[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
**Johanna**
Huomenta.

Jossu on pelipaikoilla. Harmi sinänsä, koska anoppi lähtee tänään ja sitten se on taas mentävä sen mukaan mitä saadaan sillä hetkellä järjestettyä (lapsenvahtiasioissa).

Yks S tuli ihan yllättäen hoidettua aamulla... Eihän siitä mitään hyötyä oikeasti ole, ehkä vähän rennompi mies kulkee täällä. =0)

Johanna 40+2
 
Niksu1
Jossu ei siis ole telakalla vielä. No, HÄN on hitaasti lämpiävää lajia sitten kuitenkin, eikä ole kovinkaan kiinnostunut äidin valmiustilasta... =) Tai jospa HÄN onkin sunnuntailapsi?
Pitkää pinnaa ja suppareita, sekä onnistuneita lapsenvahtijärjestelyjä kun niiden aika tulee!

Jäi sit bileet eilen väliin, pikkuännä sai veljensä räkiksen illalla ja ollaankin sitten valvottu viime yö... Pisin unipätkä oli aamulla 1,5h, muuten ollaan herätty 30-45min välein, kun pikkuännää on itkettänyt lohduttomasti. Nyt on oma iloinen itsensä, vuotavalla nenällä varustettuna. Mun särkee päätä ja poskipäitä, eli lentsua pukkaa poskionteloiden kautta tännekin...=/ Hmph.

Katzun pikkuneiti nukkuu kyllä ihan tajuttomia yöunia.. Pikkuännähän veteli yöt läpi ekat 6kk, sitten alkoi yöhulinointi. Toivottavasti teillä kuitenkin nukkuminen jatkuu, on se vaan luksusta, kun saa äitikin nukkua yönsä läpi!

Pikkuännä otti muuten eilet ekat askeleet sohvasta tukea pitäen!!!!!

Nyt jäi kaikki muut tekstit tuonne toiselle sivulle, enkä jaksa kikkailla... Mutta Senora ainakin on käynyt paikalla, heipat sinne!!! Teidän talkoilut on muuten tosi ihanan elämänmakuista luettavaa!!

Nyt neniä pyyhkimään...=) Letkeää sunnuntaita!

Niksu

 
senora
HÖh ja pöh tuota Jossun neitiä... Hän taitaa pitää vuokrayksiöstään sitte kiinni täyvet 42 viikkoo ja tulla vain pakottamalla ulos kaapistaan... :) Jospa ei sittenkää... PIstänpä tuosta ison laatikollisen suppareita tulemaan pikapakettina... tällä kertaa matkahuollon kautta, ku toi itella on hijas... :) ahaa jossulassa on sssssiivottu??

Niksulassa lentsua... paranemissäteitä sinnepäin... kiitos vaan tuesta noissa talkoiluissa. Ovat ihan livenäkin elämänmakuista...

Katzu kyseli pinniksestä... Juu meijän pinnis on alakerrassa, neiti nukkuu päikkärinsä siinä.. parasta aikaa aamun ekoilla... Vinttiin ollaan hommaamassa oma pinnis ja siihen sit yritetään jossain vaiheessa opettaa. Nyt ois toisaalta hyvä aika, kun miehellä on viikon verran vapaata, ei haittais vaikka neiti älisisikin. Toisaalta on ihana ku N nukkuu siinä meijuän keskellä... et en tiiä raskiiko sitä omaan sänkyyn opettaa vielä.
 
ÄssÄ!
HÄNtä tulin kurkkaamaan, josko olisi ollut jo halukas nahan ulkopuolelle. Jep ei taida HÄNtä kiinnostaa vaikka kuin olis valmistelut vimosen päälle =O) mä pidin sillon viimosina päivinä treffejä soffan ja fazerin-sinkun kans xO)

Voi höh, Niksulla jääny bileet väliin... Pikaista paranemista potilaalle!
Onnittelut uudesta taidosta!!!!! Siitä se tahti kiihtyy =O)

Suuret Onnittelut myös kaikille vuosikkaille ja pian täyttäville! Tää lokakuu on niin juhlahumuinen etten taatusti muista kenen synttärit oli milloinkin...

Katzun neiti on samanlainen kun meidän esikoinen aikoinaan, 3kuisesta saakka nukkunu yöt läpeensä. AH niitä aikoja kun oli vaan yks joka vielä nukkui =O)

Senora miettiny pinnis vai viekku. Kyl sie tiiät mikä on paras vaihtis ;O)

Sannalle huimat onnittelut työpaikan johdosta, ja vielä ASKARTELU kauppa kyseessä! Ihan nappi paikka sulle, sovit sinne varmasti kuin nenä päähän!!!!!
Kun kävin kurkkimassa sun sivuja muuten, niin puri pieni leimasin kärpänen... ens viikolla alotetaan tyttöjen kans joulukorttien teot. Meillä on nimen lisäksi muutama muuki yhtäläisyys, ja kaikenmoinen näpertely/askartelu on yksi niistä! =O)

(.) Eilen olin yhessä seminaarissa jyskälässä ja voi tsiisys oli tuskaa istua bussissa 3h/sivu... Olo oli kun ilmatyynyaluksella, ihan järkky turvotus kun kotiuduin illalla. Muuten fiilikset jatkuu, eipä juur oireita... Ens viikosta ja vkonlopusta tulee piiiiitkät...

Nyt tökkii pää, poistun siis takavasemmalle

ÄssÄ kera nelskun 6+0
 
gia
Johannalle lähettelen pitkää pinna, koska supparilähetykset ei ilmeisesti mene perille..

Katzulla nukutaan jo täysiä öitä. Meillä A nukkuu 9,5 tunnin yöunet yhdellä syötöllä. Tsemppiä remppaan! Toivottavasti saatte vessan pian kuntoon:)

Senora funtsinut nukuttamisjuttuja.. Meillä A nukkuu myös vieressä yösyötön jälkeen. En henno laittaa omaan sänkyyn, kun niin tyytyväisenä koisii.. Jos menen pojasta kauemmaksi sängyllä, hänellä on tapana ängetä lähemmäksi. On vähän äitinpoika;)

Niksulle ja pikkuselle kovasti paranemisia! Tepasteluakin opeteltu:) On se vaan aina niin hurjannäköistä..

Nyt pitää mennä naputtelemaan parit sähköpostit..

gia
 
senora
ihan pikaisesti.. meil kävi joulupukki... siis kaverit toi vaatteita ja yhen kävelytettävän lelun ja turvaistuimen.. joo tiijetään et noi turvavälineet pitäis ostaa uutena..
 
Kirppu!
Oikealla palstalla olen... tänään alkoi vuoto ja jatkunut koko päivän. Lähinnä semmosia hyytymiä välillä. Koko päivän lapannut vieraita pikkumiehen ykkösiä juhlimassa.
Olen ihan turta, väsynyt ja itkuinen.
Raskausoireet eivät ole vielä hävinneet. Vatsa ollut kyllä koko päivän kipeä. Väsyttää, oksettaa ja harmittaa. Tekisi mieli antaa periksi

Kirppu
 
**Johanna**
Huomenta.

Mua niin suruttaa Kirpun puolesta. Jostain syystä surullisia asioita tapahtuu hyville ihmisille joskus liikaa.

Tuntuu tylsältä taas kirjoittaa omia vähäpätöisempiä asioitaan tähän perään.
Tässä kuitenkin kuulumiset täältä: viime yönä vatsa tyhjeni aika voimakkaalla tavalla, ja sen jälkeen on supistellut ensin 20 min. välein ja siitä ollaan sitten edetty siihen, että nyt supistelee 10 minuutin välein. Supistukset eivät vain ole kauhean voimakkaita, kesto ehkä 20 sekuntia ja hyvin pystyn kävelemään supistuksen aikana.
Toiveissa on kuitenkin, että tämä päivä veisi meidät jo laitokselle. Katsotaan mitä uusi päivä tuo tullessaan.

Mä toivon, että Kirppu saisit tänään aikaa aloittaa toipumisesi, kohtalo oli kyllä ylenpalttisen julma, kun antoi tämän asian kestettäväksesi juuri juhlien aikana.
Päätän tänään taas lainasanoilla:



Luultavasti myrskyjä onkin vain siksi,
että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu.
Muumipappa, Tove Janssonin kirjasta
Muumipapan urotyöt

Johanna 40+3
 
Tuuli!
Huomenta! Suuren suuret pahoittelut Kirppu. Voimia.

Johanalla vaikuttaa lupaavalta, että tänää olisi lopulta THE päivä.

Nyt ei ehdi muuta. Koittakaahan pärjäillä kaikki!

Tuuli
 
antzi*
Kirpulle haleja ja voimia! :(

Ja Johannalle tsemppiä! Jospa tänään... :)

Eipä muuta kerkeä nyt, neiti syöksyy ukaavan näköisesti sähköjohtoja kohti. Pitänee mennä ettei telkkari sammu. :)

antzi 19+2
 
Niksu1
Iiks, nyt jännittää Johannan puolesta.... Muistithan ottaa jonkun numeron, että saadaan reaaliaikaista tietoa synnäriltä??

Johanna niin kauniisti aina pukee ajatuksensa sanoiksi, niihin on helppo yhtyä. Eli Kirpulle voimia tähän ja tuleviin päiviin!

Parempaa alkavaa viikkoa kaikille ihanille naisille!

Niksu & räkänokka ännät
 
Omppu75.
Kirpulle lämpimiä voimahalauksia. Todella julmaa joutua kokemaan tuo taas ja vielä juhlapäivänä.



Johannalle peukkuja, että HÄN syntyisi tänään, kun on niin kaunis auringonpaistekin :) (ainakin täällä)

Omppu
 
**Johanna**
Heippa taas.

Keskustelimme hänen kanssaan, ja hän päätti TAAS siirtää tulopäiväänsä. =0)

Ei vaineskaan, nukuin tunnin aamusella, ja poltot katosivat kuin tuhka tuuleen. Äitini vanha ja viisas kätilö-neuvolantäti käski malttaa mieleni nyt päivällä ja odottaa ensi yötä. Mikä tässä nyt on hauskaa on se, että itse olen syntynyt 21.10. 1975 klo 00.15.....
Äiti nostalgisoi puhelimessa, että se oli kaunis puolukkametsäpäivä se 20.10. kun hän kärvisteli polttojen kanssa. No täällä on nyt just sellainen päivä...

Ei muuta.
T-T: aka Lampaan numero on kännykässä valmiina.

Johanna
 
T-T
Ei jumpra, tekeekö Johanna meikäläiset ihan tosissaan :-D
Olisipas kyllä aikas jännä juttu, jos sinäkin omana synttäripäivänäsi tytön tekaisisit tuon kaiken kärvistelyn jälkeen. Nyt mulla vasta alkoikin jänskättää!!!
Mikset tuota synttäripäivääsi ennen kertonut, olisi jääny monet turhat jännäilyt väliin ;-)
Suppareita sinne pläjäys tuossa illalla sitten vasta!

Lupaan tuoda Johannan terkut, vaikka muuten täällä en kovin vapaaehtoisesti paljoa enää pyörikään.

Ilokseni olen huomannut, että onkin yllättävän helppoa selvitellä, mistä se kaikki sonta niskaan tulee...
 
Sonia...
Linjat on nyt kunnossa, en vaan silti taida paljoa ehtiä koneella oleilemaan, kun tuo neiti on niin huomionkipeä tapaus :)

Ja mies lähti aamulla työmatkalle täksi viikoksi, saa nähdä mitä tästä viikosta tulee...
Ei kyllä tähänkään asti oo tainnut olla yhtä kokonaista päivää kotona, siis viikolla yleensä ainakin 18 asti töissä ja viikonloppuisin on joka päivälle löytynyt jokin tärkeä meno :/
On tässä pientä kränää ollu, joskus väsyneenä kun tulee hieman itkeskeltyä kun tuntuu että kaikki hommat saa ite hoitaa. Silloin ilmeistä päätellen pitää mua vaikeana tapauksena, huoh...

No, narinat on nyt naristu, muihin aiheisiin!

Kirpulle kovasti voimia! Oli varmaan raskasta yrittää iloisesti juhlia samalla toisten kanssa :( Johanna löytää aina niin kauniita runoja joka tilanteeseen, niihin on helppo yhtyä...

Johannalle vielä tsemppiä, ehkä se on nyt sitten menoa ens yönä, peukut pystyssä myös täällä!!!

Pakko alkaa muihin hommiin jos vielä ehtii, päiväunet kestäneet jo 20 min., havaittu ähinää jo useampaan otteeseen :)

Oli muuten ne d-tipat loppuneet apteekeista, niin mun tuuria... voiskohan tuota jättää DeVitolit antamatta kokonaan siihen asti kunnes saan niitä toisia, vasta ens viikolla saavat niitä lisää?!
Kuulin, että jotkut useamman lapsen äidit viisaudessaan aloittavatkin tipat vasta kuuden viikon ikäisille.

Sonia ja Böögls Göögls 1 kk :O
 
Kirppu!
Johannalla kuullostaa lupaavalta. Jospa sitten äiti saisi ihaaanaan synttärilahjan. Eikös Tehikselle käynyt samalla lailla!

Mua vähän ottaa päähän. Vuotoa tuli yöllä ihan mielettömästi. Siteessä ei valkoista kohtaa näkynyt. Soitin äsken neuvolaan ja hän ei sanonut mitään. Tai kun en ollut vielä neuvolan asiakas niin ei voinut auttaa. Sanoi että voisin tilata kahden viikon päähän ajan verikokeeseen ja kolmen viikon päähän ajan terkkarille. Ja mitä terkkari voi sitten tehdä?? No, ei mitään. Ajattelinkin että pitäisikö tilata aika yksityiselle kunhan vuoto lakkaa... Kertokaa te viisaammat! Meillä oli ennen niiiiin ihana neuvolantäti joka olisi ihan varmasti auttanut mutta tuo uusi ja nuori vain luki ohjeista että ei voi auttaa. Että rupesi v...tuttamaan. Ei edes sanonut olevansa pahoillaan tai mitään muutakaan. No, olen jo tilanteeseen totutellut. Ajattelin että tämä oli nyt neljäs ja viiminen raskaus. En oikein jaksaisi enää noita vastoinkäymisiä, pelkoja ym. Mutta toisaalta, haluaisin niiin sen kolmannen. Ehkä annan ajan kulua ja mietin. Ehkäisy vain mietityttää kun pillerit ei sovi ja kortsua inhoan ja jos ottaa kierukan niin sitten ei voi ainekaan lähitulevaisuudessa vauvaa miettiä.

Synttärit meni eilen sumussa. Koko ajan vain mietin omaa olotilaa ja harmittaa pikkumiehen puolesta. Sama kävi pari vuotta sitten tytön ykkösillä kun oli juuri tehty kaavinta ja olo ei ollut kovin juhlallinen.

Täällä muuten lapsilla nenätkin vuotaa. Höh!

Ainiin, kertoisitteko vielä minulle milloin teillä raskausoireet hävisivät. Mulla ainakin vielä oireet tallella.

Anteeksi omanapaisuus. Ja kiitos kaikille "osanotosta"

Kirppu
 

Yhteistyössä