Jaahas se on tämäkin päivä taas loppusuoralla...ja Hänkö se vaan edelleen odottelee sopivaa päivää syntyä
Pahoittelut vielä kerran Kirpulle! Hyvä juttu kumminkin tuo, että kohtu on tyhjentynyt itsekseen ja pääsette uuteen yritykseen.
Ässä kovasti toivotaan, että tuo tuhruilu on ihan harmitonta. Niin tutuilta kuulosti sun itkukohtaukset. Mulla tuli myös Ämmää odottaessa alkuraskaudessa tuhrua ja ihan vertakin ja vaikka sainkin ultran seuraavaksi päiväksi, niin kyllä sitä aika monet itkut ehti tirauttaa jo sen yhden vuorokaudenkin aikana. Pitkää pinnaa ja rauhallista mieltä sinne!
Wau Ompun tee seisoo jo ilman tukea ja Kapriksellakin on jo lähetty ihan itekseen maailmaa vallottamaan. M ei vielä hinkua ylöspäin seisomaan olleenkaan. Nytkin makoilee tossa lattialla ja juttelee pikku-ukon kanssa
Ja Gian A:llakin on nyt sama määrä hampaita kuin M:llä. Meilläkin siis vaan edelleen kaksi hammasta ja ikää tänään tasan 9kk
Mikäs on Senoran tytön hammastilanne? Ihanan lahjan kyllä sai n. Onnea sinne vaan etukäteen puolivuotiaalle!
Heh Niksulassa on oikea perheidylli...tsemppiä ja pikaista paranemista koko perheelle!
Perjantai tosiaan huomenna ja taas kerran on viikko vierähtänyt. Ei ole pitkää aikaa enää meikäläisellä, kun totuus koittaa. Huh! Ens viikko ollaankin melkein kokonaan reissun päällä mun siskon perheen luona. Just eilen illalla fiilistelin miehelle, että muistaako se sen maanantain, kun mun äippäloma alkoi ja mä vaan jäi nukkuun, kun se lähti töihin
Nyt siitä on kulunu melkein vuosi! Pitäiskin kaivaa se ketju esiin, kun jäin äippälomalle. Muistan, kuinka oudolta se tuntui, kun ei tarvinnut lähteä töihin. Nyt tuntuu yhtä oudolta, kun taas sinne tarvii mennä.
Ei vaan kaipa me mennään puurolle. Illan jatkoja ja Antzille tsempit huomiseen ultraan!
Hm Pikku2 on kokonaan kadonnut. Huhuu!!! Ja mitä Tiuhtille kuuluu?! Miten loma meni?
Tuuli