valehteleeko mieheni?

• Viestiketjun aloittaja utuinen
  • Ensimmäinen viesti
utuinen
Apua - mieheni väittää että hänellä ei ole tunteita muita vieraita naisia kohtaan eikä varsinkaan seksisuhdetta, mutta "todisteet" näyttävät muuta. Olenko harhaluuloinen?
Löysin mieheni kännystä aika seksipitoisen viestin, jonka hän oli saanut entiseltä työkaveriltaan (naiselta). Kun kysyin mieheltä, keneltä hän sai viestin, niin hän sanoi ensin, että entiseltä kolleegalta ja vasta monen tivaamiseni jälkeen hän kertoi, että se on naiselta (sitten kun kysyin asiaa jo suoraan). He ovat myös tapailleet työpaikan vapaa-aikatilaisuuksissa toisiaan (mieheni kertoi ensiksi olleensa erään mieskolleegan vaimon seurassa, jolla sama nimi kuin tällä "vieraalla" naisella - en ymmärrä miksi valehteli tämän, sillä en edes kysynyt).
Miehelläni on edelleen kondomeita toilettilaukussaan mukana vaikka emme ole niitä enää itse tarvinneet yli kahteen vuoteen - mies sanoo, että ne ovat vain jääneet sinne.
Mitä uskon? Mieleni on ihan turta ja sekaisin!

Mitähän osaisin nyt lohdutukseksi sanoa...Pystyisitkö miteenkään keskustelemaan tämän kyseisen naisen kanssa asiasta?vaikka soittamaan hänelle pienen puhelun? Sun täytyy miehes pistää kova kovaa vastaan ja keskustella ja udella niin et murtuu jos on murtuakseen, meinaan siis et jos tosiaan on jotain kerrottavaa. Toivottavasti asia ei ole niin kuin luulet, mut sanonpa suoraan et jotain mätää siinä jutussa on... :(
Alko tympiin ihan sun puolesta!!!Kerrothan miten kävi?!

utuinen
viesti oli kyllä näitä tavanomaisia ketjuviestejä, mutta se oli englanniksi ja vapaasti käännettynä se meni jotenkin näin ...
tänään on kansainvälinen naisten seksipäivä, lähetä tämä viesti sille naiselle jota pidät seksikkäänä ja haluttavana niin kuin minua ... Olin paikalla kun tämä viesti tuli ja mieheni ei millään tavoin nauranut niin kuin yleensä näitten viestien kohdalla hän tekee (usein hän lukee niitä minulle). nyt hän oli ihan hiljaa ...

PÄÄK!

Aika omituista et tollasia viestejä saa jos ei "muka" oo mitään meneillään...ja viel entiseltä työkaverilta...Ja sit jos ne niissä vapaa-aikapippaloissakin ovat yhdessä ni hieman muakin ihmetyttäs jos olisin sun asemassa! Tottakai tollasesta saa vetää pultit ja olla varpaillaan!!Se akka koittaa selvästi viedä sun miehen. :eek:

:eek: Niitä on sellaisiakin akkoja jotka tahallaan yrittävät sotkea toisten parisuhteen ja sellaisia jotka ovat ihastuneita toisten ukkoihin, ja ne ei halua jättää toista rauhaan vaan ovat niin tyrkyllä ja keimailevat ym. Yksinkertaisesti haluavat viedä toisten ukon, ja vaikka kuinka mies olisi sanonut ettei kiinnosta niin ne ei jätä rauhaan. Ystävälleni kävi niin, mutta ne puolison kanssa keskusteli asiasta yhdessä.

Mun mielestä kondomit joita te ette siis yhdessä käytä ja tarvitse, on aika selvä tapaus. Mulla ainakin alkaisi hälytys kellot soimaan. + siihen valehtelu ymym, melkolailla olisin varma mikä on homman nimi. Tämä voi jonkun mielestä taas olla surullista ettei mieheensä voi luottaa (minä muuten luotan) mutta sinisilmäinen ei silti pidä olla vaikka kuinka toiseen luottaisi.

BARBAPAPPA
\|O pettää ,valehtelee ja NAI! \|O OTAN OSAA :x
olen saman kuvion heittänyt vaimolleni.......läpi meni.En ole ylpeä itsestäni/teostani...Kortsuja pidin myös työmatkalla lompakossa mukana.Kerran muija ne sieltä löysi,selitys meni läpi,vaikka takellellenkin.Ole tarkkana.Pistä ukko tunnustamaan.terv.kokemus karvas.Erosimme sitten muista syistä,koskaan en tunnustanut.

Joo. Onhan tuossa jotain muutakin kuin pelkkää työtoveruutta, kun kerran vapaa-ajalla lähetellään viestejä. Miehesi käytös myös osoittaa, ettei ihan puhtaat jauhot ole pussissa, kun valehtelee ja käyttäytyy oudosti. Onko niitä kortsuja sitten ollut hänellä siellä jemmassa kaikki nää kaks vuotta, vai ovatko vasta nyt ilmestyneet? Meinaan et kyllä mullakin oli lompakossa yks kortsu, vaikka olin seurustellut jo vuoden. Eikä se ollut mitään "hätävara" tarkoitusta varten, jäipähän vain kuleksimaan, otin pois, kun mies hermostui. Mut muuten noi merkit viittais, et jonkinasteista ihastumista on ilmassa. Tietty miehen ja naisen välisessä ystävyydessä yleensä tiettyä "jännitettä" onkin, eli vielä on mahdollisuus, ettei mistään kovin vakavasta ole kyse. Mutta yhtä lailla voi olla mahdollista, että miehelläs on seksisuhde. Jos miehes ei suostu puhumaan niin hemmetin vaikeaa sitä on selvittääkään, koska ethän sä voi sen työpaikalle mennä kyttäämään ja viestit on helppo kännykästä poistaa. Eikä se nainenkaan välttämättä tunnusta, vaikka sille soittaisitkin.

Suzu
Valehteleeko miehesi yleensä? Flirttaileeko mielellään? Viihtyykö seurassasi, siis onko teillä aikaa kahdestaan? Sujuuko seksi? Näitä asioita voit miettiä. Yleensä selkeä muutos asiassa kuin asiassa tarkoittaa, että jotain on tapahtunut, harva on niin hyvä teeskentelijä.
Itselläni vastaavat oireet entisessä suhteessa (kondomeja kannettiin mukana, vaikka me emme niitä tarvittu, selitys oli että "saatu kaverilta vitsinä", tekstiviestit poistettiin, kännykkään ei saanut koskea, pari kertaa sain kiinni selvästä valeesta). Selvä peli se sitten oli. Silloinen "mies" ei vain saanut kerrottua asiasta, vaan kuulin siitä mutkan kautta. Ja se siitä sitten.
Olen pahoillani puolestasi, on aina ikävää kun ei voi suoraan sanoa jos kerran haluaa suhteen lopettaa tai mieli tekee vieraisiin. Silloin asialle ehkä voisi jotakin tehdäkin. Tuollainen käytös kielii paitsi uskottomuudesta, myös arvostuksen puutteesta. Laittaisin sijassasi suhteen katkolle HETI.

Ponja
Heipähei.Sitä en lähde miettimään valehteleekö miehesi,mutta semmoinen asia että jos te ette ole tarvinut kumeja pariin vuoteen...Ja ne on vaan jäänyt hälle...Tarkistappas kumien VIIM KÄYTTÖPÄIVÄ...Kumeissa kun on semmonen.Siitä ainakin tietää onko ne uusia vai pari vuotta vanhoja...
TSEMPPIÄ sulle.... ;)

En minäkään mene sanomaan pettääkö miehesi vai ei, kun en sitä tiedä. :(

Mutta sen sanon, että meillä vaimoilla on PAHA TAPA uskoa sinisilmäisesti miehemme valheet. Se johtuu siitä, että HALUAMME uskoa häntä, vaikka todellisuudessa emme uskoisikaan. :(
Eli suhteen kaatuminen, mahdollinen ero pelottaa. Tulevaisuus, ja mitäs sen jälkeen kun ukko myöntää että joo petetty on. Eihän me sitä haluta kuulla? Joten, vaikka merkit olisivat ihan selvät, ukko pettää, niin me suljemme silmämme ja uskottelemme itsellemme että asia on toisin. Se on se kuuluisa itsesuojeluvaisto! :)

Kukin sen vaan päättää onko se hyvä vai huono asia.

Vaimo-otus
Puhuppa asiat selviksi miehesi kanssa ja ole joka tapauksessa kiitollinen siitä että miehesi on niin ajattelevainen , että pitää kortsuja mukana olipa sitten tapahtunut jotain tai ei. Koska olisin paljon enemmän huolissani , jos kortonkeja ei käytettäisi. En tiedä olenko epätavallinen nainen, mutta minä pidän huolen siitä, että miehelläni on aina reissulle lähtiessä vähintään yksi kortsu mukana, ettei voi sanoa, että ei käytetty kun ei ollut. Mutta eipä hänellä ole ollut tarvetta ainakaan vielä käyttääkkäänniin etten siitä tietäisi edeltäkäsin.

Saigon
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2004 klo 19:16 Vaimo-otus kirjoitti:
Puhuppa asiat selviksi miehesi kanssa ja ole joka tapauksessa kiitollinen siitä että miehesi on niin ajattelevainen , että pitää kortsuja mukana olipa sitten tapahtunut jotain tai ei. Koska olisin paljon enemmän huolissani , jos kortonkeja ei käytettäisi. En tiedä olenko epätavallinen nainen, mutta minä pidän huolen siitä, että miehelläni on aina reissulle lähtiessä vähintään yksi kortsu mukana, ettei voi sanoa, että ei käytetty kun ei ollut. Mutta eipä hänellä ole ollut tarvetta ainakaan vielä käyttääkkäänniin etten siitä tietäisi edeltäkäsin.
NO AIKA ERIKOINEN NAINEN KYLLÄ OLET! :whistle:

Niin eipä nuo kortsut ole mikään merkki pettämisestä. Itsellänikin on yksi kulkenut aikoja ja samoin miehellä, hänellä samat kortsut varmaan monta vuotta kun alkavat olla sen näköiset, enpä itse ainakaan niihin edes luottaisi!

Nansi
Heitäppä kortsut itse roskiin ja kato tuleeko uusia, jos mies ei niistä suostu luopumaan niin hommahan on aivan selvä!!!!!! Meillä ei tommonen peli kyllä vetelis, eikä meikäläistä niin vaan höynäytetä!

Jasu
Minäkin löysin edellisessä suhteessa silloisen miehen kännykästä
tekstiviestin,joka mielestäni kertoi,että miehellä oli toinen nainen,mutta hän vain kuittas sen vitsiksi. Viestissä kysyttiin,että
joko olet päättänyt alatko meille isäksi ja joko saan jättää ehkäisy-
pillerit pois? En ole mikään tosikko,mutta en ymmärrä tuota viestiä
millään muulla tavalla kuin niin ku siinä lukee. Eka kysymys kertoo
jo pitempään jatkuneesta suhteesta ja toinen siitä,että sängyssä
ollaan oltu.Yritin kysyä mieheltä tuollaisen viestin tarkoitusta,mutta
minä en kuulemma ymmärtänyt ollenkaan huumoria. No en kyllä
tuollaista ymmärräkään. Hän vakuutteli, että ketään toista ei ole
ja asia jäi siihen tosin mikään ei enää palannut entiselleen.
Meillä oli 14v yhteiseloa takana,ei lapsia,koira ja asuntolaina.
Eroakin olin miettinyt jo useampaan kertaan. Kun sitten tapasin
nykyisen mieheni lähtö vanhasta oli helppoa ja helpotus.
Mies yritti vielä anella jäämään,jopa sillä,että tehdään lapsi,
mutta olen aina ollut sitä mieltä,että kun tunteet kuolee niitä
ei mikään tuo enää takaisin.

Yhteistyössä