Avomies chattailee

FFG
Elikkäs juttu on nyt niin että meillä on kotona aivan järkyttävä riita. Tulin eilen kotiin yllättäen en siis ilmoittanu miehelle mitään koska olen tulossa. Mies oli keittiössä tekemässä ruokaa ja menin sitten koneelle istumaan ja kappas vaan siellä oli Chat auki.. Mies oli siis mennyt suomi24 paikkakunta chattiin, en tiedä etsikö seuraa vai mitä. kysyin että mitä teki chatissä niin sanoi "oli vaan niiin tylsää"

Mitä mieltä ootte tästä? onko oikein käydä chatissä jos seurustelee? Mun mielestä chateista haetaan vain seuraa.. :p
 
Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Joskus vuosia sitten minäkin hilluin chateissa, enkä todellakaan etsimässä seuraa, vaan kuluttamassa aikaa.
peesaan =) ja monet miehet jotka kirjoitteli niin niitä näitä eikä mitään iskemisiä.
 
säännöt
On erittäin hyvä tehdä sopimuksia ennen kuin sättäily on siinä asemassa teidän elämässä, että on jo myöhäistä irrottautua. Meillä sovittiin että jos tutustuu tarkemmin johonkin sättäilijään toiselle kerrotaan, ja "sallitut" sättäilyn ajankohdat on sovittu siten että se ei haittaa yhteistä elämää. Voin kertoa, että tuo harrastus voi mennä kaiken muun edelle silloin kun sieltä löytyy ihastuttava ihminen. Vaikka mitään tositarkoitusta ei olisikaan, voi tulla täysin riippuvaiseksi.
 
häh?
Siis... Häh? Mä en nyt tajua. Eikö miehes saa puhua muitten ihmisten kanssa vai? Seksichatti asia erikseen toki, sellaset asiat lähtökohtaisesti kuuluu parisuhteeseen, mutta muutoinhan chatit ovat vaa sellasia keskustelupaikkoja.

Pitäiskö miehen suuttua sulle kun "chattailet" täällä plussalla?
 
säännöt
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
Siis... Häh? Mä en nyt tajua. Eikö miehes saa puhua muitten ihmisten kanssa vai? Seksichatti asia erikseen toki, sellaset asiat lähtökohtaisesti kuuluu parisuhteeseen, mutta muutoinhan chatit ovat vaa sellasia keskustelupaikkoja.

Pitäiskö miehen suuttua sulle kun "chattailet" täällä plussalla?
Yksityisviestien avulla tutustutaan joihinkin henkilöihin tarkemmin, ja kulissien takana voi luoda erittäin kiinteää tunnelmaa. Jos puolisolle ei kerro siitä, että juttelee esim. päivittäin jonkun kanssa näin, on aihettakin olla epäluuloinen.
 
säännöt
Mielestäni asiat on ok silloin kun niistä voidaan jutella normaalisti. Jos tutustuu lähemmin uuteen ihmiseen, ei kannata salata sitä toiselta.

Jos toinen ei kerro mitään, silloin on voinut kehittynyt jo jännitteitä? Tai jättää kertomatta sen takia, että pelkää menettävänsä jonkun ihmisen seuran? Voi olla myös muita syitä, mutta tuollaiset tulevat mieleen.
 
Mä oon monestikin käynyt chatissa ihan muuten vaan keskustelemassa ihmisten kanssa kun on ollut todella tylsää eikä esim. ircissä ole ollut paikalla ketään.

Tietääkö hän sun ajattelutavastas, siis että chatista etsitään vain seuraa? Jos sen takia häpesi että on siellä edes käynyt eikä siksi myöntänyt. Tai sitten oli etsimässä seuraa, mistä sen tietää...
 
säännöt
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
en näkis mitään ongelmaa asiassa.
Toi on ihannetilanne, ettei tule ongelmaa. Mutta on tapauksia joissa pelkkä rupattelu netissä on saanut jonkun sukat pyörimään jalassa niin vinhasti, että kaikki liikenevä aika on pitänyt käyttää puuhaan.

Mutta kun ap:n avomies nyt tietää, että toinen seuraa tilannetta, ei ehkä päästäkään innostustaan isoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säännöt:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
en näkis mitään ongelmaa asiassa.
Toi on ihannetilanne, ettei tule ongelmaa. Mutta on tapauksia joissa pelkkä rupattelu netissä on saanut jonkun sukat pyörimään jalassa niin vinhasti, että kaikki liikenevä aika on pitänyt käyttää puuhaan.

Mutta kun ap:n avomies nyt tietää, että toinen seuraa tilannetta, ei ehkä päästäkään innostustaan isoksi.
ja sitten on niitä tapauksia, että on chattailty lumisateen määrästä paikkakunnalla , mutta puoliso kehittää siitäkin draaman , joka kestää ja kestää ja kestää ja kestää ja kestää..
 
säännöt
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ja sitten on niitä tapauksia, että on chattailty lumisateen määrästä paikkakunnalla , mutta puoliso kehittää siitäkin draaman , joka kestää ja kestää ja kestää ja kestää ja kestää..
Entäs kun se "säästä" -juttelu on mukavampaa puuhaa kuin läheisten kanssa oleminen
 
Alkuperäinen kirjoittaja säännöt:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ja sitten on niitä tapauksia, että on chattailty lumisateen määrästä paikkakunnalla , mutta puoliso kehittää siitäkin draaman , joka kestää ja kestää ja kestää ja kestää ja kestää..
Entäs kun se "säästä" -juttelu on mukavampaa puuhaa kuin läheisten kanssa oleminen
oliko tässä nyt sellaisesta kyse ? käsitin ettei.
pettäminen nyt sitten onkin tottakai ihan väärin, oli se sitten chatissa tai prisman parkkipaikalla.
mutta turhien johtopäätösten vetely ja tuomitseminen on turhaa.
 
gbc
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Mä olen chattäillyt aina, eikä tosiaan ole mieheni asia "antaa lupaa" siihen.
Sun miehellä on sitten varmaan täysin samanlainen oikeus tehdä netissä samaa :) Mutta älä ylläty jos hänessä alkaa ilmaatua erikoista käyttäytymistä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja gbc:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Mä olen chattäillyt aina, eikä tosiaan ole mieheni asia "antaa lupaa" siihen.
Sun miehellä on sitten varmaan täysin samanlainen oikeus tehdä netissä samaa :) Mutta älä ylläty jos hänessä alkaa ilmaatua erikoista käyttäytymistä...
Mistä johtuu että ihmiset mieltävät netissä toisten kanssa juttelun aina enemmän ja vähemmän epäilyttäväksi etenkin jos kyseessä on mies joka sitä tekee?
 
FFG
Nyt tuli selville semmonen asia että olikin vaan käyny siellä eli mennyt sisään keskustelusivulle ja samantien pois. :S Katsoin väärin. Mutta sit herää epäilys että miksi lähti samantien pois? Oliko käynyt katsomassa onko joku tietty siellä... Sehän on voinu jatkaa tätä aina kun mä olen poissa.. Kysyin siltä että miks lähti heti pois muttei osaa sanoa.
 

Yhteistyössä