[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
gia
Johannalle nyt hirmuisesti tsemppiä ja mielen rauhaa!

Ja Tehiksen suuntaan onnitteluja!:)

Tein just mangokakkua.. Naminami. Muuten täällä vietetty ihan normaalia arkea. A on ruennut nukkumaan n.10-11 tunnin yöunia, että ihan kiva. Pitkästä aikaa on aamulla levännyt olo kun pitää nousta ylös..

Toivasti se nukku-masa muistaisi Katzua tulevaisuudessa. Unettomuus on rankkaa ja inhottavaa, mutta yleensä ohimenevää.

Nyt sen mangokakun kimppuun..

gia
 
senora
Taitaa olla Jossulle kiltti tyttö tulossa... Odotti että äippä saa ostettua kaiken mitä on mielessään pyöritelly... Jokohan siellä ollaan tositoimissa... Tehiksen rapsaa odotellaan.. Saas nähä saadaanko tälle päivää yksi synttärisankari lisää vai meneekö huomisen puolelle... Tsempit sinne...

Gia tehny mangokakkua... Mä tein aamulla pannareita... Neiti teki meillä uuden ennätyksen, nukkui päivällä puoltoista tuntia... jee. Nyt nukkunu pari tuntia. Hienosti kyl Gian A jaksaa nukkua. Ei siis herää tankkaamaan?? Riittääkö hänellä miten päiviksi unta??

Tultiin just saunasta... ja ny lähetään nukkumaan. Hyvää yötä.
 
T-T, ilman uutisia :-)
Piti tulla kurkkimaan, mikä tilanne.
Lupaavalta näyttää, mutta eipä ole vielä mitään kuulunut Johannan suunnalta. Olen kyllä käynyt välillä kännyä kurkkimassa, kun oli äänettömänä... Saapas nähdä tuleeko tälle päivälle tosiaan lisää sankareita.
Jäämme odottelemaan, kylläkin aika malttamattomina.

Kiitämme edelleen kaikkia onnitteluista. Juhlit juhlittu.
Kuvien kimpussa tietysti koneella heti...

Tehis ja "Lahja" yhteensä 38v. :-D (ensi vuonna nelikymppiset...)
 
Omppu75.
Iltaa! Tää vaan kurkkii mikä tilanne.. hyvältä vaikuttaa jo :)

Sankareille myöhästyneitä (lähes..) onnentoivotuksia!

Nää oli kanssa synttäreillä koko päivän, päivä mennä vilahti.

Omppu
 
Omppu75.
Aika hyvin muuten plagioin Tehiksen alkukaneettia, enks vaan ;)

Piti vielä palata, kun en saanut mentyä nukkumaankaan. Jotenkin taas virrat kaakossa, vaikka väsyttääkin. Ei vaan malta rauhoittua, kun on ollut koko päivän menossa. Oikeesti mä olen ollut ihan tajuttoman väsynyt viime päivinä, öisin ollut taas herätyksiä ja huomenna ehkä käydäänkin taas katsomassa, että minkämaalaisen ja -värisen lääkärin vastaanotolle päästään terveyskeskukseen tällä kertaa ;) tee toisinaan edelleenkin haroo korviaan...

Onko siellä Niksulassa jo pojat parempina? Aiotteko lähteä isännän kanssa kahdestaan johonkin, kun ne viimeviikonloppuiset kemutkin meni sivu suun?

Tuuli hoitelee siellä asioita työhönpalaamiskuntoon. Varmaan kiva mennä uuteen työpaikkaan! Teillä onkin sitten isoja muutoksia, kun on M:n päivähoidon aloittaminen ja sun uusi työ. Toivotaan todella, että M pysyy terveenä, kun aloittaa hoidon! Vaan eipä hän ole tainnut hirveesti sairastaakaan oikeestaan? Niin ja palatakseni vielä treffeihin, että juu kyllä mäkin tykkään susta =D. Kehitetään jotain kivaa tässä joku viikonloppu, miksei vaikka perheiden kesken! Mun mies kun ainakin tulee toimeen vaikka kamelin kanssa :)

No Gian A:han se mukavia yöunia vetelee! Meidän molemmat pojat on jostain syystä tosi herkkäunisia, tai Tee ei enää niinkään, mutta pienempänä oli kyllä. Tee piti pienenä nukuttaa aina viereen, mutta tee onneksi taintuu omaan sänkyynsä, joskus tosin sylin kautta, mutta kuitenkin.

No niin, nyt taitaa olla aika kaikota. Onneks saa aamulla nukkua tunnin pidempään, kun alkaa talviaika!
 
*kapris
vielä kerkii, vielä kerkii... eli ONNEA tehikselle ja hoolle =)

Ja Johannalla toivottavasti jännät paikat menossa! HUI kun jännää!!!

Kirpulle vielä lohtuhali kun ultrassa se keskenmeno varmistui, mutta onneksi oli tosiaan tyhjentynyt kohtu, ettei mitään kaavintaa yms tarvitse.
Olet kyllä hyvin sikiävää tyyppiä ;)

Gialta on pitänyt kysyä jo pitkään, että miten anoppi on nykyään suhtautunut teidän pojuun? Tai siis kun silloin kauan aikaa sitten (kesä) laukoi tosi typeriä juttuja suusta ja oli sitä "härdelliä" siinä ristiäisten aikaan yms.
onko jo parantanut tapansa ;)

Tuulilla tosiaan päivät kotona käy vähiin, mutta show must go on!
Niin se aika kuluu ihan uskomattoman nopeesti....

Tahtoo 1v mittoja kaikilta tuoreilta synttärisankareilta jos on neuvolassa jo käyty!!

Nyt nukkumaan!

 
-Niksu-
Omppu: Seuraava yritys viettää isännän kans iltaa ilman lapsia on kuukauden päästä... Meillä on sillon seuraavat suvun syndekekkerit, joihin tosin mennään lasten kans, mut sit siltä reissulta viedään lapset yökylään ja itse lähdetään hippaamaan ton viime vkonloppuna vuosia täyttäneen tädin ja sen miehen kanssa. Et sillon ois tyrkyllä illanviettoa...;-) Ja pojat on jo tosiaan paremmassa kunnossa, muttei vieläkään kunnossa. Kumman sitkeä tauti, kerta kaikkiaan. Isäntä ei onneksi siihen ole sairastunut ja mullakin meni vähän kuin varkain ohi koko homma. Hyvä niin ja sit koputetaan puuta...

Nyt meen kääntään huushollin kellot oikeaan suuntaan ja sit nukkumaan. Toivotaan,että Johanna saa valmista aikaiseksi yön pimeinä tunteina... =)

Hyvää yötä ja huomenta!
 
senora
Ei siis tarkempia uutisia Johannalta vielä...

Muistittekos kääntää kellot?? Ja viel oikeeseen suuntaan?? Tyttö ei oo kääntäny omaa sisäistä kelloaan, vaan ollaan oltu puolkuuesta asti hereillä... Aamulla oli sit hyvää aikaa selvitellä jouluvalot. Parit valot revin pois seinältä ja muutamat selvittelin ja käärin pahvinpalojen ympärille. Yhdistystoiminnan puitteissa tulossa Halloween-party ala-asteikäisille ja tarvitaan valot sinne luomaan tunnelmaa. Mulla taitaa partyt jäädä väliin, mut henkisenä tukena oon luvannu olla...

Toivottavasti tää ylimääräinen tunti helpottaa Ompun väsymystä... :)
 
Kirppu!
Onpa tosiaan pitkä aamu. Vaikka lapset nukkuivatkin vähän pitempään kuin normaalisti (seiskaan uutta aikaa) niin huh. Ja kun ei viitsisi tonne myrskyyn lähteä ulkoilemaan.
Johanna varmaan tositoimissa. Toivottavasti kaikki menee pian ja hyvin ja kohta Tehiksen känny piippaa.
Kaprikselle 1v mittoja: 77,2cm/9,6kg/hattu 48,2cm
Ai pitää vielä kehua kun poitsu eilen lusikoi itse sekä välipalan että iltaruuan. Ja kun olisin auttanut pitämään vähän lautasesta kiinni kun karkasi alta niin poika läpsi käden pois. Ihan on kuin siskonsa: ei tarvi auttaa!!!

Taidetaan ottaa imurit käteen ja vähän imuroida hiekkoja pois. se käykin nopsaan kun on kolme imuroitsijaa: pikkumies ja isosisko rikkaimureilla ja äiti sitten isolla imurilla. On ne niiin söpöjä kun pitää aina osallistua... vaikka välillä rasittaa. Isukki onkin TAAS poikien riennoissa (kolmas viikonloppu kuukauden sisällä...)

Kirppu
 
**Johanna**ejk
Myrsky vei netin. Tämä viesti puhelimesta.. Edelleen kotona, ja vuodot jatkuu. Suppareita tulee ja menee, mutta homma ei edisty. Ehkä mä peesaan Tehistä loppuun asti, ja vielä pitää odottaa pari päivää. Nyt äänestämään! Johanna 41+2
 
Katzu
Heippa

Kiva kun Johanna jaksaa pitää meidät ajantasalla kännykänkin välityksellä :) Keräähän voimia koitokseen.

Täällä kanssa ollut melkoinen ilma, tuuli on jo tyyntynyt suurimmaksi osaksi. Ei tartte mennä kävellen äänestyspaikalle.....

Mukava kuulla että Gian A alkanut nukkumaan yöt hyvin.

Hitsit tuntuu että päivänrytmit on ihan sekaisin kun kello käännettiin. Soseenkin antamista venyttelin, ettei nyt ihan kukonlauluun aikaan syö :) Yritin kyllä illalla kertoa, että aamulla nukutaan sitten pidempään, mutta taisi mennä kuuroille korville :)

Joo ei tässä nyt sen ihmeempää asiaa ole. Sateista sunnuntain jatkoa
 
senora
Just aamulla mietin Johanna... Että ootko käyny äänestämässä?? Millainenhan poliitikko siellä sisuksissa on, ei tietenkää voi laittaa äippää laitokselle, jos kansalaisvelvollisuuus on suorittamatta...

Kaalikeittoa naamaan ja sit äänestämään...
 
-Niksu-
Taitaa HÄN ottaa aikamoisen loppukirin sitten kun sen aika on, kun nyt noin hitaasti mutta varmasti raivaa tietään maailmaan.... Toivottavasti ei loppurutistus ole sitten ihan mahdottoman nopsa...=)

Mä täällä mietin edelleen ketä äänestäisin. Turvauduin jopa vaalikoneeseen, mutta paras ehdokas oli 80%:sti samaa mieltä mun kanssa ja juuri ne 20% joissa oltiin eri mieltä, on mulle tärkeitä juttuja.... Et en sitten tiedä. Täällä on muutenkin tuo kunnallispolitiikka jäänyt vähän taka-alalle, kun kaikkien kaikki energia on keskittynyt yhden henkilön julkiseen lynkkaukseen jo useamman vuoden ajan. Sitä paitsi, meidän kaupunki yhdistyy toiseen ensi vuonna ja siksikin pitäisi olla tarkempi tuossa ehdokkaan valinnassa.... Hitsiläinen että menee vaikeaksi. Kai se on sitten äänestettävä tuota melkein parasta vaihtoehtoa....

Meillä on kans huusholli vähän sekaisin tuosta kellojen käännöstä. Pojat heräsivät kasilta, ei siinä mitään, mutta nyt jo posottavat päikkäreitä toista tuntia ja lounas jäi kummaltakin väliin kun uni vei voiton... Saas nähdä kuinka äkäisiä sankareita sieltä vällyjen alta nouseekaan... Jahas, nyt heräsi nuorempi. Heikunkeikun!
 
**Johanna**
Hello.
Luen teidän kuulumisia sitten paremmalla hetkellä, käyn vain kertomassa,
että juiliminen jatkuu. Nyt illan pimetessä on todella kipeää tämä elo, mutta ei säännöllisiä supistuksia vieläkään.
Luonto on kyllä hoitanut homman hienosti: ei paljon synnyttäminen pelota, eikä jännitä, kun olo on näin karmea.. =0)
Taidan laittaa puhelimesta viestiä palstalle sitten kun lähtö oikeasti tulee, kun se oli noin helppoa. Tehikselle taukoa kännykän kytsimiseen. ;)

Mattimyöhäiset ehtii vielä äänestämään!

-J-
 
Omppu75.
Kurkkaamassa taas. Toivotaan, että aamulla, kun avaan koneen, saan lukea iloisia uutisia Johannalta :) Toivotan hyviä yöunia ja aamuseiskalta alkavia mojovia suppareita!!

Äänestetty on. Ei se helppoa ollut, mutta tulihan velvollisuus ikäänkuin täytettyä..vaikkei se nyt noin sais mennäkään.

Siivottu koko päivä, sain lopultakin teen kaapista pienet vaatteet pois ja voi jessus ja sniif, kun niitä oli PALJON! Ei hirveesti pukineita kaappiin jäänytkään... Tuli mieleen, että käyttääkö joku muuten äitiyspakkauksen toppapukua? Lapsella siis =D. Meillä on meinaan muutaman kerran ollut se ulkounilla ja se on oikeestaan just hyvä (ihme, että vielä mahtuu). Ei tarvi alle laittaa kun yks kerros ja sit vaan jaloille peitto.

Pojat on kaikki kolme jo paremmassa kunnossa, onneksi. Mä sain tänään nukkua vanhaa aikaa kakskytä vaille yhteentoista, kyllä auttoi!! Ihan eri fiilis ollut tän päivää.

Jaaha, yhteys näköjään pätkii, joten tää lähteköön nyt!
 
T-T
Kurkkii tämäkin..
Jaahas, saa nähdä toteutuuko mun kakkosveikkaus 28.10. :)

Omppulan tauteihin en ehtinyt missään mitään kommentoidakaan, mutta hyvä, että paranemaan päin.

Kansalaisvelvollisuus myös SUORITETTU, vaikea oli täälläkin valinta..

Neiti hoon 1v. mitat Teddy-tutkimuksessa pari viikkoa sitten (neuvola vasta ensi viikolla) 8,8 kg ja 72,5cm. Kaprikselle tiedoksi :)

Tehis
 
**Johanna**
Huomenta.

Meinasin ensin kirjoittaa valitusvirren, mutta koska olen kuitenkin yksi niistä onnellisista, joka saa raskautensa näin pitkälle, niin ei valiteta.
Kerron vain, että yö on valvottu, muutama tunnin pätkä unta takana. Seuraan Tehiksen raskauskoulun ohjeistusta hyvin tarkkaan, ja nyt limamömmövuoto on verensekaista, välillä vaaleanpunaista. Ja sitä lapsivettä saattaa olla mukana, kun on välillä ihan kirkasta ja lorahtelevaista. Varmaan käyn tänään näytillä jossain välissä, jos en muuten lähde matkaan.
Tässä tämän päivän jutut, ilmoittelen itsestäni viimeistään illalla,
jos ei tässä välissä tapahdu mitään radikaalia. Yritän saada univelkaa kurottua umpeen päivällä kun täällä ei ole ketään muuta kuin minä.

Johanna 41+3 (Tehiksen raskauskouluhan päättyy 41+4?)

P.s. Mä olen niin kovasti onnellinen siitä, että IHAN PIAN näen tämän pienen ihmisen,
ja siinä kohdassa unohtuu myös tämä sahaaminen. :) Ihan uusi typykkä... Hih.
 
T-T
Kukonlaulajaisista tervehdys! Siis herätty on ajat sitten..

Hyvin näköjään Johanna raskauskoulun ohjeistusta noudattelee. Tiesitkin varmaan, että TYKS:ssa joutuu sitten osastolle, jos lapsivettä tihkuttaa. Näytillä pitäisi tosiaan mennä käymään. Jos sinne soitat, niin käskevät heti :) Kuulostaa kovasti siltä, että HÄN on tänään tai huomenna maailmassa.

 

Yhteistyössä