Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karoliina

Vieras
Epäilen avomieheni pettävän mua. Aina, ku ratsaan sen puhelimen kaikki soitetut ja vastatut puhelut on poistettu. Sen on pakko päästä miesten kesken baariin toiseen kaupunkiin, eikä koskaan haluaisi lähteä mun kanssa sinne. Olen itse töissä, mutta mieheni on kaikki päivät kotona lomautuksen takia, joten se pystyy tekemään mitä haluaa. Kerran ratsasin sen puhelimen sen nähden, ku hän oli ensin tarkistanut mun viestit ja sieltä löyty viestejä sen entiseltä naiselta, ei mitään vakavia, mut kuitenkin ja mieheni ehdotti menevänsä hänen luo kahville. Kun kysyin asiasta, hän ensin valehteli, että oli vain viestejä, mutta myöhemmin myönsi, että tämä nainen oli ensin soittanut. Hän ei mennyt kahville ja kun kysyin miksi edes menisit hän vain sanoi, et ei hän sitä ainakaan pannut olisi... Mitä olette mieltä? Pettääkö se mua?

Käynyt mielessä että ehkä exä vinkuu nyt ukkosi perään ja soittelee ahkeramminkin. Siksi poistettu puhelut ja viestit. Hän ei välttämättä ole itse soitellut , koska puhelimessa on valikko ""poista kaikki puhelutiedot"".. Asia ei selviä täällä parkumalla vaan ottamalla asiasta selvää!

...että kakaramaista touhua. Näin silmissäni, miten miehesi tutkii sinun kännykkääsi ja sinä hänen. Voi hyvä tavaton...Tuollainen suhde ei - anteeksi nyt vain - ole mistään kotoisin.

Epäilyt johtunee siitä, että meidän koko suhde on alkanut pettämisellä... Enkä tiedä miten asian ottaisi esiin, koska hän kiistää kaiken ja nauraa koko jutulle. Olisin jo lähtenyt suhteesta, mutta seksi on niin mahtavaa, että on pakko roikkua mukana.

Oletko tullut ajatelleeksi, että tekstiviestien urkkiminen on rikos. Rinnastettavissa kirjesalaisuuteen.

Petti tai ei luottamus ei ainakaan suhteessanne pelaa. Laita parisuhteesi kuntoon tai lopeta se.

no huhhuh...jos seksin takia suhteessa roikut, niin lyö jo itseäsi. seksi on kivaa joo, mutta mitä se sulle antaa muuta kuin fyysistä tyydytystä? seksi on vaan naimista, jos ei oikeesti rakasta toista ja halua olla toisen kans, ja jos ei ole rehellinen. seksi ei tuo täydellistä tyydytystä. rakastelu taas tuo. ja siihen tarvitaan MOLEMMINPUOLINEN luottamus. jos et miehees luota, jätä se. täydellisen tyydytyksen saat kun sul on mies johon täysillä voit luottaa. nimim. tiedän kokemuksesta

Yhteistyössä