Uskottomuus ja mustasukkaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maria"

Vieras
Olen seurustellut avomieheni kanssa reilu 2 vuotta. Noin puolitoista vuotta sitten sain hänet kiinni lähettämästä tekstiviestejä naispuoliselle tutulleen. Viestit eivät olleet härskejä, mutta rikkoivat kuitenkin soveliaisuuden rajan flirttimäisyydellään. Kaikkia viestejä tai niiden sisältöä en saanut edes käsiini. Hän oli myös lähetellyt viestejä toiselle naispuoliselle ystävälleen, ja viesteissä hän käytti tästä ystävästä samantapaisia hellittely nimiä kuin minusta. Olin tapahtuneesta hyvin loukkaantunut, mutta saimme asiat puhuttua selviksi.
Luottamus palautui pikkuhiljaa, mutta jostain kumman syystä eilen illalla tunsin vastustamatonta halua tutkia mieheni puhelimen lokitiedot. (Tyhmää ja lapsellista tiedän). Hän oli viime la ja su välisenä yönä viestitellyt taas sen saman naisen kanssa, josta hän jäi kiinni puolitoista vuotta sitten. Mieheni sanoi että kyseinen nainen olisi vain kysynyt kyytiä. (mieheni ajaa taksia).
Olen täysin neuvoton. En tiedä olenko itse vaan ylimustasukkainen ja vauhkoan turhasta, vai onko minun oikeasti aihetta epäillä että hän on uskoton. En jaksa kuitenkaan uskoa että hän menisi sänkyyn asti kenenkään kanssa. En tiedä pitäisikö minun luottaa mieheni sanaan, vai mitä? Mistään en kuitenkaan varmistusta asiaan saa.
Kertokaa mielipiteitänne, kokemuksianne ja ajatuksiannne asiasta. Ehkä niin pääsen eteenpäin. Kiitos jo etukäteen....

Mun exä piti juuri tuollaista, selitteli asiat aina parhain päin. Lopulta eron aikoihin selvisi, että on pettänyt mua useammankin kanssa.
Suosittelen vakavaa keskustelua miehesi kanssa!

mä en haluaisi olla kurja, mutta musta tuntuu, että luottamus on saanut sellasen kolhun, että se ei enää korjaannu. oli sitten tapahtunut jotain "epäsopivaa" tai ei - luottamus on silti mäsänä.

itse en varmaan pystyisi pidemmän päälle jatkamaan. vaikka se satuttaskin,kun toista rakastaa ja on vaikea hyväksyä. mutta toisaalta en vaan jaksaisi elää suhteessa jossa pinnan alla kytisi aina pieni "pelko" ja "epäilyksen siemen".

[QUOTE="Maria";22331923]... Noin puolitoista vuotta sitten sain hänet kiinni lähettämästä tekstiviestejä naispuoliselle tutulleen. ... Hän oli myös lähetellyt viestejä toiselle naispuoliselle ystävälleen, ja viesteissä hän käytti tästä ystävästä samantapaisia hellittely nimiä kuin minusta. ... [/QUOTE]

Jos kyse ei ole ystävästä niin miksi käytät sitä sanaa? Yhtä lailla tuttuun voi pitää yhteyttä jos tarkoitat tuota ensiksi mainittua naista. Vai eikö sun mielestä miehesi saa olla tuttuihinsa yhteydessä?

Minusta et ole ylimustasukkainen. Olet mustasukkainen siitä, että miehesi käyttää muistakin naisista samoja hellittelynimiä kuin sinusta ja lähettelee muille naisille mielestäsi sopimattomia tekstiviestejä. Et usko, että miehesi menisi sänkyyn asti toisen naisen kanssa, mutta onko tuo sinulle oleellistakaan? Tarkoitan siis sitä, että loukkaannut niistä viesteistä joka tapauksessa, vaikka miehesi ja tuon toisen naisen suhde säilyisi pelkästään noiden testareiden tasolla.

Kun edellisen kerran asian puhuitte läpi, mitä sovitte? Sen, että viestittely loppuu? Vai sen, että miehesi ei mene sänkyyn muiden naisten kanssa? Älä vastaa mulle, vaan itsellesi noihin kysymyksiin. Mieti, montako kertaa haluat miehesi kanssa puhua samasta asiasta uudelleen. Mieti, kuinka kauan katselet noiden viestien lähettelyä. Mieti, mikä on sinulle se raja, että nyt riittää. Kolmas kerta? Viides kerta? Vai oliko tämä toinen kerta jo se?

Kaikki aikaisempi yhteydenpito tämän ensin mainitun tutun kanssa on ollut vihjailevaa ja naisen puolelta jopa suoraa ehdottelua. Tykkäisitkö itse jos miehesi pitäisi yhteyttä sellaiseen "tuttuun"?

[QUOTE="Maria";22332198]Kaikki aikaisempi yhteydenpito tämän ensin mainitun tutun kanssa on ollut vihjailevaa ja naisen puolelta jopa suoraa ehdottelua. Tykkäisitkö itse jos miehesi pitäisi yhteyttä sellaiseen "tuttuun"?[/QUOTE]
Nyt kai on kyse lähinnä siitä, mitä sinä tykkäät asiasta :) On naisia, jotka alistuvat miestensä taholta ihan älyttömiinkin asioihin, jopa fyysiseen väkivaltaan, kun se mies on muuten niin ihqu. Nyt on kyse sinusta eikä muista. Mihin sinä haluat alistua ja kuinka pitkään. Sitä sun pitää miettiä, ei sitä, mitä muut tilanteessasi tekisivät :hug:

Yhteistyössä