[b]EX-Kermit 32 - LOKAKUU[/b]

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
Tuuli!
Huomenta ja hyvää perjantaita! Siis uskomatonta, että Johannan Vauva on vielä masun sisäpuolella...muistan, kun tein sitä syntymäpäiväveikkausta, niin ajattelin, että onhan se ihan tyhmää laittaa noin myöhäinen päivämäärä, kun silloin näytti siltä, että Vauva on syntymässä ihan millä minuutilla tahansa. No mutta nythän Johanna voi viestittä Vauvalle, että myös Tuuli 35v11kk toivoisi kovin Hänen pikaista syntymäänsä, jotta voisi sanoa onnistuneensa veikkauksessa ;)

Voi Omppu pomppusein, älä nyt ainakaan tuollaisen syyn takia jätä kirjoittelematta. Kirjottelet vain sitä omaa napaa ihan niin paljon kuin haluat ja muiden kirjoituksia kommentoit sen minkä muistat. Turha nyt stressiä asiasta on ottaa. Ei kai tämä mikään kommentoimiskilpailu ole?!? Mä kommentoin muiden juttuja sitä mukaa kuin muistan...mulla vaan jää aika hyvin ne päähän, sillä olen opiskeluaikanani käyttänyt triljoonia tunteja niin kirjoitetun kuin puhutunkin tekstin muistamiseen, analysoimiseen ja olennaisten kohtien löytämiseen. Mutta tietysti siis tämä kirjoittelu täällä perustuu vapaaehtoisuuteen eli jokainen tehkööt omat ratkaisunsa ;) Se on vaan suuri menetys meille muille!

Juu kyllä se meikäläisen töihin lähtö vaan lähestyy ihan vääjäämättä...eihän sitä edes oikein tajua, kuinka lähellä se on. Toisaalta olen ihan iloinen asiasta ja toisaalta taas sitten surullinen. Mutta ei se mulle mikään maailmanloppu ole ;) Pääasia, että elämä jatkuu, vaikkakin hieman erilaisena taas. Juu ja kyllä musta olisi tosi kiva, jos voitaisiin nähdä joskus viikonloppuisin, sillä on niin hauska seurata noita kahta melkein samanikäistä kaverusta. Eikä Omppu sunkaan seurasssa mitään vikaa ole ;)

Jaahas jos vaikka perjantai päivän ratoksi hieman siivoilis. Ihan pikaseen vaan ;) Ja sit vois käydä vähän ulkoilemassakin. Eilen täällä kyllä satoi niin lahjakkaasti koko päivän, ettei paljon ollut asiaa ulos. Ja pimeäkin tulee jo niin aikaisin :( Iloista viikonlopun alkua kaikille! Ja Niksulle ja miehelle mukavia kekkereitä! Ja Johannalle tietty nopeaa synnytystä!

Tuuli
 
senora
Huomenta ja perjantaita...

Komppaan tässä alux Tuulia.. se että välillä tulee pelkkää omaanapaa on ihan sallittua ja jopa suotavaa. Montakohan kertaa tänne oon pelkästään purkanu omaa oloa ilman sen kummempia omantunnonvaivoja. höh ja pöh tuollaisille ajatuksille että jättäis pelkästään siitä syystä kirjoittelut... Ainoastaan armoton aikapula hyväksytään pitkin hampain syyksi... hihitytti kyllä tuo Tuulin olennaisten asioiden opiskelu... oisko pientä liitottelua?? Vuodessa on nimittäin vain 8760 tuntia...

Täällä on muuten pirtee äippä... Neiti heräs viime yönä vain kaks kertaa! puolilta öin ja kolmelta. Viijeltä oli hereillä mutta nukahti itekseen (muistaakseni), puol seiskalta alkoi sit taas kalkattaa ja minäkin jaksoin nousta seurustelemaan... Katottiin vähä aikaa pikkukakkosta ja sit tultiin aamukaffille... Nyt on jo aamupäiväpäikkärit nukuttu ja neiti hakkaa kämmenellä lattiaa ja pärryyttää..

Eilinen oli tosi ruuanhankintapäivä... saatiin hirvenlihaa ja kävin viel sikaa etuneljänneksen kaupasta... Paloiteltiin lihat pakkaseen, ovat ny sit kansia myöten täynnä... Toisessa on kyl valtaosin marjoja, mutta sinne piti laittaa osa, kun ei muuten ois mahtunu. Nyt on hyvä ottaa pakkasesta aina tarvittaessa ruuanjatkoa. Just eilen puhuttiin miehen kans, että ens talvena tulee varmaan enemmänki laitettua hirvee kun oon kotona, Kun on ollu töissä nii eipä niin pajoo oo tullu pakkasta koluttua, paljo helpompi tuua sulat lihat kaupasta...

Johanna on siis viel yhessä kasassa... pistetääs taas suppareita tulemaan...!!

Tänään onkin synttäreissä vapaapäivä, Huomenna Ninnilässä pirskeet...

 
Tuuli!
Heh Senora siltä se ainakin tuntui, että niitä tunteja oli triljoona ;) Me taidetaankin sit tulla teille, kun meiltä loppuu kotoa ruoka :D

Kaipa mä nyt otan imurin esiin...käytiin Ämmän kanssa tässä välissä suihkussa.

Tuuli
 
Katzu
Huomenta

Täällä jo siivottu ja M kohta herää aamutirsoilta. Iltapäivällä tulee kamu vaavelinsa kanssa kyläilemään.
Niin no ei täällä kovin siistiä ole.Laminaatin palasia irti, vessa räjäytetty, remonttitavaraa siellä sun täällä jne.......

Mä olen monesti ihmetellytkin Tuulin kykyä muistaa asioita :) Mä luen teidän tekstit ja sit kun alan kirjoittaa en muista enää mitään.

Senoralla lihaa yllin kyllin. Mekin taidetaan tulla sinne :) Mennäänkö Tuuli samaa matkaa???

M:llä ollut massu kovalla. Kakkaa tehty useampaan otteeseen itkun kera. Katsoa napittaa sen näköisenä,että sattuu. :( Reppana. Luumusosetta syöty ja mallasuutetta annoin kerran.

Johannalle jaksuja loppu kärvistelyyn!!!!

Mitäköhän kivoja lahjoja synttärisankarit saavat :)

Niin ja M pari päivää nostanut peppua pystyyn masulla ollessaan.

Joo ei tässä kait muuta. Mukavaa viikonlopun alkua
 
antzi*
Täällä on puolestaan yksi HYVIN väsynyt äippä... En tiedä tekeekö neiti hapmapita vai mitä, mutta on jokusen vk jo nukkunut huonommin ja viime yö oli karmea. Kellosta katsoin, että pisimmillään nukkui 1,5h putkee, yleensä n. puoli h ja sitten kitinää/itkua/sängyssä kierimistä. Noh, en nyt ajatellutkaan että jatkuisi niin ihanasta kun tuossa reilu puolen vuoden ikäisenä kun nukkui aina n.12h putkeen... Ja eikös tää 8kk ikä ollut muutenkin joku sellainen murrosvaihe monelle? Kohtahan neiti sen 8kk täyttää.

Johanna on kasassa edelleen... No ei voi kauaa enää mennä, sillä mä lohduttelen aina niitä joilla menee yli LA. :) Mutta jos vaikka tänään tosiaan..?

HEi kertokaas millaisia vaatteita meksikolaiset naiset pitää?! Meillä on kummin synttärit ensi kuussa ja teemana meksiko... Ja pitäisi siis pukeutua asiaaan kuuluvasti. Olenko ihan hakoteillä kun mulle tulee mieleen vähän espanjalaistyylinen/lattarityylinen asu? Toinen kysymys on, mistähän sellaisen saisi? Punanaamiosta ei ihan sellaista ollut (ainakaan xl-kokona, pitäisi mahakin mahtua mukaan) ja googlellakin löytyi aika heikosta. Joko siis täällä pk-seudulla pitäisi olla liike tai sitten nettikauppa. Vinkkejä??!

Jaahas, rupean metsästämään koulukirjoja niin "pääsee" tekemään pari työtä. Olisi vuoden loppuun mennessä tehtävä muutama juttu vielä, pari esseetä, yksi harjoitteluraportti ja yksi tentti olisi. Jes..

Antzi ja kirppu2 huomenna tasan 19
 
antzi*
"Täällä on puolestaan yksi HYVIN väsynyt äippä... En tiedä tekeekö neiti hapmapita vai mitä, mutta on jokusen vk jo nukkunut huonommin ja viime yö oli karmea."

Jos kuitenkin tekisi hampaita?! :)
 
Sanna.
Jeeeeeee... Mä pääsin töihin. Ihanaa on että kyseessä on askarteluliike!!! :)!
Silti en hautaa ajatusta elävästä lapsesta... Jospa sekin joku päivä.
Huomenna mummun hautajaisiin, kukat vieläkin tekemättä...
 
Taustafiilistelijä :-)
Käydäänpäs nyt ihan oikeasti tälläkin puolella terkut heittämässä.
Taustalla fiilistelen mukana vuoden takaisia hetkiä <3
Kaikille muillekin synttärisankareille paljon haleja :)

Toivon todella, että mun kakkosveikkaus Johannan synnytyspäiväksi ei toteudu. Olikohan se 28.10.? Vitsinä ihan heitin jossakin vaiheessa.
Johannalle paljon jaksuja ja napakoita supistuksia! Kaikki kärvistelyt unohtuu THE HETKELLÄ.

Täällä elvytään koko perheen laivareissusta.

Tehis
 
Niksu1
Johannalle suppareita ja kaikille vilkutuksia tasapuolisesti.

Täällä kiristää pinna. Hu tädin 40vee bileet ja meillä isännällä jalassa ilm. rasitusmurtuma ja esikolla alkava lentsu - V***U!!!!! Ei varmaan sit tartte biletellä hu. Vaikka isäntä ei voikaan ottaa - eli vois olla kuskina tai lapsenlikkana, niin ei perhana pärjää kittunsa kanssa kumpanakaan. Ärsytys!!! ja sit kun se on niin helevetin kipee, niin ei tee muuta kuin narisee...=/

Se siitä. Perjantaita kaikille!

Niksu
 
Omppu75.
Iltoja!

Siis voi HUUTAVA VÄÄRYYS, jos Niksu ei pääsekään bilettämään huomenna :(. On kyllä niin lapsiperheen karmanlakia kuin olla ja voi. Pidän peukkuja, että homma järjestyy.

Hihi, kommentoimiskilpailu =D. Eiks tää ookkaan :) ? Joo Tuulin "tausta" huomioiden ymmärrettäneen kyllä, miten hän venyy moisiin suorituksiin. Mulla on oikeesti niin huono sisälukutaito. Luen kyllä, mutta mitään ei juurikaan jää kaaliin. No, mut mä olen sitte varmasti hyvä jollain toisella osa-alueella :)

Johanna, joko joko ;D ?

Sannalle jättionnittelut uudesta työpaikasta! Täytyy tulla joskus moikkaamaan, kunhan selviää, että mikä liike :) Kohta pitäis alkaa kutsukorttia ja joulukorttia askartelemaan taas..

Antzille en ossoo kyllä sannoo noista meksikolaisjutuista, mutta sitä samaa salsahameosastoa mäkin aattelen mielessäni, siis niitä espanjalaistyylisiä. Kuulostaa kivalta teemalta. Ja tsemppiä opiskelun loppumetreille! Sullakin kohta puolivälissä raskaus, uskomatonta, miten pitkällä olet jo! Siis tarkoitan, että aika mennyt siivillä siinäkin kohtaa.

Onkos maa niellyt Pikku2:n? Toivottavasti kaikki on ok. Entäs Safiiri?? Sonia?

Toivottavasti Katzun M:n masu jo pehmeni.

Eipä ihmeempää. Olen teen kanssa kahdestaan koko viikonlopun. Melkeinhän tässä tuntee itsensä yksinäiseksi näin illan pimeinä tunteina, kun toinen jo nukkuu. Ai niin, tulin kattoneeksi sunnuntaina sen Piirin, kattoiko kukaan. Hitto, kuulin ääniä koko yön :)

Leppoisaa viikonvaihdetta toivottaa Omppu ja nukkuva tee

 
Niksu1
Kiitos Omppu, tuli heti 100% parempi mieli!!!!! Oikeesti!!!!

Sannalle lämpimät onnittelut uudesta työpaikasta, aivan mahtava juttu! Toivotaan siis positiivisia uutisia sillä toisellakin saralla... ;-)

Mä muuten katoin sen Piirin, mut mun mielestä se oli jotenkin teennäinen.... Tai siis oikeestihan mä uskon ihan kaiken ja oon alati paniikissa sen takia, mutta yritän aina järkiperäistää noi jutut. Eli nyt uskon, että se oli teennäinen, niin ei käy jännittään...=)

Kuumeinen esikko saatiin luojan kiitos nukkumaan, ihan niin kuin yliaktiivinen kuopuskin, eikä isäntäkään narise enää niin pahasti. Kyllä tää tästä. Mennään me ainaki käymään bileissä huomenna...=)

Mut joo, leipomishommelit jatkuu, me siis hoidetaan 75% huomisten kekkereiden syömäpuolesta...

N
 
gia
Pikaisesti tulin Johannan tilanteen tsekkaamaan ennen nukkumaanmenoa. Jospa SE päivä koittikin;)

A pyöriin kun väkkärä. Hassu pikkumies. Kovasti nauraa ääneen, kun pussaa poskille tai korvan juureen:) Kiinteitä syö, ja hyvin uppoaa. Ummetusta ei ole ollut havaittavissa. Voi tosin johtua siitä,että olen syöttänut luumua joka toinen päivä. Vaatteissa ollaan siirrytty 70 ja 74 senttisiin... Tukka on harventunut aika paljon, mutta ei tähän perinteiseen JuiceLeskis-tyyliin, vaan hiukset ovat tippuneet sivuilta. Tyylikäs keesi keskellä päätä :D

Niksulle pahoittelut biletyssuunnitelmien mönkään menosta! Ja Sannalle taputukset uudesta duunista!

Nam nam.. Senoralla hirveä. Meilläkin olisi tuolla pakkasessa porofilee. Vanhemmat tilaa Kuusamon seudulla asuvalta tutulta kerran vuodessa poronlihaa, ja sitä kautta on meillekkin poroa eksynyt.

Nyt tämmönen galluppi. Minkä ikäisenä olette antaneet vauvalle puuroja? Ja oletteko ostaneet näitä Piltin tai vastaavien valmisteita? Vai tehneet puurot ihan tavallisista hiutaleista?

God natt, sov gott!

gia
 
entu82
Minä vaan niitä Johannan kuulumisia taustailen täällä mieli haikeana vuosi sitten kolmen aikaan syntyi tuo rakas pikkuneiti nyyhkis :).

Pakko kommentoida tuota Niksun juttuakin, että minä sain rasitusmurtuman jalkaani, kun odotin viikoilla 30+ tuota pienempää ja ei siinä kyllä muu auttanu kun hoitaa mahapystyssä keppien kanssa pomppien tuo silloin 1v3kk esikoinen. Miehen työpäivät oli silloin 7-17... Välillä vaan tuntuu, että äitien oletetaan pystyvän ihme suorituksiin ihan automaattisesti, eikä paljo narinat auta vaikka kipeetä välillä tekiskin...
 
**Johanna**
Hei huomenta!


Onnea Ninnilään ja Entulaan!!!!!

Maailma on täynnä suuria ihmeitä sille,
joka on valmis ottamaan niitä vastaan.

Muumipappa, Tove Janssonin kirjasta
Muumipappa ja meri
***

Mahtava yö taas takana, eikä tullut lähtö.
Eilen varattiin jo yliaikaiskontrolli 31.10., enkä sitä ennen mene sitten edes neuvolaan, jos ei mitään hätää ole. Mutta viimeöisen jälkeen en usko, että pitää mennä yliaikaiskontrolliin, uskoisin, että se lähtö on nyt viimein aika lähellä (onko kukaan lukenut tätä lausetta kohdallani ennen??)

Sannalle onnittelut työpaikasta! Mahtavaa, että pääsit just askarteluliikkeeseen! Se mullakin on toiveissa joskus: että pääsisi tekemään työkseen sitä mikä muutenkin kiinnostaa.

Gia, mä annoin kyllä niitä valmispuuroja aika pitkäänkin. Hiutaleista kun tulee aika karkeaa puuroa. Sitten vasta kun syötiin muutenkin karkeaa ruokaa, syötiin myös hiutalepuuroa. Ne jauheet, mistä pitäisi tulla pehmeämpää puuroa, ei, ei, ei... Mä sain niistä aikaan vain liisteriä. Vadelma-kaurapuuro oli muistaakseni suosikki.

Niksulle rentouttava hieronta ja pullo kuohuviiniä reippaan leipomisen jälkeen, antzille kunnon yöunet ja kaikille muille halauksia!! Erityisesti taustafiilistelijän käynti lämmitti sydäntä. :)

Ihanaa lauantaita kaikille!!

Johanna 40+1 ja HÄN jota täällä rakkaudella jo odotetaan...
 
senora
Missäs JOhannan tän aamun raportti?? joko-joko??
Tänään saimme taas onnitella yksivuotiasta.. Paaljoonn onneeaa vaan!
Niksulle halitukset, jos bileet menee... Ja tuo on kyllä totta että kun mies on kipee, niin se on kipee... Luvan perästä makaa soffalla... mutta kun perheessä nainen on kipee, niin pää kainalossa pitää hommata... arrgh... muistanpa yhden itseaiheutetun päänsäryn silloin ennen vanhaan, jota yritin nukkumalla parantaa.. mies tuli herättään... mulla ois nälkä... just. pakko oli sit nousta. Mut omakin olo parantui kun hissuksiin liikkui... Silti harmittaa NIksun puolesta...
Täh.. Gian A kasvaa huimaa vauhtia. Meillä ollaan kans siirtymässä noihin 74 sentin vaatteisiin... bodyt on jo, mutta housut menee pienemmätkin. Vai alkaa tukka poitsulta lähtee... tuosta tuli kyl mieleen sellainen kyssäri, että tippuuko se vauvatukka aina??? Meillä puuro aloitettiin, siten että ostin muksun pahvipurkissa olevaa puuroo pari kertaa... Sit keitin pikakaurahiutaleista ja soseutin... nykyään en enää soseuta- neitille uppoaa ihan sellaisenaan marjasoseen keralla.

meillä tyttö tykkää kun loruttelee ja leikittää: kierrän kierrän kaupunkia.. tiiättehän... ja korvaan supatus ja pusuttelu on kans riemukasta touhua...

hih... sainhan kahteen talouteen vipinää... tulkaa vaan käymään.

Kadonnut lammaskin käynyt visiitillä?? Taitaa siellä loma-aika pitää kiireellisenä?? No onneksi ens viikolla isommat menee kouluun ja äipälläkin aikaa palstailla.. ?? juuhan??

Antzi on kyl ihan varkaiten päässy noille viikoille... voisit aina joskus pistäää niitä viikkoja näkyviin... Meksikolaisista vaatteista ei kyl tuu mieleen muuta kuin ne ponchot.. vai onkos ne enemmän miesten vaatteita. Ootkos kokeillu googlettaa : Meksiko vaatteet?? Jotenki tulee mieleen että ne värikkäät mekot ovat enemmän juhlavaatteita??

Safiiria oon tapaillu tuolla haaveilupuolella wabeissa... sielläkin on vietetty syyslomaa.

Sonia ja Pikku2 on tosiaan olleet vähä aikaa hiljaa... Sonia siellä hoitelee pienokaistaan ja oli kai jotai koneongelmaa, ettei pääse nettailemaan päivällä...

Sannaakin oon tavannu tuolla haaveilupuolella. Onneksi olkoon työpaikasta. Olet kyllä oikealla alalla työpaikassasi. Pian saatte tulokset tutkimuksista ja toivotaan että saatte selvyyden noihin ikäviin tapahtumin.

Jahans - apetta tytölle ja lähetään ajelemaan... on asioita kylän pinnassa hoijettavana.
 
Niksu1
Johannalle paljon nyt NIITÄ suppareita, jotka hoitavat homman himaan... =) Josko nyt olisi se hetki. Jos HÄN nyt kuitenkin päättää vielä odottaa, niin 24.10. vois olla hyvä päivä, silloin ainakin aina liputetaan (YK:n päivä ja minun edesmenneen isäni synttäripvä).

Juuri näinhän se menee: jos nainen sairastaa niin ihan sama, mutta miehen sairaus on jotain ihan ennenkuulumatonta. Hoidin mäkin oksennustaudissa viime keväänä 4vkoa vanhaa vauvaa, oksentelevaa 2vee esikkoa ja kahta koiraa, kun isäntä oli työreissussa. Lopulta meille eksyi vielä esikon oksenteleva kummitätikin "hoidettavaksi"...=) Sitten mies palasi reissusta, sai taudin ja vetäytyi 2 pväksi sairastamaan sängyn pohjalle, johon piti sitten kuljettaa juotavaa jne. Marttyyrikruunua en silti tässä päähäni sovittele, se minun murtumainen mieheni tuolla keittiössä leipoo pekonipatonkia ja tekee voileipäkakun koristuksia juhlia varten, kun mä taasen istun olkkarissa koneella ja katson toisella silmällä kuumeisen esikon vieressä piirrettyjä...;-) Eli ei tää nyt ihan diktaattori-meininkiä meilläkään ole...

Nyt pätkii mitä piti sanoa, ainakin OIKEIN PALJON ONNEA SYNTTÄRISANKAREILLE!

Leppoisaa lauantaita kaikille säädyille, mä niin toivon, että Johanna & perhe pääsisivät jo tapaamaan HÄNTÄ, jota rakkaudella odotetaan!

Niksu
 
Katzu
Huomenta

Jokseenkin kalsa ilma ulkona. Hurrrrr. M siellä vainuissa nukkuu.

Eilen oli unelma päivä päikkäreiden suhteen. Nukkui kahdet pitkät päikkärit ja ei muuta. Oli tosi iloisella tuulella kaiken hereillä olo ajan :) Tänään on jo nukkunut yhden puoli tuntisen ja nyt on toisilla tirsoilla tuolla terassilla.

Niin kakkaa tulee edelleen. Sellaista kiinteää. Nyt varmaan alkaa olemaan historiaa ne viikon tauot :)

Sannalle minultakin onnea työpaikan johdosta. On kyllä varmaankin just sun tyyppinen työpaikka :)

Johannalle niitä suppareita!!!!!!!!!!!!!!! Sovitaan, että huomenna ei enää aamulla lueskella sun viestiä jossa lukee, että yhdessä kasassa ollaan :) Mullahan alkoi vettä lorottaa kun maalasin nelin kontin terassin lattiaa. Eli koklaas nelinkontin vaikka pestä lattioita :)

Toivotaan, että Niksulla olisi jollain tapaa rentouttava ilta!!!! Yhdyn teidän muiden kommentteihin miesten sairastamis asiaan liittyen.....

Gian A on astetta isommissa vaatteissa kuin M. Me ollaan nyt 68 koossa. 62 housut on aika pitkälti vielä käytössä. Tuosta tulikin mieleen,että siirryttiin vaipoissa kokoon 4 tuossa reilu viikko sitten. Eilen kävi kaveri kylässä kuukautta nuoremman tytön kanssa (painaa kohta 9 kiloa), huomasin että sillä oli vielä kolmos vaippa. Totesin siinä ääneen,että miten sä olet saannut tuon vaipan vielä mahtumaan. Äiti siinä sanoi,että onkin ihmetellyt kun selästä on usein märkä. No annoin nelosen testattavaksi. :) Meillä loppui yksinkertaisesti pituus ja oli pakko vaihtaa isompaan.

M:lle maistuu soseet tosi hyvin. Eilenkin syötiin luumua reilu puoli purkkia ja oli hiukan erimieltä asiasta kun laitoin kannen kiinni :) Kasvissosettakin syö hyvällä ruokahalulla. Nyt parina päivänä syöty bataatti-porkkana-maissia sosetta. M:n mielestä kestää liian kauan ennen kuin äiti on saanut soseen lämmitettyä ja ruokalapun kaulaan. Sellainen teiskaaminen alkaa sitterissä ja volyymi nousee :) Huvittavaa katsottavaa

Minkäslaisia kakkuja muuten olette leiponeet synttärisankareille????

Nyt täytyy mennä muihin askareihin
 
Omppu75.
Hrr, onpas tosiaan kolea sää.

Voi sun pitää Johanna säästää talteen kaikki omat kirjoitukset täältä, että tuo kovasti odotettu vauva saa sitten aikanaan lukea ne :).

Onnea päivänsankareille!!

Ja Sannalle unohdin ihan toivottaa voimia tälle päivälle, joten näin jälkijunassa, paljon voimia!!

Meille tuli "kutsu" rokotustutkimukseen, influenssasellaiseen. Vähän kahden vaiheilla tässä.. meinaatteko muuten muut ottaa vauvoillenne influenssarokotteen?


Gian A:sta tulee varmaankin laitahyökkääjä tms, kun on niin hyvässä kasvussa ;) Niin, PUUROG: Tee sai aikanaan niitä valmiita tölkkipuuroja jonkin aikaa, sitten ihan kaurapuuroa hillolla. Siis hedelmäsoseella :) Ja noin syö edelleenki. tee puolestaan on saanut alusta asti ihan tavallista kaurapuuroa (tai mitä puuroa milloinkin) ihan sellaisenaan survomatta ja siis ilman mitään hilloja. Hyvin uppåå..aattelin, että en lähde siihen hilloralliin nyt ollenkaan, ainakaan vielä tässä vaiheessa, kun kerran "raakanakin" kelpaa. Hyi, jäis itteltä syömättä =D. Mulla pitää kaurapuurossa olla suolaa, sokeria, ja voita paljon!

Sain tänään toiset rillit, toiset tulee ens viikolla. Onpas outoa, kun monta vuotta oli hengettömät ja nyt sit ihan oikeet pokat.

Heipat ja rallat, kun ajatus katkes taas.. ai niin kiva, jos pystyin piristämään Niksua eilen :)

Omppu ja taas nukkuva tee



 
T&h
Meillä olisi ehdottaa hirmu kiva synttäripäivä Johannan pikkuprinsessalle, mutta mahtaakohan olla turhan pitkä aika odottaa HÄNtä :)
Jaksuja, suppareita ja pitkää pinnaa sinne kotikulmille! ;-)

Tytöt tasan viikkoa vaille 1v. ja 37v. :-D
 
Niksu1
Taustailevalle Teelle ja hoolle vilkutuksia!!

Puurog: me on annettu molemmille poitsuille niitä valmispuuroja useamman kuukauden ajan. Esikko oli vissiin n. 9kk kun siirryttiin tavispuuroon, kuopus on saanut sitä aina silloin tällöin n. kuukauden ajan. Ei vaan kauheasti fanita, jos on kökköjä (ei yöki, mut kieltäytyy syömästä) eli puuron on oltava aikas löysää.

Rokotusg: esikko sai viime syksynä sen ifluenssarokotuksen ja molemmat saavat ne tänäkin syksynä. Meidän suunnalla on rokotukset marraskuun alussa (ja tehosteet sit joulukuussa).

Nyt koiria lenkittään ja sit kiireesti naamaa piirtelemään, ainakin käydään bileissä viemässä lahja ja muutenkin näyttäytymässä... =)

N
 
senora
Influenssa-rokotus meinataan ottaa.. Ne onkin sit ekat piikit omassa neuvolassa. Ens kuussa saahaan se viimeinen meningokokki ja pneumokokki-pläjäys ja samalla viimeinen yhdistelmärokote. tuosta rokotusrumbasta täytyy olla kaks viikko influenssarokotukseen. otettava joko ennen tai jälkeen. Me otetaan jälkeen.... sit meneekin tehoste ihan joulun alle... toivottavasti ei tuu mitää reaktioita.

tuohon puurojuttuun vielä, että meillä menis kans ilman hilloa, mutta on se itestäki nii karseen makuista... että siksi...

Kaupassa sain ahaa-elämyksen... meillä on ens viikonloppuna puoliympyrä-kakku, puolivuotisjuhlan kunniaksi. Neiti on ny taas sit pirtee, kun nukkui automatkan ajan... liki tunnin. Ulkona on kyllä koleaa.
 
senora
Siis missä KAIKKI on?? Ollaan taas tytön kans kahestaan, kun mies on metällä. Eilenki oli koko päivän. Jotenki neitistä huomasi että hän kaipasi isäänsä, eivät nähneet kuin aamulla kun mies lähti jahtiin. Yöllä neiti sit heräs seurustelemaan kun havaitsi että iskä onkin viekussa... voi jummi, et oli hankala saaha tyttö unille sit sen jälkeen... Ja huomenaamulla oli aikainen herätys tiijossa... et tuollaisesta yöseurustelusta ei tarttis tulla tapaa...

Missäs Jossu?? hu-huu...

T&hoolle vilkutukset!!
 
Katzu
Huomenet täältäkin.

Just laitoin M:n unile. Herättiin seiskalta, kävi nukkumaan 18.30. Joskus puoli kahden aikoihin kävinl aittamassa tutin.

Täällä on nyt kait jonkinmoista eroahdistusta tms. Lähdin toissa iltana salille ja mies aloitti just juottamaan iltavelliä eli kello oli silloin 18.15. Juonnin päätteeksi aloitti raivokkaan huudon. Mummu tuli hätiin, huuto oli vaan yltynyt. Lopulta mun oli pakko tulla kotiin, M oli siihen mennessä ehtinyt karjua tunnin. Otin syliin, rauhoittui ja kävi heti nukkumaan. Tuollaisia "kohtauksia" on nyt tullut jokunen. Ja ajankohta illalla ja siis mä en ole silloin kotona. Voi kun kiva.....

Senoran neiti on yöllä viihdyttänyt teitä. Joo ei ole kyllä kiva olla yöllä hereillä. Mahtuuko muuten teidän makkariin N:n pinnis??? Vai muistanko väärin,että silloin kun testasit sänkyä, niin se oli eri huoneessa?? Ja nyt en kyllä muista sitäkään,että nukkuuko Npäikkärit pinniksessä????

Nyt täytyy mennä pukemaan. Jahkas neiti herää, lähdetään kylään. Mies oli yön töissä ja saa rauhassa nukkua
 

Yhteistyössä