Avovaimokkeen ihmettelyä

  • Viestiketjun aloittaja Vaimoketurhake
  • Ensimmäinen viesti
Lisään vielä... Ja minun lapseni saisi nukkua isänsä vieressä jos katsoisin sen miehenkanssa olevan lapsen etu. Enemmän se 2-vuotias isää tarvitsee kin sinä miestä paijaamaan sinut uneen. Kyllä teitä äitipuolia sitten on joka lähtöön. Taidat haluta lapsesta eroon samaan aikaan kun toivoisit olevasi lapsen äiti ja samalla viivalla miehesi/lapsen silmissä kuin lapsen OIKEA ÄITI.
EI ne äitipuolet toivo olevansa lapsien äitejä. EI SE OLE SAMA ASIA KUIN OMA LAPSI. Kai sä nyt sen verran ymmärrät!
 
"joku vaan"
Mä voin tunnustaa miksen pidä mieheni lapsesta. Koska se on 100% samanlainen kuin äitinsä, ja voin tunnustaa että kun tyttö 10v tulee meille tunnen kuin hänen äitinsä tulisi meille kylään. Kun hän istuu meidän autossakin tunnen miehen ex istuu siinä etupenkillä, niin naama paistaa kun äidillään. En koskaan enää halua miestä jolla lapsia jos ero tulisi. Olen ehkä teidän mielestä sairaan mustis, mutten voi korjata asiaa mitenkään. Voin elää kun en näe koko lasta ilman mitään ongelmia joten näin meidän parisuhde onkin toiminut jo 8v.
 
"vieras"
Huh, huh. Mun lapsi ei ikinä olisi puolet kuukaudessa tuollaisen "äitipuolenkanssa." Kyllä nuo kasvatus asiat kuuluvat isälle ja äidille (ellei erikseen olla toisin sovittu.) Meidän lapsen asioihin ei kyllä äiti /isäpuolet puutu. Ja luonnollisesti lapsi on vanhemmilleen se tärkein, taidat olla mustasukkainen? Vaihda mieheen jolla ei lapsia ole. Ja pakko vielä lisätä jos minun lapselleni äitipuoli joskus tulisi, ei kyllä hän sääntöjä minun lapselleni latelisi. Enkä asiasta keskustelisi.
No ei sullakaan ihan oikeat lähtökohdat ole. Jos sun lapsi asuu sen toisen naisen kodissa niin tottahan toki fiksuinta on että isä ja äitipuoli yhdessä osallistuvat lapsen kasvatukseen yhdessä sopimillaan säännöillä. Sä olet tyypillinen äiti joka vaan pelkää että "ilkeät" äitipuolet vie sulta jotain.
 
[QUOTE="joku vaan";22854615]Mä voin tunnustaa miksen pidä mieheni lapsesta. Koska se on 100% samanlainen kuin äitinsä, ja voin tunnustaa että kun tyttö 10v tulee meille tunnen kuin hänen äitinsä tulisi meille kylään. Kun hän istuu meidän autossakin tunnen miehen ex istuu siinä etupenkillä, niin naama paistaa kun äidillään. En koskaan enää halua miestä jolla lapsia jos ero tulisi. Olen ehkä teidän mielestä sairaan mustis, mutten voi korjata asiaa mitenkään. Voin elää kun en näe koko lasta ilman mitään ongelmia joten näin meidän parisuhde onkin toiminut jo 8v.[/QUOTE]

Ymmärrän tunteesi, mutta ei ole lapsen syy, että sen äiti on sellainen kun se on. Mieheni exä on ihan sekopää. Myös kaikkien muidenkin mielestä ei siis minun. Silti olen YRITTÄNYT olla antamatta lasten kärsiä tilanteesta. Kerron, että "äitillä on hirveä ikävä varmaan teitä, mutta kohtahan te näätte äidin" jne.. plaaplaaplaa jos tulee siis äitinsä puheeksi.

Näen myös välillä miehen lapsissa heidän äitinsä piirteitä, mutta sitä ei voi välttää. Sen ja mieheni lapsiahan ne on. Yritän kuitenkin miettiä, että on ne myös mieheni lapsia ja siksi haluan pitää myös lämpimät välit heihin.
 
Vaimoketurhake
Se on isän tehtävä komentaa lastaan, minun lastani ei ainakaan kukaan vieras nainen komentelisi. Aivan varma.
Turha siis on päiväkotiin tai kouluunkaan mukuloita ikinä laittaa :D Vieraat naiset komentelee XD Mun nyt pitäis kuitenki olla tuon tytön äitipuoli, eikä tuntematon. "Komennan kuin omaani"...jos niin nyt tässä voi sanoa. Minulla on uskomattoman pitkä pinna, joka on pidentynyt entisestään tuon koiranpentuni kanssa :D eli pinnanikaan ei voi mennä poikki :p
 
Hieno nainen.
Johan täällä nyt kaikkia huudellaan provoiksi. Kyllä mun lapsen ja miehen varmasti joku huolisi :D Mutta tosiaan onneksi olen ne itselläni saanut pitää :D "fiksuinta on että äitipuoli ja isä osallistuvat yhdessä kasvatukseen sopimillaan säännöillä..." Se on kyllä isän ja äidin tehtävä edelleen vaikka olisivat eronneet. Ei äitipuoli lasta ole synnyttänyt eikä tätä lasta miehensäkanssa tehnyt vaan lapsen biologinen äiti. Äitipuolella ei ole osuutta lapsen olemassa oloon eikä myöskään lapseen mitään oikeuksia.
Toki tilanteet erilaisia jos äiti vaikka kuollut tms.
 
"joku vaan"
Ymmärrän tunteesi, mutta ei ole lapsen syy, että sen äiti on sellainen kun se on. Mieheni exä on ihan sekopää. Myös kaikkien muidenkin mielestä ei siis minun. Silti olen YRITTÄNYT olla antamatta lasten kärsiä tilanteesta. Kerron, että "äitillä on hirveä ikävä varmaan teitä, mutta kohtahan te näätte äidin" jne.. plaaplaaplaa jos tulee siis äitinsä puheeksi.

Näen myös välillä miehen lapsissa heidän äitinsä piirteitä, mutta sitä ei voi välttää. Sen ja mieheni lapsiahan ne on. Yritän kuitenkin miettiä, että on ne myös mieheni lapsia ja siksi haluan pitää myös lämpimät välit heihin.
Olen yrittänyt saada päähäni tuon ettei vika lapsissa olekkaan ja miettinyt että samalla tavalla joku voi minunkin lasta inhota jos hänessä minun piirteitä on. Mutta mitä sille tosiaan voi kun ei auta mikään tähän omaan ajatukseen/tunteeseen. Apua on ollut vain siinä etten näe ja tapaa ollenkaan. Toinen isoin ongelma on etten halua lapsi olisi mitenkään ylempänä miehen suvussa kun meidän yhteiset (kuvittelen vähän liikoja koska ei exän lapsi edes heitä koskaa tapaa) Luulen itselläni on ongelma siinä kun itse olin lapsena syrjitty esim. koulussa. Yritän suojella omia lapsiani siltä syrjityksi tulemiselta mutta väärällä tavalla. Kuitenkin ymmärrän näitä omia tuntemuksia mutta ei ole tulosta siihen että haluaisin exän lasta tavata silti.
 
"Kenguru"
Johan täällä nyt kaikkia huudellaan provoiksi. Kyllä mun lapsen ja miehen varmasti joku huolisi :D Mutta tosiaan onneksi olen ne itselläni saanut pitää :D "fiksuinta on että äitipuoli ja isä osallistuvat yhdessä kasvatukseen sopimillaan säännöillä..." Se on kyllä isän ja äidin tehtävä edelleen vaikka olisivat eronneet. Ei äitipuoli lasta ole synnyttänyt eikä tätä lasta miehensäkanssa tehnyt vaan lapsen biologinen äiti. Äitipuolella ei ole osuutta lapsen olemassa oloon eikä myöskään lapseen mitään oikeuksia.
Toki tilanteet erilaisia jos äiti vaikka kuollut tms.
Oletko mustasukkainen myös koululle? Sillä kouluhan myös kasvattaa osittain lastasi, samoin lukuisilla muilla ihmisillä on vaikututsta lapsesi kasvuun ja kehitykseen elämän varrella.
 
Hieno nainen.
Vieraalla naisella tarkoitin kyllä noita äitipuolia jotka voivat häipyä koska vaan kyllästyttyään perheleikkeihin. En siis pk:n tätejä :D Ja kyllä olen meinannut pysyä ja vaikka en pysyisikään tiedän että mun miehelle on lapsi ja sen etu tärkeintä. Ja todellakin nukkuisi lapsen vieressä jos lapsi tätä tarvitsee. Se lapsi kun vaan tulee ensin. Miksi tekisi rakkaudesta jonkunkanssa lapsia ja sitten etsisi heille toisen äidin korvikkeen? Kyllä lapselle yksi isä ja yksi äiti riittää. Ei siihen useastikkaan puolikkaita tarvita häsäämään.
Ap, oletko lapsen äidiltä kysellyt mielipiteitä sinun sääntöihisi tai siihen ettei lapsi saisi nukkua isänsä vieressä?
 
Hieno nainen.
Mutta ei lapseni tule asumaan koulussa , eikä viettämään siellä öitään (ainakaan useasti) :D
Eikä mulla ole tarvetta olla mustasukkainen opettajille, saati lapseni sukulaisille. Lapsi nyt vaan on äidin ja isän ei äitipuolen. ÄITIPUOLELLA EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA LAPSEEN ja kuten aiemmin jo sanoin lapsenhan ovat tehneet isä ja äiti heidän ilokseen.Ja lapsi on heidän yhteinen. Ja miksi ihmeessä edes haluaisin lapselleni äitipuolen? En tarvitse sellaista ja tuskin tarvii lapsikaan.
 
"Veera"
Taitaa ketju olla täynnä äitipuolia, joku trendi ilmiö nykyään?
En mäkään antaisi muksuja kenen matkaan vaan, oli vaikka sitten iskän uusi naisystävä.
Mäkin kyllä kannatan et muksut ovat äidin ja isän. Äitipuolet hoitaakoot omat asiansa.
 
"Kenguru"
Mutta ei lapseni tule asumaan koulussa , eikä viettämään siellä öitään (ainakaan useasti) :D
Eikä mulla ole tarvetta olla mustasukkainen opettajille, saati lapseni sukulaisille. Lapsi nyt vaan on äidin ja isän ei äitipuolen. ÄITIPUOLELLA EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA LAPSEEN ja kuten aiemmin jo sanoin lapsenhan ovat tehneet isä ja äiti heidän ilokseen.Ja lapsi on heidän yhteinen. Ja miksi ihmeessä edes haluaisin lapselleni äitipuolen? En tarvitse sellaista ja tuskin tarvii lapsikaan.
Fakta on se, että jos lapsi asuu äitipuolensa kanssa samassa asunnossa, esim. kaksi viikkoa kuukaudessa, tulee äitipuolella olemaan (lähes joka perheessä) jonkinlaista vaikutusta miehensä lapsen/lapsien kasvatukseen. Halusi biologinen äiti sitä tai ei.
 
fdmgj
Sanot sille miehelles, että teidän pitää löytää yhteinen linja lapsen kasvatuksessa. Muuten ipana kohta kävelee ylitsesi ja pompottaa teitä kumpaakin mielensä mukaan. Ei toinen voi sanoa toista ja toinen toista. Teidän yhteisessä kodissa pitää olla yhteiset säännöt ja niitä ylläpitää kodin aikuiset, eli myös sinä.

Anna isän nukkua lapsen vieressä, jos se rauhoittaa lasta. Isähän hiipii lapsen viereen tarvittaessa vasta aamuyöstä, onhan teillä siinä aikaa sekstailla. Mutta tuohon terveyspuoleen voit puuttua, kun sinulla kerta tietoa on. Ja television katsomiseen. Sen tilalle pitää sitten vaan keksiä jotain muuta.
 
"vieras"
Nyt puhuivat äitipuolet ittensä pussiin :D :D Ei muka haluta että olisivat miehensä lapsen äitejä mutta silti ei siedetä lapsia koska muistuttavat miehen exää. Lasten omaa rakasta äitiä. Hei, haloo miehet ovat halunneet tehdä lapset exänsäkanssa EI TEIDÄN. SIKSI LAPSET NÄYTTÄVÄT ÄIDEILTÄÄN.
Toivottavasti lasten äidit tai sitten ne teidän miehet tajuavat teidän ajattelu tapanne. Sairasta, muka aikuisilta.
 
"Kenguru"
[QUOTE="Veera";22854845]Taitaa ketju olla täynnä äitipuolia, joku trendi ilmiö nykyään?
En mäkään antaisi muksuja kenen matkaan vaan, oli vaikka sitten iskän uusi naisystävä.
Mäkin kyllä kannatan et muksut ovat äidin ja isän. Äitipuolet hoitaakoot omat asiansa.[/QUOTE]

Faktoistahan tässä keskustellaan.
Et siis haluaisi antaa, mutta sinun olisi pakko (ilman siis jotain väkivalta tms. taustoja).
 
Vaimoketurhake
Mutta ei lapseni tule asumaan koulussa , eikä viettämään siellä öitään (ainakaan useasti) :D
Eikä mulla ole tarvetta olla mustasukkainen opettajille, saati lapseni sukulaisille. Lapsi nyt vaan on äidin ja isän ei äitipuolen. ÄITIPUOLELLA EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA LAPSEEN ja kuten aiemmin jo sanoin lapsenhan ovat tehneet isä ja äiti heidän ilokseen.Ja lapsi on heidän yhteinen. Ja miksi ihmeessä edes haluaisin lapselleni äitipuolen? En tarvitse sellaista ja tuskin tarvii lapsikaan.
Minulla ei ole mitään oikeutta lapseen, mutta hänen asumisensa täällä antaa minulle oikeuden ladella kuinka täällä asutaan. Sääntöni noin ylipäätään ovat varsin maalaisjärjellä ladeltuja. Eläimiä ei lyödä, ruoka syödään ruoka-aikaan pöydässä, pillimehuja juodaan vain juhlassa, ruuan kanssa maitoa, muuten vettä. Nukutaan omassa sängyssä, jossa tosiaan vain nukutaan. Telkkaria ei tuntikaupalla katsota, pitäisi pystyä leikkimään ilman titinallemusiikkiakin taustalla. Kaikkea ei kaupasta osteta jne. Siis voi tsiisus jos nämä ovat huonoja "sääntöjä".

Ehkä sinä et lapsellesi äitipuolta haluaisikaan, mutta kenties miehesi haluaisi naisen rinnalleen ;)
 
"Neith"
[QUOTE="vieras";22854927]Onko ap:lle seksi tarpeiden tyydytys tärkeämpää kuin siis tämä lapsi joka asuu heillä puolet kuukaudesta ja se että lapsi haluaa läheisyyttä isältään?[/QUOTE]

tuota, eipä kaikki tykkää siitä että alpsi nukkuu vieressä.. en tykkää minäkään.
kyllä 2v voi hyvin jo opetella nukkumaan omassa sängyssä yksinään
 
Naurattaa!!!
Miksi äitipuoli ei kunnioita lasta ja lapsen äitiä että saa edes osallistua heidän elämäänsä? Äitipuoli näissä kuvioissa on se ulkopuolinen jota ei välttämättä kutsuta edes lapsen syntymäpäiville niin miksi äitipuoli ole nöyrä ja etsii hiljaa paikkaansa lapsen, isän sekä myös lapsen äidin silmissä? Sen sijaan, käydään laittamaan lapsen säännöt ja rajat heti uusiksi. Ihan kuin lapselle ramppaaminen kodista toiseen olisi jo vaikeaa ja se ettei näe äitiään tai isäänsä joka päivä.
 

Yhteistyössä