T
toisen asunto
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lola Ramona:Alkuperäinen kirjoittaja olen apZ>>Z>:no huh.Mä en ole edes jaksanut lukea kaikkia kommentteja täällä,sama se mitä kirjoitetaan....En mä sentään vanhemmille ole sanonut että en pidä heidän rääkyvistä kakaroista. Mä en vaan lepertele ja huomioi niitä millään lailla koska en edes osaisikaan,ja se sekös varmaan niitä on ihmetyttänyt..
Samalla tavalla sinut jätettiin huomiotta. "Mä en vaan lepertele ja huomioi niitä millään lailla". Joten sitä saa, mitä tilaa. Ole tyytyväinen, sinun ei edelleenkään tarvitse kummin ominaisuudessa huomioida niitä kakaroita. Ja toisaalta vanhempien ei tarvitse huomioida sinua, kun kutsuvat esim. kaikki kummit yhteisiin juhliin.
En ole Ap, mutta olen kummi yhden perheen lapselle, ja mieheni toiselle, ja meidät on kyllä aina kutsuttu yhdessä näiden kahden eri perheen juhliin, eli ei ole ollut mitään "vain kummeille" juhlia, jossa pariskunnan toinen osapuoli, se ei-kummi, olisi jätetty kutsumatta. Vai mitä tarkoitit tuolla, että vanhempien ei tarvitse huomioida ap;ta, kun kutsuvat kaikki kummit yhteisiin juhliin? Että vanhemmat nenä pystyssä eivät tarjoa kahvia ei-kummille, eivät vedä jutteluun mukaan? Eivät sitten osaa järjestää kunnon juhlia. Ei pariskunnan toista osapuolta tarvitse kutsua erikseen, hän tulee ilmiselvästi mukaan juhliin, jos hän niin haluaa, ja hänellä on siihen aikaa.
Se on vakava rikos, jos ei toisen mukulasta pidä, eh?