Avomies chattailee

vieras
"Mies oli siis mennyt suomi24 paikkakunta chattiin, en tiedä etsikö seuraa vai mitä. kysyin että mitä teki chatissä niin sanoi "oli vaan niiin tylsää""

Missä kohtaa mies valehteli?
 
FFG
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Mies oli siis mennyt suomi24 paikkakunta chattiin, en tiedä etsikö seuraa vai mitä. kysyin että mitä teki chatissä niin sanoi "oli vaan niiin tylsää""

Missä kohtaa mies valehteli?
Ei vaan ensimmäiseksi kysyin että "ootko ollu chatissä tänään?" "EN!"
 
mie
Jos mun mies valehtelisi mulle ja sitte jäis kiinni jostaki chat sivuilla pyörimisestä ni monon kuva olis persuksissa alta aika yksikön. Lueppa ap koko ketju läpi mitä itse oot kirjoittanu. Joskus nimittäin tollasen huomaamiseen vaaditaan esim. se et sen kirjoittaa tänne siis että huomaa millainen oma tilanne ihan oikeesti on.
 
aikuisena äidiksi
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap, taidat olla aika nuori ?
Joo niin olen. 19 vuotta.
Sen huomaa, olisit odottanut vielä ainakin 6 v ennen kun teet lapsia, kadut loppuikäsi että teit lapsen sellaisen miehen kanssa johon et ollenkaan luota ja mies katuu loppuikänsä että teki lapsen naiselle joka ei luota ja joka on vainoharhainen.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aikuisena äidiksi:
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap, taidat olla aika nuori ?
Joo niin olen. 19 vuotta.
Sen huomaa, olisit odottanut vielä ainakin 6 v ennen kun teet lapsia, kadut loppuikäsi että teit lapsen sellaisen miehen kanssa johon et ollenkaan luota ja mies katuu loppuikänsä että teki lapsen naiselle joka ei luota ja joka on vainoharhainen.
PEESI!!!!
 
anonyymi
Mä olen tavannut useammankin ihmisen netin kautta (pari niistä jostain chatista ) ja niistä aika moni ollut varattu kuten itsekin. Ei kannata olla liian sinisilmäinen. Tosin ne pettää jotka haluaa pettää, vahdit sinä ihan miten paljon vaan...
 
Jokainen tekee niinku tykkää, mikä minä olen mistään mitään sen kummemmin sanomaan..Mut sen tiedän että moni mielipide ja asia muuttuu ajan saatossa, muistelenpa vaan itteeni 5 vuotta sitten...

Kannattaa ihan oikeesti miettiä mihin päänsä laittaa, jos suhde on yhtä valehtelua tai ressaamista niin ei se ainakaan lapsen kanssa helpota.

Yrittäkää puhua, hankkikaa ammattiapua, mutta tehkää nyt herranen aika jotain.
 
:)
Sun miehes kans vois olla kiva naida, kerrotko paikkakuntanne ja miehen nimimerkin siel chatissa? ei mies kaipaa tuollaista vainoajaa, joten vois vähän helliä sun miestäs ja pitää muutenkin hyvänä ;)
 
FFG
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Jokainen tekee niinku tykkää, mikä minä olen mistään mitään sen kummemmin sanomaan..Mut sen tiedän että moni mielipide ja asia muuttuu ajan saatossa, muistelenpa vaan itteeni 5 vuotta sitten...

Kannattaa ihan oikeesti miettiä mihin päänsä laittaa, jos suhde on yhtä valehtelua tai ressaamista niin ei se ainakaan lapsen kanssa helpota.

Yrittäkää puhua, hankkikaa ammattiapua, mutta tehkää nyt herranen aika jotain.
Oon nyt ajatellut että jos vain muuttais pois, parempi mun on yksin olla kun tälläisessä suhteessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Oon nyt ajatellut että jos vain muuttais pois, parempi mun on yksin olla kun tälläisessä suhteessa.
Muuta pois ja tee miehellesi palvelus, vapauta hänet, anna hänen olla ja hengittää! Unohda seurustelu kunnes kasvat aikuiseksi.
 

Yhteistyössä