Avovaimokkeen ihmettelyä

  • Viestiketjun aloittaja Vaimoketurhake
  • Ensimmäinen viesti
Vaimoketurhake
Hmm.. eksällä luultavasti on samanlaisia kokemuksia. Nyt, kun ajattelen asioita, kuulemiani juttuja ja tapahtuneita näin jälkeenpäin, olisi hälytyskellojeni pitänyt soida jo ennen muuttoa. Vaan niin sokea rakkaus on. Ei halua uskoa toisesta mitään pahaa. Enkä tuota väkivaltaisuutta olisi voinut ennustaa mistään. Onneksi se kävi ilmi nyt, eikä myöhemmin.

Lähtisin heti, jos ois varaa pitää kahta kämppää. Tili vaan ei riitä vuokraan ja näihin lyhennyksiin. Eli pakko se on tässä kärvistellä, kunnes talo on myyty.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22987866]Mahtaakohan eksällä olla samanlaisia kokemuksia.. Kun pöly laantuu,niin voisit tehdä asian selväksi myös hänelle. Hyvähän se on tietää millaisia taipumuksia sellaisella ihmisellä on, jonka luona lapsi viettää aikaa.[/QUOTE]

Juu, tuskin olet eka nainen, joka "hyppii silmille".. Tätä osasi jo odottaakin, hyvä että pääset eroon tuollaisesta paskasta! Voimia!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22852785:
2-vuotiaan vieressä nukkuminen ei ole ongelma, eikä tosiaan se, jos tytär on miehelle tärkein asia maailmassa. Sen sijaan huonot ruokailutottumukset on ikävä juttu. Siihen vaan on paha puuttua, jos äiti on asiassa sivistymätön. Miehelle voit kainosti koettaa kertoa parempia tottumuksia.
No, mun lasteni isä syöttää lapsille sipsejä ja pikaruokaa, juottaa pillimehuja jatkuvasti ja laittaa lapset toljottamaan telkkaria tai pelaamaan konsolipelejä koska ei viitsi mennä pihalle vahtimaan.
minä en tee edellämainituista mitään kuin satunnaisesti. en silti usko että lasten terveys olisi menossa pilalle, on sitä huonommallakin ruualla ja kasvatuksella kasvettu aikuisiksi. enkä jaksa nalkuttaa lasten isälle terveellisen ruuan tai ulkoilun merkityksestä, aikuinen ihminen kuitenkin joka välittää lapsistaan mutta on vain asiassa eri mieltä kuin minä. eivät lapsetkaan välttämättä aina elä molemmilla vanhemmillaan samalla tavalla.
 
Vaimoketurhake
Pitäisiköhän minun kertoa tästä tosiaan tytön äidille ja sosiaalitantoille sitten, kun olemme päässeet erillemme? Vaikka tämä väkivaltainen käytös ei nyt kohdistuisikaan tyttöön, niin miten käy myöhemmin vaikkapa murrosiässä, kun tyttö käy rasittavaksi??? Eikä tuollaista ole hyvä kenenkään joutua seuraamaan sivustakaan. Uskoisin, että miehen käytös ei tule ikinä muuttumaan.
 
"hankey"
Pitäisiköhän minun kertoa tästä tosiaan tytön äidille ja sosiaalitantoille sitten, kun olemme päässeet erillemme? Vaikka tämä väkivaltainen käytös ei nyt kohdistuisikaan tyttöön, niin miten käy myöhemmin vaikkapa murrosiässä, kun tyttö käy rasittavaksi??? Eikä tuollaista ole hyvä kenenkään joutua seuraamaan sivustakaan. Uskoisin, että miehen käytös ei tule ikinä muuttumaan.
Eikun soitat tytön äidille matkalta kun olet lähtenyt tuolta huushollista.
 
Vaimoketurhake
Tuskinpa minun sanomisillani on mitään merkitystä mihinkään suuntaan. Toivottavasti he saavat asiansa keskenään hoidettua kunnialla. Omalta osaltani vihellän pelin poikki ja olen varsin tyytyväinen ratkaisuuni. Vaikka ajattelenkin varsin vähän, mitä muut ajattelevat, niin silti hieman vaivaa, että ihmiset ympärilläni pitävät minua täysin ääliönä, kun lähdin tällaiseen hankkeeseen mukaan. Mutta miten olisin voinut tietää, että mies onkin tuollainen?! Huoh, ei auta muu kuin niellä ylpeytensä ja yrittää sätkiä. Ja olla ensi kerralla viisaampi.
 
Vaimoketurhake
Jess! Hyviä uutisia! Eräs ystäväni on alustavasti lupautunu ottamaan minut sekä eläimeni luokseen asumaan :) Ainoa ongelma on enää rappuset...koirani ei ole aikaisemmin suostunut kävelemään rappukäytävän rappusia sen jälkeen kun pääsi niissä kerran kompuroimaan. Voi pientä. Nyt on tulikokeen paikka. Toivottavasti kömmähdys on jäänyt unholaan ja eri rappuset ovat eri asia.

Tuntuu, että olen jo voiton puolella! Vielä, kun löytäisin miehen koiralle edes väliaikaisen hoitopaikan...siksi aikaa, että pääsen jaloilleni ja löydän oman kämpän. En voi jättää sitä enää tuolle hullulle.
 
Vaimoketurhake
[QUOTE="vieras";22996709]Suostuuko mies antamaan koiran pois?[/QUOTE]

Huoh, aluksi sanoi, että etsi vaan uusi koti. Pyörsi kuitenkin sanansa, eikä koiraa luovuta. En mahda sille mitään, kun ei ole valtuuksia toisen koiraan.
 
Vaimoketurhake
Tapahtui vielä eilen illalla...Mies kehotti pitämään kiirettä lähdön kanssa, koska ei voi taata turvallisuuttani. Nooh, nukuinpa sitten viime yön toinen silmä auki kahden veitsen ja ponneaineisen pesupullon kanssa, makuuhuoneen oveenkin virittelin hälyttimiä, jotka tipahtavat lattialle ja herättävät minut, jos joku liikuttaa ovea :D

Aamulla pakkasin eläimet ja tärkeimmät tavarat autoon, ja lähdin. Se siitä.
 
"vieras"
Siis ei ole totta :O. Jos olisi osoitetiedot, niin kävisin muotoilemassa äijää hieman uusiksi :D. Noin hullulle ei voi kyllä oikeasti edes kostoa suunnitella, mutta ainakin minä olen tyytyväinen, että ukko joutuu myös etsimään itselleen uuden asunnon.. Toivottavasti on sille oikein vaikeaa.

Mene ystävien kanssa pikaisesti hakemaan loput tavarat.
 
Vaimoketurhake
Jep, totisinta totta. Tässä istun nyt ystäväni sohvalla läppärini kanssa. Akkukin unohtui taloon, kun olen käyttänyt läppäriä pitemmän aikaa verkkojohdon kanssa. Huoh, en ole vielä purkanut koko autoa, enkä ole ollenkaan varma, tajusinko kaikki tarpeelliset ottaa mukaan, mutta menen viikonlopun aikana täydentämään kokoelmaani. En tosin yksin, ja mies saa luvan silti häipyä talosta siksi aikaa.

Kyllä hän puhelimessa on tänään sanonut, että häntä harmittaa kovasti, kun tässä kävi näin. Vastasin, että olen helvetin tyytyväinen, että tämä piirre miehestä löytyi nyt eikä parin vuoden kuluttua. Sanoin, että olen onnellinen, etten tuhlannut enempää elämääni häneen. Nyt selvisin rahalla. Toivottavasti hän tulee elämässään saamaan ansionsa mukaan. Muuta en hänelle toivo.

Toivottavasti muutkin vaikeassa tilanteessa elävät jaksaisivat vain ottaa ja lähteä. Ei se niin vaikeaa ole. Olen varma, että asiat järjestyvät kyllä :)
 
Vaimoketurhake
Nyt mies haluaisi vielä tavata kahvilassa ja puhua. Hän haluaisi selittää. Mitäs sanotte, annanko hänen selittää vaikka vain omaksi huvikseni? En keksi yhtään hyvää syytä, mikä oikeuttaisi rakkaansa hengen uhkaamisen. Se minua hieman kiinnostaisi, että minkä hemmetin lattean "kurja lapsuus" tarinan mahtaisin kuulla...hmm...

Menisinkö?
 
Nyt mies haluaisi vielä tavata kahvilassa ja puhua. Hän haluaisi selittää. Mitäs sanotte, annanko hänen selittää vaikka vain omaksi huvikseni? En keksi yhtään hyvää syytä, mikä oikeuttaisi rakkaansa hengen uhkaamisen. Se minua hieman kiinnostaisi, että minkä hemmetin lattean "kurja lapsuus" tarinan mahtaisin kuulla...hmm...

Menisinkö?
Vaikea sanoa.. Mitä hän enää voisi saavuttaa? Toisaalta kahvilassa on turvallista tavata.

Jos tuntuu, että voisit mitään vastauksia saada, niin mene. Varsinkin nyt voit mennä, kun ei ole enää pelkoa, että hänen selittelyt saisivat sinut palaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
nainen
Nyt mies haluaisi vielä tavata kahvilassa ja puhua. Hän haluaisi selittää. Mitäs sanotte, annanko hänen selittää vaikka vain omaksi huvikseni? En keksi yhtään hyvää syytä, mikä oikeuttaisi rakkaansa hengen uhkaamisen. Se minua hieman kiinnostaisi, että minkä hemmetin lattean "kurja lapsuus" tarinan mahtaisin kuulla...hmm...

Menisinkö?
Mieti kannattaako ottaa sitä riskiä, että hän saa sinut ylipuhuttua. Tuntuu että aliarvioit omia rakkaudentunteitasi häntä kohtaan. Eli neuvoni on: älä mene.
 
Niin, toisaalta, voithan sä sanoa, että kirjoita kirje tai sähköposti ja lupaat lukea. Ei pitäisi oikeastaan mitään syytä olla tavata. Hän saattaa myös kokeilla, pystyykö vielä pompottamaan sua.

Toivottavasti hän ei ole sitä tyyppiä, että alkaa jotenkin vainomaan sua jatkossa. Ettei tarvis mitään lähestymiskieltoja alkaa hakemaan..
 

Yhteistyössä