Avomies chattailee

Heh, voi jessus...Sättäilly minäkin oon koko ajan kun oon seurustellu!Ei oo käyny mielessä että sätistä vois saada jotain muuta kuin salaista seksiseuraa tms...? Mä oon löytäny mun parhaat ystävät sätin kautta ja verkostoitunu ihan hemmetisti!Ei se sätti eroo palstasta millään muulla tapaa kuin että se on reaaliaikasempi...
 
Lipton^
Siis ei voi olla totta tuollainen ajattelutapa! Haetko draamaa, vai mikä siinä chattaamisessa on pahaa?
Miksi itse kulutat täällä nyt aikaa?
Itse irkkaan jokapäivä. Irc on auki 24/7. Ja tarkoitan sitä oikeaa irkkausta, mitä voidaan ajatella myös chatiksi.
Mie juttelen erilaisten ihmisten kans ja joskus oon jopa miesten kanssa keskustellu :O.
Ei jummijammi, olen syntinen!
Katkaise netti, ovet lukkoon äläkee enää poistuko asunnosta. Voitte joutua keskustelemaan muitten kanssa :O
 
mie
Suomi24 kaupunki chateissa on paljon niitä jotka yksityisviesteilla etsii sex-seuraa. Käyn itse joskus ja aina sataa miehiltä noita yksityisviestejä tyyliin varattu ukkomies, vaimo töissä irtooko sex :/
Jos mun mies pyöris tuolla niin en kyllä tykkäis (ja siis mulla ei oo miestä =) )
 
mie
Käyppä pyörähtämässä itse noissa niin huomaat että niissä TODELLAKIN miehet etsii panoseuraa. Siis meet nikillä sinne sisään ni johan alkaa yksityisviestiä sataa :/ ties vaikka tapaisit siellä oman ukkos.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Mua vaan vaivaa se kun tosiaan valehteli aluksi ettei ollut siellä! Sitten ku näytin sille et tiedän että oli niin johan alkoi selittely...
Niin siis todennäköisesti on ollu puuhissa jotka ei kestä julkisuutta :/ eli panoseuraa ettimässä joko live tai onhan niitä web-cam sex ehdottelijoita myös.
 
FFG
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Mua vaan vaivaa se kun tosiaan valehteli aluksi ettei ollut siellä! Sitten ku näytin sille et tiedän että oli niin johan alkoi selittely...
Niin siis todennäköisesti on ollu puuhissa jotka ei kestä julkisuutta :/ eli panoseuraa ettimässä joko live tai onhan niitä web-cam sex ehdottelijoita myös.
Tätä mäkin pelkään... :/ mutta kun se ei ollu kirjoittanut sinne mitään! :D joku tässä mättää.. Ja oli kuulemma eka kerta kun sielä kävi. PAH
 
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Mua vaan vaivaa se kun tosiaan valehteli aluksi ettei ollut siellä! Sitten ku näytin sille et tiedän että oli niin johan alkoi selittely...
No jos tiesi että sä alat heti epäillä kaikesta eikä vaan yksinkertaisesti jaksanut alkaa siitä tappelemaan?
 
FFG
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Mua vaan vaivaa se kun tosiaan valehteli aluksi ettei ollut siellä! Sitten ku näytin sille et tiedän että oli niin johan alkoi selittely...
No jos tiesi että sä alat heti epäillä kaikesta eikä vaan yksinkertaisesti jaksanut alkaa siitä tappelemaan?

Tää voi muuten olla totta. Oon ollu koko meijän yhdessä oloajan hirvee vaino ja se ei vaan jaksa tapella.
 
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Käyppä pyörähtämässä itse noissa niin huomaat että niissä TODELLAKIN miehet etsii panoseuraa. Siis meet nikillä sinne sisään ni johan alkaa yksityisviestiä sataa :/ ties vaikka tapaisit siellä oman ukkos.
Jos kerran asia on noin niin mitäs ne naiset sit siellä tekee? ;)

Skitsofreeniseksi menee jos ei saa edes netissä huvikseen pyöriskellä missä lystää jos on tylsää.
 
FFG
Kävin itse tuolla suomi24 paikkakunta chatissa ja eipä tarvinnut kauaa olla kun alkoi jo tulla "mitäs neidille perjantai-iltaan" tyylisiä viestejä. Vituttaa vaan jos mun mies on siellä jotain seuraa ettinyt! Ja vielä nyt kun saatiin viime viikolla tietää että oon raskaana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Tää voi muuten olla totta. Oon ollu koko meijän yhdessä oloajan hirvee vaino ja se ei vaan jaksa tapella.
Se voi olla ja melko varmasti onkin.
Noista vainoharhoista olisi tietty hyvä päästä eroon ennen kun ne nakertaa koko suhteen hajalle.
Valitettava tosiasia parisuhteessa on se että jos toinen pettää niin silloin se pettää.
Ei siinä auta ainaiset epäilyt, täytyisi vaan luottaa vaikka turpaan tulisi kunnollakin.
Sellainen jatkuva epäily ja siitä johtuva riitely saattaa hyvin pian ajaa siihen pettämiseen, joten keskustelu voisi olla aika hyvä juttu teillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Kävin itse tuolla suomi24 paikkakunta chatissa ja eipä tarvinnut kauaa olla kun alkoi jo tulla "mitäs neidille perjantai-iltaan" tyylisiä viestejä. Vituttaa vaan jos mun mies on siellä jotain seuraa ettinyt! Ja vielä nyt kun saatiin viime viikolla tietää että oon raskaana..
Anteeks kun kysyn mutta etkö sä tosissaan luota miehees yhtään?
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Mua vaan vaivaa se kun tosiaan valehteli aluksi ettei ollut siellä! Sitten ku näytin sille et tiedän että oli niin johan alkoi selittely...
Se tuntee sinut ja tietää että kehität asiasta riidan ja siksi valehteli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Mua vaan vaivaa se kun tosiaan valehteli aluksi ettei ollut siellä! Sitten ku näytin sille et tiedän että oli niin johan alkoi selittely...
No jos tiesi että sä alat heti epäillä kaikesta eikä vaan yksinkertaisesti jaksanut alkaa siitä tappelemaan?

Tää voi muuten olla totta. Oon ollu koko meijän yhdessä oloajan hirvee vaino ja se ei vaan jaksa tapella.
Varo ettei käy niin että mies lähtee pettämään, vainot ja haukut saa mitään tekemättäkin joten samaan hintaan voi ottaa myös vierasta pillua.
 

Yhteistyössä