nopeita ja helppoja synnytyksiä. Ei pahemmin jännitä, mutten voi olla miettimättä, että jo kohta olen kolmannen vauvan kanssa halailemassa. Ihanaa!
 
*kapris
??? joo ei mustakaan ole johanna jo ihan kirjoitustyylin perusteella ja mikä ihmeen "paapi"???

Ässälle peukut pystyssä niin että kramppaa!!! Voi kurjuus, kun pitää tuhruja tulla kun pelästyttävät, vaikka usein ovatkin ihan "hyviä" eli ei tarkoita mitään huonoa!
mutta bd sinne

ja kirpulle huomiseen koitokseen myös tsemppiä.
Tule heti kun ehdit kertomaan mitä siellä näkyi/sanottiin.

Ja Johannalle niitä SUPPAREITA NYT.

onnea ompun kuopukselle tukevasti tuetta seisomisesta =)
minäkin pääsen vähän kehuskelemaan ja täällä alettiin kävellä tuetta maanantaina =)
ai että miten onnellinen ja ylpeä oli ilme kun pääsi eteenpäin ihan itse kävellen <3

tehikselle, että ymmärrän sua kovin, mutta tule nyt edes suljetulle kertomaan juttuja ihan kunnolla - jookos!!!!!!!!
täällä voit heitellä tollasta (ärsyttävää ;D ) ympäripyöreetä

Sannalle onnittelut kivasta työpaikasta!

saatiin tänään tarjous remontista (kylppäri/sauna) ja voi hyvää päivää... tarttee tosiaan alkaa syömään sitä makaroonia ja ... ja ... ilmaa seuraavat tuhat vuotta!
voi hitto että on kallista hommaa! täytyy vissiin alkaa kylppäriremppaajaks. sais ainakin ketsuppia makaroonien päälle :)

nyt halipusi kaikille!
ja hyvät yöt!
 
senora
paapille vaan kivaa käynnistystä...

Kaprikselle tsempit kylppärirempan suunnitteluun... Mitenkäs se Katzun veskiremppa??

Tehis tosiaan osaa pistää aivonystyröihin liikettä. Ja selviät voittajana noissa piruiluiluissa. Hyvältä kuulosti sun suunnitelma. Mutta voisit silti tuolla suljetulla käydä vähä valottamassa tilannetta... juuhan??

Neiti huutelee lattialla EEEEE-I.

Johannalle suppareita!!
 
**Johanna**
Heh.
Hauska toi Paapi!
Ehkä hän ajatteli, että te tarvitsette nyt jonkun ketä jännittää, kun mä en tästä kertakaikkiaan lähde jakautumaan. =0) Olipa piristävää.

Me olemme edelleen täällä ja mitä pidemmälle mennään, sen rauhallisempi minä jostain syystä olen. Missään nimessä en tahdo käynnistykseen, mutta kyllä se takarajapäivämäärä silti lohduttaa. Jos hän olisi kuin isänsä ja isompi siskonsa, niin hän syntyisi kuitenkin pian, nämä vastarannan kiisket kun olivat viikon verran myöhässä.

Kirppu saa tänään tarkempaa tietoa. Hyvä.
Miten Ässän vuoto? Mulla on ollut jokaisessa raskaudessa tuhrua siinä rv:n 7 molemmin puolin. Mutta siis tosi vähän.

Nyt kuppi kahvia ja uusi päivä käyntiin. Tähän lopuksi voinkin kertoa sellaisen hauskan jutun, että sen oksennus-ripulointiyön jälkeen ei ole tullut öisin supistuksia, vain päivisin ja iltaisin. Tässä raskaudessa ei ole mitään sääntöjä.

Johanna, huomenna rv 41...
 
Niksu1
No minä olin aidosti iloinen paapin puolesta eilen.... =)

Johannalla ei siis kuulumisia, odotamme Kirpun sellaisia.

Kapris: me huomattiin tuo rempan kalleus myös tuossa elokuussa kun itse tehtiin se meidän vessaremppa. Ihan tajutonta rahanmenoa, vaikka itse tehtiin ja vain pinnat...=/

Kapriksen ja Ompun pikkumiehille onnittelut uusista taidoista.

Nyt tenaville aamiaista, meillä herättiin vasta tovi sitten...

Niksu
 
T-T
Pikaisesti Johannan infoa kurkkimassa :)
Täällä ihan päivystysnumero toimii tänään. Viikonloppuna onkin sitten vähän sellainen tilanne, että täytyy laittaa viestiä eteenpäin.
Tosi mukava kuulla J, että rauhaisa olo. Mun vastaava kärvistelykokemus meni vähän niin, että se viikko yli lasketun ajan oli jotenkin se kipukynnys. Muut kun olivat syntyneet viikon sisällä lasketusta ajasta. Onneksi siinä sitten tuli se oma syndepäivä, jota alkoi odotella ;-) Jos mun jalanjälkiä tosiaan kuljeskelet (pienellä poikkeuksella, kun tuo syndepvä ei nyt osunutkaan..), niin kohta alkaa verilimamömmöilyt :p Mulla aiemmin alkaneet vasta synnärillä, mutta tuosta neljännestä kesti kolme päivää. Ja siitä huolimatta tosiaan sormelle auki, kun sairaalaan mentiin.
OOOOOOIIII niitä aikoja, sniif :')
Sori, mä nyt vaan elän niin täysillä tuota Johannan vaihetta :-D Varo vaan, jos laitat mulle tekstaria, kun lähdet, niin saatan olla synnärin ovella kolkuttelemassa; tahtoo mukaan ;-) Ai niin, jos sulla sitten osuukin se yksi "kätilö", niin sano terkkuja... Olikin täällä meidän kylän kaupassa viime perjantaina, aika outoa?!!?

ÄssÄääää.. Tule poikkeamaan, jooko.
Kirpun uutisia myös odotellen.

Tehis

P.S. Mulla automaattisesti nousee karvat pystyyn noista paapeista sun muista karvaisista kävijöistä :-D
 

Yhteistyössä