Otanko yhteyttä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sand
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sand

Vieras
Mieheni on valehdellut yhteydenpidostaan erääseen naiseen jonka kanssa hänellä on ollut ennen meidän seurusteluamme yhden yön suhde. Yhteydenpito on tapahtunut aina yöllä ja silloin kun mieheni on ollut yksin reissussa. Mies vannoo että mitään peliä ei ole ollut ja sanoi valehdelleensa koska minä olen mustasukkainen ja pelkäsi että suutun. Mieheni kuitenkin sanoo että ei muista mistä ovat puheluiden aikana puhuneet naisen kanssa ja jos kyselen sen enempää mies raivostuu hillittömästi.

Minusta totta kai tuo näyttää selvästi siltä, että jotain pelaavat naisen kanssa. Jos mitään ei ole kerta ollut niin luulisi miehen voivan sitten selittää miksi yleensäkkin soittelevat ja miksi juuri keskellä yötä...
Nainen seurustelee myös ja nyt mieleni tekisi ottaa yhteyttä naisen poikaystävään ja kysyä mitä mieltä hän on tällaisista yöllisistä soitoista ja tekstiviesteistä... Tai vaihtoehtoisesti ottaa yhteyttä tähän naiseen ja kuunnella minkälainen selitys hänellä on asiasta. Mieheltäni en tunnu saavan muita vastauksia kuin "en tiedä, en muista", haluaisin vain saada edes jonkunlaisen kunnon selityksen asialle.
Kannattaako siis ruveta tältä naiselta tai hänen poikaystävältään ruveta asiasta kyselemään vai teenkö itsestäni ihan tyhmän? Vaisto sanoo että jotain tässä selkäni takana pelataan, mutta mieheni on saanut minut uskomaan että kuvittelen vain mustasukkaisuuksissani kaiken...

Sanot tuossa lopuksi että miehesi on saanut sinut uskomaan että kuvittelet kaiken?

Jos on saanut uskomaan, niin mitä syytä mennä ottamaan kehenkään yhteyttä?

Ja muutenkaan... eiköhän tuollaiset epäilyt pitäisi saada ratkottua puolison kanssa.Itse en ainakaan alentuisi soittelemaan naikkosille, sen enempää kuin heidän kumppaneillekaan!

Tsemppiä!

Sano miehelle, että jos et häneltä saa selventävää vastausta, niin kysyt sittten naiselta ja/tai tämän mieheltä.

Miksi olisi alentavaa ottaa yhteyttä naiseen, joka on kanssapettänyt sinua puolisosi kanssa? Eiköhän ne alentavat teot ole tehneet tarinassa ihan muut?

Mieheni on valehdellut yhteydenpidostaan erääseen naiseen jonka kanssa hänellä on ollut ennen meidän seurusteluamme yhden yön suhde. Yhteydenpito on tapahtunut aina yöllä ja silloin kun mieheni on ollut yksin reissussa. Mies vannoo että mitään peliä ei ole ollut ja sanoi valehdelleensa koska minä olen mustasukkainen ja pelkäsi että suutun. Mieheni kuitenkin sanoo että ei muista mistä ovat puheluiden aikana puhuneet naisen kanssa ja jos kyselen sen enempää mies raivostuu hillittömästi.

Minusta totta kai tuo näyttää selvästi siltä, että jotain pelaavat naisen kanssa. Jos mitään ei ole kerta ollut niin luulisi miehen voivan sitten selittää miksi yleensäkkin soittelevat ja miksi juuri keskellä yötä...
Nainen seurustelee myös ja nyt mieleni tekisi ottaa yhteyttä naisen poikaystävään ja kysyä mitä mieltä hän on tällaisista yöllisistä soitoista ja tekstiviesteistä... Tai vaihtoehtoisesti ottaa yhteyttä tähän naiseen ja kuunnella minkälainen selitys hänellä on asiasta. Mieheltäni en tunnu saavan muita vastauksia kuin "en tiedä, en muista", haluaisin vain saada edes jonkunlaisen kunnon selityksen asialle.
Kannattaako siis ruveta tältä naiselta tai hänen poikaystävältään ruveta asiasta kyselemään vai teenkö itsestäni ihan tyhmän? Vaisto sanoo että jotain tässä selkäni takana pelataan, mutta mieheni on saanut minut uskomaan että kuvittelen vain mustasukkaisuuksissani kaiken...

Tuo raivostuminen ja mustasukkaiseksi syytteleminen ovat ihan klassisia merkkejä siitä, että miehelläsi ei ole puhtaat jauhot pussissa. Sano miehelle, että jos hän ei kerro totuutta, otat yhteyden naisen poikaystävään.

Viimeksi muokattu:
Sano miehelle, että jos et häneltä saa selventävää vastausta, niin kysyt sittten naiselta ja/tai tämän mieheltä.

Miksi olisi alentavaa ottaa yhteyttä naiseen, joka on kanssapettänyt sinua puolisosi kanssa? Eiköhän ne alentavat teot ole tehneet tarinassa ihan muut?

Henkilökohtaisesti ajattelen näin.
Ellen saa mieheltäni selvää missä mennään, mitä auttaa vieraan ihmisen..mahdolliset "kootut teokset"

Ehkäpä olen liian ylpeä alkaakseni kyselemään mieheni mahdollisia tekosia vierailta.
Minä koen tuollaiset "sisäpiirijutuiksi"...en niinkään seurapiiri..

Viimeksi muokattu:
Minä ainakin uhkaisin ukkoa, että jos ei ala tulla rehellisiä vastauksia, niin otan yhteyttä tähän naiseen. Tietysti nainen saattaa yhtälailla valehdella, mutta mitä sitten. Onpahan ainakin kysytty ja ilmoitettu osapuolille, että tiedät asioista enemmän kuin he kenties olisivat halunneet.

eihän tuo ole normaalia. Sitäpaitsi ukkosi raivostuminen on juuri selvä merkki, että jotain epämääräistä on tekeillä. Ja tuo mustasukkaiseksi leimaaminen on juuri sitä samaa. Eli otapa härkää sarvista ja selvitä asia.

Alkuperäinen kirjoittaja kytsäri;10380210:
Henkilökohtaisesti ajattelen näin.
Ellen saa mieheltäni selvää missä mennään, mitä auttaa vieraan ihmisen..mahdolliset "kootut teokset"

Ehkäpä olen liian ylpeä alkaakseni kyselemään mieheni mahdollisia tekosia vierailta.
Minä koen tuollaiset "sisäpiirijutuiksi"...en niinkään seurapiiri..

Minä taas ihmettelen ylpeyttä jolla mahdollisesti haudataan asiat sisäpiirijuttuina, totuudenkin kustannuksella. . .

Minä taas ihmettelen ylpeyttä jolla mahdollisesti haudataan asiat sisäpiirijuttuina, totuudenkin kustannuksella. . .

Ei ole kyse asioiden hautaamisesta, ainoastaan siitä etten missään nimessä alkaisi kysellä keltään ulkopuoliselta parisuhteemme tilaa...
Kyllä se pitää saada selville ilman mahdollisen kolmannen pyörän "lausuntoja."

En edelleenkään ymmärrä mitä virkaa niillä edes olisi.

Ellei mies ole halukas keskustelemaan ja saa "kohtauksia"..niin kertoohan se toki ettei asiat ole kunnossa.
Saataisin jättää miehen ihan rauhassa miettimään haluaako jutella rehellisesti vai ei...

Viimeksi muokattu:
Minulla on aikalailla samanlainen tapaus kun sinulla.Soitin naiselle ja juttelin hänen kanssaan tovin.En siitä paljoa saanut, sainpahan selvitettyä olemassa oloni ja sen millaista meidän seurustelu on ja miten vakavaa mielestäni.
Jo se, että soitat voi saada naisen ajattelemaan käryämisen mahdollisuutta kauttasi.
Minun ylpeyteni ei muuttunut miksikään vaikka soitin, päinvastoin, oli hiukan aikaa parempi olla.

- Yhteydenpito on tapahtunut aina yöllä ja silloin kun mieheni on ollut yksin reissussa.
- Mies sanoi valehdelleensa koska minä olen mustasukkainen ja pelkäsi että suutun.
- Mieheni kuitenkin sanoo että ei muista mistä ovat puheluiden aikana puhuneet naisen kanssa ja jos kyselen sen enempää mies raivostuu hillittömästi.

Aika selvät merkit ovat, että jotain päivänvaloa kestämätöntä on tapahtunut. Jos sulla on tiedossa naisen yhteystiedot, niin ota rohkeasti yhteyttä ja kysy, että mikä on homman nimi. Ei sun tarvitse sanoa hänelle, ettei miehesi suostu kertomaan mitään.

Miehen sen sijaan pistäisin todella selkä seinää vasten. Eli ei todellakaan riittäisi epämääräiset "en muista" -vastaukset. Jos mies ei suostuisi vastaamaan mulle, niin todennäköisesti jättäisin hänet muistelemaan puheluitaan... :P

Kerrothan mitä päätit asian kanssa tehdä?

Miehen kanssa sovittiin, että huomenna puhutaan asiat kunnolla halki. Jos vastauksia ei rupea tulemaan niin aion ottaa yhteyttä tuohon naiseen ja luultavasti myös hänen poikaystäväänsä. Aion olla asiallinen, enkä rupea räyhäämään tai syyttelemään, kysyn vain missä mennään.
Jos mitään ei ole ollut miehen pitää osata selvittää asia kanssani, muuten taitaa mennä lusikat jakoon...

Viimeksi muokattu:
Miehen kanssa sovittiin, että huomenna puhutaan asiat kunnolla halki. Jos vastauksia ei rupea tulemaan niin aion ottaa yhteyttä tuohon naiseen ja luultavasti myös hänen poikaystäväänsä. Aion olla asiallinen, enkä rupea räyhäämään tai syyttelemään, kysyn vain missä mennään.
Jos mitään ei ole ollut miehen pitää osata selvittää asia kanssani, muuten taitaa mennä lusikat jakoon...

Hyvä hyvä... kunhan pidät itsesi coolina, tapahtui mitä tahansa, niin sä olet vahvoilla. Palaneen käry haisee tänne asti, koska JOS jauhot olisivat puhtaat, niin sinä todellakin saisit selvempiä vastauksia...

Toivon olevani väärässä, mutta pahoin pelkään... Laita sen kundi tiukoille äläkä ostaa mitään bullshit-selitystä enää... Sä olet totuuden arvoinen!!!

Viimeksi muokattu:
Hyvä hyvä... kunhan pidät itsesi coolina, tapahtui mitä tahansa, niin sä olet vahvoilla. Palaneen käry haisee tänne asti, koska JOS jauhot olisivat puhtaat, niin sinä todellakin saisit selvempiä vastauksia...

Toivon olevani väärässä, mutta pahoin pelkään... Laita sen kundi tiukoille äläkä ostaa mitään bullshit-selitystä enää... Sä olet totuuden arvoinen!!!

Hackmannit ja Arabiat jakoon vaan!

Viimeksi muokattu:
ovat puheluiden aikana puhuneet
"Otanko yhteyttä..? "
Teet mitä teet, oli miten tahansa, lopputulos on selvä:
"Hackmannit ja Arabiat jakoon vaan!"

Vaisto sanoo
– selkäni takana pelataan
– pelaavat naisen kanssa.
– totta kai tuo näyttää selvästi siltä
– miksi yleensäkkin soittelevat
– miksi juuri keskellä yötä
– mieleni tekisi ottaa yhteyttä
– mitä mieltä… yöllisistä soitoista ja tekstiviesteistä...

Mielipiteet eivät ole tosiasioita eli eivät ole todisteita!
Halatko että suhteesi päättymisestä äänestetään?

Ainoat ns. faktat = ennen meidän seurusteluamme – yhden yön suhde – seurustelee myös.
Ei riitä?

Jos mitään ei ole kerta ollut niin luulisi miehen voivan
– Mieheltäni en tunnu saavan vastauksia

"Mieheni on valehdellut"
– yhteydenpidostaan
– tapahtunut aina yöllä
– yksin reissussa

Jälleen faktoja eli tosiasioita: Mieheni sanoo – Mies vannoo:
– "en tiedä, en muista"
– peliä ei ole ollut
– sanoi valehdelleensa, koska minä olen mustasukkainen ja pelkäsi että suutun
Ne ovat faktoja, koska niin olet omin silmin nähnyt. Mitä hän on valehdellut???

"mieheni on saanut minut uskomaan että kuvittelen mustasukkaisuuksissani kaiken... "
Ei riitä? Epäily jatkuu…

MAAILMANKAIKKEUDEN TÄYSIN VARMA TOTUUS
— Loogista negaatiota ei voi todistaa! —

Fakta: Siitä mitä ei ole olemassa,
ei voi mitenkään olla todisteita todellisuudessa!

"Kannattaako siis ruveta tältä naiselta tai hänen poikaystävältään ruveta asiasta kyselemään…"

Tee mitä tahansa. Paradoksi kuuluu:
Mitä vähemmän saat todisteita,
sitä enemmän asia on tosi = epäily on todellisuudessa epätosi!
Mitä enemmän epäilet olemattomia, sitä enemmän menee hermot!
– jos kyselen sen enempää mies raivostuu hillittömästi.

"haluaisin vain saada edes jonkunlaisen kunnon selityksen asialle"
– minkälainen selitys

Mikä selitys kelpaa? Jos halutaan tietää onko joulupukki olemassa:
Hylätty punainen nuttu talven pimeydessä?
Aviomieheltä tuoksahtava naamari?

"vai teenkö itsestäni ihan tyhmän?"
Oletko tyhmä jos pyrit todistamaan olemattoman joulupukin?

Teet mitä teet, oli miten tahansa, jos epäily jatkuu loputtomiin, on lopputulos maailman selvin fakta: "Hackmannit ja Arabiat jakoon vaan!"

Viimeksi muokattu:
voi voi teidän kanssanne, ymmärtäkään nyt myös sekin miten erialisia miehet ja naiset ovat ja miten avoimesti he ovat valmiita keskustelemaan. Naisille tuo kaikkien maailman asioiden pyörittäminen on ominaista mutta miehille tilanne on päinvastainen.

Itse olin joskus aikoinaan samassa tilanteessa, jäin kiinni yhteydenpidosta naiseen, jonka olin luvannut lopettaa. Tosin tuossa vaiheessa olimme pitäneet yhteyttä jo yli 10 vuotta. Emme lopettaneet ystävyyttämme vaan jatkoimme entiseen tapaan. Jopa hän ja hänen miehensä ovat käyneet kotonamme kylässä ja myöskin mekin olemme perheeni kanssa poikenneet heillä kylässä. Olemme tunteneet toisemme kohta 30 vuotta ja näin aiomme myös jatkaakin. Missä on ihmisen turvaverkosto, jos elämä oikein kolhii tai vaikkapa menettää puolisonsa esim onnettomuuden johdosta?

valitettavasti vastaus ehtii muotoutua miehellesi sopivaksi kun annoit aikaa. He sopivat yhdessä mitä sinulle kerrotaan... Ilmoita selvästi että sinun kanssasi ei pelata. Kysy onko hän valmis hyväksymään sen et sinullakin olisi joku?

Se olen minä, jolle miehet soittelee öisin. Tiedättehän te: olen aina rakastanut vain sinua... en voi unohtaa sinua... kaipaan.... ajattelen päivin, öin...

Ihan oikeasti, mitä muuta asiaa kenelläkään öisin on entisille heiloille? Mutta kyllä, teet itsestäsi tyhmän, jos kyselet siitä enemmän. Ja ihan turha tulla mulle räyhäämään. Siinä voi muuten käydä niin, että jos tarpeeksi ärsytät, niin vastaan seuraavalla kerralla miehellesi "ota kulta taksi ja tule tänne".

Onko se minun ongelmani, että mies soittelee? Kyllä se soittelukin loppuu aikanaan, jos teillä on muuten hyvä suhde.

taas olisi äärimmäisen noloa soittaa toiselle naiselle ja tentata tämän suhdetta mieheeni. Voin hyvin kuvitella naisen omahyväisen olemuksen puhelinlangan toisessa päässä. Ei kiitos.

tietää puheluista? Jos jotain olisi meneillään tämän naisen kanssa niin luulisi miehesi poistaneen puhelutiedot kännykästään. Mutta jos ei mitään salattavaa ole niin mitä sitä poistelemaan...

Yhteistyössä