[QUOTE="suvi";22876869]kyllä sinä itse olet se joka tekee ongelman ja kitisee kuin keskenkasvuinen..
-miehellä on lapsi joka on hänelle tärkeä, lapsi tarvitsee isäänsä
-olisit onnellinen että kyseessä on mies jolle isyys on tärkeä, löytyy enemmän niitä joita ei kiinnosta...
-teillä on kuitenkin tuo pariviikkoa kahdenkeskistä aikaa, etkö soisi miehelle ja lapselle yhteistä aikaa??
-jos meinaat olla osa perhettä/kuviota niin olisiko aika alkaa viettämään aikaa kolmisteen??? vai miksi olet koko hommaan ryhtynyt, vai kuvittelitko että lapsi on omassa huoneessaan sen aikaa kun on teillä eikä vaadi mitään saati vaikuta mihinkään???
mielestäni olet ennenkaikkea itsekeskeinen, lapsesta mustasukkainen ja kypsymätön lapsiperheen äitipuoleksi. olit lapsiystävällinen tai et niin tosiasia on että olet 2-vuotiaan äitipuoli, hyvä vai paha sellainen sen päätät vain sinä itse.
ymmärrän kyllä miestäsi jolle lapsi on se tärkein tässä tilanteessa kun tilanne on uusi kaikille ja sinä kiukuttelet. eli mies kuulostaa hyvälle isälle, arvostan että hän herää kun tyttö huutelee, nukkuu lapsen vieressä jne. kuinka moni mies sen luonnostaan tekee??
varatkaa aikaa perheneuvolaan jos olet valmis suhdetta jatkamaan. mieti kuinka sitten käy jos tytön vuoro ollakin teillä ja mies vaikka onkin työssä enemmän, oletko se sinä joka tytön silloin hoitaa, vai hoidatko vain koiraa koska "niinsovittu"? eli sinun puoleltasi on tässä vaiheessa se jousto löydyttävä ja myöhemmin kun olet sinut lapsen/ miehen/kasvatuksen kanssa ja mies voi sinuun äitipuolena luottaa se jousto varmaan palkitaan. jos olet valmis suhteeseen siihen valitettavasti aina tulee kuulumaan tuo 2-vuotiaskin, halusit tai et.[/QUOTE]
Kylläpäs oletkin pässi. Ranskalaisiin viivoihin en jaksa enää edes kommentoida. Ilman muuta en ollut valmis kaikkeen tähän. Jos olisin tiennyt, mitä tuleman pitää, en todellakaan olisi tänne muuttanut. Moni asia on mennyt pipariksi myös siksi, että mies ei ole osannut kertoa, miksi joitain asioita tekee. Ja itse sitten taas en tiennyt asioista mitään, ja koin, että minut yhtäkkiä vain unohdettiin jonnekin. Enpä sekaan sitten väkisin tunkenut. Jos yhtäkkiä menettää kaikki hellyydenosoitukset yms ja reagoi siitä, onko se välittömästi lapsesta mustasukkaisuutta? Kyllä, yhtäkkinen loppuminen johtui lapsesta, mutta kai siitä nyt jotenkin saa reagoida? Taidan tosiaan olla sitten vielä täysin teini, kun vaadin huomiota osakseni...
Jepjep, minusta tulee se natsiäiti, joka asettaa lapselleen sääntöjä ja rajoituksia, tarpeen vaatiessa ihan jopa ojentaakin. Hui olkoon!
Enkä ole tytön äitipuoli. Minulle on ihan suoraan sanottu, että turha on puuttua. Enpä sitten puutu. Ja olen kuitenkin jo puuttunut. Edistyksenä likka juo muuten aina välillä nykyisin myös vettä
Siitä ei mieheni ole minulle kyllä krediittejä antanut, mutta onneksi on itse jollain asteella havahtunut. Tänään lukivat yhdessä kirjaa, ja titinalle oli huomattavasti vähemmän päällä kuin ennen. Voisiko olla, että mies sittenkin alkaa kuulla, mitä sanon, muttei ylpeys anna periksi myöntää?
Niin ja Suvi, olenhan jo tyttöä ennenkin hoitanut ihan yksin ja hyvin on mennyt. En sentään niin taitamaton ole, ettenkö yhdestä ipanasta selviäisi
Koiranhoidosta ei olla sovittu mitään, mutta se nyt vain on ajautunut minulle. Omistani tietysti pidän oikein hyvää huolta, ja miehen koirasta on lähestulkoon tullut omani. Minua se seuraa