[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
Katzu
Huomenta

Tiuhtikin kotiutunut reissusta :) Toivotaan tosiaan että ultrassa kaikki ok!!!! Ja koiralle tsemppiä näyttelyyn.

Gia kyseli soseista. Eli nyt ollaan syöty perunaa,porkkaaa, maissia, bataattia ja kesäkurpitsaa. Pakkasessa on bataatti-maissi-porkkana seosta sekä bataatti-maissi-porkkana seosta. Sit on yksittäisinä jääpaloina odottamassa parsakaali. Hedelmä puolelta ollaan syöty luumua, ruusunmarjaa, ruusunmarja-vadelmaa ja luumu-banaania. Olikohan tuossa kaikki maut?????? Hajamielinen äippä ei meinaa muistaa .....

Senoran N:llä on jo hampaita mukavasti :)

Johannalle kestämistä!!! Kyllä se sieltä vielä syntyy. HÄN taitaa olla maksanut myös viimeisen kuukauden vuokran ja ei halua muuttaa ennen aikojaan :)

Tuulilla alkaa kohta toisenlainen arki. Uskoisin että se lutviutuu oikein mallikkaasti.

Olikohan tässäsitten muuta???? Ei nyt äkkiseltään tule mieleen
 
safiiri,
Tiuhtin koiruudelle menestystä näyttelyyn. Vai pulskassa kunnossa neiti on :-D Jospa ei kuitenkaan tuomarin mielestä. Laita kuvia sitte näytille...

Ny meen, nelkku hermostuu (taas).
 
senora
Laitettaisko T:n hoolle yks vee onnitteluja jo nyt, kun uhittelet ettet kerkee poikkeilla netissä..

Johannalle vois esittää että nyt otat ne neljännet tai viijennet ässät käyttöön, eli alat aikakatauluttamaan ens viikkoa, tilaat kampaajan / hieronnan / jalkahoidon... eiköhän ala tulla suunnitelmiin muutoksia :) *virnistää leveästi*

 
Jazz pikaisesti... as usual =/
Sateista päivää!

Kirpulle lohturutistus! Ikävää että pahin skenario toteutui, mutta positiivista että kohtu oli tyhjentynyt itsestään. Miten olette miettineet tulevaa, lähdettekö yrittämään uutta plussaa? Tsemppiä!

Voi ÄssÄ! Tuhruttelu on kyllä pahin millä keskenmenon kokenutta voi alkuraskaudessa piinata. Mikä on tilanne? Olisko sulla mahdollisuutta jonottaa peruutusaikaa yksityiseltä, ensi keskiviikko on niiiiiiin kaukana. Jaksuja ja tsemppiä kovasti!

Antzin ultraan peukutuksia! Ja samoin Tiuhtille tsemppiä np-ultraan!

Senoran Ännälle puolivuotisonnittelut!

Johannalle tsempityksiä! Jospa tänään olisi se päivä, jolloin Hän olisi valmis irtisanomaan yksiönsä vuokrasopimuksen.

Nyt en taas tapani mukaan kerkiä tämän enempää. Sain houkuteltua mun 88v. isoäidin meille kahville ja mulla on omppu-puolukkapiirakan teko pahasti kesken.

Ihanaa viikkistä!

-Jazz silmät ristissä kera lapsukaisten, joista pienempi on hulinoinut ihan koko viime yön
 
Omppu75.
Väsynyt pikamoi ja Johannan tilanteen päivitys. Ei siitä sit sen enempää ;)

Täällä vaihteeksi flunssakierros meneillään. Tee parantuman päin, isänsä sairastui eilen ja teeki jo aivastelee.. itellä ihan veto veks ja vähän niveliä vihloo. Että jippii piste fi.

Tiuhtille tsemppiä ultraan ja koiralle myös onnea :)

Omppu metrinen otsassa näitten tautien kanssa
 
Jazz*
Voi harmituksen harmitus Omppu! Todella ikävä juttu, että teillä nyt nuo flunssat jylläävät. Tsemppiä ja pikaista paranemista!!
Mun yli metrinen ulokkeeni on hiukkasen pienentymään päin kun tuon pienimmänkin kröhä alkaa olla jo parempi. Mutta sitten tilalle on tullut poskihampaiden puskemisesta johtuva kitinä ja käninä ja allergiamasuvaivat... tää on niin tätä.

Taas mä meen... moiks.
 
senora
heh-heh...
Katzulla on monipuoliset soseet M:lle pakkasessa ... Pakkasessa on bataatti-maissi-porkkana seosta sekä bataatti-maissi-porkkana seosta :)

Itse asiassa tulin tuomaan Antzin uutisia. Ovat käyneet miehen kanssa ultrassa ... Ultrassa kaikki hyvin. :) vahvasti veikkasi, että E saisi pikkuveljen. Terkuin Antzi ja Elias, huomenna puoliväli. Olivat saaneet kuvia mukaan ja tulokas on miehen mielestä siskonsa näköinen.

Onnittelut Antzille mukavista kuulumisista!!

Jossulle suppareita ja sairastupiin paranemissäteitä!!
 
-Niksu-
Ihan mahtavat kuulumiset siellä Antzilla, oikein paljon onnea koko perheelle!!!

Mua myös nauratti nuo Katzun pakasteet... ;-)

Täällä sairastetaan edelleen... Ei siis uutta siltä rintamalta. Kaikkiin sairastupiin pikaista paranemista tältäkin suunnalta!!

-N-
 
Omppu75.
=D Mut jos Katzulla vaan on niin paljon sitä kyseistä sosetta :)

Kiitos Senoralle Antzin terkkujen välittämisestä, mukavat kuulumiset!

Ja tänks Tsääs! Ja kaikki muutkin. Sympatiaa kohtalotoveriperheisiin :)

Mites Johanna, hiljaa olet ollut...?? bd
 
-Niksu-
Niin, eihän sitä koskaan tiedä. Mut täytyy sitä aika läjät olla, että joutuu noin erikseen mainitseen... ;-)

Mä kans kaikessa hiljaisuudessa kaipailen Jossua täällä, missä mahtaakaan olla hän & HÄN...=) Varmaan viettämässä laatuaikaa minkä tahansa muun ajanvietteen kuin meidän kanssa... Heh...
 
**Johanna**
Antzille miljoona kiloa onnea!!! Ihanaa!!!!!!

Täällä ollaan siis edelleen. Mä niin jo sydämestäni toivon, että jonakin päivänä pääsen katoamaan ihan oikeasti. Olo on täydellisen mainio, mistään ei kolota, käveleminenkin on tosi helppoa ja rouva taipuukin ihan tosta vaan vaikka mihin asentoihin, että on tää ihmeellistä näillä viikoilla. On tässä jo silti huomattu, että se olo kyllä vaihtelee hyvin nopeasti.
Jos HÄN tulee ensi yönä, niin meillä ei ole taaskaan lapsenvahtia.. Että Tehis se on "kätilökyydillä" sitten sairaalaan. Jos hän tulee seuraavana yönä, niin anoppi on taas käytettävissä. Katsellaan. Ensi perjantaina viimeistään kontrolli ja sieltä en lähde enää kotiin se on sitten vissi ja varma. ;0)

Johanna
 
senora
Katzu molemmatko vai vain toinen ??? ;) *käkättää* ... kai jo vähä väsy. Oottelen miestä kotiin, kaalikeitto porisee hellalla.

Jossulle ei sit laitetakkaa ens yöksi suppareita, vaan toivotetaan oikein rauhallista yötä...
 
safiiri,
Ihania :-D

Miten musta alko tuntuun että ny ku Johannalle ei sais tulla lähtöä ens yönä niin varppina Tehiksen fooni piippaa sanotaanko kuuden tunnin päästä tästä hetkestä.....

Viikkiksiä itte kullekki!
 
Tuuli!
Iltaa! Mitä vähemmän lomaa on jäljellä sitä kiireempää mulla on ;) Nyt vasta ehdin tänne tänään. Kiitos Senoralle Antzin ultraterkkujen välittämisestä. Aivan ihanaa kuulla, että siellä on kaikki hyvin ja pikkuinen POIKA on mahassa kasvamassa. Niiks muistan kuin eilisen, kun meille kerrottiin, että kyllä tämä on niin selvä poika kuin vaan olla ja voi ;)

Ja kiva, kun Tiuhtikin oli käynyt kertomassa kuulumisia! Menestystä näyttelyyn ja tsemppiä ultran odotteluun.

Tämä oli vaan tälläinen pikainen kurkkaus, sillä täytynee lähteä nukkumaan. Toivottelen mukavaa viikonloppua kaikille ja sydämelliset ONNITTELUT pikku h:lle ja isolle T-T-lle!!! Entä voiskohan Hän jo tänä viikonloppuna syntyä ;)

Omppulaan paranemisia! Hyvät yöt!

Tuuli

Ai niin kiitos Katzulle rohkaisesvista sanoista - eiköhän se toisenlainenkin arki taas pian ala tuntua tutulta ;)
 
senora
pikainen luikkaus.. Jossu ei oo ilmottautunu.. toivottavasti oot saanu viettää rauhallisen yön-

Täällä oli illasta hulinaa. Neiti nukahti vartin yli kuus. nukkui tunnin ja sit naureskeli lähemmäs ysiä, ennen kun sain tainnutettua höyhensaarille. Ekan kerran heräs sit puol kolmelta. Tiiä sit kumpi kivempi.. aikaiset unet vai pitempi unipätkä. Heräs puol kasilta. Ois voinu nukkua pitempäänki jos olisin ollu vieressä.. Mut nousin touhuilemaan... Eli katteleen eri suunnista tulleita vaatteita ja yhistämään yhtä kokoa yhteen laatikkoon. Neiti pärjää taas puoli vuotta tai jotai... 80, 86 ja90 senttisiä on jo ihan käyttövaatteisto, ja juhlakamppeet joka koossa.

Ny lähetään hakeen päivän sana...
 
**Johanna**
Huomenta!

Hyvää syntymäpäivää sankareille!!

Mulla oli taas vaihteeksi kivulias yö, varsinkin aamuyöllä tuli herättyä moneen otteeseen kun supisteli. Nyt kivut jatkuu alavatsalla, selässä ja yläreisissä, ihan hyvä muuten, mutta kun ei supista. No juu, tämä on nähty ennenkin, joten ihan relax vaan.

Mietin tässä, että lähtisinkö perheen kanssa shoppailemaan, kun ei huvittais vaan olla täällä kotosalla. Pitäis hakea vielä yläkerran vessaan pesuallasmalja ja hana, sitten on veski valmis. Tosin yhdestä kaapista puuttuu ovi, ne kun ei saa sitä toimitettua ehjänä tänne asti. Tilattiin ne mittatilauksena, ja se ovi on maitolasilla: jostain syystä saavat sen aina rikki kuljetusvaiheessa. Mä laitan teille sitten kuvia suljetulle kun on kaikki valmista. Miehen raskaus näkyy meidän yläkerrassa.

Nyt ei muuta, koko perhe aamupalalle.

Johanna 41+1
 
-Niksu-
Hyvää huomenta ja paljon onnea T-T:lle ja pikku-hoolle!

Mene Johanna ihmeessä ostoksille, jos vaan kunto antaa myöten. Alkaa pian seinät kaatua niskaan...=) Josko HÄNkin saisi sieltä shoppailureissulta kimmokkeen tulla navan tälle puolelle katsomaan maailman menoa.

Kiva kun Senora on saanut Ännälle noin paljon vaatteita. Musta lastenvaatteiden kierrätys on niin järkevää, eihän ne pienet mene miksikään kun ovat aina niin vähän aikaa käytössä.

Tuulillakin vapariaamut käyvät vähiin... ;-) Se on hyvä täällä nyt iskeä silmää asialle, kun oma töihinpaluu väijyy jo ihan nurkan takana...

Mä täällä odottelen, että anoppi ilmoittaisi tuleeko katsomaan poikia vai ei. Ajateltiin isännän kanssa ajella tuohon lähikaupunkiin vähän kaupoille ja käydä autokaupassa tsekkaamassa uusi Nissan Qashqai. Isäntä haluaa ehdottomasti nähdä miltä se näyttää 7-paikkaisena, tarvitaan kuulemma sellainen heti kun seuraava "pulla on uunissa"....

Jahas, lapsille aamupalaa... Ovat molemmat sellaisia, että jos heti ylösnousun yhteydessä alkaa apetta tarjoilemaan, niin syömättä jää. Eli me aina odotellaan liki tunti ja sit vasta.

Letkeää viikonvaihdetta kaikille säädyille! Toivotaan että Tehiksen puhelin piippaa tänään... =)

Niksu & kohtapuoliin nälkäiset ännät
 
Katzu
Huomenta

Synttärisankareille onnea täältäkin suunnalta :)

M on aamunokosilla ainakin vielä hetken toivottavasri. Noustiin kasin jälkeen kun en yksinkertaisesti päässy aikaisemmin ylös. M nukkuu mallikkaasti yöt, puoli kuusi kävin työntämässä tutin ja puoli seiskalta söi. Mulla on vaan ongelmana, että en meinaa saada enää unen päästä. Monesti tutin laitto on neljän jälkeen ja mä en periaatteessa sen jälkeen juurikaan nuku. Siksi hieman väsyttää nykyisin.... :)

Täällä näkyy tällä hetkellä hieman sinistä taivasta. Voi kun alkaisi aurinko paistamaan. Eilen oli niiiiiiiiiiiin synkkä ilma koko päivän.

Johannalle:lähde ihmeessä ostoksille. Hän voi jopa innostua kun menet hypistelemään vauvan vaatteita ja puhut ääneen,että oliskohan tässä sinulle söpö vaate :)

Nyt kuivattamaan tukkaa ja pukemaan päälle.
 
T-T
Tytöt täältä äkkiä kiittää onnitteluista <3
Nyt tämä asia vasta oikein konkretisoituu. Eilen meinasi itku päästä, kun kaupan täti alkoi taivastella meidän yhteistä synttäripäivää. (Kyseli siinä ostoksista, että taitaapas jollain olla synttärit, hehheheh..) Tuntuu se jotenkin niin ihanalta.

Johanna tosiaan noudattelee kaavaa.. Minä meinasin synnytystä edeltävänä päivänä rv 41+3 lähteä siskon kanssa shoppailemaan. No, en sitten lopulta lähtenyt, kun supisteli jo sen verran paljon, eikä isäntäkään oikein päästänyt mua siinä tilassa liikenteeseen. Mutta lähde ihmeessä, jos vaan pystyt ja sitten oisit jo lähellä synnäriäkin varmaan. Kassi mukaan :)

Nyt pitää kiirehtiä muihin hommiin. Piippailuja odotellen..

Tehis
 
senora
Johannalle suppareita, tai mukavaa shoppailupäivää... Ota tosiaan saikkulakassi varalta mukaan... Edelleenkin esittäisin niitä pitkäntähtäimen suunnitelmia. TÄnään sitä ja tätä.. Huomenna ohjelmassa tuota... Tai sitten maha-asukas on tosiaan tarkka tyttö ja on maksanu tän kuun vuokran ja haluu pitää yksiöstään kii koko rahan edestä :)

T-T:lle ja hoolle kivoja synttäreitä.. Olitpas herkkänä... No olihan Lahja maailman paras synttärilahja. :)

Mulla olis tarkoitus tehä puolikas kakku puolivuotiaalle...

Harmi että Katzu ei saa enää unenpäästä kii aamuyötutin jälkeen.

Niksun aamu kuulostaa aika samalta kuin täälläki... Meilläki ollaan tunti - puolitoista hereillä ja sit neiti nauttii aamupuuronsa... No vielä ei tarvii muutamaan vuoteen opetella syömään heti heräämisen jälkeen. Mutta sit eskari-iässä ois jo syytä osata, ku kouluauto hakee jo ennen kasia. Myöskään puol kasiin sängyssä vetelehtiminen ei onnistu. (juu pitkäntähtäimen suunnitelmia tässä...)
 
Kirppu!
Tulin toivottamaan T-T:lle ja "lahjalle" hyvää synttäripäivää. Eipä ole sinullakaan enää vauvaa vaan taapero!

ja tietty Johannaa kurkkimaan... meinasin sanoa että toi "reisistä vetäminen" kuullostaa lupaavalta mutta onkin ihan tuttua. No, jokatapauksessa ei enää montaa päivää kärvisteltävänä.

Nyt lapset riitelee niin että on päiväuniaika.

Antzille vielä onnittelut!

Kirppu
 
**Johanna**
No nyt rakkaat naiset...
Limatulppa bongattu, esikoisesta meni 3 tuntia limatulpasta siihen, että oikeat supparit alkoivat. Oltiin shoppailemassa kolme tuntia, nyt on kiva olla kun on ne hankinnat tehty, mitä olen tässä pitkään pyöritellyt päässäni.

Nyt päikkäreille E:n kaa ja sitten katsotaan missä mennään...

Johanna
 

Yhteistyössä