Avomies chattailee

FFG
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Oon nyt ajatellut että jos vain muuttais pois, parempi mun on yksin olla kun tälläisessä suhteessa.
Muuta pois ja tee miehellesi palvelus, vapauta hänet, anna hänen olla ja hengittää! Unohda seurustelu kunnes kasvat aikuiseksi.
Sunko mielestä on ihan ok jos mies valehtelee jatkuvasti? Sekö on sitä aikuisuutta?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Oon nyt ajatellut että jos vain muuttais pois, parempi mun on yksin olla kun tälläisessä suhteessa.
Muuta pois ja tee miehellesi palvelus, vapauta hänet, anna hänen olla ja hengittää! Unohda seurustelu kunnes kasvat aikuiseksi.
Sunko mielestä on ihan ok jos mies valehtelee jatkuvasti? Sekö on sitä aikuisuutta?
Nyt puhutaan sinusta ja sinun vainoharhaisesta kyyläämisestäsi, sellaisen ihmisen kanssa on mahdoton olla, alkaa valehtelemaan kaikesta että toinen ei suuttuisi ja tekisi kaikesta draamakohtausta.
 
FFG
Soitin just miehelle että kun tulee kotiin niin sitten jutellaan ja kunnolla. En jaksa tällästä enää että epäilen kaikesta! :D Pakko yrittää muuttua.

Ei tää epäily vielä mitään ole, tietäisittepä mitä oon joskus pari vuotta sitten tehnyt! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Soitin just miehelle että kun tulee kotiin niin sitten jutellaan ja kunnolla. En jaksa tällästä enää että epäilen kaikesta! :D Pakko yrittää muuttua.

Ei tää epäily vielä mitään ole, tietäisittepä mitä oon joskus pari vuotta sitten tehnyt! :D
Parempi kun et kerro... :LOL: ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Soitin just miehelle että kun tulee kotiin niin sitten jutellaan ja kunnolla. En jaksa tällästä enää että epäilen kaikesta! :D Pakko yrittää muuttua.

Ei tää epäily vielä mitään ole, tietäisittepä mitä oon joskus pari vuotta sitten tehnyt! :D
Muutu itse mutta älä syytä miestä kaikesta.
 
FFG
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Soitin just miehelle että kun tulee kotiin niin sitten jutellaan ja kunnolla. En jaksa tällästä enää että epäilen kaikesta! :D Pakko yrittää muuttua.

Ei tää epäily vielä mitään ole, tietäisittepä mitä oon joskus pari vuotta sitten tehnyt! :D
Parempi kun et kerro... :LOL: ;)
Joo niin taitaa olla, kivittäisitte mut! :D

:LOL:
 
FFG
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Soitin just miehelle että kun tulee kotiin niin sitten jutellaan ja kunnolla. En jaksa tällästä enää että epäilen kaikesta! :D Pakko yrittää muuttua.

Ei tää epäily vielä mitään ole, tietäisittepä mitä oon joskus pari vuotta sitten tehnyt! :D
Muutu itse mutta älä syytä miestä kaikesta.
Joo se olis tarkoitus.
 
kiva
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap, taidat olla aika nuori ?
Joo niin olen. 19 vuotta.
Sitähän tämä sitten, lapset tekemässä lapsia kuukauden seurustelusta.
Kesällä tulee neljä vuotta seurustelua täyteen.
Aivan sama, nuoria, lapsia kuitenkin. Näkeehän tuon kirjoittelusta ja ongelmista.
 
kiva
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Jokainen tekee niinku tykkää, mikä minä olen mistään mitään sen kummemmin sanomaan..Mut sen tiedän että moni mielipide ja asia muuttuu ajan saatossa, muistelenpa vaan itteeni 5 vuotta sitten...

Kannattaa ihan oikeesti miettiä mihin päänsä laittaa, jos suhde on yhtä valehtelua tai ressaamista niin ei se ainakaan lapsen kanssa helpota.

Yrittäkää puhua, hankkikaa ammattiapua, mutta tehkää nyt herranen aika jotain.
Oon nyt ajatellut että jos vain muuttais pois, parempi mun on yksin olla kun tälläisessä suhteessa.

Vielä kerran! Miksi ihmeessä sulla oli noin kiire saada lapsi valehtevan miehen kanssa? Luulitko saavasi hänet lapsella ja nyt pelkäät että karkaa? Niin varmaan käykin.
 
hox
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja FFG:
Mua vaan vaivaa se kun tosiaan valehteli aluksi ettei ollut siellä! Sitten ku näytin sille et tiedän että oli niin johan alkoi selittely...
No jos tiesi että sä alat heti epäillä kaikesta eikä vaan yksinkertaisesti jaksanut alkaa siitä tappelemaan?

Tää voi muuten olla totta. Oon ollu koko meijän yhdessä oloajan hirvee vaino ja se ei vaan jaksa tapella.
Ihan oikeasti mietin tätä samaa... Jos noin pienestä revit tällaset draamat, niin enpä todellakaan ihmettele, että on yrittäny kieltää.

Relaa. Syytön kunnes toisin todistetaan, jookos?
 
Tinii harmaana
Ap, vedä syvään henkeä ja mieti tosissas että uskotko että miehrs vois todellakin olla etsimässä sieltä seuraa. Jos vastaus on kyllä niin on parempi jättää moinen paska, oli hän sitten siellä puhtain ajatuksin tai ei.

Itsekin olin pari vuotta sitten tuollainen mustis ja epäilevä mutta onneks kasvoin luottamaan ja nyt päsen itsekin paljon helpommalla kun ei tarvii stressata ja murehtia TURHAAN.

Tsemppiä :)
 
mie
Ei ne miehet siellä chat sivuilla pyöri kuin se yksi mielessä :/ Kannattaapi oikeesti sellasten jotaka muuta väittää käydä suoli24 chat sivuilla nikin kera vilkaisemassa tilannetta. Siellä ei montaa sekuntia kerkee olee kun alkaa seura ehdotuksia sataa. Minusta ihan turha ap:ta syyllistää. Mutta voi ihmetellä jos haluat tollasen tyypin kanssa jatkaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ei ne miehet siellä chat sivuilla pyöri kuin se yksi mielessä :/ Kannattaapi oikeesti sellasten jotaka muuta väittää käydä suoli24 chat sivuilla nikin kera vilkaisemassa tilannetta. Siellä ei montaa sekuntia kerkee olee kun alkaa seura ehdotuksia sataa. Minusta ihan turha ap:ta syyllistää. Mutta voi ihmetellä jos haluat tollasen tyypin kanssa jatkaa :/
Mä oon ollut siellä useinkin ja paljon on miehiä sekä naisia jotka eivät mitään kenellekkään ehdottele.
 
FFG
Kysyin tänään mieheltäni että haluaako todella olla mun kanssa. Vastaus oli heti "haluan". Ja uskon että tarkoitti sitä mutta en tosiaan tiedä mitä ajatella tästä chat asiasta.. 50/50 joko oli etsimässä seuraa tai sitten ei, kuka tietää?
 
kiva
Pitäsköhän sunkin jo mennä nukkumaan kun raskaana olet ettei lapsesta tule yökyöpeliä. Saavat rytmin jo vanhemman valvomisesta. Ystäväni ei tätä uskonut ja tuskaili vuosia lapsensa kanssa. Itse olen yökyöpeli mutta onneksi raskaana väsytti työpäivän jälkeen ja silloin menin ajoissa nukkumaan. Helppoja lapsia kertaa viisi.
 
huhhahhei
Saanko mä nauraa? :whistle: mä itse sättäilen ja mua ei vois vähempää kiinnostaa ne ihmiset missään muussa mielessä kun siinä että on mukava rupatella jonninjoutavia :D mä olen jopa saanut ystäviä yhden sätin kautta =)

Jos ajattelet noin että hän oli seuraa hakemassa sieltä niin entäs miehen baarireissut kavereidensa kanssa? Saatikka jos hän menee samaan kauppaan aina ja tutustuu kassaneidin kanssa? Ja mitäs jos hänellä on töissä joku jota hän koittaa pokata? :eek: Eli helpompaa on saada seuraa muualta kun sätistä ;)
 
mv
Millainen historia teillä on muuten? Onko miestä ollut syytä epäillä jostain, onko toiminut väärin? Vai epäiletkö vain ilman mitään näyttöä?

Voin kokemuksesta kertoa, että jos mies ei ole sinua pettänyt ja ns. uskollista tyyppiä ja ei ole jäänyt mistään kiinni tms., ei kannatta myrkyttää suhdetta epäilyllä. Meillä oli aikanaan tämä tilanne, toisin päin vaan, ja jouduin lähtemään suhteesta, kun mies väänti ja käänti kaikki normaalitkin asiat sellaisiksi, että olen tehnyt jotain väärin ja olen epäluotettava. Ei sellaista jaksa kukaan. Mustasukkaisuus invalidisoi suhteen. Samoin mieheni syytti minua aina siitä, että "valehtelen koko ajan kaikesta". Ja lopulta kyllä valehtelinkin, vaikkei ollut mitään salattavaa. Tästä tuli näet itsepuolustuskeino, ettei taas tule riitaa ja asioiden kääntämistä ihan kummallisiksi ja piinallisia kyselysessioita, joissa en koskaan vastaa oikein vastasin mitä vaan.

Vaikea sanoa toisten tilanteesta, mutta älä vedä herneitä turhasta tai rikot suhteen. Me kyllä palasimme yhteen, kun mies vihdoin tajusi käytöksensä. Nyt kaikki on ollut hyvin. Mustasukkaisuus on inhottava tunne, mutta se ei ole miehesi syytä, se on ihmisen omaa epävarmuutta.
 
vieras
voin tuoda oman näkemykseni kuvaan.. mutta.. oma mieheni on alusta asti valehdellut. olemme yhtä pitäneet vuosia, joista yli 3 vuotta aviossa.

ajattelin, että kun naimisiin menimme, että omat #turhat# epäilyni katoaisivat. mutta toisin kävi.

mies viestitteli jo alkuaikoinamme yhen tytön kanssa, johon oli ihastunu, mutta heidän jutusta ei mitään tullut. kun sitten yks päivä kysyin että ovatko viestitelleet, sanoi ettei hänellä ole edes sen tytön mnumeroa. tein sitten salaa yöllä puhelintarkastuksen ja niitä viestejähän se puhelin oli täynnä ja tämän ko tytön nimi muutettu eri nimeksi.

no, sitten mies iski silmänsä siskooni ja pitivät toista vuotta selkäni takana yhteyttä.. ja sisko jopa etsi minulle toisne miehen, jotta luopuisin omastani.

ajattelin, että laspet tekisivät meistä perheen ja mies keskittyisi lopulta minuun..

mutta ei

kun mies aloittaa tuon vaöhetelukierteen, siihen ei tule loppua.

ensin valehdellaan pienistä asioista, sittn jo isommista ja lopulta kaikesta.

mies ei esim kerro minulle, jos on aiemmin tulossa kotiin. olin kerran lasten kanssa sen takia kyläilemässä kun kotona oli niin tylsää. kiukutteleien lasten kanssa kotiin pälatessa huomaisn, että mies olikin jo kotona. kun kysyin että miksei ilmoittanu, sano että unohti ilmottaa.. niinpä niin..ja etteä on hänen oma asiansa milloinka kotiin palaa

mutta voin sanoa, että miehen ainaiset valhetelut ovat saaneet minut pian palamaan loppuun.. mitään, mitä hän sanoo, ei voi pitää luotettavana..

kun hän yhen asian lupaa, huomana itkeväni katkeria kyyneleitä, sillä jälleen koen pettymyksen

toivottavasti miehesi ei ole samanlainen... voin sanoa, ettei tämmöinen suhde pidemmän päälle kannata..

ja ettei se lapsi teillekään tuo odotettua tulosta..

 
Chattaaja
Ap, minä harrastin yhteen aikaan chattailyä muutaman miehen kanssa. Perheellisiä olivat ja jokainen teki sitä vaimoltaan salaa. Vietin mukavia juttutuokioita vaihdellen mielipiteitä erilaisista asioista. Perhe-elämästä, lapsista, sairauksista, reissailusta, musiikista, ihan mistä vain. Muutaman kanssa jutut olivat levottomiakin ja juteltiin viikottain (vaimonsa kävi jumpassa tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan) tuhmia. Oliko se sitten jotenkin uhka perhe-elämälle? Ei mielestäni. Se toi pientä vipinää arkeen. Noita ei kannata aina ottaa niin vakavasti.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Chattaaja:
Ap, minä harrastin yhteen aikaan chattailyä muutaman miehen kanssa. Perheellisiä olivat ja jokainen teki sitä vaimoltaan salaa. Vietin mukavia juttutuokioita vaihdellen mielipiteitä erilaisista asioista. Perhe-elämästä, lapsista, sairauksista, reissailusta, musiikista, ihan mistä vain. Muutaman kanssa jutut olivat levottomiakin ja juteltiin viikottain (vaimonsa kävi jumpassa tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan) tuhmia. Oliko se sitten jotenkin uhka perhe-elämälle? Ei mielestäni. Se toi pientä vipinää arkeen. Noita ei kannata aina ottaa niin vakavasti.
sinulla taitaa olla myös vieraissakäymiseen avoin näkemys.. siis että sehän voi vaan piristää,.

jos oma mies chattailisi, katsoisin sen pettämisenä. etenkin kun pitä tuolleen kieltää edes moisella sivulla käynneeensä ja toisekseen ihmetyttää tuommoinen salailu

kamalaa, minkälaiseen maailmaan sitä onkaan omat lapsensa päättänyt synnyttää
 
Chattaaja
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Chattaaja:
Ap, minä harrastin yhteen aikaan chattailyä muutaman miehen kanssa. Perheellisiä olivat ja jokainen teki sitä vaimoltaan salaa. Vietin mukavia juttutuokioita vaihdellen mielipiteitä erilaisista asioista. Perhe-elämästä, lapsista, sairauksista, reissailusta, musiikista, ihan mistä vain. Muutaman kanssa jutut olivat levottomiakin ja juteltiin viikottain (vaimonsa kävi jumpassa tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan) tuhmia. Oliko se sitten jotenkin uhka perhe-elämälle? Ei mielestäni. Se toi pientä vipinää arkeen. Noita ei kannata aina ottaa niin vakavasti.
sinulla taitaa olla myös vieraissakäymiseen avoin näkemys.. siis että sehän voi vaan piristää,.

jos oma mies chattailisi, katsoisin sen pettämisenä. etenkin kun pitä tuolleen kieltää edes moisella sivulla käynneeensä ja toisekseen ihmetyttää tuommoinen salailu

kamalaa, minkälaiseen maailmaan sitä onkaan omat lapsensa päättänyt synnyttää
Ei, mulle ei ole vieraissakäymisiseen avoin näkemys. Jotenkin vaan erottelen chattaamisen ja vieraissa hyppäämisen toisistaan ihan eri asioiksi. Toki ymmärrän, että moni muu pitää niitä kuin samana touhuna. Mutta minä en, joten en ole ottanut siitä ongelmaa.
 
keskustella voi niin monella tapaa, niin erilaisista asioista jne. en minä ainakaan ole kysynyt mieheltä lupaa saanko vielä avioliitossa kirjoitella vanhojen tuttujen miespuolisten kirjeystävien kanssa ja nyt keskustella heidän kanssaan kahdenkesken vaikka facebookin chatissa. Samoin en kysele mieheltäni kenen kanssa keskustelee jos keskustelee...
 
säännöt
Alkuperäinen kirjoittaja Chattaaja:
Ap, minä harrastin yhteen aikaan chattailyä muutaman miehen kanssa. Perheellisiä olivat ja jokainen teki sitä vaimoltaan salaa. Vietin mukavia juttutuokioita vaihdellen mielipiteitä erilaisista asioista. Perhe-elämästä, lapsista, sairauksista, reissailusta, musiikista, ihan mistä vain. Muutaman kanssa jutut olivat levottomiakin ja juteltiin viikottain (vaimonsa kävi jumpassa tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan) tuhmia. Oliko se sitten jotenkin uhka perhe-elämälle? Ei mielestäni. Se toi pientä vipinää arkeen. Noita ei kannata aina ottaa niin vakavasti.
Tuollainen toimitna on nimenomaan paskaa. Tuollaiset chattaajat ovat uhka perhe-elämälle, koska tuollainen vipinä on ällöttävää.
 

Yhteistyössä