Naisten nro:t kännykässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja lisäys vielä että en ole pelkästään tuon puhelinnumeron takia eroamassa!! Harkitsen eroa koska mies valehteli, on valehdellut muissakin asioissa ja koska tunnen itseni riittämättömäksi miehelleni muutenkin, en luota häneen jne.

Voi ihme sentään.

Mitä ihmeen ""uhrautumista"" on perustaa perhe, hankkia lapsi ja muuttaa sinne, missä on parempi elanto?

Vedä nyt, vaimo hyvä, syvään henkeä ja mieti hetki. Onko mahdollista, että olet ylireagoimassa? Olet löytänyt puhelinnumeron, jonka mies väitti olevan miespuolisen, mutta onkin naispuolisen. Piste.

Kaikki muu koohaaminen on täysin sinun omien kehää kiertävien ajatustesi tulemaa. Maailmassa on oikeasti vaikeita asioita, joita ihmiset joutuvat kohtaamaan ja niistä selviämään. Valkoinen valhe yhdestä puhelinnumerosta ei ihan kuulu Top Ten -joukkoon.

Oletko niin vähän sitoutunut liittoosi, että harkitset avioeroa tällaisesta syystä?

Vaimo. Kolmekymppiseksi äidiksi olet pikkuisen lapsellinen. Kasvapa nyt aikuiseksi, jos ei muuten niin lapsesi takia.

TSEMPPIÄ, kyllä ne asiat hoituu, turha mennä vielä asioiden edelle, mutta rahalliset ym..
Pääasia tosiaan on että puhutte ton asian selväks, tuli mitä tuli.. Ja jos mies alkaa kiertelee taikka vähättelemään aihetta, niin kylmänrauhallisesti vaan sanot että nyt puhutaan tämä asia, ja että se vaivaa sua! TSEMPPIÄ!!!

Koskaan ei ole liian myöhäistä alkaa varautua pahemman varalle. Ota selvää mistä saisit töitä, asunnon ja hoitopaikan ja mitä muita mahdollisuuksia sulla on elättää itsesi ja lapsi. Sitten on helpompi tehdä välit selviksi ukkosi kanssa.

Lapsi muuten useimmiten jää äidilleen tuollaisessa tilanteessa.

Järjestä bileet. Kutsu kaikki omat ja miehesi kaverit kylään tekstiviestillä. Laita hänenkännykästäänkinjokaiselle, jonka tiedät olevan hänen kaveri, myös tälle juissi babylle viesti että: ""Hei, tule osoitteeseen se ja se silloin ja sillion ja tuo viinipullo tullessasi, tiedossa hauskaa yhdessä oloa mukavalla posukalla."" Järjestä tämä vaikka miesesi jonain merkkipäivänä hänelle yllätykseksi....

Ai niin.. ja lue vastaukset.. koska sinähän olet järjestämässä yllärijuhlia miehellesi...

Muistapa myös, että kännykässä useasti esim. Tapsa on oikeasti Taina, Sami on Sanna ja sitä rataa.

Näin ei jää niin nopeasti kiinni, jos vaikka tulee puhelu toiselta kullalta kesken illan ja puhelin pöydällä vaimon edessä.

Mulla on sellainen olo, että sä vauhkoot liikaa. Et sä saa mitään kestämään koskaan, jos et ala ajattelemaan kuin mummu. Mummu nääs istuu ensin alas ja on hiljaa, sitten hän sanoo pari harkittua sanaa.

Tosin voihan muuten olla että aikaisemmin numeron on omistanut joku Juha, mutta sitten vaihtanut vaikka numeroa ja sit tää pimu on saanu sen Juhan vanhan numeron.

Mut mä kyllä odottaisin paistinpannun kanssa kotiovella työstä palaavaan ""kultaani"", jos olisi päivän aikana selvinnyt että Juicy onki joku muija.

""Mies ei varmasti suostuisi antamaan lasta mukaani, eikä minulla ole lainkaan sukulaisia, eikä lastenhoitoapua kummallakaan paikkakunnalla.""

Miehesi ei pysty vaatimaan sinua luopumaan lapsesta, saa olla aika surkea äiti (alkoholisti, mielenterveysongelmia jne), jos lapsensa menettää. Ja kaikki järjestyy, kun rupeaa järjestelmään.

Minä jäin 3 pienen lapsen kanssa työttömänä ja rahattomana yksin, kun mieheni totesi, että kapakassa on hehkeämpiä naisia ja heidän kanssaan on kivempaa juhlia kuin tulla kotiin viettämään perhe-elämää. No, siitähän selvittiin, löytyi työtä ja asunto ja mies nyt makselee elatusmaksuja kolmesta muksusta ja haikailee takaisin. Ei se helppoa ollut, mutta mikä ei tapa se vahvistaa.

Jäitä nyt kuitenkin ensin hattuun, selvittäkää asiat puhumalla ja menkää vaikka parisuhdeterapiaan, jos ette kaksin selviä.

Sitä mietin että miksi olette kiirehtineet naimisiin ja lasta hankkimaan, itse en ainakaan vuoden parin perusteella sanoisi tuntevani toista niin hyvin, että luopuisin omasta elämästä ja menisin miehen työn perässä kotiäidiksi tuntemattomaan... Kyllä olen sitä mieltä, että se on luopumista, miehen armoille jäämistä enkä tuohon alkaisi ennenkuin tunnen toisen hyvin. Tunnen onnellisia pareja vain sellaisia jotka ovat rauhassa tutustuneet, ja menneet yhdessä elämää eteenpäin.

Tässä sinulle yksi onnellinen, joka muutti miehensä kanssa yhteen kahden kuukauden tuttavuuden jälkeen ja ensimmäinen lapsi syntyi puolentoista vuoden kuluttua ensi tapaamisesta. Sitten on tullu pari lasta lisää ja avioliittoa takana 15 v. Onnellista avioliittoa!

En luottaisi tuollaiseen finderistä saatuun tietoon, että numeron omistaa tämä nainen. Esim. voi olla että naisella on mies joka ei halua tietojaan julkisuuteen. Itse olen työssä jossa joudun usein tarkistamaan väestörekisterin kautta kotikuntia ja henk.tietoja. Työn puolesta olemme tilanneet koodin jonka soittaessa sanon ja näin saan kaikki tiedot, myös ne jotka on salaisia.

On muutamia sellaisia tietoja joita en minäkään saa, esim. sellaiset joilla on pahoinpitelevä mies tms. poliisin kautta kielto.

Voithan tietysti kysyä tätä numeroa mieheltäsi suoraan niin selviää, mutta voi olla tuollainen kertomani juttukin kyseessä.

Puhu miehellesi ihan suoraan. Mielestäni on turha rueta salaamaan omia kännykän urkkimisiaan, koska selville se tulee kuitenkin. Sitä paitsi, jos toivot rehellisyyttä mieheltäsi, kannattaa olla itsekin täysin rehellinen.

Eli kerro miehelle mitä olet tehnyt ja miksi. Kerro mitä olet saanut selville, ja sano, että haluat nyt selvittää tämän jutun pois päiväjärjestyksestä. Takuuvarmasti miehesi yrittää syytellä sinua urkkimisesta, mutta älä suostu kääntämään keskustelua siihen. Sano, että tiedät oikein hyvin tehneesi väärin, ja että siitäkin voidaan puhua myöhemmin. NYT on aiheena kuitenkin Juicy Baby, ja vasta sitten kun tämä asia on käsitelty, voidaan keskustella kännykkäkäyttäytymisestäsi.

Koita pysyä rauhallisena ja päättäväisenä, kun keskustelette. Ja yritä olla huutamatta ja itkemättä vaikka kuinka pahalta tuntuisi. Monet miehet kokevat naisen itkut riitatilanteissa ärsyttävinä. Ajattelevat kaiketi, etteivät ton hysteerisen ämmän kanssa jaksa mistään jankata... Joten rauhoita itsesi etukäteen ja yritä pysyäkin rauhallisena ja johdonmukaisena. Tsemppiä sinulle!

Mulla on käynyt vähän samalla lailla..vaisto sanoi ettei kaikki ole kunnossa ja niihän se oli. Soita kyseiseen puhelinnumeroon ja kysy suoraan mikä yhteys hänellä on mieheesi. Lupaa että pidät keskustelun teidän kahden välisenä niin varmasti puhuu. On parempi tietää totuus kun kokea hidas kuolema epätietoisuudessa. Tsemppiä ja rohkeutta kohdata totuus. Mitä oikeastaan pelkäät..pelkoa itsessään ja epämielyttävää oloa, sen yli voi päästä.

Herttinen - ihan samat kokoemukset, tosin olen vasta 2.miehessä menossa. Mutta tämä valehtelee minkä ehtii, ihmettelee kun ei saisi vilkuilla muita ja baarireisuissa häipyy vieraiden naisten matkaan.

Kysyin sitten asiasta mieheltä...

Selasin kännykkää ja kysyin ""kuka tää on?"" Mies vastasi ""yks vanha kaveri"" minä:""ai nainen vai?"" mies:""ei ku mies"" minä:""miks sillä on tollanen nimi?"" mies: ""No kun yks toinen kaveri laitto sen nimen sinne puhelimeen ihan tahallaan tolla nimellä"" minä:""Ootko varma et ei oo joku sun ex-nainen?"" mies:""no kysy vaikka numerotiedustelusta, on se numero kyllä saattanu vaihtaa omistajaa, kun siitä on jo kolme vuotta kun sain sen"" Ja lisäs vielä päälle et ei säilyttele ex-naistensa numeroita.

Mitä tähän voisi sanoa? Taisin olla väärässä tai sitten mies on loistava valehtelija. Varmaa totuutta asiaan tuskin koskaan saan, mutta uskon miestäni ainakin toistaiseksi ;)

Huh helpotus :)

Niin ja tosta soittamisesta... En kehtaa soittaa sille naiselle!! Jos mies kerran puhuu totta niin se liittymän uus omistaja ei tiedä mitään mun miehestä, vaikuttaisin vaan järjettömältä jos soittaisin ventovieraalle ihmiselle...

Hmm... En voi millään uskoa että mies valehtelisi. Oli ihan uskottavan oloinen. Ja tää ""juicy baby"" asuu sitäpaitsi eri paikkakunnalla, ei ne ehtis ikinä tapaamaan missään välissä ;) Joskus harvoin, kun mies käy kavereitaan tapaamassa(=ryyppäämässä) siellä..

heh, mä ajattelen ääneen täällä palstalla..

Tuli vaan mieleen että mitenköhän todennäköistä on että sama liittymänumero avataan uudelleen samassa kaupungissa asuvalle toiselle henkilölle?

Ettei vaan ukko perkele sittenkin valehdellut. Oli se jotenkin vähän vaikeena..

No lainaapas joskus salaa/luvalla miehesi kännykkää soittaaksesi jollekin ja soitatkin sitten tuohon juicy babyn nroon... Se miten beibi vastaa puhelimeen voi kertoa hyvällä lykyllä paljonkin. Sit vaan luuri kii tai totea, et sori väärä numero tms. Ja muista sit poistaa soittotiedoista se, et soitit beibelle, ennen kuin annat luurin takaisin miehelles... Tai lähetä omalla nrollas viesti babylle, et ""sun miehen nimi"" tässä hei, numeroni on muuttunut. Mites sulla nykyisin menee?"" tms ja odottele vastausta. Sit typy vastaa sun kännyyn ja vastauksesta voit ehkä päätellä jotain... Ja jos tosiaan on jonkun tuntemattoman nro, niin tod.näk. vastaa et ""en tunne tuollaista henkilöä"" tms.

Eiköhän se ennen pitkää selkii tuon jälkeen, mikä kuvio oikein on käynnissä...

Oli miten oli, niin näin ulkopuolisen nenuun tuo miehesi säätö haiskahtaa...

No niin.

Vaimo, eikö tunnu ihan pikkuisen typerältä olo nyt?

Sinulla on toki kaksi vaihtoehtoa:
1. Alkaa skitsoilemaan tästä ""syrjähypystä"", tehdä jokaikisestä asiasta luottamuskysymys, epäillä miestä aivan koko ajan, palkata yksityisetsivä, soittaa ""rysän päältä"" ohjelmaan etc
2. Tehdä jotain kolauksen kärsineelle itsetunnollesi (entisen suhteen kokemukset), antaa miehellesi mahdollisuus elää täysjärkisen naisen kanssa ja keskittyä todellisuuteen enemmän kuin kuvitelmiisi.

Itse löysin 3 eri naisen numerot mieheni kännykästä ja tein niin että viestitin naisille mieheni nimissä. Kyselin ihan normaalisti että miten menee,muistatko minut vielä yms. Mitä sain vastaukseksi naisilta ei sitten enää jättänyt skitsoilemisille varaa. Vastaukset olivat tyyliin ""kulta kaipaan sua, missä olet. Voinko tulla luoksesi taas "" Näytin miehelleni tekstarit ja tunnustihan se että oli etsinyt kaikki nämä naiset chatin kautta. Vannoi kuitenkin kovaa että seksiä ei näiden naisten kanssa ollut koskaan harrastanut. Pitkän keskustelun jälkeen sovimme että yritämme uudelleen, koska emme kuitenkaan halua erota. Yritän sulkea mieleni siltä vaihtoehdolta että mieheni olisi harrastanut seksiä toisen kanssa vaikka olenkin melkein 100% varma että näin on käynyt. En halua kuitenkaan menettää miestäni ja uskon että hän ei toistamiseen sorru. Voihan olla että miehesi on pitänyt numeron ""juicy babystä"" muuten vaan, mutta ota selvää asioista. Tee sitten päätös tulevaisuudesta! Onnea matkaan!

Hetkinen nyt, ei kai kukaan mies ole niin tollo, että pitäisi oikeasti salarakkaansa numeroa kännyssä jollain ""juicy babe"" -tai vastaavalla nimellä? Vähänkin fiksu kaveri piilottaa sen jonkun ""Tapsan"", ""Pertin"" tai ""autokorjaamon"" taakse.

...Ei varmaan ole kovin fiksua laittaa ""Annikan"" numeroa autokorjaamn nimelle... Voipi vaimon epäillyt herätä jos keskellä yötä ""autokorjaamolta"" soitetaan...!;)

Voi voi,ei se välimatka kato!Ite olen treelta ja mies oulusta ja kuule hyvinkin nähtiin n 6 krt kuussa ja puhlangat lauloi päivittäin ja lomat oltiin yhdessä. Mies keksi aina jotkut verukkeet.

Yhteistyössä