Jazzin yksivuotiaalle sylillinen onnentoivotuksia!! Niin se aika vaan rientää, ei mahda mitään. Meilläkin tosiaan eilen jo kymmenen kuukautta tuli täyteen..
Kiitos kaipailemisesta, Tuuli
. En mä mitään ihmeempää täällä tällä erää tee. Jotenkin musta vaan tuntuu, että mulla ei (enää) ole mitään annettavaa tälle palstalle.. On niin huono omatunto, kun ei ennätä täysillä perehtymään toisten juttuihin, eikä sitten sekään musta ole kivaa, että pelkästään omia kuulumisiani täällä latelen. Luen kyllä aina kaikkien kirjoitukset ja olen hengessä mukana, mutta aina kun ehdin lukemaan, pitääkin jo mennä ja sitten en enää muista, mitä piti kommentoida. Lisäksi muakin ärsyttää epäasialliset, nimettömät solvaukset ja tölväykset, joita eräät saa.
Voi että, Tuulilla töihin meno lähestyy. Tossa jo mietin eilen, että sit meidän pitää varmaan alkaa niitä viikonlopputreffejä järkkäämään jatkossa
Kun pitäähän nyt Ämmän ja teenkin saada tavata toisiaan!
Senoran tyttökin hyvin kasvaapi, hieno homma. Puurojahan tosiaan sitte listalle.. me ollaan nyt harjoiteltu vähän jugurtilla ja raejuustolla, ihan hyvin kelpaa.
Eipä ihmeempiä, isäntä reissussa, eilen lähti ja sunnuntaina tulee, että yyhoona tässä..
Johannalle aimoläjä niitä yksiä juttuja