E
ei ole
Vieras
[QUOTE="jee";23601304]Saat tehdä mitä vaan? Tollasen elämänohjeen jaat tytöllesikin[/QUOTE]
Mitähän sä höpiset?
Mitähän sä höpiset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitähän sä höpiset?
Eli täällä ollaan sitä mieltä, että jos mulle on ok olla pelkkä pano niin voin hyvillä mielin jatkaa suhdetta.
Mulle on ok olla pelkkä pano, sitä mieskin mulle on. Tiedän mitä riskejä sukupuolitautien suhteenon ja kuten jo aiemmin sanoin, niin me käytämme kyllä kondomia.
Tässä nyt on se, että mun pää sanoo, että suhdetta ei voi jatkaa, mutta mun kroppa janoaa tätä miestä.
Onko se niin vaikeaa sanoa että palataan asiaan kun olet vapaa?
No täytyy kyllä myöntää, että EN USKO, että saisin tautia. Mutta tyhmä kai oon, enhän mä varmaksi voi sanoa, että puhdas on. Kumia kyllä käytetään, tai käytettiin.
En ole ajatellut sitä, että mies olis kokonaa mun. Ajattelen, että kun hän on täällä hän on kokonaan mun. Ei me pidetä muuten sen enempää yhteyttä. Hän vain ilmoittaa milloin on tulossa tänne taas.
En halua sanoa, että palataan asiaan sitten kun olet taas vapaa.
Mun moraaliainakin ensin oli vastaan varatun miehen tapailua, mutta täältä olen saanut käsityksen, että asia niin paha olekaan?
Mies on korkeassa asemassa, mutta ei "johtotasoa". Ja ikää vähän päälle 30.
No, sen kai näkee huomenna mitä tapahtuu. Jos mä saisin vielä huomenna tavata sen ja sitten pysyn erossa. Täytyyhän mun nyt jäähyväiset jättää.
Joo, vaikea on kyllä sanoa ei, mut kai mä lopetan tän jutun ja etsin itselleni vapaata seuraa![]()
:O Höh, miks kerroit tuon, nyt epäröin taas.. Pitäisikö sittenkin jatkaa suhdetta..
:O Höh, miks kerroit tuon, nyt epäröin taas.. Pitäisikö sittenkin jatkaa suhdetta..