Aika hyvin muuten plagioin Tehiksen alkukaneettia, enks vaan
Piti vielä palata, kun en saanut mentyä nukkumaankaan. Jotenkin taas virrat kaakossa, vaikka väsyttääkin. Ei vaan malta rauhoittua, kun on ollut koko päivän menossa. Oikeesti mä olen ollut ihan tajuttoman väsynyt viime päivinä, öisin ollut taas herätyksiä ja huomenna ehkä käydäänkin taas katsomassa, että minkämaalaisen ja -värisen lääkärin vastaanotolle päästään terveyskeskukseen tällä kertaa
tee toisinaan edelleenkin haroo korviaan...
Onko siellä Niksulassa jo pojat parempina? Aiotteko lähteä isännän kanssa kahdestaan johonkin, kun ne viimeviikonloppuiset kemutkin meni sivu suun?
Tuuli hoitelee siellä asioita työhönpalaamiskuntoon. Varmaan kiva mennä uuteen työpaikkaan! Teillä onkin sitten isoja muutoksia, kun on M:n päivähoidon aloittaminen ja sun uusi työ. Toivotaan todella, että M pysyy terveenä, kun aloittaa hoidon! Vaan eipä hän ole tainnut hirveesti sairastaakaan oikeestaan? Niin ja palatakseni vielä treffeihin, että juu kyllä mäkin tykkään susta =D. Kehitetään jotain kivaa tässä joku viikonloppu, miksei vaikka perheiden kesken! Mun mies kun ainakin tulee toimeen vaikka kamelin kanssa
No Gian A:han se mukavia yöunia vetelee! Meidän molemmat pojat on jostain syystä tosi herkkäunisia, tai Tee ei enää niinkään, mutta pienempänä oli kyllä. Tee piti pienenä nukuttaa aina viereen, mutta tee onneksi taintuu omaan sänkyynsä, joskus tosin sylin kautta, mutta kuitenkin.
No niin, nyt taitaa olla aika kaikota. Onneks saa aamulla nukkua tunnin pidempään, kun alkaa talviaika!