Mulla on rakastaja

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Mulla on ollut rakastaja nyt 3 viikkoa. Entinen työkaveri, flirttikaveri, joka kävi 3 viikkoa sitten töissä katsomassa joko olen palannut lomiltani ja mentiin lounaalle, jonka jälkeen mentiinkiin yhdessä hotelliin.

Olen naimisissa, 2 kouluikäistä lasta. Meidän seksielämä on ihan latistunut, minä olen yrittänyt ja yrittänyt. Seksiä en ole saanut 3 vuoteen, sitä ennenkin ehkä 4 kertaa vuodessa hirveän ruinauksen jälkeen. Pahinta on ettei pahemmin hellyyttäkään. Muuten mies on hyvä kumppani.

Minä olen yli 40, ex-työkaveri on 31 ja avoliitossa. Meillä oli heti kipinää kun hän tuli, kerran melkein suudeltiin selvinpäinkin, pikkujouluissa mentiin samalla taksilla kotiin ja suudeltiin ja kähmittiin taksissa toisismme, mutta se jäi siihen. Mies vaihtoi työpaikkaa huhtikuussa, on välillä käynyt mun luona sen jälkeenkin.

Mies on ihan tolkuttoman komea, silmäkarkkia. Hän voisi olla miesmalli tai joku hollywood-näyttelijä. Minä olen ihan söpö, mutten niin kaunis kuin mies on komea. Mietin pitkään siksi, onko hän todella kiinnostunut musta. Miehen mielestä olen seksikkäin nainen, jonka hän on tavannut, ja lisäksi hauska ja älykäs. Kun kerran vähän keskustelin ns. tasoerostamme ulkonäön suhteen, hän oikein suuttui. Hänestä ilmeisesti olen todella kaunis sitten. Ihan ok mutta objektiivisesti hän on mua "kauniimpi".

En tiedä mitä tästä seuraa. Olen ehkä ihastunut, mutta enemmän seksinkipeä. Tulin eka kerralla jo kun hän hyväili rintojani, olen ollut niin puutteessa. On ihanaa kun joku halaa, pussailee, koskee, saan seksiä. En tunne silti, että tässä on nyt elämäni mies, ja otan eron jne. Vaan elämäni mies asuu mun kanssani.

Mies on puhunut, että avoliittonsa on kuollut ja hän on kertonut että on rakastunut toiseen naiseen, siis minuun. Hätkähdin ja jotain takeltelin että en ole miettinyt niin pitkälle.

Miehellä on työhuone ihan työpaikan vieressä ja siellä me siis nykyään tapaamme. Sanon kotona menemäni uimahalliin tai salille ja menen sinne.
 
"aapee"
Järkeni käskee siis lopettamaan. Mutten halua, koska haluan seksiä, suutelemista jne. Häntä on ihanaa katsella mutta hänellä on esim. aivan järkyttävän huono musiikkimaku ja on vähän lapsellinen. Häneltä puuttuu mieheni terävät hoksottimet ja vähän vino huumorintaju. Ja muutenkin tiedän, ettei oikeasta suhteesta hänen kanssaan tule mitään.

Seksi on hyvää.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin:
Paneskeletteko te siellä miehen työhuoneessa sitten usein?

Vai jutteletteko vaan niitä näitä kun tapaatte?
Kumpaankin kyllä. Seksiä on ollut joka arkipäivä ja huomenna menen siellä käymään. Joskus käyn vaan lounaalla siellä. Mies on kokkaillut mulle ja on seksiä. Miehellä on vapaa ammatti ja hän oli yhdessä projektissa meillä määräaikaisen työsuhteen verran.

Jutellaan myös paljon. Hän puhuu paljon kaikenlaista, sellaista mitä rakkaussuhteen alussa kerrotaan toiselle.
 
"aapee"
[QUOTE="akka";28836761]Mullakin on rakastaja,ollu jo kuus vuotta. Ihanaa seksiä.Taas huomaan miten onnekas olen kun se on oma mies.[/QUOTE]

Niin oli meilläkin kauan. Me ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta. Vasta viimeiset vuodet, ehkä 6 vuotta ovat olleet vaikeita seksin suhteen.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28836788]Ootko sä miehes kanssa jutellut, että miksi se ei halua harrastaa seksiä sun kanssas?[/QUOTE]

Olen yrittänyt. Hän on väsynyt, vika ei kuulemma ole mussa jne. Mutta mihinkään ei lähde apua hakemaan eikä keskustelemaan.

Aviomies on yli 50.

Hänen kohdallaan olen itkenyt että onko joku toinen nainen. Ei kuulemma ole.
 
"jenni"
Vaikuttaa että rakastaja on todella rakastunut. Oletteko puhuneet mitään suhteesta, siis mitä kumpikin haluaa? Rakastajasi tulee pettymään sinuun, koska et ilmeisesti halua erota.

Mitä luulet että aviomiehesi sanoo, jos saa tietää, että otit rakastajan?
 
"akka"
Olisko kannattanut pyytää mieheltä lupa käydä vieraissa,nimittäin se on todennäköisesti teidän liiton loppu kun käry käy.Ja se käy ennemmin tai myöhemmin,käytöksesi muuttuu kotona ja mies sen kyllä huomaa.
 
"aapee"
[QUOTE="jenni";28836836]Vaikuttaa että rakastaja on todella rakastunut. Oletteko puhuneet mitään suhteesta, siis mitä kumpikin haluaa? Rakastajasi tulee pettymään sinuun, koska et ilmeisesti halua erota.

Mitä luulet että aviomiehesi sanoo, jos saa tietää, että otit rakastajan?[/QUOTE]

Minä sanoin jo alussa, että en aio jättää perhettäni. En tiedä uskoiko mies.

Aviomies raivostuu.
 
"aapee"
[QUOTE="akka";28836841]Olisko kannattanut pyytää mieheltä lupa käydä vieraissa,nimittäin se on todennäköisesti teidän liiton loppu kun käry käy.Ja se käy ennemmin tai myöhemmin,käytöksesi muuttuu kotona ja mies sen kyllä huomaa.[/QUOTE]

Oliskin niin helppoa, että lupa pyydetään ja saadaan. Olen puhunut siitä sata kertaa. Mies sanoo, ettei hyväksy. Mutta en voi loputtomasti elää seksittäkään.
 
"aapee"
Mies on jo huomannut käytöksessä muutoksia. On pannut ne liikunnan piikkiin (kun siis sanon käyväni salilla tai uimassa kun oikeasti käyn rakastajan luona). Olen kuulemma pirteämpi ja iloisempi. Joo niin varmasti olenkin.
 
"ros"
Ymmärrän sua. Seksittömyys on hirveää.

Mutta sulle tulee vaikeuksia, jos et tee hyvin selväksi, että haluat rakastajaltasi vain seksiä. Todennäköisesti hänellä on enemmän mielessä.
 
mutsis penis
[QUOTE="ros";28836949]Ymmärrän sua. Seksittömyys on hirveää.[/QUOTE]

Ainahan syy ei välttämättä ole miehessä. Jos vaimokin välillä jaksaisi pestä toosansa eikä haisi käyneelle silakalle alkaisi jotain varmaan tapahtuakin.
 
"aapee"
jotkut eivät saa aikaiseksi yhtään suhdetta ja toisilla sitten on ihan liiaksi asti :)
Ilmeisesti näin on :)

En halua luopua aviomehestäni, enkä seksistä.

Mua muuten vähän hämää noin korea mies. Jumalattoman komea, sellainen että kun ollaan yhdessä niin kaikki naiset, joilla on pulssi, katsoo häntä. Ollaan siis käyty myös kerran leffassa ja kerran kesäteatterissa tämän kanssa. Silmät on sellaiset että olen aina ennen luullut että vain photoshopilla saa tuollaiset ripset. Ritarillinen, iloinen luonne. Seksissä ihana, ei lainkaan itsekäs. Huonoja puolia että on aivan hiton pikkutarkka ja huono maku mun mielestä. Kummallisen epävarma itsestään.
 
"vieras"
Mä en voi käsittää, että omaa huoraamistaan pitää tulla palstalle kehuskelemaan... :O Toivottavasti miehes saa kuulla pian puuhistasi ja häipyy sen saman siliän tien. Mutta älä tule sitten tänne ruikuttamaan, kuinka omaa tyhmyyttäasi sait katoamaan kerralla kaksi miestä elämästäsi ja hajoitettua vielä toisenkin perheen... Ja kaupan päälle tulee vielä rakastajasikin vaimo silmille.... Että onnea tulevaan!
 
"Just"
[QUOTE="aapee";28836981]Viime syksystä nyt kevääseen. En muista tarkkaa päivää, syyskuussa muistaakseni tuli. Hän oli vain hetken yhdessä projektissa, jota mä johdin.

Miksi?[/QUOTE]
Melko tarkkaan kerrot..voi olla että tunnistin sut kertomuksesi perusteella.
 

Yhteistyössä