Avaatteko aina oven jos ovikello soi?

• Viestiketjun aloittaja "Juulianna"
  • Ensimmäinen viesti
"juups"
En avaa,yleensä siellä on joku ei toivottu jos ei etukäteen ole tulija tiedossa =) enkä myöskään aina vastaa puhelimeen vaan laitan kylmästi äänettömälle tai kiinni, jos oma perhe on kotona.Saatampa naamakirjan keskustelusta laittaa itseni pois, jos käyn vaan pikaseen katsomassa miitä siellä on tapahtunut.Ei ole pakko olla aina tavoitettavissa vaikka se nykyään ois mahdollista ;)
Mulla on aina facen keskustelu pois päältä, laitan päälle jos haluan jutskata.

"tii-"
[QUOTE="Helekkarin Heittomerkki";28700670]Eli tämän ketjun perusteella ei kannata luottaa siihen, että hädän hetkellä naapurista saisi apua. Ellei sitten huuda niin, että koko naapurusto raikaa ja sittenkin varmaan suurin osa korkeintaan kurkkaa verhon raosta ja soittaa poliisit.[/QUOTE]

Rimpauta pari kolme kertaa, niin saatan tullakin avaamaan. Jos kuuluu yksi rimpautus ja sen jälkeen syvä hiljaisuus, tuskin kenelläkään on mitään hätää. Minulla ei ole ovisilmää, eikä mitään keinoa nähdä sisälle rappuun.

Palomiehet varmaan jyskyttää ovea ponnekkaammin jos talo palaa.

[QUOTE="vieras";28700777]Kyllä avaan aina oven ja aivan hullulta kuulostaa tuo ettei jotkut avaa???!!!!![/QUOTE]

Hullulta kuulostaa lähinnä se, ettet sinä voi ymmärtää toisten tapoja. Minä en mene väen vängällä avaamaan tuntemattomille ovea, jos satun olemaan vaikka alasti.

M32
[QUOTE="sasa";28700701]Nykyajan ihmiset tai ainakin palstalaiset elävät hämmentävässä kuplassa. ovia ei avata, puhelimiin ei vastata ja naamakirjassa jos ollaan, niin profiili on niin suljettu, että hädintuskin kaveritkaan näkevät siellä mitään. Samaan aikaan valitetaan yhteisöllisyyden puutetta, vaikka oman elämän ympärille on rakennettu muuri.[/QUOTE]Kuka tarkalleen ottaen on valittanut yhteisöllisyyden puutetta? En minä ainakaan kaipaa mitään sellaista yhteisöllisyyttä, johon kuuluu oletus siitä, että täytyy olla muiden tavoitettavissa ja käytettävissä aina kuin muille sopii. Arvostan yksityisyyttä ja omaa rauhaa. Käytän esimerkiksi puhelinta erittäin vähän ja olen sukulaiset ja tuttavatkin totuttanut siihen, että minuun saa varmiten yhteyttä viestillä, soittopyynnöllä tai sähköpostilla.

Yhteistyössä