Avomies chattailee

Chattaaja
Alkuperäinen kirjoittaja säännöt:
Alkuperäinen kirjoittaja Chattaaja:
Ap, minä harrastin yhteen aikaan chattailyä muutaman miehen kanssa. Perheellisiä olivat ja jokainen teki sitä vaimoltaan salaa. Vietin mukavia juttutuokioita vaihdellen mielipiteitä erilaisista asioista. Perhe-elämästä, lapsista, sairauksista, reissailusta, musiikista, ihan mistä vain. Muutaman kanssa jutut olivat levottomiakin ja juteltiin viikottain (vaimonsa kävi jumpassa tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan) tuhmia. Oliko se sitten jotenkin uhka perhe-elämälle? Ei mielestäni. Se toi pientä vipinää arkeen. Noita ei kannata aina ottaa niin vakavasti.
Tuollainen toimitna on nimenomaan paskaa. Tuollaiset chattaajat ovat uhka perhe-elämälle, koska tuollainen vipinä on ällöttävää.
Tuossa ei ole mitään ongelmaa jos molemmat chattaajaosapuolet ovat samoilla linjoilla, eli molemmat pitävät sitä vain virkistävänä ajanviettona. Ja molemmilla kukoistaa perhe-elämä edelleen. Kärsijöitä ei ole.

 
säännöt
Tarkennetaan, että ällöttävää on se kun jotkut leikkivät varattujen kanssa ja suostuvat tuhmiin juttuihin kuin olisivat suuriakin hyväntekijöitä. Toivottavasti jokainen sellainen chattaaja saa tuntea omissa nahoissaan joskus saman, että oma puoliso osallistuu tuhmiin juttuihin heidän poissaollessaan.

Tiedän itse miesten heikkouden näissä asioissa, koska olen muutamankin sättäilijän tuhmat jutut joutunut torjumaan. Monille kelpaisi kyllä leikittely, mutta ei sellainen ole moraalisesti oikein muiden kuin sinkkujen kesken. Ja jos sinkku tietoisesti leikkii varatun kanssa, niin on kyllä tyhmin mitä maa päällään kantaa.
 
säännöt
Alkuperäinen kirjoittaja Chattaaja:
Tuossa ei ole mitään ongelmaa jos molemmat chattaajaosapuolet ovat samoilla linjoilla, eli molemmat pitävät sitä vain virkistävänä ajanviettona. Ja molemmilla kukoistaa perhe-elämä edelleen. Kärsijöitä ei ole.
On aina olemassa erittäin iso riski, että näiden leikittelijöiden puolisot saavat selville jotain. Luulenpa että liitossa jossa rakastetaan, ei tykätä siitä, että toisella on seksijuttuja ulkopuolisen kanssa.
 
mihi tää maailma on menossa
Alkuperäinen kirjoittaja säännöt:
Alkuperäinen kirjoittaja Chattaaja:
Tuossa ei ole mitään ongelmaa jos molemmat chattaajaosapuolet ovat samoilla linjoilla, eli molemmat pitävät sitä vain virkistävänä ajanviettona. Ja molemmilla kukoistaa perhe-elämä edelleen. Kärsijöitä ei ole.
On aina olemassa erittäin iso riski, että näiden leikittelijöiden puolisot saavat selville jotain. Luulenpa että liitossa jossa rakastetaan, ei tykätä siitä, että toisella on seksijuttuja ulkopuolisen kanssa.
ja istten ihmetellään kun avioerotilastot kasvaa, kun nuita leikkijöitä riittää.. jos minun mieheni alkaisi puuhastella selkäni takana, voin olla varma ettei perhe-elämämme olisi enää onnellinen.. ja pienestä ne isot pahat teot alkaakin.. kun lopulta kaikki tuntuu sallitulta.. ensin chattailaan tuhmia ja sitten siirrytäänkin tositekoihin..

entäs jos miehesi olisikin nuo viestit lukenut ja hänen maailmansa romuttuisi.. esittäisi vain onnellisa perheenisää, kunnes jysäyttäisi kunnon pommin;eron..

minua kanssa ällöttää tuommoiset pikkutuhmat jutut,. meillä ei ainakaa normaalissa parisuhteessa tarvitse moiselle tielle lähteä..
 

Yhteistyössä