Auttakaa mua toimimaan moraalini mukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -ap-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pidä hauskaa niin kauan kun sitä kestää! Mutta älä ala unelmoimaan mistään vakavammasta =) suhde joka on pelkkää seksiä on parempi kuin ei suhdetta lainkaan. Mitä siitä jos se on varattu? Et ole tilivelvollinen kenellekään, ainakaan siitä äijästä ei tule sulle riesaa :P

Moraalisi mukaan...

Jos ja kun sun moraalisi on antanut sun maata hänen kanssaan jo kerran, niin mitä turhaan teeskentelemään jotain muuta. Jos haluat, niin jatkat seksisuhdetta. Jos et halua, niin et jatka. Se on aika simppeliä loppujen lopuksi.

Eli täällä ollaan sitä mieltä, että jos mulle on ok olla pelkkä pano niin voin hyvillä mielin jatkaa suhdetta.

Mulle on ok olla pelkkä pano, sitä mieskin mulle on. Tiedän mitä riskejä sukupuolitautien suhteenon ja kuten jo aiemmin sanoin, niin me käytämme kyllä kondomia.
Tässä nyt on se, että mun pää sanoo, että suhdetta ei voi jatkaa, mutta mun kroppa janoaa tätä miestä.

Eli täällä ollaan sitä mieltä, että jos mulle on ok olla pelkkä pano niin voin hyvillä mielin jatkaa suhdetta.

Mulle on ok olla pelkkä pano, sitä mieskin mulle on. Tiedän mitä riskejä sukupuolitautien suhteenon ja kuten jo aiemmin sanoin, niin me käytämme kyllä kondomia.
Tässä nyt on se, että mun pää sanoo, että suhdetta ei voi jatkaa, mutta mun kroppa janoaa tätä miestä.

sitten mietit kumpaa uskot, kumman kuumotusta kuuntelet. Ylä- vai alapään.

No jos kovasti haluat tuota miestä jne. niin taidat olla jo ihastunut. Katkaisisin tommosen "suhteen", jossain vaiheessa sua kuitenkin alkaa kyrsiä, että miehellä on se ykkösnainen muualla, ja se tosiaan vain käyttää sua. Mä en vaan usko näihin naisiin, jotka yrittää vakuutella, että pano se vaan on. Naisilla on 99% aina enempi tunteet mukana touhussa kuitenkin.

No täytyy kyllä myöntää, että EN USKO, että saisin tautia. Mutta tyhmä kai oon, enhän mä varmaksi voi sanoa, että puhdas on. Kumia kyllä käytetään, tai käytettiin.

En ole ajatellut sitä, että mies olis kokonaa mun. Ajattelen, että kun hän on täällä hän on kokonaan mun. Ei me pidetä muuten sen enempää yhteyttä. Hän vain ilmoittaa milloin on tulossa tänne taas.

En halua sanoa, että palataan asiaan sitten kun olet taas vapaa.

Eli ts. ilmoittaa vaan, että nyt tarttis pillua saada... Herää nainen!!!! Sä olet sille pelkkä reikä etkä mitään muuta. Ja luultavasti sillä on virityksiä ties minne muualle.

No siis kyllä mulle on tiedossa se, että pano mä vaan oon :D En ole mielestäni myöskään ihastunut hänen luonteeseensa erityisesti, vaan lähinnä siihen miten hän käsittelee minua.

Silloin kun nähtiin hän sanoi (kun kysyin), että heillä on vaimon kanssa seksiä, mutta ei tarpeeksi usein ja tarpeeksi vaihtelevaa.

Ajattelen usein tunteella ja oon nyt 12 vuoden suhteen jälkeen ihastunutkin aika helposti ja ollut ehkä vähän "kevytkenkäinen". Mut kyllä mä luulen, että osaan olla ihastumatta siihen, koska tiedän, että mitään mahdollisuuksia suhteelle ei ole.

Njoo... Tuossa ei satu mieheen pätkääkään. Suhun ja vaimoon kylläkin. Jos et haluais nyti olla miehestä erossa (fyysisen hyvän takia), niin hetken päästä olet jo ihastunut häneen ja mietit aina vaan enemmän. Mieheen ei tule sattumaan mikään muu, kuin se, että ennemmin tai myöhemmin jää kiinni tuosta touhusta. Se on ainoa mikä häntä kaduttaa. Toivottavasti ennemmin.

Mun moraali :D ainakin ensin oli vastaan varatun miehen tapailua, mutta täältä olen saanut käsityksen, että asia niin paha olekaan?

Täällä ollaan varmaan sitä mieltä, että se mies on tilivelvollinen tekemisistään, toisin kuin sinä. Mutta ei se sultakaan oikein ole edesauttaa perheen rikkoontumista. Mutta jos se et ole sinä, se on joku muu. Mä en haluaisi olla mukana tuollaisessa, enkä pystyisi nauttimaan taustat tietäen.

Mies on korkeassa asemassa, mutta ei "johtotasoa". Ja ikää vähän päälle 30.
No, sen kai näkee huomenna mitä tapahtuu. Jos mä saisin vielä huomenna tavata sen ja sitten pysyn erossa. Täytyyhän mun nyt jäähyväiset jättää. :D
Joo, vaikea on kyllä sanoa ei, mut kai mä lopetan tän jutun ja etsin itselleni vapaata seuraa :)

Mies on korkeassa asemassa, mutta ei "johtotasoa". Ja ikää vähän päälle 30.
No, sen kai näkee huomenna mitä tapahtuu. Jos mä saisin vielä huomenna tavata sen ja sitten pysyn erossa. Täytyyhän mun nyt jäähyväiset jättää. :D
Joo, vaikea on kyllä sanoa ei, mut kai mä lopetan tän jutun ja etsin itselleni vapaata seuraa :)

Varmasti parempi pysyä erossa ennen kuin siivet palaa... tsemppiä.

Itse tapasin netinkautta joitakin vuosia sitten varatun miehen ( en tiennyt silloin vaan ensi tapaamisen jälkeen vasta, miehen vaimo soitti ja kertoi)
Juteltiin ja tutustuttiin toisiimme noin 3 kk ajan ja sitten tavattiin. Eri kaupungissa kuin kumpikaan asuimme. Vietimme yön reissussa. Kävimme ostoksilla ja syömässä ja oltiin hotellissa yötä. No asiat ajautui siihen että yöllä tultuamme hotellille emme kumpikaan voineet pysyä toisistamme erossa.
Ikinä aijemmin en ollut niin hyvää seksiä saanut kun silloin. Huh.
Nyt olemme olleet naimisissa muutaman vuoden ja kaikki on ok. Entiset on jäänett taakse ja meillä onni kukoistaa. oi tietty käydä näinkin.

:O Höh, miks kerroit tuon, nyt epäröin taas.. Pitäisikö sittenkin jatkaa suhdetta..

Hän kirjoitti, että entiset ovat jääneet taakse ja kaikki on ok. Mutta sehän pitää paikkaansa vain hänen ja miehen kannalta, siis arvattavasti. Entisellä puolisolla ei välttämättä ole kaikki mahtavasti, jos on tullut jätetyksi. Voihan ollakin, muttei välttämättä, entä mahdollisilla lapsilla.

Yhteistyössä