AUTTAKAA!! Miten mä pärjään ensi yön tämän hammassäryn kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yöksi otat kunnon annoksen kipulääkettä, Burana 800mg + Panacodia 2 tbl ja otat lääkkeet kerralla että saat kunnon vaikutuksen. Buranan maksimi vuorokausi annos on 3200 mg/vuorokausi ja parasetamolia voi ottaa sen 3g/vuorokausi. Tilapäisesti voi tuota parasetamolia ottaa sen neljäkin grammaa/vuorokausi.

mulle kävi toi hammassärky viel raskaana juurihoidon jälkeen ku ei saanu ottaa ku panadolia. Olin viel porukoilla yötä ja itkin koko yön jääpussi naamalla ku pikkulapsi. Ottivat sit hampaan aamulla pois päivystyksessä.

Mä ottasin sitä panacodia kaksi tablettia ennen nukkumaan menoa. Se on varmasti noista tehokkain. Ei sekään ihmeitä tee.Tilapäinen helpotus veden pitämisestä suussa. Annat vaan olla, posket pullollaan, se turruttaa.

Jos se kipu on jo päässyt "pahaksi" sitä kipulääkettä pitää ottaa kunnon annos kerralla. Ei auta että ottaa yhden buranan ja yhden panadolin/panacodin silloin tällöin vaan lääkettä on otettava kunnon annos kerralla ja säännöllisesti jos haluua että siitä on jotain apua.

Ota talouspaperii noin nejännesarkki ja kastele se vedellä.Laita märälle paperille n. pari teelusikallist neilikkajauhetta ja paketoi se huolellisest siihe märkään paperiin ja laita se suuhusi särkevän hampaan kohalle ja asetu niin makuulle,että paketti ja särkevä hammas jäävät alaspäin,siis tyynyy vasten,ja pure hampaitasi pehmeäst vastakkain.
Maistuu kyllä hetken aika äkäselle,mutta neilikas olevan aineen alkaessa vaikuttaa,särky alkaa helpottaa ja makuaistikin turtua,samoin usein myös kielikin.

Viski on yksi paras millä lähtee takuulla.Eikä siis tarvi mitään kännejä vetää.Ota pakasteesta jääpussi tai esim.vihannessekoitus pussukka ja sitä painat poskea vasten. Ensin tuntuu pahalta mutta kohta helpottaa!!Sitten sitä buranaa reippaasti naamaan..mä olen kärsinyt ikäni kauheista hammaskivuista ja h.lääkärillä käyn harva se päivä. Nii ja kokeileppa riiputtaa päätä alaspäin..se vie myös kipua pois..Tsemppiä ja toivottavasti helpottaa.Hammassärky on yksi karmeimmista kun se iskee kunnolla

Yhteistyössä