Heh Johanna käynyt hakemassa vähän vaihtelua
Muistan NIIN tuon loppupäivien fiiliksen, sillä meidän M:hän syntyi viikoilla 41+5. Luulisin, että Hänenkin on sieltä vaan kohta tultava
Ässälle suuren suuri halaus ja jaksuja odotteluun!
Mukavaa, että viikonloppuna on ollut onnistuneita 1-v ja 1/2-v synttäreitä. Kiitos Senoralle kakusta!!! Laittakaahan kaikki kuvia näytille tuonne suljetulle!
Pääsittekö Omppu teen korvia näyttämään lääkäriin? Ihan pikkusen vaan hymyilytti tuo sun lause "kyl mäkin tykkään susta"
Kiva kuulla, että ollaan samoilla linjoilla tässä näinkin tärkeässä asiassa.
Senora: M herää aika tasaisesti klo 7.15 - 7.45 välillä. Mä taidan jättää miehen kontolle tuon heräämisen aikaistamisen
Kaikkien viisaiden neuvojen jälkeen ollaan tultu kyllä siihen tulokseen, että viedään M autolla päiväkotiin tai siis mies useimmin vie ja mä sit haen. Säästetään näin aikaa ja hermoja. Kahdeksaksi olisi tarkoitus viedä, joten riitänee, kun M herää siinä 7.15 - 7.30. Eipä siinä aamulla kai kovin kummosia tehdä eli Ämmälle vaatteet päälle ja menox.
Juupa täällä on hirveällä tohinalla ja viime hetken paniikissa tehty kaikkea, mitä ei ole muka aiemmin äippälomalla ehtinyt tehdä. Niin ja vanhoilla työpaikoillakin on tullut käytyä. Huomenna olis tarkoitus lähteä siskon perheen luokse kyläilemään ja siellä vierähtääkin koko loppuviikko. Ja sitten niin kuin Kapriskin osuvasti totesi "show must go on". Ja vaikka en täällä jatkossa varmaan ihan joka päivä ehdikään käymään, niin ajatuksissa olette ihan jokainen ihan joka päivä.
Ninnille vielä erikoistsempit! Kyllä jo soisi, että teilläkin helpottaisi.
Ai niin ja vielä Omppu kyseli äippäpakkauksen toppapuvusta - ei olla käytetty, mutta ainakin vielä pari viikkoa sitten se mahtui Ämmän päälle ihan hyvin.
Mukavaa viikkoa kaikille! Ja josko joku ystävällinen sielu lähettäis mulle tekstarin, kun Hän päättää tulla maailmaan. Voi tietty olla, että pääsen jokusen kerran kurkistamaan tilannetta siskon koneelta.
Tuuli