[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
safiiri,
Peukkuja Kirpulle!!! Onhan niitäkin joilla tulee ihan kunnon tätivisiitti vaikka raskaana onki... Ei oo välttämättä km ollenkaan. Nuo oireet vaikuttaa kyllä lupaavilta. Toivottavasti pääset pikapikaa ultraan.
 
Jazz pikaisesti
Johannalle lämpöiset synttärionnittelut!

Kirpulle tsemppiä!
Vuotohan voi myös johtua hematoomasta. Toivotaan että kaikki olisi hyvin! Mulla tuli Jiin odotusaikana siteeseen ja pönttöön asti parin päivän ajan verta ja vatsa oli tosi kipeä, silti kaikki oli hyvin. Oireet ovat keskenmenneissä raskauksissa hiipuneet pikkuhiljaa tai loppuneet jo ennen vuodon alkamista. Oireilusi kuulostaa lupaavalta, pidetään kuitenkin jalat maassa.

Nyt mä meen, terkkuja kaikille!
 
Sonia...
Kirpulle, samaa tuli mieleen kuin muillakin, joten ei vielä heitetä sittenkään pyyhettä kehään! Peukut pystyssä ja jalat maassa bd bd bd!

Johannalle synttärionnittelut :) Onko HÄN antanut tänään mitään merkkejä, että kenties haluaisi tulla synttäreitä viettämään?

Taas on mentävä, terkkuja kaikille!
 
Tuuli!
Synttärionnittelut Johannalle! Tässä lahjapaketissa olisi lisää suppareita ;)

Voi tuota Kirpun tilannetta. Toivottavasti pääsisit sinne ultraan mahdollisimman pian!Se olisi kyllä nyt tärkeintä. Mullahan oli sama tilanne kuin Johannallakin eli keskeytynyt keskenmeno ja itse asiassa jälkeenpäin kävi vasta ilmi, että tyyppi olikin itse asiassa jo "kuollut" noin kuukausi aikaisemmin ja oireet kumminkin vain jatkuivat. Siksi en edes osannut epäillä mitään. Mutta sulla kumminkin on nyt eri juttu, kun sitä verta on kerta tullut. Toivottavasti asia selviää pian ja parhaalla mahdollisella tavalla. Sitä kaikki toivomme!

Katzulle piti sanomani, että meillä on myös tuota eroahdistusta ollut silloin tällöin ja aina iltaisin juuri silloin, kun mäkin lähden jumppaan tai salille. Ehkä meidän Ämmät ei tykkää, että äidit käy salilla ;) Mutta kuulemma meillä M on lopettanut itkun aika pian mun lähdön jälkeen.

Gian puuroG: ollaan annettu Ämmälle kaikenlaista puuroa eli ihan tavallisia hiutaleita, sit valmispuuroa, joka on niissä tetroissa ja sit vielä niitä vauvoille tarkoitettuja hiutaleita, jotka sekoitetaan joko veteen tai maitoon. Tämän hetkinen suosikki meillä on Semperin riisi-pastapuuro, joka menee jopa ilman hedelmäsoseita alas. Ja se on paljon se, kun meidän Ämmästä on kyse ;)

Sannalle lämpöiset onnittelut työpaikan johdosta! Ihana juttu!

Safiirille tätipahoittelut :(

Hui ja Niksun n meinaa ihan tosissaan lähteä liikenteeseen ;) Pikaista paranemista sinne päin! Harmi, kun teiltä sit kumminkin jäi ne viikonlopun kekkerit väliin.

Mä olen tässä vähän hoidellut asioita ja eilenkin M oli puoli päivää mummin kanssa. Tänään yks kaveri oli meillä lounaalla ruokatunnillaan ja sit käytiin vähän vaunuilemassa sateesta huolimatta. No ensiks piti käydä vaan tuossa melko lähellä äänestämässä, mut sit kun ei juuri silloin satanu, niin lähettiin vielä kauemmas ja sit taas satokin...Joo ja nyt tarttis lähtee ostaan Ämmälle kurahousuja ja kurarukkasia, että pääsis vähän enemmän möyrimään maahan. Niin ja se turvaistuinkin on vielä ostamatta...sanopas Gia uudelleen minkä istuimen te taas ostittekaan?

Niin ja Ompulle vielä kyssäri eli miten teen yöunet nyt sujuu? M ei vieläkään ole lopettanut sitä yöllistä maitopulloannostaan. Viime yönäkin huusi neljän aikaa kovaa, että MAA-MAA-MAI-MAI. Toi oli ekaa kertaa, kun huusi noin, aina ennen on itkenyt, mut nyt vaan huuteli.

Tiistain jatkoja kaikille!

Tuuli
 
Omppu75.
Ei siis vieläkään ;)

Tuuli, kiitos kysymästä, yöt on sujuneet paremmin. No, viime yönä kyllä oli jotain hätää, mutta tutti auttoi. Vaan yleisesti ottaen, maitoa on nyt juotu vasta kuuden, jopa seittemän aikaan. Nyt kun tämän julkesi ääneen lausua (" ") niin varmaan menee tulevat yöt persiilleen! Joskus teekin ihan itkee, mutta joskus tosiaan ämämmättelee :)
 
safiiri,
Oottekos muut huomanneet että Johanna on kadonnut??? Nyt tuli ihan kutina että on lähtö tullu...

Mun serkkutyttö sai äsken poikavauvan :) Sniif, täällä liikuttuneena istuskelen. Tämä päivä ois Johannan pienellekki hyvä päivä syntyä.
 
Kirppu!
Hui, tuli kylmät väreet kun luin Safiirin kirjoituksen että Johanna kadonnut... Niin. hitsi, olisko menny lapsivedet tai jotain... Peukkuja.

Sain ultran torstaiaamuun. Itelläni on kyllä sellanen kutina ettei masussa voi olla ketään kun verta on tullut tajuttomasti. Mutta oispa edes sitten kohtu tyhjä ettei tarvitsisi enää muuta. Mullahan edellinen keskenmeno oli myös keskeytynyt keskenmeno eli vauva oli kuollut ennen np-ultraa jossa se sitten todettiin. Äsken kävin autolla kauppareissulla ja tuli taas niiin etova olo että hyi. Tissit tuntuu tosi täyteläisiltä ja kipeiltä. Tuntuu että silloin sunnuntaina kun vuoto alkoi niin raskausoireet hävisivät ja nyt mitä vähemmän vuotaa niin sitä enemmän taas oireita. Mutta odottelen rauhassa torstaita...

Huomenna mennäänkin pikkumiehen kanssa 1v neuvolaan... kivaa kun taas punnitaan ja mittailllaan!

Kirppu
 
safiiri kesken salkkareiden
Hyvä ku Kirppu sai ultran niin pian. Nyt ei auta ku toivoa parasta!!!!!!

Johannan tän päivän ainut kirjotus on aamulla kuus ja jotain... Kyllä taitaa nyt rouva saada sen ihanaisen synttärilahjan :)

Ai niin, tärkeät kaks on unohtuneet. Kiitoksia ykkösen synttärionnitteluista ja tätipahoitteluista.
 
T-T, vain kurkkii, ei uutissii Turust
Koko päivän ja illan olen pitänyt kännyä lähellä. Hissukseen vaan on. Höh. Eihän tässä kohta housuissa pysy ;-)
Puolenpäivän jälkeen on Johanna käynyt lokakuisissa, piti käydä tarkistamassa. Oiskos sitten poksunut, toivotaan...

Hyvä juttu Kirppu, että pääset ultraan!
Pidetään tosiaan jalat maassa, mutta pieni toivo yllä kuitenkin <3
 
Niksu1
No pirulauta kun menee jännäksi.... Kirpun tilanne ja sitten tää meidän JOHANNA.... Missä lienee, toivottavasti tosiaan synnärillä puskemassa lahjaansa maailmaan....=) Pitääkö tässä jo alkaa perään kyselemään... Kirpulle pidellään peukkuja myös, että ultra toisi iloisen yllärin torstaina! Tai jos ei sitä, niin toivottavasti kaikki on kuitenkin poistunut ihan luonnollisesti, ettei tarvitse mihinkään toimenpiteisiin ryhtyä. Onneksi ei tarvitse tuon kauempaa odotella (ja oireilla...)..=)

Lohdullista, että muissakin huusholleissa edelleen herätään yöllä ruokailemaan. Meillä on tietty mennyt yöt hulistessa nyt tuon lentsun takia, mutta muutenkin ruokailutahti on edelleen sama: kahdelta-kolmelta ja kuudelta-seiskalta, eli kaksi tankkausta yössä. Ja herätys sit kasin ysin pintaan. Tänään pikkuännä jätti alkuillan kauneusunet väliin (varmaan ekaa kertaa) ja söi puuroa, päälle sosetta ja sit vielä tissiä vaikka kuinka. Katsotaan auttaako yhtään, vai alkaako lentsu vaan hellittää ja siksi syö..

Tuuli, mekään ei olla vieläkään saatu aikaiseksi hankkia istuinta, vaan turvakaukalolla vielä mennään...=/ Mikäs siinä, kun poika siinä mahtuu suurinpiirtein vielä olemaan, mutta pitäs varmaan silti alkaa etsiä meille sopivaa vaihtoehtoa...

Siinä ne, tärkeimmät. Meillä siis sairastetaan edelleen, onneksi kuitenkin loppu selkeästi jo häämöttää... Jatkamme Johannan tilanteen jännäämistä...

Niksu ja nukkuvat ännät
 
T-T, ei vieläkään...
Pakko laittaa jo tuohon nimimerkkiin, ettette pety ;-)
En suinkaan ole tämän päivystysasian vuoksi näin aikaisin liikkeellä.. Tuo oma pikku Lahjani, ja lähti tuo arkikukonlauluvuorolainen reissuun.
Jatkamme siis odottelua.
Toivottavasti kaikki on Johannalla hyvin ja pieni Lahja tuhertaa äitinsä kainalossa <3
 
T vielä malttamattomana :-)
Mulla on teoria..
Pieni synttärilahja on tullut äitinsä iloksi myöhään eilen illalla. Ei tietenkään sieltä mitään vielä ole voinutkaan kuulua. Näihin aikoihin siellä aamusella on herätys, joten ehkä aamupäivän aikana viestiä tulee..
Eikä siellä nyt muutenkaan ekana tekstarit ole mielessä. Ja synnytyssalin puolella ei kännyjä edes saa käyttää.. Heh, ehkä sukulaiset ja ystävät ovat ennen meitä listalla kuitenkin, olisiko :-D
Minäkö malttamaton? Äh, kohta ajan tästä Tyksiin ja menen kysymään, että onko tänne tullut yksi Johanna synttärilahjaansa hakemaan ;-)

Aamupäivän olen itse reissun päällä, joten välitän viestin jollekin, jos sellainen tulee. Toivotaan toivotaan.
Hitsi, jos kohta täällä on Johannan itse kirjoittama viesti palstalla! Ei ole, eihän!!!!
 
senora
Huomenet ... päästiin sit keskelle viikkoa...

Kylmät väreet käy, kun aattelen, että Jospa sittenkin Jossu ois päässy eilen hakeen synttärilahjaa. Kirjaimellisesti ois sitte rouva tehny Tehikset... iiiks. Ja onx Jossun synnäri TYKS... eikös siinä lähikaupungissaki ole synnytysosasto?? Vai onko se lopettanu toimintansa??

Mulla kyl oli ainaki heti ku pääsin osastolle ekana mielessä että teille pitää tieto saaha. Mehän vain mentiin näytille... vaikka suppareita oliki silloin tullu koko aamun... (nostalagiapläjäys filminä silmien edessä...)

Vai ei Tuulin ja Katzun M:t tykkää äitien kuntosalitreeneistä... Jotenki noi pikkukermiitit on niin samanlaisia... Tuuli.. kai M huutelee MAI MAA itkun sijasta, kun kerran on 'puhumaan' oppinu...

Kirpulla vielä pitkä vuorokausi että pääset ultraan... Elättelemme toivoa, että sulla olis ollu kaksoisraskaus ja toinen olis tullu pois ja toinen kyytiläinen vielä sinnittelee... (tosin molemmatkin voivat olla vielä kyydissä...) positiivisuutta peliin. Mutta toisaalta on valmistaututtava kuulemaan se pahin.. tsemppiä sinne odotteluun...

Käytiin muuten maanantaina isän kans Geriatria osastolla Oysissa.. Hänen muistiaan on tutkittu... No ei siitä enempää. Mutta osastolla halusivat jututtaa jotakuta omaista ja mä olin siksi mukana. Lääkärin kans juteltiin isästä ja muistista muutenki. Sanoin, että mulla on kyl huonompi muisti kuin isällä. Tähän lääkäri totesi, että tutkitusti imetys huonontaa muistia. Mutta ei kannata olla huolissaan, muisti palautuu sitten kun imetys loppuu... JEE--- musta ei tuukkaa proffa hajamieli...

Niksulaan paranemissäteitä...

Täällä ollaan oltu hereillä kuudesta. Ny kitinä alkaa olla sitäplaatua, että puuronkeittoon kiirehdittävä. Tuossa lattialla N leikkii uuden soittelevan tuhatjalkaisensa kanssa... tai kierrätetty vehjehän tuo on, mutta meille uusi...
 
Tuuli!
Keskiviikko huomenta! Mäkin täällä malttamattomana odottelen ;)

Täytyy mennä lappaamaan puuroa Ämmän suuhun, sillä ollaan lähdössä tuossa yhdeksän pintaan Ämmän kummitätiä moikkaamaan. Toivottavasti tulee jotain tietoa ennen sitä, sillä muuten tässä joutuu elämään hirvittävässä jännityksessä koko päivän.

Kirpulle tsemppiä! Onneksi sait ultran huomiseksi.

Tuuli
 
**Johanna**
Ei hyvänen aika sentään!

Rouvat ovat ajaneet porukalla itsensä jonkin asteiseen hysteriaan täällä! =0)
Minä en ole synnyttämässä/synnyttänyt, olin eilisen päivän juhlistamassa syntymäpäiviäni! Ei jaksanut sitten enää illalla avata konetta.

Kyllähän minä sitten laitan heti Tehikselle viestiä kun lähtö tulee, jos vain suinkin kykenen. Pitää nyt sopia, että tämä vauva syntyy käynnistettynä ensi viikon perjantaina, kun rv:t on 42+0, niin ei tule ryhmäpettymyksiä enää. ;)

Kirpulle tsemppiä, tälle asialle tulee piste tavalla tai toisella ja sekin on helpottavaa.

Nyt ei muuta, lepo vain joukkueessa!
Johanna 40+5
 
T-T taas, ei uutissii Turust
Niin, Senoralle hiukan maantiedettä ;-) Tuo Turku on yhtä lähikaupunki kuin se toinenkin, josta on synnäri tosiaan lakkautettu. Ennen sai valita kumpaan menee synnyttämään. (Minä olen muuten siellä toisessa syntynyt, kun asuttiin silloin äipän kanssa vielä siellä lähellä, syntymäkotikunta on siellä..)
Ja tuolla Johannan kunnassa koko lapsuuden ja nuoruuden asuneena mulle Turku on ollut aina lähikaupunki, ei se toinen ;-)

Hitto, pitäis tässä kai valmistautua, mutta vähän sellainen tulisilla hiilillä olo nyt tuon Johannan takia. Pakko käydä kurkkimassa täällä ja kännykässä vuorotellen. (Känny välillä sählää, eikä piippaa tekstarista.) Kai tää tästä.. :)
 
T, iso HÖH
Siinä se tuli jo mun kommentti :)
Jospas sitten Johanna mulle ja h-Lahjalle synttärilahjaksi.. Tai sitten se mun toinen läppäveikkaus 28.10. Ei hitsi! Olin jo aivan varma, että kohta tulee viestiä.. :-(
NO, ei muuta kuin suppareita taas sinne.
 
Omppu75.
Vai sieltä se Johanna vielä löytyi, yhtenä :) Mäkin alan jo toivomaan, ettei Tehiksen läppäveikkaus pidä kutiaan.. ;)

Palailen paremmalla ajalla, nyt on puurot oottamassa.

Omppu
 
senora
kiitti Tehikselle infosta. Meiän kummiplikka on siinä lähikaupungissa syntyny...
Vai on Jossu yhtenä. Jos menee nii et käynnistetään, nii sit hyvä päivän syntyä olis 1.11. toivottavasti kuitenki aikaisemmin.
 
Jazz*
Hyvät huomenet!

Minäkin täällä kurkkimassa Johannan uutisia. Yritetään nyt malttaa odottaa häntä, vaikka se vaikeaa on. Tsemppiä ja tsemppiä!

Kirpulle tsemppiä huomiseen! Peukut ovat pystyssä että kaikki olisi hyvin.

Sannaa olin unohtanut onnitella uudesta työpaikasta. Paljon onnea! Todella ihana juttu, että pääset tekemään työtä sinulle rakkaan harrastuksen parissa. Työssä viihtyminen on tärkeää. Koska aloitat hommat?

Pikaista paranemista kaikkiin sairastupiin! Tämän syksyn flunssa taitaa olla sitkeää laatua, täällä nimittäin vasta nyt alkaa hellittämään syyskuun alussa alkanut flunssaputki.

Kaikille teille aurinkoista päivää! Me lähdetään nyt pihalle nauttimaan kauniista päivästä.

Jazz
 

Yhteistyössä