[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
**Johanna**
No nythän mä jo kirjoittelen itseni kanssa täällä!

Kerron siis itselleni, että täällä ollaan kotona, kivat supistukset oli taas yöllä,
mutta ei tullut lähtö. Hän ei siis ollut Elsa.

Johanna 39+5, pari päivää laskettuun...
 
senora
Huomenta!
Johannan kuulumisia lurkkimassa... Onkin rouva käyny jo ilmoittautumassa... vai yhessä kasassa?? Muistuupa vaan mieleen, että itelläki meni yli la:n .. oli sovittua menoa ja touhua. Mutta ei niitä suppareitakaa tullu ja sit ku tuli niii se oli menoa... Laitetaans paketillinen suppareita sinnepäin! *puhaltaa paketin matkaan*

Palailen illemmalla neuvolakuulumisten kera. Saa sylttyhommat riittää tälle syksylle... puol ysiltä oli kaikki paikat täynnä hyytyvää tavaraa... Nyt alkais olla syötävässä kunnossa. Hirmuinen homma, mut on toi kyl hyvää... oli pakko hakee voileivän päälle...

koittakaahan aktivoitua linjoille...
 
Tuuli!
Huomenta! Vai ei Hän ollutkaan Elsa...no josko tuo tämänpäiväinen Helvi nimi oliskin Hänelle enemmän mieleen ;) Joten SUPPAREITA sinne!

Tosiaan mihin kaikki kirjottelijat on kadonneet?! Eihän tästä nyt mitään tule, jos kaikki vain menee ja katoaa!!! Onko kaikilla niin synttäri- ja lomakiireitä vai mikä on? Pikku2:kaan ei käy enää koskaan iltaisin. Kiva sentäs, kun ollaan saatu Kirppu aktivoitua linjoille!

Ei mullakaan mitään asiaa ole, kunhan lämpimikseni jotain raapustelen. Pyykkikone on pyörimässä ja M keskustelee henkeviä ovenkarmin kanssa ;) Hauskan kuuloista kyllä tuo siansaksalta kuulostava pulputus. Kohta lähetäänkin vähän ulkoilemaan, kun aurinko paistaa hienosti. Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Tuuli
 
ÄssÄ!
tervehdys!

Johanna yhes koos, Jospa se on täsmällinen tapaus tällä kertaa =) Mulla 2 ekaa likkaa synty ennen LA ja ÄrrÄ laskettuna päivänä. *paketillinen timakoita lähtee täältä*

Senora riehunu syltyn kans =) Mä kyllä tykkään aladoopista, mutten oo tainnu koskaan syödä itse tehtyä.

Me on riehuttu tuolla pihamaalla ma ja eilinen: piha haravoitu, nurtsi leikattu, oksat silputtu ja kesäkamat roudattu varastoon. Tänään vuorossa kellarisaunan lattian valu ja likkojen haku illansuussa (ovat olleet mummulassa lomalla). Ompahan ollu oudon hilasta...

Varhaisultra varattuna 29.10. Turvotusta ja ilmavaivoja on havaittavissa ja pissillä oon käyny ehkä vähän useemmin. Kaikki syötävä maistuu erittäin hyvin. Ei edo (?) eikä öllötä. Mielialat heittelee, meinasin pillahtaa itkuun kun mies kerto lähtevänsä puumettään joku päivä xD mua otti päähän ettei se tee näitä rästihommia mun kanssa täällä kotona...

mut nyt ruuan tekoon ja lattiaäijän ootteluun...

keskiviikonjatkoja kaikille!
 
Katzu
Pikaiset heipat

Haravointi pihalla kesken ja M varmaan herää ihan just.

Viime yönä nukuttiin 19-7 ilman yhtäkään väli heräämistä :)

Vessasta sen verran,että paria seinää joutuu alaosasta ainakin purkamaan. Lattian kohtalo ratkeaa tänään. Eli saas nähda milloin projekti on valmis.Kiva kun kämppäon hyrskyn myrskyn. Vessan tavaroita sijoiteltu pitkin kämppää jne.... Huoh!!!!
Niin ja pankkitili huutelee tyhjyyttään, kun on jo ostettu laatat ja tapetit jne....

Ässällä ulrta jo sovittuna :) Toivotaan ettet joudu pahoinvoinnin kouriin.

Johannalle niitä suppareita lisää!!!!!!!!!!!!

Senora tehnyt sylttyä.Ei kuulu ihan mun ykkössuosikkeihin ;)

Juu ja tosiaan missä on Tehis?????

Nyt pakko mennä.
 
nääs pikana
tuon terkkua tuolta isompaa pesuetta haaveilevista, häneltä jonka juttuja kaipailemme:

"P.S. Jos ex-kermitit käyvät taustailemassa, niin terkkuja sinnekin kaikille kaipaaville! Johannan viime metrien pitkää pinnaa vaativissa sahailuissa olen hengessä taustalla mukana."
 
antzi*
TUlin kurkkimaan johannan kuulumisia... Mutta ei siis vielä(kään).

Ja mitä mitä, kirppu on plussannut myös! Onnea. :)

Täällä ei ihmeitä, alkaa rakenneultra-ahdistus iskeä. Olen taas niin varma että on vedet tihkunut tai muuten vaan siellä on kaikki huonosti. Mutta toivotaan nyt parasta kuitenkin. :) 24.10 siis on, eli ensi vk. Hui! Ajateltiin kysyä sukupuoli jos näkyy. :)

Eniten huolettaa (taas) toi tosi vetinen vuoto, mitä oli enkelitytön kanssa ja myös Emilia. Kun ei tiedä onko sitä vettä vai valkkaria. Tosi ärsyttävää! Toinen on tää oireettomuus. Ei vihlo tai mitään... Rinnat on vähän arat ajoittain ja seksiä ei tee mieli, mutta siihen jää. Tai no iskias on taas ilmoittanut olemassaolostaan, mikä sinällään on hyvä, kun kuuluu meikäläisen raskauteen. Mutta on kyllä muuten aika syvältä...

Olenko kertonut, että menen nyt marraskuun puolivälissä suorittamaan harjoittelut loppuun? Mies on isäkuukaudella. :) Inventoin tänään jo neidin vaatekaapin ja otin taas pienet vaatteet pois ja lajittelin yhdelle hyllylle isännä toiveesta helposti puettavat vaatteet! :D

Mitäs muuta... neiti harjoittelee konttaamista. On nyt muutaman pv mennyt hienosti konttausasentoon ja siinä sitten keinuu ja heiluu tai syöksyy kerran eteenpäin, muttei vielä tajua konttauksen ideaa. :)

Mutta nyt jauhiskastikkeen tekoon ennenkun neiti herää päikkäreiltä!

Terkkuja kaikille!
 
Kirppu!
heipparallaa tyttäret!

Sylttyä Senoran hellalla... ei kuullosta meikäläisen herkulta vaikka yleensä kaikkiruokainen olenkin. Ja on Senoran jälkikasvukin kasvanut. Juuri yhden kaverin tyttö kävi 1v neuvolassa ja mitat oli lähes samat :eek:) Vau!

Antzille tsempit, toivotaan että kaikki on hyvin ja vauveli kasvaa ja kehittyy. Minä tässä mietin että tilatako alkuraskauden ultraa vai en. Meillä neuvolassa aataminaikainen ultramme on kuulemma sanonut työsuhteen irti, joten siellä ei enää semmoisia herkkuja tarjoilla.

Johannalle taasen puhalletaan niitä oikeita ja kovia supersuppareita!

Nyt pitää mennä kun pikkumies laittaa paikat remonttiin...

Kirppu
 
Ninni..
Jotenkin itelläkin hyytynyt tää kirjoittaminen, ei tunnu löytyvän aikaa.

Katzun tyttö nukkunut hyvin, tosi hyvä. Mut oon kyllä kateudesta vihreänä..meillä 1v. lähenee eikä yhtään kokonaista yötä takana..viime yönäkin valvottii taas 2h..en vaan saanut asettumaan..ja siihen päälle vielä heräilyt..sais jo helpottaa!

Nyt meen taas! Vilkutukset kaikille! Ja onnea kaikille, joilla synttärit piakkoin. Meillä juhlitaan lauantaina..kera kaurakeksien :)
 
**Johanna**
Jazzilaan hyvää 1-vuotissyntymäpäivää!!

Ja ilmoittaudun olevani edelleen raskaana, tosin oli mahtavat zembalot viime yönä..
Mä olen niin utelias kuulemaan, että onko nämä menneiden viikkojen valvotut yöt olleet vain henkistä treeniä.. Ja sekin jännittää, että koska se oikea lähtö sitten tulee, kun olen useamman kerran ollut jo aivan varma, että en aamulla herää kotisängystä.
Mikä tässä on nyt mukavaa on se, että anopilla on vapaa viikonloppu, niin päästään ihan rauhassa yhdessä lähtemään miehen kanssa, jos hän on viikonloppuna tullakseen.

Nyt aamupalalle, agenda on taas tänään kovin veltto: makaamista ja lepäämistä.

=0) Johanna, huomenna jo rv 40...

P.s. Tahtoisin niin kovin mielelläni kuulla Pikku2:n kuulumisia...
 
entu82
Minusta on jotenkin niin nostalgista lukea noita Johannan juttuja samalla kun täällä laittelen tuon pikkuneidin yksivuotisia. On niin haikeeta, vaikka silloin vuosi sitten oli jo hermot kireellä väärien hälytysten takia. Aika kultaa muistot... :) Jossun masulle täältä telepaattisesti sipattelen, että jos vaan yhtään sille tuntuu, niin 18.10 on muuten aikasen ihana synttäripäivä :). Sinä päivänä syntyy oikein ihanaisia pieniä sydäntensulattaja tyttösiä. (Taitaapa niitä kyllä syntyä ihan joka päivä ;)) Jaksuja Johanna ja lauantai olisi kyllä oikein hyvä päivä HÄNELLE tulla... Minä olen niin nyyhkeissäni täällä muisteloissani..
 
senora
Johanna yhessä koossa... NO eihän vielä ole eräpäiväkään... tosiaan lauantailapsille olis tarjolla ne lotto-potkarit... Hieno homma että anopilla olis vkl vapaata jos Hän suostuis luopumaan vaikka viikonlopun aikana yksiöstään..

Eilen tapasin yhen kaverin jolla on la ens kuussa. Kovasti oli isomahainen... No en kyllä mahaa kaipaa... illalla tekstailtiin kummitytön kanssa, joka hoitelee 2kk poikaansa. Yö muuten oli hulabaloota... neiti heräs useamman kerran tankkailemaan, taitaa toi puhkeava ylähammas vaivata... puol kuudelta neiti innostui selittämään uniaan... tunnin selitti, sit otettiin vielä tunnin tirsat...

Synttärionnitteluja synttärisankareille!! Myös Entun pesueeseen jo näin etukäteen...
 
Jazz*
Kaunis kiitos onnitteluista! Vuosi sitten tähän aikaan, useiden väärien hälytysten jälkeen, olimme ihmetelleet toisiamme kolmisen tuntia. Kaikki tuntui niin tutulta mutta silti niin uudelta ja jännältä. Ja IHANALTA. Meidän perhe täydentyi ihanalla pienellä pojalla.
Vuosi on mennyt aivan hurjaa vauhtia. Meidän vauvasta on kasvanut aurinkoinen ja hurmaava pieni poika, joka ei myöskään vielä tähän päivään mennessä ole nukkunut yhtään kokonaista yötä. Mutta eiköhän sekin taito tule vielä jossain vaiheessa kunhan poskihampaat (joita muuten on tehty to-del-la pitkään, ÄssÄlle terkkuja) ovat läpi ja syksyn sitkeästä flunssasta on selvitty.
Imetän edelleen, poitsu on sellainen tissipoika ettei lopettaminen taida onnistua ihan helpolla. Hänen ensimmäiset sanansa olivat btw äiti ja tissschi, hänen elämänsä kaksi tärkeintä asiaa. =)

Lämpöiset onnittelurutistukset myös muille lokakuun lapsille!

Johannalle lähetän jaksuja, pitkää pinnaa ja napakoita supistuksia. Jospa hän on täsmällinen tyttö ja päättää syntyä juuri laskettuna päivänä.

Ihanaa viikonloppua teille kaikille!

T. Nostalgiatripillä oleva Jazz ja lapsukaiset
 
Tuuli!
No voih täällä on kyyneleet silmissä nostalgisoitu heti aamusta ;) Vaikka toistankin itseäni, niin täytyy taas todeta tuo sama kuin Jazz eli vuosi on mennyt TODELLA nopeasti. Jazzin pikkumiehelle lähetän lämpöiset onnentoivotukset rutistusten kera!!! Viettäkäähän mukavat synttärijuhlat! Samaan syssyyn riemukkaat 1-vuotisonnittelut Ninnin tytölle ja Kirpun pojalle sekä sinne taustalle Entun tytölle!

Antzi, uskotaan vahvasti, että kaikki on kuten pitää ja tuo sun vuoto ei ole lapsivettä. Viikon päästä pääsette sitten kurkkimaan uutta tulokasta! Jännää ;) Onko sulla itelläsi mitään vahvaa aavistusta, kumpi siellä mahassa oleilee? Emilialle onnittelut uudesta taidosta! Meidän miehet on muuten sitten samaan aikaan pitämässä isäkuukautta tai no joo mun mies aloittaa sen kyllä jo marraskuun alussa. Meillä ainakin tuntuu mies kovin jo odottavan sitä.

Ässällä alkaa oireita ilmaantua ;) Nyt en muista oliko sulla tytöistä pahoinvointia?

Voi että tuota Katzun kylppäriremonttia...pitkää pinnaa sinne!

Eihän tässä sitten enää muuta kuin johannalle LISÄÄ SUPPAREITA!!!! Tulen taas iltasella kurkkimaan tilannetta. Lähetään tässä kohta Ämmän yksien kummien luokse -ovat hekin nyt koko perhe syyslomalla, niin tämmönen arkipäivävierailu onnistuu. Mukavaa päivää kaikille!

Ai niin mitäs se Omppu siellä oikein puuhailee, kun oot niin hiljaksiin?!?

Tuuli
 
Niksu1
Johannaa kurkkimassa, yhdessä koossa siis edelleen...=) HÄN varmasti valikoi nyt tarkkaan syntymänsä päivää, josko sitten huomenna kun on kerran eräpäivä ja kaikkea.

Ihan kaikille synttärisankareille paljon onnea ja lämpimiä rutistuksia!!! Vuosi on mennyt ihan käsittämättömän nopeasti, mutta sitähän se elämä on.

Torjantain jatkoa!

Niksu
 
Tuuli!
Jäipä vielä sanomatta, että hienosti kasvaa siellä myös Senoran tyttönen. Ajattele ens viikolla pikkuneiti on jo puolivuotias! Joko te muuten olette puuroja maistelleet?

Tuuli
 
Omppu75.
Jazzin yksivuotiaalle sylillinen onnentoivotuksia!! Niin se aika vaan rientää, ei mahda mitään. Meilläkin tosiaan eilen jo kymmenen kuukautta tuli täyteen..

Kiitos kaipailemisesta, Tuuli ;). En mä mitään ihmeempää täällä tällä erää tee. Jotenkin musta vaan tuntuu, että mulla ei (enää) ole mitään annettavaa tälle palstalle.. On niin huono omatunto, kun ei ennätä täysillä perehtymään toisten juttuihin, eikä sitten sekään musta ole kivaa, että pelkästään omia kuulumisiani täällä latelen. Luen kyllä aina kaikkien kirjoitukset ja olen hengessä mukana, mutta aina kun ehdin lukemaan, pitääkin jo mennä ja sitten en enää muista, mitä piti kommentoida. Lisäksi muakin ärsyttää epäasialliset, nimettömät solvaukset ja tölväykset, joita eräät saa.

Voi että, Tuulilla töihin meno lähestyy. Tossa jo mietin eilen, että sit meidän pitää varmaan alkaa niitä viikonlopputreffejä järkkäämään jatkossa :) Kun pitäähän nyt Ämmän ja teenkin saada tavata toisiaan!

Senoran tyttökin hyvin kasvaapi, hieno homma. Puurojahan tosiaan sitte listalle.. me ollaan nyt harjoiteltu vähän jugurtilla ja raejuustolla, ihan hyvin kelpaa.

Eipä ihmeempiä, isäntä reissussa, eilen lähti ja sunnuntaina tulee, että yyhoona tässä..

Johannalle aimoläjä niitä yksiä juttuja ;)



 
*kapris
Jazzilaan onnittelut 1-vuotiaalle pikkumiehelle =)

Älkäähän nyt kaikki livetkö tästä ketjusta!!!
Ei mua ainakaan haittaa vaikka kirjottelee "vain" omia juttuja!
niinhän mäkin yleensä teen ;)

nyt kahville ja lakkaileen kynsiä... josko ne joskus sais kasvamaan vähän pidemmiksi.

ja Johannalle lähetän niitä samoja mitä Omppukin lähetti!
 
*kapris
ja siis TÄH mitä yöunia Katzun typy vetelee...?!?!?!
Täällä myös kovin vihreänä olen, vaikka ihan hyvin meilläkin on lapsoset nukkuneet, mutta ei toi pienempi kyllä 12h putkeen vetele sikeitä heräämättä kertaakaan.
 
**Johanna**
Mä tykkään teidän jutuista. Varsinkin omanapaisista. Eikä mua haittaa, vaikka joku välillä kirjoittaa, että nyt on kiire, ei ehdi kirjoittaa. Sekin on elämää.

Kiitos niistä jutuista, alaselkä vihmoo ja nivuset, mutta mitään limatulppia tai vesiä ei ole näkynyt, joten en toivo mitään. Alan leipomaan sämpylöitä, niin on taas jotain tekemistä. Ja tuleehan tänään Idols. Kaikki ei siitä tykkää, mutta minäpäs tykkään kovasti. Musta on ihanaa kuunnella kun joku osaa laulaa hyvin, ja tuntea myötähäpeää kun joku laulaa huonosti. Ja tänä vuonna on mukana uskomattoman taidokasta väkeä. Olen vähän kateellinenkin.

Lisää kipua tänne kiitos!

-J-
 
Niksu1
Toivotaan, että Johanna saisi kaipaamansa kivun tänään - *puuuuhhhhhh* suppareita lentää sinne päin nyt.

Mä tykkään kans niistä omanapaisista, eihän aina voi kyetä kaikkien kuulumisia muistamaan ja/tai kommentoimaan (paitsi Jazz ja Tuuli on tässä erinomaisen ansioituneita...).

Ny ei jouda muuta, pitää ryhtyä pikapikaa pakkaileen tädin 40vee lahja, kekkerit on lauantaina = iltavapaat painaa isännän kans päälle, jeeee.....=) Ja sit tosiaan tulee se Idols, taitaa koiruudet päästä tänään vaan ihan pienelle lenkille... ;-)

Niksu
 
**Johanna**
POKS.

Se olis sitten rv 40+0. Enpä olis uskonut. Ensin oli vähän etistä istukkaa ja ennenaikaisia supistuksia, sitten migreenikohtauksia ja kipeitä supistuksia, verenpaineen nousua ja mitä kaikkea muuta.. Ja meidän Neiti X möngertää edelleen vatsanahan sisäpuolella. =0)
Hän ei nyt ymmärrä, että äiti on ostanut ihanat Tutan vaaleanpuna-beiget vetimet kotiintuloa varten. Tai että ulkohaalari johon hänet puetaan saa hänet näyttämään leppäkertulta.
Isosisko 2 vuotta 9 kuukautta on ilmoittanut tarhassa, että hän kyllä hoitaa vauvan. Hän mm. antaa tutin ja ruokaa ja vaihtaa vaipat.
Isosisko 11 vuotta 4 kuukautta toivoo että vauva syntyisi mahdollisimman pian, kun sitten pääsee taas yökylään kavereille. :)

Anoppi tulee tänään ja mulla on neuvola.
Olikos veikkauslistalla enää yksi nimi jäljellä? Tuulihan veikkasi täsmällistä vauvaa.
dbdbdbdbdb

Johanna 40+0
 

Yhteistyössä