[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
senora
Oiski kiva ku Tehis menis Jossulle kaveriksi synnärille... mut se hyvä puoli et toi paapi oli kirjautunu... ei mikää vierailija ...

Johannaa tässä saa ny jännätä ihan täysillä. Pistetääs ny sellaiset mömmöt tulemaan, et alkaa puskemaan limatulppaa ... *puuuhhh...*
 
antzi*
Tulin kurkkaamaan Johannan ja muiden tän päivän jännääjien kuulumisia. Mutta ei siis mitään ihmeitä vielä.

Siirryn takaisin hermoilemaan huomista rakenneultraa.. :/ Maha särkee ja oksettaa kun pelottaa niin paljon. Toivottavasti tulen tänne huomenna kuitenkin iloisten uutisten kanssa! Ultra on 12, eli joskus iltapäivällä tulen takaisin kotiin.
 
Katzu
Heissan

Tuli vain kurkkaamaan onko täällä Kirpulta uutisia.

Johanna edelleen linjoilla :)

Onko teillä Kapris kuinka iso kylppäri???? Minkäköhänlainen summa teille on kerrottu??? Kyllä tuohon kahden neliön vessaankin tarpeet maksavat ihan tarpeeksi = liikaa. :(

Eilen tuli vessaan se kuivain. Sellainen miellyttävä tasainen hurina. Sammutin sen yöksi......... Seinärakenteet onneksi kuivat,sekin selvisi eilen.

M muistuttaa nykyään ruisrääkkää. Siis ääntelyltään ja volyymit täysillä :)
Soseet uppoaa edelleen oikein hyvin ja uusia makuja maisteltu. Kasvissosetta syö reilun desin ja hedelmäsoetta sen lasipurkillisen. Kasvissoseet edelleen oma tekemiä, hedelmät kaupan.

Nyt syömään
 
Kirppu!
Ultra onnellisesti ohi. Tai niin onnellisesti kun tässä tilanteessa voi olla. Kohtu oli tyhjentynyt ja kohdunsuu menossa kiinni ja limakalvoja oli muodostumassa. Lääkäri epäili että oli ollut tuulimuna kun raskausoireet vielä jatkuvat. Sanoi että uutta yritystä voi aloittaa heti. Ja sanoi että helposti raskautuvilla ihmisillä keskenmenot tavallisimpia. Minähän todellakin olen helposti raskautuvaa sorttia sillä ilman ehkäisyä olen kokenut yhdet kuukautiset näinä 4 vuotena. Nyt vaan pitää miettiä että tjottailaanko vai ei. Lekuri tarkisti myös munasarjat ja sanoi että hyvässä kunnossa ovat.

Antzille vilkutuksia ja tsempit ultraan. Minäkin tossa päätin että jos joskus vielä raskaudun niin käyn sitten kyllä alkuraskauden ultrassa. Meille on tulossa kaikille ensi vuoden alusta rakenneultra (ollut vain np-ultra) joten tähtäisiköhän siihen...

Paapille vaan tsempit käynnistykseen ;o)

Ja Johannalle niitä suppareita.

Tänään taas synttäreille. Yhden kaverin tyttö täyttää vuoden. Oltiin samaan aikaan laitoksella, hänellä meni synnytys 21 päivää pitkäksi... heh.

T.Kirppu
 
Omppu75.
Pikakurkkaus.

Johannalle piiiitkää ja supistelevaa pinnaa :)

Hyvä kuulla Kirppu, että kaikki on kuitenkin ok, vaikka ikävää onkin, että näin kävi. Uutta yritystä vaan.

Antzille sylillinen tsemppiä ultran odotteluun!

Muille sympatiaa kalliista rempoista ja toisille pikaisia paranemisia ja lopuille muuten vaan kaikkea kivaa. Täytyy mennä hommiin..

Omppu
 
gia
Tulin vaan pikaisesti katsastamaan Johannan tilanteen:)

Ässälle tsemppiä! Mulla oli aika runsastakin vuotoa rv.5, ja kaikki meni siitä huolimatta hyvin.

A:lle on puhjennut molemmat alahampaat. Osui silmään pari päivää sitten. Yhtään ei ole itkeskellyt. Ainostaan uni ei ole yhtä sikeää..

Hienosti Katzun M:lle maistuu ruoka:) Minä olen myös tehnyt kasvissoseet itse. Hedelmäsoseitakin voisi tehdä tässä joku päivä. Mitä kasviksia olet valmistanut M:lle?

Vilkutukset kaikille!

gia
 
T-T
Kirpulle vielä haleja, ettei sieltä nyt sitä odotettua ylläriä tullut. Hyvä asia kuitenkin, että kaikki hyvin! Eipä ole sun tarvinnut kauheasti menkoista kärsiä viime vuosina ;-)

Kaprikselle piti jo aamusella laittaa tsemppejä remppakustannuksiin&sentinvenytykseen. Sattumalta tullut myös tutuksi, miten paljon noihin puuhiin saa euroja upotettua. Eipä ole tarvinnut kauheasti etelänmatkoista koko perheellä haaveilla. Nimim. Just yks tonnin lasku autotallivilloista odottamassa:-/
Nythän pitäis olla kyllä rakennustarvikkeiden hinnat laskussa ja ovatkin kait jo laskeneet..

Laitetaas Johannalle mömmöjä lisää, kun tuntui niistä tykkäävän :-D Pläjäys!

ÄssÄääää vielä huhuillaan lisää. Onhan kaikki hyvin?

Aurinkoista torstaipäivän jatkoa kaikille!

Tehis
 
**Johanna**
Mä kävin lukemassa Tehiksen viimevuotisia juttuja. Ihan on sama meininki, multa puuttuu nyt vaan ne limaiset vuodot. Kyllä ihminen voi sitten epätoivoiseksi mennä välillä. Just kun ehdin sanomaan, että nyt on jo ihan relax olo.. Hih.

No, jos imurois vähän ja pesis vähän saunaa, niin olis muutakin tässä elämässä kuin odottamista. Sitä ennen vielä vähän liikeseurantaa, kun hän on aikas hiljaa taas ruokailun jälkeen.

Johanna the malttamaton
 
ÄssÄ!
:'o( Kirpulle halaus, onneksi kroppa on tehnyt tehtävänsä ja säästyt jatkotoimenpiteiltä.

Johannalle piiitkää pinnaa!!

Antzille tsemppi huomiseen ultraan!!!!!!!!


Kiitos teille ihanat ihmiset kun ootte niin ihania :'o)

Mulla vaihetelee niiin mielialat...
hetken aattelen järkevästi: Että vuodot on yleisiä, ja kun sen kummosempia kipuja ei ole eikä kirkasta verta klönteillä niin kaikki voi olla vielä ihan hyvin!
Ettei peliä ole menetetty ennenkun se on menetetty.
Että raskaudet ja synnytykset on muuttaneet tuolta alakerrasta sen verran että saattaa helpommin vuodella.
Enkä mä voi sille asialle yhtään mitään.

Sitten sekunnin päästä mun on rynnättävä vessaan itkemään salaa tytöiltä... ja rynnättävä kattomaan onko vuotoa tullu...Nytkin itkeä tillitän tässä koneella...

Kohta on 5. pipo valmis... montakohan pipoa meillä on jos/kun tämä raskaus saa jatkua...


 
safiiri,
No niin. Kirppu, vai tm se sitte vissiin oli? Pahoittelut ja rutistukset. Inhottavaa kun sen nyt piti mennä noin :( Onneksi tilanne on mennyt ittekseen ohi ja pääsette heti uuteen yritykseen. Halauksia vielä.

Ässällä ilmeisesti ei onneksi oo tuhru lisääntyny. Uskallan kyllä peukuttaa tuota ihan normaaliksi alkuraskauden tuhruiluksi.

Antzille tsempityksiä huomiseen ultraan. Varmasti oot paniikissa - muistan ittekki toissa kesänä meinanneeni pyörtyä sairaalan käytävälle ku niin jännitti, onko asukkia vaiko ei.

Ja Johannalle suppareita.

Ja tälle Paapille onnistunutta ja nopsaa huomista käynnistystä.

Muille sitte terkkuja roppakaupalla. Näkemisiin taas.
 
T-T
(T-T= tahvo tehis)

Siis Ässä taas vuorostaan unohtui..
Kuulostaa kyllä ihan hyvältä, jos vuoto ei ole muuttunut, eikä lisääntynyt (luin haaveilupuoltakin..). Tuollaisena, jos pysyy, niin kaikki näyttäisi olevan hyvin. Voimia, voimia ja voimia!
 
senora
Antzille tsemiä huomiseen ultraan!! Varmasti jänskättää.

Kirpulle lohtuhali. Aika vähillä tätivierailuilla oot kyl selvinny.

ÄssÄlle voimia odotteluun.

Johannalle mömmölähetys....

Posti toi kivan paketin tytölle... miehen kummitäti oli muistanu tulevan viikonlopun johdosta. Mies ei häntä oo nähny kuin muutaman kerran elämänsä aikana... Ei siis asu täällä päinkää... Paketissa oli kortti ja kalevala-kaulakoru. Aivan ihku...
 
Niksu1
Eipä ole paapi sitten ilmoittautunut... ;-)

Kirpulle halauksia ja onnea uuteen yritykseen! Harmillista, kun ei siellä ultrassa ollutkaan iloista ylläriä odottamassa, hyvä kuitenkin että tilanne muuten ok.

Ässälle pidellään peukkuja edelleen ja Antzin huomiselle ultralle myös!

Taitaa olla ihan sama toivotellaanko Johannalle suppareita vaiko ei, HÄN tulee sitten kun katsoo olevansa siihen valmis.. =) Pitkää pinnaa loppumetrien odotukseen kuitenkin toivotan, sitä me kaikki varmaan tarvittais...;-)

Vai on Gian A:lle hampaat tulleet ihan huomaamatta... No ei meillä vaan. Ikenet on sen näköiset että räjähtävät kohta, mutta hampaat vaan pysyvät lähtökuopissaan. Tai ehkä meidän lapsi jää yksihampaiseksi...

Remppojen keskellä asustaville ja kustannuksia kauhisteleville täyslaidallinen sympatiseerausta täältä suunnalta!

Ihqun paketin on Senoran N saanut... =)

Meillä tilanne päällä edelleen. Molemmat mukulat ja mamma lentsussa, isännän jalka vaivaa vieläkin ja saikku jatkui nyt viikolla. Voitte kuvitella kuinka rentoa oleilua meillä täällä onkaan...=/ Muksut kiipeävät seinille kun ei pääse ulos ja isännällä palaa piuha kun ei työnarkkari pääse toteuttamaan itseään. Ja mä sit koitan tasapainoilla siinä kaiken keskellä. Jätte kiva.

No niin, tää tästä puuttui. Anoppi pamahti ylläri-visiitille. Heippa.
 
Tuuli!
Jaahas se on tämäkin päivä taas loppusuoralla...ja Hänkö se vaan edelleen odottelee sopivaa päivää syntyä :)

Pahoittelut vielä kerran Kirpulle! Hyvä juttu kumminkin tuo, että kohtu on tyhjentynyt itsekseen ja pääsette uuteen yritykseen.

Ässä kovasti toivotaan, että tuo tuhruilu on ihan harmitonta. Niin tutuilta kuulosti sun itkukohtaukset. Mulla tuli myös Ämmää odottaessa alkuraskaudessa tuhrua ja ihan vertakin ja vaikka sainkin ultran seuraavaksi päiväksi, niin kyllä sitä aika monet itkut ehti tirauttaa jo sen yhden vuorokaudenkin aikana. Pitkää pinnaa ja rauhallista mieltä sinne!

Wau Ompun tee seisoo jo ilman tukea ja Kapriksellakin on jo lähetty ihan itekseen maailmaa vallottamaan. M ei vielä hinkua ylöspäin seisomaan olleenkaan. Nytkin makoilee tossa lattialla ja juttelee pikku-ukon kanssa :)

Ja Gian A:llakin on nyt sama määrä hampaita kuin M:llä. Meilläkin siis vaan edelleen kaksi hammasta ja ikää tänään tasan 9kk ;) Mikäs on Senoran tytön hammastilanne? Ihanan lahjan kyllä sai n. Onnea sinne vaan etukäteen puolivuotiaalle!

Heh Niksulassa on oikea perheidylli...tsemppiä ja pikaista paranemista koko perheelle!

Perjantai tosiaan huomenna ja taas kerran on viikko vierähtänyt. Ei ole pitkää aikaa enää meikäläisellä, kun totuus koittaa. Huh! Ens viikko ollaankin melkein kokonaan reissun päällä mun siskon perheen luona. Just eilen illalla fiilistelin miehelle, että muistaako se sen maanantain, kun mun äippäloma alkoi ja mä vaan jäi nukkuun, kun se lähti töihin :) Nyt siitä on kulunu melkein vuosi! Pitäiskin kaivaa se ketju esiin, kun jäin äippälomalle. Muistan, kuinka oudolta se tuntui, kun ei tarvinnut lähteä töihin. Nyt tuntuu yhtä oudolta, kun taas sinne tarvii mennä.

Ei vaan kaipa me mennään puurolle. Illan jatkoja ja Antzille tsempit huomiseen ultraan!

Hm Pikku2 on kokonaan kadonnut. Huhuu!!! Ja mitä Tiuhtille kuuluu?! Miten loma meni?

Tuuli
 
Tiuhti*
Iltaa kaikille säädyille =)

Kiitos teille jokaiselle hyvän loman toivotuksista, ajattelin teitä lämmöllä!
Tuulille kiitos kysymästä, loma meni ihan mukavasti lämpöisissä ja aurinkoisissa Espanjan maisemissa. Sai aimo annoksen puhtia ja virtaa jaksaa tulevat pimeät viikot... Np-ultraa odotellaan kovasti, sen aika on ens tiistaina. Jännittää jo hiukan ja jännitys varmaan tiivistyy ennen tuota päivää. On vähän huonoja kokemuksia noista tilanteista, kun ekalla kerralla keskeytynyt km paljastui tuolla ja toisella kerralla turvotusta oli liikaa ja lopuksi kävi niin kuin kävi surullisesti :´( Jospas nyt sitten kolmas kerta toden sanoo... Tämä omasta navasta tällä kertaa.

Kirpulle suuren suuret pahoittelut keskenmenosta. Surullista!

Ässä, toivon todella ja pidän peukkuja sen puolesta, että kaikki on teidän kohdallanne hyvin, vuodoista huolimatta. Jaksuja piinavaan odotukseen!

Antzille hurjasti tsemppiä huomiseen ultraan!

Johannalle extra-iso supparilähetys ja Hänelle, joka viihtyy oikein hyvin pienessä yksiössään sellaisia terveisiä, että tää maailma on ihan mukava paikka, eli ulos vaan =)

Sannaa en ole onnitellut uudesta työpaikasta, eli teenpä sen nyt! Hirmuisesti onnea siis!

Tuulilla alkaa pian paluu työelämään. Nautihan näistä viimeisist' äitiysloman hetkistä oikein sydämesi pohjasta! Niin ja sinullekin onnittelut vielä työpaikan johdosta!

Muillekin ketjun ihanaisille halaukset ja vilkutukset ja hyvän viikonlopun toivotukset.. Me suuntaamme koiruuden kanssa näyttelyreissulle =)

Tiuhti ja Hippunen 13+0
 
Tiuhti*
Kiitos Niksu toivotuksista =) Saas nähdä mitä tuomari sanoo koirasta, kun meidän neitokainen on pikkasen pulskassa kunnossa... Koirani on siis Hän, joka viihtyy keittiössä ja sen välittömässä läheisyydessä ;)

Nyt hyvää yötä kaikille!
 
senora
Sateista perstaita...

Kiva kun Tiuhtilla meni reisu hyvin... Toivotukset koiranäyttelyyn ja tsempit ultran odotteluun...

Voi ei .. Tuulilla loppuu äippis ja oot menossa töihin... Tosiaan, vastahan sinäkin jäit äippikselle. Näin nopeastikko nää kuukaudet menee?? Kiitokset vaan puolivuotisonnitteluista. N:lla on alhaalla 3 hammasta ja ylhäällä yks ja toinen kiiltelee ja ihan kuin olis vähä näkyvilläkin... Kiukkuaa nyt tuossa lattialla, mut kun tuli puhe noista hampaista, nii hokasin antaa viileän lelun jääkaapista... hiljeni.. Toinen on eilen pureskeli kaikkee mahdollista, enkä älynny tota nallea sille antaa...

JOkohan tänään olis Jossulla se päivä... ??? suppareita ja irtoavaa limatulppaa sinne vaan!!

Vähänkös muuten huvitti, kun kuvittelin Tehistä säntäämässä aina puhelimeen, kun se piippaa... ja mies vaan tekstittää missä päin maailmaa on menossa...

MIkäs on ÄssÄn tilanne tänään??

Niksulaan paranemissäteitä!!
 
**Johanna**
Huomenta.

Ihan kauheeta ajatella, että mä olen aiheuttanut Tehikselle ylimääräistä hommaa. Ei olis pitänyt kertoa, että kenen numero mulla on kännykässä. Tosin ehkä Tehis sen tiesikin, kun olen laittanut viestiä joskus aiemminkin jonkun ultran jälkeen (oliko np?).

Mutta hei, tervehdys Tiuhtille! Aika kuluu niin nopeasti, teillä on viikkoja jo aikas paljon. Mulla on peukut ja varpaat ja hiuksetkin pystyssä ensi tiistaita ajatellen!!!

Nyt ei tämän pidempiä tarinoita. Tahtoisin vain lopuksi kysyä, että:
Mitkä supistukset? Mitä on limatulppa? Lapsivedet? Siis onko nykyäänkin tapana vielä synnyttää???

Johanna 41+0 (uskomatonta!!) ja HÄN, jolle on pian ostettu jo polkupyöräkin valmiiksi, kun äitinsä ei tee enää muuta kuin shoppailee netissä...
 
T-T
Kauheella kiireellä...

Johanna, älä höpsi :) Siitä mitään vaivaa oo. Hyvähän se on vähän liikuntaa harrastaa ;-)
Mitähän sulle tänään lähetettäis?! Malttia vissiin vaan, kun ei kerran mömmöt ja supparit perille tule.
Huomenna jos synnyttelet, niin voit olla varma, etten kolkuttele ovia :-D

Nyt jo Senoran Ännälle puolisvuotisonnitteluja, sillä en menee takuuseen, paljonko täällä ehdin pyörähdellä!

Tiuhtille jaksuja ultran odotteluun.

Toivottavasti Paapi sitten tulee meille kertomaan, miten synnytys meni :-D Vai onko joku saanut tekstaria??? ;-)

Jeps, kaikille mukavat persjantait ja viikonloput!

Tehis
 

Yhteistyössä