Naisten nro:t kännykässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anna vaimosi maistaa omaa lääkettään eli hommaa itsellesi myös chat-ystävä.. Toisen osapuolen mielestä ei ollut mitään väärää telstailla toisen kanssa,kunnes itse aloitin myös tekstailun.. Muuttui ääni kellossa hyvin äkkiä.. :) Meillä toimi ja kummaltakin loppui chattailut siihen..

Kiitti vinkistä. Tota aion kokeilla niin katsotaan muuttuuko ääni kellossa.... :) Eli heti tännään telkkarin ääreen ja katsotaan mitä mukavaa tapahtuu. Jos ei muu auta niin kai omaa lääke puree paremmin...
Viikonloppua!

sitä samaa sulle ja sun miehelle!! sitä mä ihmettelin kun noiden sun lähettämien viestejen välillä, tänne elleihin siis, oli vaan 14 minuutin ero? kun klo.11.11 sanoit että et voi soittaa.. =)
Mutta ihan hyvä kun soitit kun asia sua noin paljon vaivasi. Ole nyt kiltti miehellesi, kun sitä noin pahasti epäilit, ei sekään ilahtuisi jos tietäisi miten epäilit sitä.

Hei!

Voi olla myös niin, että tämän Jyicy baben eli Juhan puhelin on esim. hänen puolisonsa nimissä ja siksi näyttäisi naisen numerolta. Esim. meillä avopuolisoni puhelin on minun nimissäni, eikä puolisoni nimeä mainita missään liittymätiedoissa.

Tällä palstalla oli kerran vinkki: Laita sinun numero tuon Juice babyn nimen taakse. Näet minkälaisia viestejä sinne menee, ja tiedät mikä on totuus. Muista vaihtaa takaisin oikea...varsinkin jos viatonta.

Mulla on vaikka miten paljon vastakkaisen sukupuolen puhelinnumeroita kännykässä. Hulluna pitäisin, jos puoliso alkais niitä kyttäämään finderista ja soittohistoriasta. Hävetkää urkkijat!

Hei taas kaikki!

Muutama viikko sitten kirjoittelin tänne ja sain asiallisia vastauksia, ja toivon nytkin saavani niitä. Minulla oli silloin ongelmana vaimon tekstailut.

On ollut hiljaista sillä rintamalla mutta kunnes huomasin että kun vaimo menee veskiin niin känny on mukana. Tätä olen nyt seurannut ja eilen kysyin häneltä että onko hänellä mentävä veskiin tekstaamaan, vai mitä on homman nimi? Hänen ilmeensä oli ensin omituinen ja sitten vastaus oli että se on ainoa paikka missä hän saa olla rauhassa… Kysynkin suoraan häneltä että mitä peliä hän pelaa selän takana vai valmisteleeko hän jotain?

Hänen känny on aina äänettömällä, jopa niinkin kun soitan hänelle niin on vaikeaa saada yhteyttä. Sekin asia minua häiritsee. Siitä hän sanoi että voihan laittaa äänet päälle ja minä en tarvitsee sitten olla niin helvetin utelias kun tekstareita tulee.

Ennestään hän aina kertoi kuka oli lähettänyt jotain, nykyään ei kerro mitään. Hän otti pultteja tästä asiasta kun otin taas tämän asian esiin ja sanoi että jos hän halusi lähteä niin hän olisi jo sen tehnyt mutta jos tämä sinua niin paljon häiritsee niin kyllä hän voi lähteä, ja sitä paitsi minulla on paljon kavereita kenen kanssa tekstailen hän sanoi! Kysyinkin että miksi ottaa pultteja siitä mistä kysyn. Olinkin hyvin huolestunut tästä vastuksesta.

Vaimo taas sanoi että ei hänkään seuraa ja tarkkailee mitä tekstareita minulle tulee, eikä edes kyselee minun menojaan. Sanoin hänelle että kyllä minä voin näyttää minun tekstareita hänelle koska minulla ei ole mitään salattavaa, mutta häntä se ei kiinnostaa. Hän edelleen on sitä mieltä että hän ei ole velvollinen kertomaan tai näyttämään mitä ja kenelle hän tekstaa koska se on hän yksityisasia. Sen verran vaimo lisäisi samaan hengenvetoon että kertoo vain sen mitä hän voi kertoa…
Miten nyt tämän nyt sitten tulkitsen?

Sanoinkin hänelle että minulla on epävarma olo tästä asiasta ja haluan selvittää tämän tilanteen. Pyysinkin hänet todistamaan minulle että minä olen väärässä muttei sekään auttanut. Silloin koko homma olisi ollut ohi mutta nyt jäi paha maku suuhun. Vaimo vaan ei suostuu kertomaan. Enhän minä voin pakottaa hänet siihen. Minun mielestä se on erittäin loukkaavaa käytöstä minua kohti. Koska oletan että kun kerran asutaan saman katon alla ja meillä on kolme muksuja kotona niin kyllä kaikki asiat kuuluu meille.

Eilisestä saakka hän on nyt sitten pitänyt mykkäkoulua ja eihän se ole minun mielestä oikea ratkaisu. Totta se on että eihän minulla ole oikeutta urkkia hänen kännyä ja kyllä hänellä onkin kavereita kenen kanssa tekstailee, kuten minullakin. Mutta kyllä kieltämättä minulle herää epäluuloa että ei ole rehellistä peli vai olenko pihalla tässä asiassa?

Haluan vaan selvittää tämä tilanne ja että meillä olisi kotona hyvä olla. Tällä menolla meillä ei ole…

Mitä pitäisi tehdä vai annanko koko asian olla?

Sinun pitäisi selvittää haluatko jatkaa naisen kanssa joka pettää vai pystytkö elämään kuin mitään ei olisi.

Yleensä kun nainen on lähdössä hän lipsauttaa juuri näitä
saatan lähteäkin ym. juttuja joita jo olet kuullut.

Kannattaisi nyt pistää peli poikki ja keskustella aikuisesti

onko hän valmistelemassa lähtöä - vähän siltähän tuo kuulostaa.

Ihminen jolla on vain kivaa flirttiä häpee ainakin aviopuolisonsa edessä

näitä testari juttujaan kun näin ei näytä käyvän

voit vain valmistautua siihen että erokin on mahdollinen

vuoden sisällä. Eihän tuo kunnioita sinun tunteitasi enää ollenkaan ??
Sinun paikkasi on nyt vain kerätä pallot teidän pussiin ja vaatia vastauksia.
Ja älä ole hiiri vaan vaativa leijona

Olen aivan hukassa enkä tiedä mitä tehdä...

Olemme olleet vuoden verran naimisissa ja seurustelleet n. 2 vuotta. Mieheni on aina antanut katsoa/käyttää kännykkäänsä ja nykyisin soitan joskus puheluja hänen työsuhdepuhelimellaan.

Jo seurutelumme alkuaikana huomasin nimiluettelossa mielenkiintoisen nimen (Juicy Baby=mehukas beibe?). Kysyin mieheltä kuka se on ja mies vastasi sen olevan eräs Juha, joku hänen kaverinsa. Nimi on kuulemma huumorisävytteinen. No onpa tosiaan, ajattelin, mutta annoin asian olla. Mieheni puhelinnumero on vaihtunut useita kertoja, viimeksi firman puhelimeen, mutta tämä kyseinen ""Jyicy babe"" on edelleen pysynyt matkassa, vaikka muita numeroita hän positelee tiuhaan. Olen kai mustasukkainen/neuroottinen, mutta eilen uteliaisuuteni voitti, otin ylös ko numeron ja laitoin Finderiin. KYSEESSÄ ON JONKUN NAISEN NUMERO!!! En uskaltanut sanoa miehelleni mitään, murruin täysin. Hän on valehdellut minulle!!! :(

Samalla huomasin, että miehen kännykästä on melkein aina poistettu kaikki soitetut/vastatut puhelut, myös tekstiviestit (ja myös minun laittamani rakkausviestit!!)

Mies vaikuttaa muuten kaikinpuolin uskolliselta. Muutimme n.vuosi sitten toiselle paikkakunnalle, ja täällä hän on viihtynyt paljon kotona ja minun kanssani. Se johtuu ehkä siitäkin, että kaverit jäivät toiselle paikkakunnalle Sillloin kun asuttiin vielä toisella paikkakunnalla, mies kävi paljon ulkona kavereidensa kanssa. Ja tämä ""juicy baby"" saattoi olla mukana kuvioissa?

Minusta tuntuu että mieheni on pettänyt minut. Mistä tiedän onko hän? En pysty luottamaan häneen koska hän valehteli jo kerran. (On valehdellut muistakin asioista) Miksi tuon naisen numero on vieläkin hänen puhelimessaan, ja vielä tuollaisella nimellä? :(

Auttakaa mitä teen? Mielestäni tässä tapauksessa ei auta ""yritä kohentaa itsetuntoasi"" ja lopeta ""urkkiminen"".

Luottamus on mennyt. Enkä uskalla kertoa miehelle...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä