[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
Kirppu vielä
Sonia, kokeile antaa vaikka vain 1 tippa. ja jos se ei tee mitään niin lisää vähitellen annostusta. Tiedään kyllä myös monia ystäviä jotka ovat antaneet tippoja vasta 6vkon tai jopa 2kk ikäisenä...

Kirppu
 
*kapris
Voi kirppu =( todella surullinen mieli puolestasi!
ja olipas käytöstä taas neuvolassa...

siis tähhähtäh!? Onko Johannalla synttärit huomenna? Onnea jo sinulle etukäteen ja taidat tosiaan tehdä tehikset ;)
niitä tujuja suppareita vain!!!

senora, kyllähän niitä kaukaloita ja istuimia voi hyvin kierrättää, kunhan ovat kolaroimattomia (ja suositus, että alle 5v vanhoja) että nou hätä =)

ja sonia, jätä ihmeessä d-vitskut väliin ainakin hetkeksi jos tuntuu, että ne aiheuttavat vatsakivut pienoiselle.

nyt siivoamaan - JIPPII!
 
**Johanna**
Kirppu, mun keskemenot oli molemmat keskeytyneitä. Raskausoireet eivät oikein toisesta ehtineet edes alkaa (rv 7 lääkkeellinen tyhjennys ja loppujen lopuksi kaavinta) ja toisesta ne päättyivät jossain rv:n 10 paikkeilla ja luulin, että se oli "normaalia" (rv 12 lääkkeellinen tyhjennys). Kasvu oli päättynyt rv:llä 8, joten ainakin kaksi viikkoa oli vielä oireita vaikka kasvua ei enää tapahtunut.

Meidänhän oli määrä jo lopettaa koko lapsien yrittäminen, olin päättänyt jo hankkia kierukan, kun sitten "viimeisestä yrityksestä" tämä lapsi sai alkunsa. Oli niin monta pettymystä ja niin paljon pelkoa sitten jo mielessä silloin. Itse kukin tietää, että miten paljon pystyy surua kantamaan tämän elämän aikana: joskus on hyvä antaa periksi, joskus pitää elää hammasta purren ja toivoa, että tämä suru on nyt viimeinen tätä sorttia.

Sitaateista..
Tässä maailmassa on ihmisiä, jotka ovat pukeneet ajatukseni niin kauniiksi sanoiksi, että lainaan heitä aina mielelläni. Omat yritykseni olla kaunopuheinen jäävät niin kalpeiksi haamuiksi näiden lauseiden rinnalla, että helpompaa on vain lainata jonkun muun sanoja saadakseen asiansa ilmaistua.

Tämä sitaatti mulla on jääkaapin ovessa, ja se on kaikista sitaateista mulle se rakkain:

Kaksi on tarpeen: olla vahva ja tietoinen itsestään
valmis puolustamaan itseään ja omiaan,
ja olla joustava, herkkä, nähdä vaihtoehdot, rakentaa
kalvas sopu mieluummin kuin verinen riita.

Olla veli veljelle, ystävä ystävälle, jokaiselle avoin ja
suora ja tuntea silti joka hetki
niinkuin ihoon piirrettynä
oman ruhtinaslääninsä rajat.

Lassi Nummi, Linna vedessä, 1975

Siinä on mun elämäni ohjeistus.

Johanna

 
senora
Puuh... onhan taas ollu säpinää... nyt vasta koneelle kerkiää... Käytiin kaupungissa hakemassa lahjuksia...

Voi-ei Kirppu... toivotaan kuitenkin ettei se olis sitä pahinta... Inhottavasti sattuu just synttärien aikaan ja muutenki ... En mäkää ollu sen km:n aikaan neuvolan asiakas. Ihan normaalille lääkärille ohjasi terkka soittamaan. Sain ajan ja lääkäri teki alatutkimuksen ja oli sitä mieltä että kohdunsuu on kiinni... Ja olin siis sen edellisen yön vuotanu ja aika oli iltapäivästä... Lekuri pyysi odottamaan muutaman päivän ja sit ottamaan uudelleen yhteyttä.. Oli laittamassa lähetettä OYsiin ultraan, siinä vaiheessa neuvolan terkka puuttui asiaan ja pääsin tuonne naapurikuntaan ultraan, jossa sit nähtiin se tyhjä kohtu... Jos omassa kunnassa olis ollu ultra nii olis varmaan ultrattu kotikunnassa. juu ja tuosta alkaa olla pian se pari vuotta aikaa. Mutta noi tapahtumat on aika hyvin muistissa.

jospas Jossu sais ihanaisen Lahjan...
 
senora
Puuh... onhan taas ollu säpinää... nyt vasta koneelle kerkiää... Käytiin kaupungissa hakemassa lahjuksia...

Voi-ei Kirppu... toivotaan kuitenkin ettei se olis sitä pahinta... Inhottavasti sattuu just synttärien aikaan ja muutenki ... En mäkää ollu sen km:n aikaan neuvolan asiakas. Ihan normaalille lääkärille ohjasi terkka soittamaan. Sain ajan ja lääkäri teki alatutkimuksen ja oli sitä mieltä että kohdunsuu on kiinni... Ja olin siis sen edellisen yön vuotanu ja aika oli iltapäivästä... Lekuri pyysi odottamaan muutaman päivän ja sit ottamaan uudelleen yhteyttä.. Oli laittamassa lähetettä OYsiin ultraan, siinä vaiheessa neuvolan terkka puuttui asiaan ja pääsin tuonne naapurikuntaan ultraan, jossa sit nähtiin se tyhjä kohtu... Jos omassa kunnassa olis ollu ultra nii olis varmaan ultrattu kotikunnassa. juu ja tuosta alkaa olla pian se pari vuotta aikaa. Mutta noi tapahtumat on aika hyvin muistissa.

jospas Jossu sais ihanaisen Lahjan...
 
senora
Puuh... onhan taas ollu säpinää... nyt vasta koneelle kerkiää... Käytiin kaupungissa hakemassa lahjuksia...

Voi-ei Kirppu... toivotaan kuitenkin ettei se olis sitä pahinta... Inhottavasti sattuu just synttärien aikaan ja muutenki ... En mäkää ollu sen km:n aikaan neuvolan asiakas. Ihan normaalille lääkärille ohjasi terkka soittamaan. Sain ajan ja lääkäri teki alatutkimuksen ja oli sitä mieltä että kohdunsuu on kiinni... Ja olin siis sen edellisen yön vuotanu ja aika oli iltapäivästä... Lekuri pyysi odottamaan muutaman päivän ja sit ottamaan uudelleen yhteyttä.. Oli laittamassa lähetettä OYsiin ultraan, siinä vaiheessa neuvolan terkka puuttui asiaan ja pääsin tuonne naapurikuntaan ultraan, jossa sit nähtiin se tyhjä kohtu... Jos omassa kunnassa olis ollu ultra nii olis varmaan ultrattu kotikunnassa. juu ja tuosta alkaa olla pian se pari vuotta aikaa. Mutta noi tapahtumat on aika hyvin muistissa.

jospas Jossu sais ihanaisen Lahjan...
 
safiiri,
Syysloma oli niin kiireinen etten tällä puolella kerenny käyä ollenkaan. Nyt pikaisesti silmäilin kymmenkunta sivua ja ekaks aattelin että ihana päästä onnittelemaan Kirppua. Sitte voi hemmetin hemmetti, huonoakin huonompia uutisia sai lukea :´( Kirppu, syvä ja lämmin osanotto, jos se mitä pelkäät, onki tapahtunu!!!

Nyt tässä ei oo enää mitään sanottavaa. Sen verran paha olo tuli Kirpun puolesta.

Jossua jännittäen. Ja muille terkkuja ja synttärionnitteluja lähettäen.
 
Niksu1
No niin, olisit Johanna heti kertonut että aiot tehdä Tehikset, ei oltais turhaan täällä jänskätelty... =) Odotamme siis iloisia uutisia HÄNestä heti huomenna! Ja jo etukäteisesti erinomaisen hyvää syntymäpäivää Sinulle!

Soita Kirppu ihan tavis sairaalaan/tk:een (= gynen päivystykseen) ja hae apua sitä kautta. Pääset nopsaan ja saat asiaan selvyyden, eikä tarvitse kärvistellä. Paljon jaksuja, edelleen.

Sonia, mä oon ainakin ihan surutta pitänyt muksuilla taukoja noista tipoista milloin minkäkin syyn takia. Ei siinä muutamassa päivässä mitään katastrofaalista pääse tapahtumaan...=)

Kiva kun T-T on lupautunut tuomaan Jossun terkut sitten kun se aika on. Älä nyt meitä ihan kokonaan hylkää, ethän vaan?

Noin, siinä ne tärkeimmät.

N

 
T-T
Jokohan Hän voisi kohta valmistautua tulemaan äidilleen myös Lahjaksi.
Toivottavasti aamulla odottaa kännykässä iloinen viesti.
Ei oikein malttaisi odottaa, kun niin jänskättää miten tässä käy!
Jos vielä yön tunteita suppareitten kanssa Johanna täällä käyt kurkkimassa, niin varaudu outoon fiilikseen, kun omasta synttäripäivästä tulee myös tytön synttäripäivä. Siinä oli jotain aika jännää...
Hyviä öitä, yritän malttaa mennä nukkumaan.

t. Tehis ja "Lahja" kohta 1v.
 
**Johanna**
Tämä viesti on nyt ihan väärässä paikassa ja vääränsisältöinen toiveisiin nähden.
Olen kotona, eikä lahjani ole saapunut.
No, tämä syntymäpäivä kestää vielä jonkin aikaa. =)

Johanna 40+4
 
T-T
Huomenet!
Piti heti avata kone ja tulla kurkkaamaan olisiko joku Nyt mä lähden -viesti tänne kuitenkin tullut :)
Joka tapauksessa HYVÄÄ SYNTTÄRIPÄIVÄÄ Johannalle ja toivotaan sitä Lahjaa nyt vielä saapuvaksi ajallaan <3 Nyt siis synttärilahjaksi IIIIISO paketti kauniissa kääreessä SUPPAREITA ,SUPPAREITA ja SUPPAREITA superhypermegapikalähetyksenä!

Tehis
 
senora
Sydän jo hypähti kun huomasin että T-T:n viesti oli viimeisin... ja innokkaana jo auouin (näyttääpä hassulta kirjoitettuna) listaa... Jossulla ei sit tullu lähtö vielä yön aikana... Hyvää synttäripäivää.. toivottavasti tästä päivästä tulee ikimuistoinen... Suppareita täältäki synttärilahjaksi lähettelen!!

Iskä ja tyttö makaavat lattialla mahallaan nokkain... aikamoinen perheidylli...
 
Katzu
Huomenta

Johannalle hyvää syntymäpäivää :) ja niitä suppareita!!!!!!!!!

Mä en tiedä mikä vaihe nyt on menossa. M on ollut pari päivää kauhea ränisemään. Sit on selällään ja punkaa itseään siltaan ja on sen kuuloinen että joku asia harmittaa. Päivällä nukkuu tosi lyhyitä pätkiä ja sit ei jaksa olla kauaa tyytyväisenä hereillä. Tuntuu,että ees taas mennään sänkyyn ja sieltä pois.... :) Ikeniä olen tutkaillut, mutta mitään pullotuksia ei ole havaittavissa.

Ottikos Senora kuvan tuosta isän ja tyttären liikkiksestä hetkestä?

Täytyy mennä. Isännällä meni lavan väli juntturiin ja pyytää apua......
 
Omppu75.
Paljon onnea Johannalle!! Ja onnea myöskin siihen tulevaan koitokseen, tai ensin siihen, että se alkaisi :) Jospa kuitenkin vielä tänään.... bd!

Omppu ja KOKO ajan kiipeilevä tee ja Pokemoneilla leikkivä Tee
 
Niksu1
Johannalle oikein hyvää synttäripäivää ja HÄNelle tervetuloa maailmaan - vaikka tänään...=)

Kaikille säädyille hyvää tiistaita, ilmeisen sateista sellaista...=/

Niksu ja ylettömän räkäiset ännät
 
safiiri,
Täältä kans Johannalle hyvää syntymäpäivää (ja sitä maailman parasta lahjaa tälle päivälle vielä toivotan!)

Täällä ei sateinen tiistai oo olleskaan, tuulinen vain.
 
Kirppu!
Onnittelut Johannalle synttärien johdosta... Ehkä se paketti vielä kuitenkin tulee tänään. Päivää on vielä jäljellä!!!

Täällä raskausoireet jatkuvat ja oikeestaan vahvistuvat. Väsyttää aivan tautisesti koko ajan. Se voi johtua viime päivien hulinastakin. Rinnat tosi arat, korvat menee lukkoon ja janottaa, pissattaa ja kauhea vilu koko ajan. Sekös harmittaa kun tietää että oireilee ihan turhaan. Outoa. Tuntui jo sunnuntaina (kun vuoto alkoi) että oireet vähenisivät, mutta nyt taas tuntuu että vahvistuvat. Ajattelin yrittää loppuviikolle ultraa niin näkisi onko kohtu tyhjentynyt. Vuoto kuitenkin jo aika pientä. Siis siteeseen ei juuri tule mutta pissalla kun käy niin tulee oikein valuvaa veristä limaa pönttöön.

Tehikselle vilkutukset, kiva kun olet vielä linjoilla.

Täälläkään ei sada mutta tuulee. Ei ollut kovin lämmin ulkoilla vaikka mittari näytti +10. Onneksi oli pipo päässä ja pitkät kalsarit tuulihousujen alla. Kohta pitäisi lähteä ostamaan vähän kanervia ja kaverin poitsulle 3v lahjaa. Pää on vaan ihan tyhjä ettei oikein tiedä mitä ostaisi tai mistä edes menisi etsimään.

Terkuin Kirppu
 
T-T
Kirppu, en tietenkään halua turhia toiveita elätellä, mutta mitä jos olikin kaksosraskaus?!? Soita suoraan äitiyspolille ja kerro tilanteestasi, jos vaikka pääsisit ultrassa käymään.
Muistelisin, että itselläni varhaisen km:n jälkeen oireet kesti ehkä pari-kolme päivää.
Varovasti vähän peukuttelen Kirpulle :)

Johannaaaaa, onko paketit tulleet perille?!? ;-)

Sori, että palstailen vielä nämä jännittävät päivät..
 
Kirppu!
Tehis, sama on käynyt mielessä. Jo heti 3-4 päivää oviksesta ajattelin että varmaan kaksoset tulossa kun vatsa kasvoi silmissä... nyt on vähän palautunut. En uskalla kuitenkaan toivoa. Täytyykin soittaa äitipolille suoraan jos vaikka säälistä mut sinne ottaisivat. Ehkä oireet häviävät parissa päivässä....

Kirppu
 

Yhteistyössä