Avovaimokkeen ihmettelyä

  • Viestiketjun aloittaja Vaimoketurhake
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei taida olla ,mutta eikö teidän mielestä ole aika paljon tuo 2vk kun 2-vuotiaasta kyse? Ei olisi oikeus tuollaiseen ratkaisuun helposti päätynyt. Ja etkö jossain puhunut etten juurikaan osallistu lapsen kasvatukseen ym. mutta nyt kuitenkin olet uhannut lapsen äitiä (isänkanssa) käräjillä jollei anna lastaan 2vk teille? Ei oo sulla kaikki hyvin!!!
 
Vaimoketurhake
[QUOTE="vieras";22855714]Ei taida olla ,mutta eikö teidän mielestä ole aika paljon tuo 2vk kun 2-vuotiaasta kyse? Ei olisi oikeus tuollaiseen ratkaisuun helposti päätynyt. Ja etkö jossain puhunut etten juurikaan osallistu lapsen kasvatukseen ym. mutta nyt kuitenkin olet uhannut lapsen äitiä (isänkanssa) käräjillä jollei anna lastaan 2vk teille? Ei oo sulla kaikki hyvin!!![/QUOTE]

Siis oikeuteen eivät menneet ja minulla ei ole osaa eikä arpaa näissä asioissa :D Kun he, tytön vanhemmat, siis taistelivat tapaamisista, niin mieheni joutui uhkailemaan käräjillä, jotta sai tyttöään tavata. Saivat sitten aikaiseksi paperin tuosta 2vk oikeudesta. Tämä tapahtui ennen kuin tytön äiti edes tiesi olemassaolostani.
 
"vieras"
Ok. Ihme touhua, lastenvalvoja tuota tuskin on ehdottanut koska yleensä jos lapsi asuu tolla järjestelyllä (yleensä vk/vk) niin tarvii olla kekusteluyhteys ja vaihtaa lapsen kuulumiset. Kumpi on lapsen lähihuoltaja? Ja tosiaan 2vk erossa äidistä tai isästä tässä nyt äidistä koska ennen asui äidinluona on paljon. Ei ihme että lapsi reagoi käyttäytymisellään noihin järjestelyihin. Voi lapsi parka.
Ja aikas mielivaltaista isältäkin repiä lapsi pois kotoa itselleen aina 2vk ja uhkailla oikeudella. Kumpa äiti ei olisi alistunut.
 
Vaimoketurhake
[QUOTE="vieras";22855883]Ok. Ihme touhua, lastenvalvoja tuota tuskin on ehdottanut koska yleensä jos lapsi asuu tolla järjestelyllä (yleensä vk/vk) niin tarvii olla kekusteluyhteys ja vaihtaa lapsen kuulumiset. Kumpi on lapsen lähihuoltaja? Ja tosiaan 2vk erossa äidistä tai isästä tässä nyt äidistä koska ennen asui äidinluona on paljon. Ei ihme että lapsi reagoi käyttäytymisellään noihin järjestelyihin. Voi lapsi parka.
Ja aikas mielivaltaista isältäkin repiä lapsi pois kotoa itselleen aina 2vk ja uhkailla oikeudella. Kumpa äiti ei olisi alistunut.[/QUOTE]

Hmm...siis miten lapsi reagoi käyttäytymisellään? Siitä en ole sanonut mitään. Normaali mukula se on, hiukan parempaa ruokaa sille tulisi syöttää ja oikeassa paikassa. Äiti on lapsen lähihuoltaja. Olen samaa mieltä, että vk/vk olisi parempi, mutta he päätyivät tähän pompottelujärjestelyyn sossutanttojen kanssa, kun lapsi on vielä näin pieni, ettei tarvitse olla erossa pitkiä aikoja kummastakaan kerrallaan.
 
"vieras"
Siis ei tarvi olla pitkiä aikoja erossa kummastakaan? 2viikkoa on todella pitkä aika, eikä kovin monet soskut tuota edes hyväksyisi.Vai näkeekö äiti lastaan miten kun lapsi on teillä 2vk kerrallaan?Ikävöikö lapsi äitiään? Ja sanoit että lapsi pompottelee aikuisia jne. Ja se on yksi merkki siitä ettei järjestely ole lapsen edun mukainen. Ja lapsen etua näissä haetaan. Sosiaalityöntekijän kuuluu ajatella vain lasta ei isää tai äitiä äitipuolistapuhumattakaan. Tai noh, äiti ja isä vielä otetaan huomioon.
 
Vaimoketurhake
[QUOTE="vieras";22856051]Siis ei tarvi olla pitkiä aikoja erossa kummastakaan? 2viikkoa on todella pitkä aika, eikä kovin monet soskut tuota edes hyväksyisi.Vai näkeekö äiti lastaan miten kun lapsi on teillä 2vk kerrallaan?Ikävöikö lapsi äitiään? Ja sanoit että lapsi pompottelee aikuisia jne. Ja se on yksi merkki siitä ettei järjestely ole lapsen edun mukainen. Ja lapsen etua näissä haetaan. Sosiaalityöntekijän kuuluu ajatella vain lasta ei isää tai äitiä äitipuolistapuhumattakaan. Tai noh, äiti ja isä vielä otetaan huomioon.[/QUOTE]

Jätit huomiotta merkitsevän sanan; KERRALLAAN. Lapsi ei ikävöi äitiään. Lapsi huutaa hoidossa isiä. Lapsi pompottelee aikuisia kuin nyt lapsi vain voi. Sellainen kun aina saa kaiken. Titinalle-DVD-tä pitäisi välillä vaihtaa jatkuvasti ja tykkää kovasti istuttaa/seisottaa edestakaisin :D Ei ole minulle enää kokeillut, kun en kerran anna. DVD:tä vaihdetaan tasan kerran ja sitten se on siinä, kelpasi tai ei. Jos saisin päättää niin laittaisin siinä kohtaa koko toosan kiinni ja pitäisin paussia titinallesta. Vaan eipä ole minun mukulani.
 
..
Sinun tilanteessasi ottaisin ja lähtisin joko heti tai aikalisän jälkeen. Eli jos et heti kykene laittamaan suhdetta poikki, niin muuta vähintään neljäksi kuukaudeksi pois. Sinä aikana voitte rauhassa keskustella minkä on muututtava, jos sinä muutat takaisin. Voihan olla, että itsekin huomaat, ettei se kannata, mikään ei muuttuisi.
 
Hieno nainen.
Ainakin lapsella on isä joka välittää. Ole tyytyväinen siihen ja jos mies oikeasti haluaisi olla kanssasi niin tekisi tiettyjä asioita varmasti toisin. Ette varmasti ole kovin hyvä pari toisillenne. Mutta kannattaahan asioista yrittää puhua jos jotain toivoa vielä olisi. Onko tytön äidillä uutta miestä? Ja jos lapsi ei reagoi mielestäsi hoitokuvioihin (mikä mun mielestä outoa koska lapsi ollut aiemmin äidillään) ja on mukava pikku neiti niin miksi et nauti että saat olla sitten vaikka tytön kaveri? Jätä muut asiat vanhemmille ja lopeta nipottaminen. Anna isän tehdä omat virheensä.
 
Vaimoketurhake
Jos tästä ei muuta iloa ollut, niin sainpa ainakin laidasta laitaan muita näkemyksiä. Se nyt on tiedossa, että riitaan ei ihminen kykene yksin, eli paljon on vikaa molemmissa ja vääriä odotuksia oli yhteiselosta puolin ja toisin. Ongelmat eivät näytä niin suurilta enää minun silmissäni, jos vain saisin lopetettua tuon miehen ainaisen vittuilun. Nykyisimmin joka ikisessä toiminnossaan mies tekee niin kuin se enemmän minua kiukuttaisi.

Olen valittanut paskankärystä WC:ssä ja sain hetkeksi paskavaipat suljettuun muovipussiin. Eilen illalla ne lojuivat WC:n lattialla valtoimenaan. Kiva sinne mennä naamaa ja hampaita pesemään. Kiitti vaan vitusti. Meillä/minulla on erikseen paperiroskakori keittiössä, jonne voi kerätä paperit, jotka voi heittää takkaan. Noh, sinne kulkeutuu kaikenlaista jätettä. Sipsipussissa oli nyt paperin lisäksi muovipurkkeja ja metallikansia. On se kivaa lajitella isännän jätteitä... Valot mies sammuttaa perässään vaikka istuisin olohuoneen sohvalla. "Ai tartteks sää valoja?" Voi vitun vittu. Kerjääkö mies eropäätöstä näillä kaikilla pikku vittuiluillaan?

Aamulla toivotin hyvää huomenta ja ehdotin, jos mentäisiin porukalla tekemään lumiukkoja pihalle, kun on hyvä suojasää. No ei siinä kauaa mennyt, kun vittuilu taas alkoi. Pennun harjaustakaan ei saisi harjoitella sisällä, kun "koirat harjataan ulkona". Kuka tahansa koiranomistaja tietää, että ensin toiminnot harjoitellaan häiriöttömässä tilassa ja sitten vasta voi lisätä haastetta. No ei harjata koiraa sitten ikinä (miehen läsnäollessa ;) ) Miehellä itselläänkin siis on koira ja valittaa sen karvanlähdöstä...voipi katsoa peiliin siinä kohtaa. No ei, siitäkin voi valittaa minulle =D
 
Hieno nainen.
Kyllä sä teet nyt elämästäs aika vaikeaa, en ihmettele miehen käytöstä jos sua ottaa kaikki päähän. Miksi odotit että menette yhdessä ulos vaikka aiemmin sanoit ettet ole kiinnostunut tekemään yhteisiä asioita ja miehesi tämän varmasti vaistonnut? Niin miksi tota sitten niin kovin ootit?
Rakastaako miehesi enää sinua?
 
Vaimoketurhake
Kyllä sä teet nyt elämästäs aika vaikeaa, en ihmettele miehen käytöstä jos sua ottaa kaikki päähän. Miksi odotit että menette yhdessä ulos vaikka aiemmin sanoit ettet ole kiinnostunut tekemään yhteisiä asioita ja miehesi tämän varmasti vaistonnut? Niin miksi tota sitten niin kovin ootit?
Rakastaako miehesi enää sinua?
Siksi, että yritän parantaa tätä meidän juttua ja osallistua enemmän heidän touhuihinsa ;) Tyhmä kysymys.

Se sitten taas on varsin hyvä kysymys, että onko vielä rakkautta. Sitä pitänee kysyä, kun tyttö lähtee meiltä illalla. Saan kai taas kylmää vettä niskaan ja nukkua yksin :D Katsotaan kuin käy. Alkaa jo naurattaa koko homma, ja kohta olen valmis muuttamaan pois.
 
Hieno nainen.
Et siis kykene keskustelemaan "miehesi" kanssa silloin kun lapsi on kotona? Mulle on jotenkin tullu sellanen fiilis ettet itsekkään tajua että kotisi on myös miehesi ja tämän exän lapsen koti. Miten ydinperheissä voi puhua mitään kun lapset ovat koko ajan paikalla? Nyt rupesi muakin naurattamaan. Kerro ihmeessä meille, mitä miehesi vastaa kysymyksiisi illalla :D Toivon että oikeasti saatte jotain selkoa tähän tilanteeseen jo sen tytönkin takia. Se on kokenu jo yhden eron ja jos teidän suhde on näin huonolla pohjalla kuukauden yhdessä olon jälkeen niin ei hyvä. Etenkään sen pienen ,mihinkään syyttömän tytön kannalta. Ja ei varmasti ollut tyhmä kysymys, miksi odotit että yhdessä oisitte jonnekkin lähteneet kun omat puheesi motivaatiosta tehdä lapsenkanssa mitään ovat olleet ristiriitaisia.
 
Vaimoketurhake
Et siis kykene keskustelemaan "miehesi" kanssa silloin kun lapsi on kotona? Mulle on jotenkin tullu sellanen fiilis ettet itsekkään tajua että kotisi on myös miehesi ja tämän exän lapsen koti. Miten ydinperheissä voi puhua mitään kun lapset ovat koko ajan paikalla? Nyt rupesi muakin naurattamaan. Kerro ihmeessä meille, mitä miehesi vastaa kysymyksiisi illalla :D Toivon että oikeasti saatte jotain selkoa tähän tilanteeseen jo sen tytönkin takia. Se on kokenu jo yhden eron ja jos teidän suhde on näin huonolla pohjalla kuukauden yhdessä olon jälkeen niin ei hyvä. Etenkään sen pienen ,mihinkään syyttömän tytön kannalta. Ja ei varmasti ollut tyhmä kysymys, miksi odotit että yhdessä oisitte jonnekkin lähteneet kun omat puheesi motivaatiosta tehdä lapsenkanssa mitään ovat olleet ristiriitaisia.
Voisin hyvinkin keskustella, mutta mieheni ei. Pitää siis odottaa, että tyttö lähtee.

Noh, annoinpa ukkelille edes hyvän ajatuksen lähteä tekemään ipanan kanssa uloskin jotain. Johan he katselivat titinallea kolmisen tuntia :D Odotti tietysti, että lähden koiran kanssa, ettei tarvitse minua ottaa mukaan. Omapa on häpiänsä.

Ja paskavaipat olivat jälleen vessan lattialla! Kysymys: Onko tää oikeesti normaalia vaippaikäisten kodeissa, että ne paskavaipat jätetään minne sattuu? Eikö se haju ole kuvottava biologisten vanhempien mielestä? Tykkäättekö laittautua paskankäryssä? Outoja nuo lisääntyneet... Pissavaipan vielä ymmärtäisin, jos unohtuu laittaa roskiin, mutta tää menee niiiin yli.
 
"Jonna"
[QUOTE="vieras";22853364]Kuulostaa vahvasti siltä, että mies ei ole valmis parisuhteeseen - ei edellisen puolisonsa kanssa eikä sinun kanssasi - ja että edellisellä puolisolla on oikeasti ollut hyvät syyt erota miehestäsi. Pysähdy miettimään, onko miehesi oikeasti sellainen ihminen, jonka kanssa haluat elämäsi jakaa. Olen tavannut yhden ihmisen, joka pahoinpiteli puolisonsa koiraa mustasukkaisuuksissaan (puolisonsa ollessa poissa) - osin koiralle, osin mahdollisille muille naisille, joita mies saattoi päivän aikana tavata töissä tai muualla ollessaan. Miehesi kuulostaa hyvin itsekeskeiseltä ihmiseltä, jonka on vaikea ottaa kielteistä palautetta vastaan. Lapsen kannalta olisi kuitenkin hyvä, että hän kykenisi kyseenalaistamaan omaa toimintaansa ja arvioimaan sitä, mikä on lapselle oikeasti hyväksi ja mikä on vain lapselle myöhemmin kostautuvaa hemmottelua.[/QUOTE]


Peesaan tätä!! Voi jeesus taas miten idiootteja vastauksia olet saanut. Tässä ei nyt ihan taida olla kyse siitä missä lapsi nukkuu vaan siitä, että lapsi hyppyyttää isäänsä eikä perheen toista aikuista kunnioiteta tippaakaan! Isä tekee kaiken lapsen tahdon mukaan koska hänellä on huono omatunto siitä, ettei ole tarpeeksi läsnä lapsen elämässä, ja taas yhden lapsen elämä pilataan tällaisella karhunpalveluksella vanhemman oman tyhmyyden takia! Ap on ihan oikeassa, on vähintään kohtuullista odottaa että myös "äitipuoli" saa sanoa mielipiteensä asioista, yhteinen kotihan siinä on kyseessä. Vituttaa ihmiset, jotka olettaa ettei lapsettomat tajua mistään mitään. Tuntuu, että tässä tapauksessa on toisinpäin... (joo ja itse en ole lapseton) Tietty on asioita, joita ymmärtää vain "lapsellinen", mutta tässä ei ole kyse siitäkään. Suosittelen lähtemään tosta suhteesta, äläkä ainakaan missään tapauksessa ole niin tyhmä, että alkaisit tekemään yhteisiä lapsia!!! Tuo mies ei muutu ihan helpolla. Ja ei millään pahalla, mutta seuraavalla kerralla kannattaa katsella hiukan kauemmin ennen yhteen muuttoa... Tsemppiä!
 
"vieras"
Minusta lapsikaan ei tässä ole niin suuri ongelma, vaan se, että teillä ei tunnu olevan minkäänlaista normaalia suhdetta. Sitä ei olisi siinäkään tapauksessa, ettei lapsi koskaan edes kävisi teillä. Et ole maininnut näillä sivuilla yhtäkään ainoaa positiivista seikkaa miehestä tai teidän suhteesta, et nykyisyydestä tai menneisyydestä. Onko niitä ollenkaan?
 
"vieras"
Mun mielestä jos lapsen biologinen äiti asian hyväksyy voi äitipuoli alkaa lapselle sääntöjä laittamaan ja mielipiteitään esittämään. Ja tämä asiahan on varmasti selvinnyt siihen mennessä kun äitipuoleen muuttaa lapsen isänkanssa yksiin. Eli naisen oma valinta, mutta ei ap voi päättää lapsen säännöistä jos isä saati lapsen äiti sitä hyväksy.Niin se vaan menee.
Paskavaipat tosin kuuluu roskiin jo hygienia syistä. Mieti mitä hyvää suhteessasi ja vieraiden lapsessa on.
 
Vaimoketurhake
[QUOTE="vieras";22859986]Minusta lapsikaan ei tässä ole niin suuri ongelma, vaan se, että teillä ei tunnu olevan minkäänlaista normaalia suhdetta. Sitä ei olisi siinäkään tapauksessa, ettei lapsi koskaan edes kävisi teillä. Et ole maininnut näillä sivuilla yhtäkään ainoaa positiivista seikkaa miehestä tai teidän suhteesta, et nykyisyydestä tai menneisyydestä. Onko niitä ollenkaan?[/QUOTE]

Moneen otteeseen olen maininnut, että kaikki meni reisille yhteenmuuton jälkeen. Yhteen muutettiin niin nopeasti, koska kaikki tuntui niin oikeelta ja hyvältä. Suhde oli varsin tasapainoinen ja lämmin ennen. Ei olisi tullut mieleenikään, että näin voisi käydä. Vaan tässäpä ollaan :D
 
Vaimoketurhake
[QUOTE="Jonna";22859927]Peesaan tätä!! Voi jeesus taas miten idiootteja vastauksia olet saanut. Tässä ei nyt ihan taida olla kyse siitä missä lapsi nukkuu vaan siitä, että lapsi hyppyyttää isäänsä eikä perheen toista aikuista kunnioiteta tippaakaan! Isä tekee kaiken lapsen tahdon mukaan koska hänellä on huono omatunto siitä, ettei ole tarpeeksi läsnä lapsen elämässä, ja taas yhden lapsen elämä pilataan tällaisella karhunpalveluksella vanhemman oman tyhmyyden takia! Ap on ihan oikeassa, on vähintään kohtuullista odottaa että myös "äitipuoli" saa sanoa mielipiteensä asioista, yhteinen kotihan siinä on kyseessä. Vituttaa ihmiset, jotka olettaa ettei lapsettomat tajua mistään mitään. Tuntuu, että tässä tapauksessa on toisinpäin... (joo ja itse en ole lapseton) Tietty on asioita, joita ymmärtää vain "lapsellinen", mutta tässä ei ole kyse siitäkään. Suosittelen lähtemään tosta suhteesta, äläkä ainakaan missään tapauksessa ole niin tyhmä, että alkaisit tekemään yhteisiä lapsia!!! Tuo mies ei muutu ihan helpolla. Ja ei millään pahalla, mutta seuraavalla kerralla kannattaa katsella hiukan kauemmin ennen yhteen muuttoa... Tsemppiä![/QUOTE]

Kiitosta kiitos! Yksi, joka taisi ymmärtää, mistä on kyse :) Kävin juuri kaverini luona, jolla on 1,5v poika, ja oli se aaaivan toinen maailma, voi että! Siellä kasvatus oli kohdallaan! Lasta ihan oikeasti KIELLETTIIN, kun tämä oli tekemässä jotain typerää. Ja kakut ja keksit pöydässä olivat AIKUISTEN ja lapselle oli omat hänelle sopivat keksit :) Täällä tämä parivuotias vetää samoja sipsejä ja keksejä mitä aikuisetkin, ja juu ihan päivittäin :D Juu ja täällä saa istua pöydilläkin...meneekö se oikeesti joskus parivuotiaan kaaliin, että tv-tasolla ei istuta, jos sitä ei kielletä?! Isi sanelee siinä kohtaa, että tulisit nyt alas sieltä, että siinä ei ole hyvä istua :D Sitten kyllä kiellän ihan itse, kun siinä on kallis viritin, jota olen hankkimassa ;)

Luulenpa vahvasti, että tämä isukki oppii kantapään kautta sitten kaiken, kun on sen aika. Viimeistään uhmaiän koittaessa. Nyt jo tuntuu menevän välillä hermot, kun tyttö vaatii viidettä titinalle-DVD:tä vartin sisään ja vaihtamaan biisiä ennen kuin se on edes alkanut... Usein likka ottaa suvereenisti levyn itse ulos ennen kuin se on edes mennyt päälle. Itse en tuohon suostu, jep olen se natsi joka ei vaihda levyä kuin kerran. Sitten tulee paikalle isi, joka vaihtaa vaikka maailman tappiin, ja levyjähän on jo parisen kymmentä :D Oman lapseni kasvatuksen saan sentään päättää ihan itse. Siinä kohtaa tulen olemaan niin tiukka, että kukaan ei sitä pääse pilaamaan. Ei edes tuo typerä omantunnontuskia kokeva idiootti, joka korvaa poissaoloaan materialla ja vanukkailla :p
 
"Kenguru"
[QUOTE="Jonna";22859927]Peesaan tätä!! Voi jeesus taas miten idiootteja vastauksia olet saanut. Tässä ei nyt ihan taida olla kyse siitä missä lapsi nukkuu vaan siitä, että lapsi hyppyyttää isäänsä eikä perheen toista aikuista kunnioiteta tippaakaan! Isä tekee kaiken lapsen tahdon mukaan koska hänellä on huono omatunto siitä, ettei ole tarpeeksi läsnä lapsen elämässä, ja taas yhden lapsen elämä pilataan tällaisella karhunpalveluksella vanhemman oman tyhmyyden takia! Ap on ihan oikeassa, on vähintään kohtuullista odottaa että myös "äitipuoli" saa sanoa mielipiteensä asioista, yhteinen kotihan siinä on kyseessä. Vituttaa ihmiset, jotka olettaa ettei lapsettomat tajua mistään mitään. Tuntuu, että tässä tapauksessa on toisinpäin... (joo ja itse en ole lapseton) Tietty on asioita, joita ymmärtää vain "lapsellinen", mutta tässä ei ole kyse siitäkään. Suosittelen lähtemään tosta suhteesta, äläkä ainakaan missään tapauksessa ole niin tyhmä, että alkaisit tekemään yhteisiä lapsia!!! Tuo mies ei muutu ihan helpolla. Ja ei millään pahalla, mutta seuraavalla kerralla kannattaa katsella hiukan kauemmin ennen yhteen muuttoa... Tsemppiä![/QUOTE]

Iso peesi!
 
"Jonna"
Kiitosta kiitos! Yksi, joka taisi ymmärtää, mistä on kyse :) Kävin juuri kaverini luona, jolla on 1,5v poika, ja oli se aaaivan toinen maailma, voi että! Siellä kasvatus oli kohdallaan! Lasta ihan oikeasti KIELLETTIIN, kun tämä oli tekemässä jotain typerää. Ja kakut ja keksit pöydässä olivat AIKUISTEN ja lapselle oli omat hänelle sopivat keksit :) Täällä tämä parivuotias vetää samoja sipsejä ja keksejä mitä aikuisetkin, ja juu ihan päivittäin :D Juu ja täällä saa istua pöydilläkin...meneekö se oikeesti joskus parivuotiaan kaaliin, että tv-tasolla ei istuta, jos sitä ei kielletä?! Isi sanelee siinä kohtaa, että tulisit nyt alas sieltä, että siinä ei ole hyvä istua :D Sitten kyllä kiellän ihan itse, kun siinä on kallis viritin, jota olen hankkimassa ;)

Luulenpa vahvasti, että tämä isukki oppii kantapään kautta sitten kaiken, kun on sen aika. Viimeistään uhmaiän koittaessa. Nyt jo tuntuu menevän välillä hermot, kun tyttö vaatii viidettä titinalle-DVD:tä vartin sisään ja vaihtamaan biisiä ennen kuin se on edes alkanut... Usein likka ottaa suvereenisti levyn itse ulos ennen kuin se on edes mennyt päälle. Itse en tuohon suostu, jep olen se natsi joka ei vaihda levyä kuin kerran. Sitten tulee paikalle isi, joka vaihtaa vaikka maailman tappiin, ja levyjähän on jo parisen kymmentä :D Oman lapseni kasvatuksen saan sentään päättää ihan itse. Siinä kohtaa tulen olemaan niin tiukka, että kukaan ei sitä pääse pilaamaan. Ei edes tuo typerä omantunnontuskia kokeva idiootti, joka korvaa poissaoloaan materialla ja vanukkailla :p

Pelottavintahan tässä on just se, että tällaiset isukit eivät sitä opi edes sen kantapään kautta, vaan siloitetaan lapsen tietä jatkuvasti, ettei sille vain tule mistään paha mieli. Se on sitä curling-vanhemmuutta. Jos isi ei nyt kiellä kullanmuruaan, niin miten "uskaltaisi" kieltää sitten, kun se heittäytyy lattialle itku-potku-raivareissaan vaatimaan jotain? Ja toistan taas, että etsi omille lapsillesi hieman kypsempi isä. Kannattaa keskustella tutustumisvaiheessa miehen kanssa miten haluaa kasvattaa omat lapsensa ja perustaa perhe vain sellaisen miehen kanssa, joka on sun kanssasi samoilla linjoilla!
 
Vaimoketurhake
Vaan turha oli puhua "meidän tilanteesta" miehen kanssa nyt tytön lähdettyäkään. Mies vei tytön äidilleen ja hävisi kaverinsa tykö siinä samalla. Nyt sitten painui lumitöihin, jottei loska jäädy pihalle. Plussakelit jatkuvat, joten eipä se sohjo siitä mihinkään jäädy. Joten pyysin valitsemaan puhumisen ja lumenluonnin välillä. Noh, vastasin jo aiemmin kuinka tässä kävi. Taidetaan soittaa välittäjälle ensi viikolla :( Haluaako ketään ostaa kivaa taloa maalta? :D
 

Yhteistyössä