[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
Päivitystä..
Odottajat:

Johanna, 32v, la 18.10.2008, kolmas, tyttö -97, tyttö-06
Antzi 25, la 14.3.2009, kolmas, enkelityttö -06, tyttö -08
Tiuhti 31, la 30.4.2009, esikoinen, km-05, enkelipoika-06

Synnyttäneet:

sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 30v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )
Ninni83 25v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Tehotyttö 36v. tyttö 25.10.07 3265g ja 49cm, muut -96, -98, -05 (LA 14.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Omppu75, 33 v., poika 15.12.07 3355 g,50cm toinen, poika 03/04(LA 12.12.07)
Tuuli, 35v. , poika 23.1.08 4040g ja 53cm, esikoinen (LA 11.01.08 )
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08 )
Safiiri, 36v,tyttö 10.2.08 4600 g ja 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 25v,tyttö , 26.2.08 , 3100g ja 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
senora, 42v,tyttö, 25.4.08, 3770 g ja 51 cm , ensimmäinen (la 21.4.08 )
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g ja 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g ja 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)
Sonia, 36v, tyttö 20.9.08, 3030g ja 48 cm , toinen, tyttö -98(la 12.9.2008)
kauris, 26v, tyttö 5.10.2008, 4065g ja 52cm, toinen, tyttö 04/07 (la 3.10.2008)

Haaveilijat:

Safiiri
ÄssÄ
Muut LISÄTKÄÄ ROHKEASTI :)
 
Tiuhti*
Tervehdys pikaiseen,

neuvolassa käyty ja ultran kanssa havaittu pikkuinen potkuttelemassa tuolla masussa. Uskaltauduin nyt siis päivittämään itseni tuohon odottajien listaan.

Suuren suuret onnittelut Ässälle plussasta!

Kauriille ja perheelle vaaleanpunaisia, vauvantuoksuisia onnentoivotuksia pikkuprinsessan johdosta!

Johannalle suppareita extralähetys!

Muille ihanaisille halit ja vilkutukset ja syyslomalaisille mukavaa lomaa!
Tämä suuntaa itse etelän lämpöön viikoksi hyvillä mielin iloisista ultrakuulumisista =)

Voikaa hyvin,
Tiuhti ja Hippunen 11+1
 
**Johanna**
No niin.

Ihan ensiksi: onko Tehiksen poppoossa tauti jylläämässä, vai johtuuko tämä hiljaiselo ulkopuolisista? Molempi pahempi. Mua HARMITTAA tuo jälkimmäinen (ensimmäiselle en tietenkään mitään mahda). Seuraava tapaus, joka kirjoittaa tänne ihan vain tuottaakseen mielipahaa.... Minä repeän. Täällähän me ollaan ihan avoimesti kaikkien tähtäimessä, mutta kun tarkoitus ei ole se, vaan tarkoitus on jakaa tukea keskenmenon kokeneille ja antaa positiivisten kokemusten kautta rohkaisua ihmisille yrittää vielä kerran... Ja vaikka Sannaakin tämä elämä on kolhinut aivan liian monta kertaa, niin omalla toiminnallaan Sanna on upea esimerkki siitä, miten omat negatiiviset kokemuksensa voi valjastaa toisille voimavaraksi. Mä en vain ymmärrä sitä, että miksi tälläiseen ketjuun joku tahtoo tulla ehdoin tahdoin pahoittamaan ihmisten mieliä. Minä olisin tarvinnut Tehiksen tukea näillä loppumetreillä; kun kuitenkin elo on heillä ollut ihan samanlaista kuin meillä viimesten viikkojen ajan. Mutta sitä en nyt saa kiitos sille pikkumaiselle nimettömälle, joka täällä käy vähän väliä sabotoimassa tätä jutustelua. Näin itsekkäästi ajattelen tänään. Jättäkää kaikki tämä mun purkaukseni kommentoimatta, mä vain halusin saada sanottua mitä ajattelen. =0)

Sitten asiaan: Tiuhdille roppakaupalla aurinkoa, leutoja tuulia ja ikimuistoisia hetkiä sinne lomamatkalle!! <3 Näin se aurinko paistaa vihdoin sinne risukasaan (anteeksi rujo vertauskuvani)! Nauti elosta ja olosta ja rusketa napaa rentona ja onnellisena!

Kapris on jo pahimman yli. Tulehan kertomaan sitten toipumiskuulumiset ja äidin itkukohtaukset ihan rehellisesti. ;)

Katzu, joko teillä on alkanut vatsa toimimaan? Tuo yli viikon kestänyt stoppi on kyllä jo aika pitkä aika. Luumu on hyvä keino auttaa toimintaa. Ja kokeile ihmeessä jättää porkkana pois vähäksi aikaa ruokavaliosta, meillä se jumitti vatsaa. Tilalla vaikka maissia tai peruna-kukkakaalia. Giallekin vinkkinä: maissi, maissi, maissi.
Mä hehkutan aina tota maissia. Ja toinen mikä ei usein aiheuta vatsavaivaa on mango.

Mä toivon, että Senora on oikeassa... =) Tuulillekin kiitokset ajanviettovinkistä. Hihih.

Soniasta ihana kuulla ja Kauriista myös. Mä tuun perässä uskokaa tai älkää!!

Nyt menen siivoilemaan, että saa illalla tunnustella, että onko tämä kipu nyt rehkimisestä vai onko tämä ihan oikeaa synnytyskipua. =)

Hyvää viikonloppua kaikille!! Käyn taas huomenna ja sunnuntaina ilmoittautumassa, jos olen pelipaikalla...

Johanna 39+0 ja HÄN, joka eilen kaiversi päänsä vielä syvemmälle piiloon neuvolantädiltä.
 
Niksu1
Tiuhtille onnittelut ultrakuulumisista ja oikein ihanan rentoa lomaa auringon alla siellä jossain.. =)

Johannalle suppareita!

Ja kaikille tasapuolisesti hyvää viikonloppua.

-N-
 
Entu82
Pakko täältä taustalta toivottaa jaksuja Johannalle! Mulla kanssa hirveää sahaamista ja yösupisteluja vuosi sitten (rv36 lähtien) ja viikoilla 39+1 syntyi tuo viikon päästä 1-v(!) typsykkä. Epävirallinen veikkaus pitääkin nyt heittää, että huomenna syntyy Jossun vaavi :). Minä muistan kyllä niin hyvin miten rasittavaa oli, kun jatkuvasti yöllä heräsi siihen, että supistaa ja jännityksestä hehkuen oli, että; joko sitä pääsee puskemaan, mutta p**kat aamulla ylös "virkeänä" esikon kanssa touhuamaan. Tsemppiä siis ihan hurjasti sinulle!! Minä uskon vakaasti, että sinä tulet minun jäljissäni tässä asiassa ja synnytät ennen laskettua ja synnytys on sitten helppo ja nopea, kun vihdoin vauhtiin pääsee!!

Ps: Anteeksi kun taas tungettelin :/..
 
senora
Hieno homma Tiuhti... Toivotaan että Hippunen pysyy ny mukana viel 30 viikkoo... tai ainaki 29... Kiva saada tuolle odottajien kutistuneelle listalle nimiä. Mukavaa lomaa sinne jonnekkin.

Ja samaan syssyyn yritän Johannaa hätyyttää ulkoistamaan maha-asukasta... Touhuilua vaan niin jospa ne supparit siitä alkais tulla ja tehota..

Kammarin puolelta kuuluu kaksiääninen tuhina.. puuromahalla on hyvä nukkua.
Katzu... kokeile jättää myös peruna.. sekin voi jumittaa. Meillä N:n maha jumittui perunalla... kasvissosetta pari päivää... Valittaako M mahaansa... Jos on tosi kovalla, nii lämmön mittaus alakerrasta, vois laukaista b-rapun toimimaan...

Entukin käyny... ihan kiva kun poikkeilet... *vilkuttaa perään...*

Tehiksellä alkaa tautitilanne olla hallussa. Mies on ollu reisussa. Laittaa Johannalle mojovia suppareita!! (tuli tekstaria...)
 
Katzu
Pikaisesti. V:tuttaa

Vessassa vesivahinko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maha toimi aamulla :) On siis ennenkin ollut noita kakkataukoja, pisin väli 10 päivää. Ei M nyt periaatteessa mahaa koskaan valita. Kolmen päivän välein on ehkä yleisin "rytmi"

Nyt ei kykene muuhun aivotoimintaan
 
kauris.
Isot kiitokset kaikille onnitteluista : )

Olen koettanut päästä suljetulle laittamaan sitä synnytyskertomusta ja muutekin kuulumisia, mutta jostain syystä se ei ole onnistunut : (
Tänne en sitä haluaisi kirjoittaa, joten täytyy vielä yrittää vaan...
 
Jazz*
Iltaa!

Tiuhtille sydämelliset onnittelut ihanista ultrakuulumisista! Voi miten ihanaa, että se pikkuinen siellä masussa potkuttelee, niisk.

Safiirin ykköselle lämpöiset onnittelut 8v. päivän johdosta! Ja nelkulle myös onnittelut.
Hauska tuo teidän lääkärin kommentti. =) Mutta ei ole lekuri hakoteillä, nelkun silmät ovat kyllä lumoavat!

Näin meidän M:n 1v. päivän lähestyessä palaavat vuoden takaiset fiilikset kyllä hyvin elävästi mieleen. Johannalle lähtee siis aimopläjäys tsemppiä ja niitä kovenevia suppareita. Mä en voi tarjota muuta kuin sitä tsemppiä, sillä mun kohdalla yöllä tiheään tulleet kipeät supparit eivät olleet merkki lähestyvästä synnytyksestä. Eivätkä juuri edistäneet synnytystä. Ne alkoivat suunnilleen viikolla 37 ja kestivät synnytykseen asti, M syntyi viikolla 41+1. Synnytyspäivänä kun kävin näytillä olin ainoastaan sormelle auki... ei oikein riittänyt huumorintaju, mutta siitä selvittiin ja loppu meni onneksi aika rytinällä.
Tarjoan teetä ja sympatiaa, sillä ymmärrän täysin kuinka turhautunut taidat olla tällä hetkellä. Toivottavasti et joudu kärvistelemään enää kovinkaan pitkään.

Hui ja iiks, Tuulilla alkaa pian työt. Mahtaa jo jännittää. Sulla on kyllä aivan ihanteellinen työmatka! Toivottavasti pk-paikka järjestyy myös yhtä sutjakkaasti. Voin nimittäin nyt kokemuksesta sanoa, että tämä hoitajan palkkaaminen taitaa olla vain ihanalta kuulostava idea. Vielä ei ole oikein yhtään potentiaalista hakijaa ilmaantunut ja palkkatoiveetkin täysin kokemattomilla ja kouluttamattomilla tyypeillä on pilvissä... syvä huokaus. Raportoin jossain vaiheessa lisää tuolla suljetulla.

Omppulassa taudit edelleen jylläävät. Höh ja pöh ja megasuuri tsemppilähetys sinne. Taidan myös, valitettavasti, ymmärtää sun fiiliksiä. Nimim. koko syyskuu ja lokakuun alku flunssan kourissa neljän seinän sisällä.

Niksua piti kiittää hyvästä vinkistä! =) En ollut nimittäin tullut ajatelleeksi, että hoitovapaata voi myös pitää kun on palannut takaisin työelämään. Viritän tänään keskustelun miehen kanssa asiasta. Meillä summataan kyllä muutenkin kaikki asiat ja päätetään ensi keväästä kunhan ollaan saatu hoitajahakuprosessi päätökseen.

Meillä on tämä viikko mennyt ulkoillessa ja hullutellessa Stockalla. Ihanaa päästä vihdoinkin ihmisten ilmoille. Poitsu tekee edelleen poskihampaita, ovat jo melkein läpi mutta vaivaavat edelleen. Kävelystä on siirrytty sujuvasti juoksemaan ja kiipeily on ykkösharrastus. Olen yllättänyt hänet mm. ikkunalaudalta seisomasta... Yritän varjella pientä nyt varsinkin, että 1v. kuvassa olisi otsa täynnä mustelmia, mutta taitaa olla mahdoton tehtävä.

Kaikille teille toivotan oikein ihanaa ja aurinkoista viikonloppua ja kaikille syyslomalaisille nautinnollista ja ansaittua lomaa! Nyt lähden viettämään laatuaikaa miehen kainaloon.
 
antzi*
Heips!

Neiti on pistetty yökuntoon ja on tuolla pinniksessä. Tosin ei taida ihan vielä uni tulla, äsken kun katsoin niin oli toisessa päässä sänkyä ja poikittain. :) Mutta tulin pikaisesti moikkaamaan ja katsastamaan ollaanko täällä jakauduttu! Mutta ei siis vielä...

Neidillä oli tosiaan 7kk neuvola maananataina, kaikki ok. Painoa oli 8135g ja pituutta reilut 69cm. Terkka kehui tosi tarkkaavaiseksi neidiksi, on kuulemma mieletön vuorovaikutus ja katsekontakti. Kehui myös kielen kehitystä, Emiliallahan tulee vahinkosanoja aika paljon; äiti, isi, äipä, häh, täh, ei jne. Motorinen kehitys on myös ok, neiti istuu tukien ja hetken tukemattakin, muttei vielä itse nouse. Kääntyy sujuvasti puolelta toiselle ja pyörii akselin ympäri ja nyt parina päivänä on alkanut myös ryömiä! Jee! Tämän taidon oppiessaan alkoi myös laatikoiden alas kiskominen. Pitänee nostaa niitä korkeammalle... Hampaita ei ole vieläkään tullut läpi, ikenen läpi vaan kiiltää.

Kirppu2 asiat on myös mallillaan niin paljon kun ilman ultraa voi tietää... Mulla taas tosi vetistä vuotoa ja pelkään että on lapsivettä, mutta yksinkertaisesti päätin, etten stressaa koko tätä raskautta. Odottelen siis rakenneultraa ja siellä sitten selviää jos jokin ei ole kohdallaan. Kohtu kasvaa kuitenkin hyvin, yläkäyrällä menee tällähetkellä. Liikkeitä tunnen kerran päivässä keskimäärin, eiköhän ne siitä vahvistu pikkuhiljaa. :) Tänään oli sokerirasitus ja voi yök!!! Oli erilaista mömmöä kun viimeksi ja koko päivän oli kaamea olo sen jälkeen... Ma saan sitten tulokset. Ainakin paastoarvo (koneella katsottu) oli lupaava, näytti 4,7.

Meillä neiti on maistanut jo paria 8kk ruokaa ja ne kyllä upposi ilman mitään vaikeuksia. Ollaan annettu puuron kanssa mustikoitakin kokonaisena varovasti ja hyvin tuntuu menevän. Ihan kokeeksi olen antanut laittaa lusikan itse suuhun ja sinne se menee, mutta väärinpäin! :D Meillä ei onneksi ole allergioita vielä ilmaantunut, mitä pidän ihmeenä, koska itselläni on allergia ja rasitusastma ja miehelläkin on jokunen allergia. Mutta hyvä näin.

Jaahas, ovi kävi. Mies tuli töistä. Pitää mennä moikkaamaan ja katsomaan pitääkö ylläristä... Tein ruoan valmiiksi (oikein jälkkärit ja kaikki) ja katoin pöydän oikein kynttilöin. :)

Terkkuja kaikille!!

Antzi ja kirppu2 huomenna 18 tasan
 
sämpy
Kauriille ja perheelle roppakaupalla onnea ja iloa pienestä tytöntylleröstä :)

Ässälle onnittelut plussasta ja Tiuhtille hyvistä ultrakuulumisista. Ja Johannalle jaksuja viime metreille!
 
*kapris
tiuhtille onnittelut hyvistä ultranäkymistä! Ihanaaaaaaaa =)

Meidän neidin leikkaus meni mitä parhaiten ja tyttö oli niin reipas (reippaampi huomattavasti kuin äiti... ;D ) ja kotiinkin päästiin jo eilen pari tuntia heräämisen jälkeen.
Ihan normaalisti tytsy on ollut kotona, syö ja leikkii ihan kuin ennen leikkausta ja täytyy koko aika käskeä lopettamaan hyppelyt ja jumppailut jottei haava aukea.
ONNEKSI se on ohi!

hyvää viikonloppua kaikille!

ja katzulle lohtuhali vessan kosteudesta =/

johannalle suppareita
 
senora
Vetistä lauantaita!
Antzin Kirppu kasvaa mallikkaasti hänkin.. Ja Kirppu2 myös... Milloinkas sulla on rakenneultra?? ens kuussa?? Kun sf-mitta kasvaa, niin kyllä se kirppukakkonenkin... Miten olo muuten??

Katzulla vesivahinkoo veskissä.. yäks. Ei yhtää kiva! Oliko pahakin, meneekö kokonaan uusiksi?? Onneks M:n b-rappukin sit toimi lopulta. Meillä N:n maha toimii ainakin sen kerran päivässä, ja jos ei toimi niin neiti on tosi-tosi kiukkunen. Näkee että yrittää toimittaa asiaa pää punaisena, mutta kun ei tuu nii ei tuu...ja yleensä muuten toimittaa asiansa kesken syönnin... Ihan alusta asti on ollu toi tapa.


Kauris... mikä mättää suljetussa?? Etkö pääse sivulle, vai eikö anna kirjoittaa? sivuille pääsemisen auttaa joskus, että laittaa kauttaviivan ton etusivun linkin loppuun... muuten en sit osaakkaa auttaa.

Kapriksen neitin leikkaus meni sit lopultakin hyvin.. Hieno homma. Neiti oli urhea ja niin äitikin.

Sämpyki pyörähtäny... *vilkutukset*

Täällä on taas aamukuudesta oltu hereillä... ekat päikkäritkin takana. Uuni lämmitetty, kohta saa hiilet vedettyä. Posti haettu - vois alkaa lukeen päivän sanan...
 
**Johanna**
Rankka yö takana. Supisteli koko yön aamuseitsemään asti.
Kolmen aikaan yöllä oli jo sellainen olo, että on tosi kyseessä.
No ei ollut. Alaselkä vihmoo edelleen ja sisäreisiin vetää.
Varsinaiset rutistukset päättyivät kuitenkin.

Katsellaan, väsyttää.

Johanna 39+1
 
Katzu
Sateista lauantaita

No niin Johanna voi siellä alkaa vähitellen valmistautumaan tosi toimiin :) Tänäänhän on nyt sitten SE päivä. Ei mutta oikeasti tsemppiä !!!!! Yritä lepäillä, kuulostaa kyllä aika lupaavalta sun supistelut ja muut "oireet".

Tuosta vessasta eli pöntön vesisäiliön alla oleva tiivisteoli kadonnut oikeastaan kokonaan ja joka kerta kun veti vessan turskautti vettä. Vesi on valunnut pöntön vierestä laminaatin alle. Sen pidemmälle ei olla purettu (tarkastaja tulee ensi viikolla). Edellinen asukas on laittanut ne laminaatit ja laminaattien päällä lepää puolipaneelit. Lattian irrotus ei ole mikään helppo juttu.Me kun muutettin niin uusittin kaapistot ja lavuaari. Tämä kompleksi on jalkojen varassa sekä silikonilla saumattu seinään kiinni. Eli koko homman joutuu irrottamaan kun lattia poistetaan :( Niin ja meillähän on vain yksi vessa. Ainoa toinen "lavuaari" on keittiössä. No ensi viikolla tietää enemmän. Rahaa ei nyt vaan olisi alkaa tekemään remonttia.....

Äkkiä Antzillekin on viikkoja kerääntynyt :)

Nyt pakkaamaan M:n tavaroita, lähdetään reissuun. Illalla kyllä tullaan takaisin :)
 
ÄssÄ!
Johannalle voimia! HÄN- joka on kaivautunut lähtökuoppiinsa- antaa nyt äidille koko rahan edestä raskautta =O)

Tiuhtille onnea ihanista ultranäkymistä!!!!!!!! Mahtavaa =O)

Anzilla jo tosi kivasti viikkoja, kivat kuulumiset muutenkin! =D

Katzulla vesivahinko... voihan räkä... Toisaalta hyvä että nyt selvisi eikä sitten kun mahdolliset vauriot olis levinneet vielä laajemmalle!

Kapriksen suunnalla operaatio mallikkasti ohi!

Sämpykin käyny kurkkimassa, MOI =O)

Kauris, mulla tökkii kans välillä tosi paljon msn, välillä sinne pääsen ja välillä en. oonkohan muistanu edes tervetulotoivotuksia luikauttamaan... TERVETULOA kotiin vaavin kanssa. Kuvia kovasti odotellessa ja synnytyskertomusta =O)

(.) oireettomuus täällä jatkuu...koitan olla ajattelematta,mutta kieltämättä hirvittää.. ainoostaan on saattanu välillä juilia tai vihloa ihan pikkasen vatsasta. ei öllötä ei oo rintamukset kipeet tms. nälän tunnetta saattais olla vähän useemmin. Noista tytöistä kuitenkin oli ihan selkeitä oireita heti..

Imetyksen lopetin ÄrrÄltä 5.10 oli viimenen aamuimetys, eipä tuo likka oo ollu moineskaa. kerran tai kaks on käyny ehdottamassa, kaiveli paidanalusta ja sano tissshhss ei oo kuitenkaan itkua tuhertanu kun en antanut.
Mutta voi kamaluus noita ÄrrÄn hampaita... reppana on tehny 7kuisesta saakka eikä oo kun ne 5 läpi.... mollottaa ihan punasena monesta kohtaa ja on kipeet. kaivelee niitä ja itkee ja on levoton öisin. panadolia on nestemäisenä antanu.
Harmittaa kun ei voi muuten mitenkään auttaa toista...

ens vkolla täällä päin syysloma, ja isommat likat menee mummulaan 3 yöksi. meillä ohjelmassa kellarisaunan lattiavalua ym. rästihommaa. Ja varhaisultran varaamista :O)

Nyt siivouspäivän alotukseen, lauantaita kaikille!

ÄssÄ+nelsku
 
senora
Johannan kuulumisia kurkkimassa näin aamutuimaan... Taitaa siellä päätänsä piilotteleva tulokas odotella eräpäivään asti...
Meijän N sai taas eilen monta kassilllista vaatteita, mm ihanan syyshaalarin.. just ku kerkesin aatella et sellaisen vois hankkia. Ollaan kyl toppapukua jo pidetty noissa yhdistystoiminnoissa.
Jännityksellä oottelen neuvolan kommentteja tytöstä. ny istuu sylissä ja taputtaa pöytää... yrittää saada käsiinsä kahvipöydästä veiten ja pullavadin ja kahvikupin. ja kun ei saa, nii sit yrittää saada hiiren käsiinsä.
Ässän Ärrä o ny sit rinnalta vieroitettu.. reippaan kuuloinen tyttö. kyllä ne hampit sieltä puhkeaa.. teillä sit remppaa piisaa. mukavaa syyslomaviikkoo sinne. Täällä taitaa olla sit seuraavalla viikolla. ja monasti on ne ensilumet niihin aikoihin tullu.
 
Niksu1
Huhuu, mitä kuuluu Johannalle ja HÄNELLE, jonka pää on visusti piilossa?
Oliskos tänään jo The Päivä?

Kuinka voidaan Omppulassa??

Tänne ei ihmeitä. Pikkuännällä taas takana ihan jumalattoman levoton yö, miksei ne jo rauhoitu?? Eilen oppi seisoskelemaan sohvaa vasten ja yritti kävelläkin vähän tukea ottaen, muttei ihan vielä onnistunut. Luojan kiitos... Mikäs kiire tässä, nytkin tulee kopsuja jo ihan riittävästi.. ;-) Isompi ännä suorastaan puhkuu ylimääräistä energiaa, onneksi ulkona paistaa tänään aurinko, joten pihojen vähän kuivuttua eilisen sateen jäljiltä, päästään viettämään iltapäivää ulkosalla. Jipijipi...=)

Ei muuta kuin sunnuntain jatkoa!

Niksu ja pienemmät ännät
 
**Johanna**
Morjens.

Kasassa ollaan. Hänen päänsä on nyt niin tuossa jalkojen välissä,
että oli hankalaa heittää aamulenkkiä (200 metriä) =0)
Viime yö oli suht helppo taas, puolenyön jälkeen ei tainnut supistella kuin muutaman kerran. Mä luulen, että Senora on oikeassa: hän taitaa odotuttaa ihan eräpäivään asti.

Yritän pitää itseäni reippaana, mutta se on vähän vaikeaa, kun yöt on niin rikkonaisia. Päivällä ei vaan saa levättyä niitä menetettyjä tunteja takaisin.
Katsellaan.

Johanna 39+2
 
Niksu1
Missä kaikki on????? No, uusi viikko ja uudet kujeet, josko kaikki taas löytäisivät aikaa istahtaa koneelle...

Johannalle paljon niitä kunnon suppareita, jotta HÄN, joka päänsä piilottaa, osaisi tulla navan tälle puolelle ihmettelemään maailman menoa!

Sairastajille ja heidän hoivaajillensa pikaista paranemista ja paljon jaksuja!

Kaikille tasapuolisesti letkeää alkavaa viikkoa, se on kuulkaa naiset jo lokakuun puoliväli käsillä...=)

Niksu
 

Yhteistyössä