Naisten nro:t kännykässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vesta, ei mitään lisättävää, hienosti kiteytit asian. Olet fiksu.

Ap itseluottamuksesi on vähän hakusessa. Toivottavasti miehesi huomaa sen, ja on mahdollisimman luotettavan oloinen.

Kysy suoraan. MItä tota peittelemään. Vaadi vastaus. Valmistaudu kuitenkin, se voi olla elämäsi käännekohta. Ei loppu, mutta muutos. Jotain voit menettää. Mutta kannattaa puhua asiasta, kunnes totuus tulee ilmi.

Lukenut näitä juttuja ja ihmettelen että taitaa olla nykyään käytäntö että naiset urkkivat miehen omaa kännykkää. Miksi? Johtuuko se siitä ettei naiset luottaa vai onko ne ihan skitsoja??? Tekeekä miehet samalla tavalla? Luulen että mitä tapahtuisi jos mies kävisi urkkimassa naisen kännykää...siitä tulis varmasti iso riitaa jotenkin siihen malliin että ""sinulla ei ole mitään asiaa käyttää/urkkia minun kännykkäni"". Tuskin nainen avaa postia joka on tullut ainoastaan miehen nimellä...vai avaako???

Hyvä pointti, mutta voihan mies tehdä niin että hankkii toinen liittymä ja toinen sim-kortti ja siinä säilyttää noita naisnumeroita. Sitten kun soittaa noille KAIKILLE naisille niin laittaa sen uuden sim-kortin sisään...ja yhtäkkiä ei ole mitään ongelmia :) Kun homma on hoidettu niin taas vanha kortti takaisin. Sitäpaitsi pieni sim-kortti onkin helppo kuljettaa mukana vaikkapa lompakossa ja sitten nainen saa ihan vapaasti urkki ja käyttää puhelinta....kun siellä ei ole ""juicy babe"" tai muuta vastaavia numeroita........

Minun kännykkäni on aina näkyvillä, pöydällä. Kumppanini voisi katsella sen sisältöä ihan koska vain. On joskus innostunutkin selaamaan, koska minulla on sellaisia toimintoja, joita hänellä ei ole. En ole suuttunut yhtään. Minä olen siis nainen.

Ihmettelet, että onko se yleistä, tuo miesten kännyköiden selaaminen. Ilmeisesti on, ja ilmeisesti niin kannattaakin tehdä, jos vain vähänkin epäilee. Eikös se ole jo käynyt ilmi, että niistä löytyy ihmeen usein vieraiden naisten numeroita. Itse en ole ratsannut kumppanini kännykkää, koska epäilyjä ei ole. Hänenkin kännykkänsä on koko ajan esillä, eli tilaisuuksia olisi kyllä.

AP:lle ehdottaisin, että tekisi kuten joku oli tehnyt: lähetä tekstiviesti sille mehubeibille miehesi nimissä, ja katso, mitä hän vastaa. Miksi mies ei ole poistanut sitä numeroa, jos se on vanha? Vai mitens hän nyt selittikään.

En yhtään ihmettele, ap., että olet epäluuloinen. Kuka tahansa olisi tuossa tilanteessa. Selvitä asia, muuten se vaivaa mieltäsi.

Vai että heti kun epäillään niin silloin on ns. ""sallittu"" urkkia??? Käytkö myös miehen työpaikalla katsomassa mitä hän oikeastaan tekee siellä kaikkien kauniiden toimistotyttöjen kanssa...jos epäilet! Jos vähänkin epäilee ja kuitenkin ei löydy mitään niin mikä on sitten seuraava vaihe, tsekkaatko miehen työpäiväkirjaa??
Hohhoojaa jaa... Get a life!

... jos soitat numeroon omasta puhelimestasi, ja kun baby vastaa, kysyt hämmästyneenä, että soitinkohan nyt väärään numeroon, etsin kaveria, jonka numero tämä oli pari vuotta sitten. Että onkohan tämä numero kovinkin hiljattain vaihtanut omistajaa...?

Jaa-a, voisinhan minä tietenkin laittaa omasta kännystäni viestin tolle naiselle, siis miehen nimissä, mutta mitä helvettiä siihen kirjoittaisin???

""numeroni on nykyään tämä, mieheni koko nimi jne."" ""mitäs sulle kuuluu?"" Ja sitten jos siellä samassa taloudessa asuukin oikeasti se miehen kaveri niin se soittaiskin mulle!!! just joo... Tai jos se nainen soittais mulle. Huh huh..

En mä kehtaa alkaa miehen selän takana mitään.. Ja en mä pysty sen puhelimella tekstaamaan/soittamaan sille naiselle koska mies on aina sillon paikalla ja tulis tietysti lukemaan viestinsä.

Epäilys siis kaivelee vieläkin.. vähän. Vaikka päätin että luotan mieheeni. Hän vaikuttaa täysin vilpittömältä asian suhteen... :/

NO NIIN. Menin sitten ja soitin siihen naisen numeroon. Siellä vastasi MIES!!!! Selitin että tavoittelin erästä toista henkilöä ja kyseessä väärä numero...

Eli se siitä. Mieheni ei sittenkään valehdellut tässä asiassa. Huh helpotus!! (Ja häpeä....) *poistuu takavasemmalle* ;)

Rentouttavaa viikonloppua!

No kaikki on sitten hyvin :)
Loppujen lopuksi se olikin yllättävän helppoa. Vai mitä?
Olisit vaan heti tehnyt noin niin et olisi tarvinnut pohtia ja vääntä ja kääntä asioita. Varmasti iso taakka putosi hartioistasi nyt.
Ei kun taas elämää hymyilee :))

Pari kuukautta olisin antanut ihan eri vinkit. Mutta nyt, valitettavasti, olen eri mieltä.

Olin samassa tilanteessa kuin sinä, täysin. Ihan kylmät väreet tulee kun ajattelen sitä aikaa. Luotin ja luotin, uskoin. Oletin että mieheni on rehellinen. Mutta hän käytti luottamusta hyväkseen. Uskoin miehen puheisii, enkä nalkuttanut tai tivannut. Luotin, että hän arvostaa minua niin, että on rehellinen. Paskaa...

Lopulta vaisto sai voiton ja alennuin soittamaan tälle naiselle. Miehen nimellä puhelimessa siis. Esittelin itseni, kerroin rehellisesti, että hänellä ei ole velvollisuutta kertoa minulle mitään, mutta arvostaisin kovasti jos hän kertoisi minulle miten tuntee mieheni ja mitä on tekeillä. Muistutin, etten syytä häntä mistään, haluan vain totuuden. Hän kertoi, ja elämäni murtui ja särkyi siinä kuunnellessa pikkuhiljaa. Kiitin häntä lopuksi kovasti, että hän kertoi minulle.

Nainen myös kertoi, että mies oli tulossa hänen luokseen tunnin päästä. Minä odotin häntä myös kotona, mutta hän oli menossa pelaamaan tennistä ennen kotiin tuloa. Niinpä.

En voi vieläkään uskoa tätä. Olisin voinut lyödä mitä vaan vetoa, että tämä mies ei petä. Olin ihan varma. Tunnen itseni niin täysin huijatuksi ja loukatuksi, jymäytetyksi, nollaksi ja tyhmäksi.

Mies ei enää kuulu elämääni. Eniten loukkaa, että hän yritti vieläkin valehdella kun kerroin puhuneeni naisen kanssa. Luuli ettei jää koskaan kii.

Ihanaa, että kaikki kääntyi parhain päin! :)

Tämän jälkeen tähän keskusteluun tulee varmaan jotain salaliittoteorioita ja ilkeilyviestejä, mutta älä niistä välitä.

Hyvää viikonloppua alkuperäiselle. :)

Nyt kuule vaimo purat helpotuksesi ja onnesi ja järjestät miehellesi jotain extramukavaa viikonlopuksi. On se mukavaa että asiat järjestyy joillain näin päin. Terveisin eronnut nainen jolla mies oli kroonikkovalehtelija ja petturi.

Kiitos teille kaikille vastanneille, teistä oli paljon apua ja lohdutusta! :)

Yritän jatkossa opetella luottamaan mieheeni.. ex- mieheni petollisuus ja naisseikkailut vaikuttaa ilmeisesti vieläkin taustalla niin voimakkaasti että tuntuu etten voi kehenkään luottaa täysin. Toivotaan että nykyinen mieheni osoittautuu myöhemminkin sanojensa mittaiseksi.

Ja voimahalaus kaikille niille, jotka painiskelevat tälläkin hetkellä surun ja itsetunto-ongelmien keskellä pettävän miehensä kanssa. Minä olen sitä mieltä että kenkää tuollaisille miehílle ja heti!! Ei kannata pilata omaa elämäänsä yhden paskiaisen takia.

Siis vastasiko siellä Juha? En halua millään tavalla sekoittaa mieltäsi yhtään enempää, mutta: eikös se numero ollut rekisteröity naisen nimelle? Jos siellä vastasi mies, (ja jos se ei ollut sen niminen kuin miehesi sinulle sanoi) entäs jos se mies oli tämän mehukkaanbaben kaveri, tai joku?

En mä muista nimeä.. kuka siellä vastasi. Mutta mies se oli ja sanoi että liittymä on hänen. Kyllä hävetti, mutta parempi näin. Juicy babe oli sittenkin mies ;D Näin jälkeenpäni ajateltuna mies olisi aika typerä jos laittaisi jonkun naisen numeron tuolla nimellä, tottakai se kiinnittää heti mun huomion..

Hyvä noin! Tosin: ensin numero oli miehen, sitten tarkastit asian ja se olikin rekisteröity taloudessaan yksin asuvalle naiselle mutta loppujen lopuksi se olikin jälleen miehen.

Hei kaikki! Aika jännä tilanne seurata tätä keskustelua ja kuinka huolestunut tämä ap nainen on ollut tästä asiasta.
Joten ajattelin kirjoittaa tänne ja halusin kuulla tiedän mitä mieltä porukka on tästä: Muutama viikko sitten oltiin viettämässä ihan normaali lauantai ilta vaimon kanssa, mentiin saunaan ja otettiin muutamia olutta. Muksut olivat jo nukkumassa. Itse olinkin hyvin väsynyt kiireisin työviikon jälkeen joten menin sitten nukkumaan. Vaimo jäi katselemaan telkkaria ja samalla hörppäsi muutaman viinipullon. Heräsin aamuyöstä kun kuulin jatkuvasti kuulin tekstarin piippaukset. Siellä vaimo istu huppelissa ja seurasi joku noista treffi ilmoituksia telkkarista. Kysyn että mitä hän hommailee tähän aikaan aamuyöstä. Totta kai olinkin todella hämmästynyt kun näin mitä hän teki. Hän vastasi minulle että kunhan näitä lueskelen ja vastailen vaan… Oli jopa laittanut jonkinlainen oma ilmoituskin sinne. Ja känny piippaisi taas uudelleen ja uudelleen tiuhaan tahtiin. Olin huolissani ja ärsyyntynyt asiasta ja menin takasin nukkumaan. Kello oli silloin jotain 05 aamulla. Aamulla kun sitten heräsin niin hänen kännykkäänsä tuli viestejä… Tekisi mieli urkkia mutta en niin tehnyt koska se on hänen. Vaimo olikin tietysti nolona kun nousu ylös ja sitten aamupäivällä kävi poistamassa oman ilmoituksen sieltä. Kysyi jopa aminulta miten sen tehdään. Hänen ilmoitustaan en ehtinyt lukea. Olisi tietysti mielenkiintoista sitä lukea.
En ajatellut tätä asiaa sen enempää.

Mutta sen jälkeen kaikki on niin muuttunut meillä. Ennen hänellä oli kännyn ääni normaalisti päällä. Nykyään se on jatkuvasti äänettömällä ja hän ottaa kännynsä mukaan kun menee jopa nukkumaan. Sitä hän ei ole aikaisemmin tehnyt. Kun päivällä lähettelen hänelle viestejä niin voi todella kestää enne kun hän vastaa, jopa on ollut niinkin että olenkin soittanut hänelle ja silloin hän on vaan sanonut että vahingossa on känny ollut äänettömällä tai että hän ei ole huomannut viestini. Otin tämä asian puheeksi hänen kanssa kun se alkoi huolestuttamaan minut. Kysynkin suoraan että kenen kanssa oikein tekstailet ja miksi se on jatkuvasti äänettömällä? Hän siihen vastaisi että se on ihan hänen omaa asiaa mitä hän tekee omalla kännykällä ja minulla ei ole mitään asiaa sen kanssa. Sanoin että kyllä asia minulle kuuluu jos asutaan saman katon alla ja sinä ”pelehtii” tekstiviesteillä jonkun kanssa. Titysti meille tuli riita tästä asiasta ja hän närkästyi jopa kun kyselin. Enkä ole saanut asiallinen vastaus kysymykseni vaan toi ettei hänen kännykkä asiat eivät kuulu minulle ja ei hänkään urkkii minun työkännykkäni. Ehdottelin kyllä että hän saa sitä urkkia, jopa sanoinkin että minä voin kyllä nayttää kaikki mitä siellä on. Ei kiinnostunut edes katso koska väitti että se on minun kännykkäni ja piste siihen.

Jotenkin luottamus häneen on hiipunut tämän jälkeen. Mitäs pitäisi mennä eteenpäin? Onks ehdotuksia vai olenko ihan turhaan ottanut pultteja ja tehnyt kärpäsestä härkänen……

No ihan aiheesta olet huolissasi!!!

Osaa näköjään naisetkin olla paskiaisia. Vaikuttaa ihan selvästi siltä, että naisesi on tutustunut silloin yöllä tv-chatissa johonkin mieheen/miehiin ja viestittelee nyt heidän kanssaan. Todella loukkaavaa käytöstä sinua kohtaan että sanoo sinulle ettei asia kuulu sinulle. Totta helvetissä kuuluu jos olet hänen miehensä ja asutte samassa taloudessa! Kännykän salailu on myös selvä merkki että salailtavaa on.

Kysy naiseltasi ihan suoraan: Haluuako hän olla sinun kanssasi vai tapailla muita miehiä? Vastaus voi olla inhottava, mutta saatpahan ainakin tietää, jos hän haluaakin jotain muuta.

Sen tiedän, että itse en katselisi tuollaista tilannetta hetkeäkään. Ja kokemusta on pettäjämiehestä.

Kyllä se niin on, että jos ei ole mitään salattavaa, niin voi varmasti näyttä kännykkänsä.
Sitä paitsi epäilyksenalainen on se, jonka velvollisuus on todistaa puolison epäilykset pois. Rehellinen ihminen tekee niin, mutta salakähmäinen vetäisee pultit kun asia tulee puheeksi.

Salarakkailijat my ass, oikeasti puoliso näkee ihmisen luonteen, ja tietää vaikka ei yksityiskohtia näkisikään nenänsä edessä.

Voi toki olla niinkin, että vaimo kännissää innostui johonkin kokeiluun, ja nyt joutuu katumaan koska känny ei millään lakkaa piippaamasta.

MInäkin tässä taannoin kännipäissäni lähetin yleisönosastolle mielipiteen tekstiviestinä. Aamulla hävetti, puhelimeen tulee vieläkin jatkuvasti viestejä ""palvelua ei löydy"" ja aina kaksi kappaletta kerralla. Kaverit kuittailee, että onkos mulla joku mies siellä, mutta en kellekään kehtaa kertoa, kun näkisivät sitten lehdestä sen soopan mitä sinne suolsin, mikäli se menee perille..

Voisin kyllä miehelle kertoa tästä, jos tulisi joku epäilys kännykän piippauksesta, mutta kyllä ne kännihöpötykset joskus vituttaa itseäkin tarpeeksi paljon, että ei huvita mainostaa.

Yhteistyössä