Heipä hei ja mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Vai joulua täällä jo mietitään
Sieltä se tulee taas kerran ja tosiaan ei siihen enää ole pitkää aikaa. Mä en siis ole erityinen jouluihminen ja kotiin tuskin laitetaan taaskaan mitään, kun tiedän, että molemmat mummit ja vaarit haluaa nähdä Ämmän jouluna eli se tarkoittaa autolla ajelua ympäriinsä...Mutta lahjoja täytyy alkaa kyllä jo miettimään kummilapsille eikä varmaan olis mikään huono idea alkaa niitä ostelemaan mitä pikimmin. Itse asiassa tuossa päätin jo, että mennään ottamaan Ämmän 1-vuotis kuvat jo joulukuun alussa, jotta voidaan antaa kuvat Ämmän kummeille + isovanhemmille joululahjaksi. Nuo Ompun teen synttärit just vähän ennen joulua on kyllä kieltämättä aika kinkkinen juttu, joten ihan varmasti on hyvä alkaa jo valmistautumaan tai ainakin miettimään, että milloin juhlat olis paras järjestää. Mukavaa muuten kuulla Ompusta ja hyvä, kun taudit alkaa olla ohitse. Tuosta enterorokosta oli ihan telkassakin, että sitä on tosi kovin liikkeellä just nyt. Ei vaarallinen, mutta ikävä rokko kaiken kaikkiaan. Siis asiantuntijalääkärin mukaan.
Mutta hei ihanaa meillä on taas uusia plussauutisia! Tämähän alkaa jo tulla tavaksi
Onnea valtavasti Kirpulle ja samaan syssyyn kestämistä uhmaikäisen kanssa! Joko teillä on pikkupoitsun synttärijuhlat ensi viikonloppuna? Jazzilassa ja Ninnillä juhlitaan myöskin varmaan ensi viikonloppuna? On se kyllä jännä, kuinka vuosi on taas mennyt yhdessä hujauksessa. Ei siitä tosiaan kauaa ole, kun teitä kaikkia jännättiin. Ja nyt jännätään Johannaa ja vuoden päästä sitten kaiholla muistellaan näitä hyviä aikoja
Huh onhan se vaan mielenkiintoista nähdä, minkä päivän Hän valitsee syntymäpäiväkseen. Voimistuvia suppareita lähettelen nyt kumminkin, jotta tuo syntymäpäivä olis mahdollisimman lähellä!
Tiuhtille oikein suuri halaus hyvistä ultrakuulumisista. Tämä on ehkä vähän kliseisesti sanottu, mutta olette todella ansainneet tämän.
Antzin kuulumisiakin oli kiva lukea. Vaikuttaa tosiaan, että kaikki olisi hyvin sielläkin. Aiotteko kysyä sukupuolta rakenneultrassa?
Ässälle tsemppiä ja tiedät sanomattakin, ettei se oireettomuus vielä merkitse mitään. Uskomme vakaasti, että kaikki on hyvin! Joko sait ajan varhaisultraan?
Höh onhan täällä nyt vesivahinkoja, kun ensiksi Kapriksella ja sitten Katzulla. Ikäviä yllätyksiä nuo kyllä on
Mukava kuulla, että Kapriksen tytön leikkaus sujui hyvin.
Kylläpä se Jazzin M:kin jo viilettää, kun noin kovin kiipeilee - ihan ikkunalaudoille asti. Harmi kuulla, ettei se hoitajan palkkaaminen ole niin helppoa. Toivon totisesti, että löydätte jonkun hyvän!!! Me saatiin tänä aamuna soitto päiväkodista. Eikä ollut se, johon haluttiin ei itse asiassa mikään niistä viidestä, jotka oltiin listattu siihen hakemukseen
Ikävä juttu, mutta onneksi se nyt on kumminkin suht lähellä, hieman vain väärässä suunnassa. Tämä on niin tätä. Katotaan nyt, mitä tästä tulee.
Ja Niksun n:kin jo hamuaa yläilmoihin
Meillä M lähti konttaamaan viikonloppuna. Vähän matkaa vasta menee, mutta kumminkin pääsee jo eteenpäin. Sit, kun tulee kiire, niin vaihtaa vielä ryömimiseen.
Sämpylle vielä erikoisvilkutukset!!! Oon kaipaillutkin sua, kun olen halunnut kysellä sulta teidän kakkosprojektista...eli ootteko jo tehnyt päätöksiä suuntaan tai toiseen? Olis hauska kuulla sun mietteitä, kun vähän samanlaisessa tilanteessa ollaan eli mietityttää vieläkin tuo mahdollisen sisaruksen "hankkiminen" Ämmälle.
Nyt ei muistu enää mieleen muuta. Täytyy lähteä suljetulle lukemaan Kauriin synnytyskertomusta ja katsomaan kuvia uusimmasta tulokkaasta. Päivän jatkoja ja lomalaisille leppoisia lomapäiviä!
Tuuli